Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Keski-ikäinen täti täällä. Keikalta kotimatkalla. Bojan on…, mä jättäisin välittömästi mieheni jos mulla sellainen olisi, jos hälle kelpaisin🔥🔥. Siis ihana. Kertakaikkiaan. Ja onhan se niitten kemia nyt jotain mitä ei oo nähty, ehkä koskaan. Yleisö osasi jo Bojania odottaa ja hienosti ainakin kertsit laulaa mukana. Kiva nähdå kuva toivottavasti jonka Mikke lopuksi otti, ’Bojan come here with me kuului vaan mikistä, kun menivät ilmeisesti lattialle makoilemaan muun porukan eteen yleisö takana.
 
vierailija
Keski-ikäinen täti täällä. Keikalta kotimatkalla. Bojan on…, mä jättäisin välittömästi mieheni jos mulla sellainen olisi, jos hälle kelpaisin. Siis ihana. Kertakaikkiaan. Ja onhan se niitten kemia nyt jotain mitä ei oo nähty, ehkä koskaan. Yleisö osasi jo Bojania odottaa ja hienosti ainakin kertsit laulaa mukana. Kiva nähdå kuva toivottavasti jonka Mikke lopuksi otti, ’Bojan come here with me kuului vaan mikistä, kun menivät ilmeisesti lattialle makoilemaan muun porukan eteen yleisö takana.
hei kerro lisää keikasta jos tulee jotain mieleen mitä klipeissä ei olis näkynyt tms!
 
vierailija
Hei kiitos kaikille, oli kyl huikeet viimepäivät ku sai spekuloida onko Bojan tulossa vai ei ja sit onko se suomessa vai ei ja nyt noiden keikkojen aikana fiilistelystä yhessä. 🔥💚🔥Oli mahtvaa, ja vielähän tarina jatkuu, lähteekö Bojan mukaan sinne missä Käärijällä on tänään keikka.
 

Yhteistyössä