vierailija
Eli osaan tulkita K:n puheita ja vitsejä.Eli valikoit mitä haluat sieltä uskoa eli teet sitä mistä syytät muita.
Eli osaan tulkita K:n puheita ja vitsejä.Eli valikoit mitä haluat sieltä uskoa eli teet sitä mistä syytät muita.
Miksi luulet, että ihmiset jaksaisi sun kanssa kovin kauaa täällä keskustella, kun olet kuitenkin shippausketjussa. Pelkkää K musakeskustelua varten on jo olemassa oma ketjunsa av:lla.Kenen muun kanssa sitten haluatte että K tai JO tekisi yhteistyötä kuin toistensa? Vai eikö shippareille mikään muu kelpaa?
Elät omassa kuplassa josta syytöt muitaEli osaan tulkita K:n puheita ja vitsejä.
Mä alan olla kyllä kirjautumisen puolella, ihan samalla tavalla siinä voi pysyä anonyymina, kun tekee itselleen feikkitunnukset.Ilmeisesti ainakin puolet porukasta haluaisi pysyä alustalla, joka ei vaadi tunnuksia tai kirjautumista. Mitäs muita on kuin Vaavi, tämä ja Alilauta (sinne ei ainakaan)? Entä Ruotsi24?
Joka oli?Juuri tein yhden ehdotuksen tälle palstalle.
Thanks a lot! When exactly was this interview done? Many people are convinced Demoni is a personal break-up album but I don't really see it that way.Good morning all.
I couldnt sleep last night so I listened an interview with B I havent listened to before. It's from Corona times. She asks him about broken heart and writing lyrics about that. He manages to answer without giving an answer. Then at the end, she asks him again. He says he's never had his heart really broken (except in primary school and high school, but not later), but says that he has the empathy to write on other people's experiences.
Also, the title of the show is called Rdeče in črno, and she asks what do those two colors mean to him. For red, he says the sea. She is confused. He explains it is the red sunset, just before the sun disapears behind the horizon. Black - space.
Anyway, I thought some of you might enjoy this.
Valitettavasti SSOL oli about niin kaukana demonista kuin voi ollaJos JO menisikin enemmän sinne demoni-biisin viitoittamalle tielle, voisin nähdä yhteisbiisin mahdollisuuden.
Suomalainen "herkkisräppäri" Pesso. En tiedä rap-piireistä mitään, niin en tiedä kuinka suosittu hän on, suosituimmilla biiseillä Spotifyssä noin 1.5M kuuntelijaa.Joka oli?
Omg! Mahtavaa!Haa, olin viikonloppuna lentopallo-ottelussa, ja yhtäkkiä siellä alkoi soida JO:n Demoni. Olin saada hepulin, kun rupesin intoilemaan sitä vieruskaverille. Hän oli aivan, että mikä bändi, mikä biisi. Hyvin istui urheilutapahtumaankin,
Miksi luulet, että ihmiset jaksaa sulle vastailla tolla asenteella, kun olet kuitenkin shippiketjussa. Toisella palstalla on jo olemassa oma ketjunsa pelkästään K musiikkikeskustelua varten.Kenen muun kanssa sitten haluatte että K tai JO tekisi yhteistyötä kuin toistensa? Vai eikö shippareille mikään muu kelpaa?
Mä lasken sen varaan että uudella levyllä on muutakin tyyliä. Lämpenin lopulta SSOLille, mutta muhunkin iskee huomattavasti enemmän Demonin tyyli (itse asiassa se oli eka JO:n biisi, johon tykästyin). Toivottavasti eivät täysin hylkää tuota suuntaa, koska se balkanilainen melankolia on just se, mikä itseäni kiehtoo.Valitettavasti SSOL oli about niin kaukana demonista kuin voi olla
Thank you, very interesting!Good morning all.
I couldnt sleep last night so I listened an interview with B I havent listened to before. It's from Corona times. She asks him about broken heart and writing lyrics about that. He manages to answer without giving an answer. Then at the end, she asks him again. He says he's never had his heart really broken (except in primary school and high school, but not later), but says that he has the empathy to write on other people's experiences.
Also, the title of the show is called Rdeče in črno, and she asks what do those two colors mean to him. For red, he says the sea. She is confused. He explains it is the red sunset, just before the sun disapears behind the horizon. Black - space.
Anyway, I thought some of you might enjoy this.
Minä mietin tätä tosiaan myös. B on puhunut aiheesta joskus. Ja jotenkin ote on nyt kokoajan vain minusta kehittyy. Se voi olla, että JO on kehittymässäJos JO menisikin enemmän sinne demoni-biisin viitoittamalle tielle, voisin nähdä yhteisbiisin mahdollisuuden.
Tunnuksissa on se ongelma että niitä vastaan hyökätään. Käytin vauvalla ja ei siitä mitään tullut muka olin Aito valenickillä tai muuten alettiin haukkumaanMä alan olla kyllä kirjautumisen puolella, ihan samalla tavalla siinä voi pysyä anonyymina, kun tekee itselleen feikkitunnukset.
En ole ikinä kuullutkaan mutta jos on räppäri, niin se on jo alku. Mutta näkisin K:n nyt viisujen jälkeen kun vielä hypeä on, tekevän töitä itseään kuuluisampien artistien kanssa. Näitä yhteistöitä ei enää parin vuoden päästä varmaan olisi tarjollaSuomalainen "herkkisräppäri" Pesso. En tiedä rap-piireistä mitään, niin en tiedä kuinka suosittu hän on, suosituimmilla biiseillä Spotifyssä noin 1.5M kuuntelijaa.
Ainakin kirjautumisessa olisi se hyvä puoli, että sitten voisi reippaasti bännätä epäasialliset keskustelijat. Ei tarvitsisi tuollaista ihme ponispämmiä sietää.Tunnuksissa on se ongelma että niitä vastaan hyökätään. Käytin vauvalla ja ei siitä mitään tullut muka olin Aito valenickillä tai muuten alettiin haukkumaan
Niinpä! Yllätyin itsekin miten "hutaistulta" ssol vaikutti... Ja mitään muuta musaa ei ole nyt vihjailtu olevan tulossa... Nyt kiertue ja tammikuusta alkaen taukoa. Vaikuttaa vähän huteralta tuo musiikintuottopuoli. Uusi musiikki auttaa pitämään fanit kiinnostuneinaMä oon toisaalta vähän yllättynyt, että Joksuilla sitä valmista/puolivalmista julkaisematonta materiaalia ei välttämättä oikein olekaan, vaan sitä yritetään nyt puoliväkisin tuottaa juuri tässä hetkessä kun paras noste olisi käynnissä.
Minusta SSOL on ihan hauska livenä, mutta täytyy myöntää, että muuten se on jäänyt melko vähälle kuuntelulle. Kun laittaa biisin soimaan Demoni albumin jälkeen, niin onhan se ihan eri maailmasta. Vaikka ehkä se oli osaltaan tarkoituskin.Mä lasken sen varaan että uudella levyllä on muutakin tyyliä. Lämpenin lopulta SSOLille, mutta muhunkin iskee huomattavasti enemmän Demonin tyyli (itse asiassa se oli eka JO:n biisi, johon tykästyin). Toivottavasti eivät täysin hylkää tuota suuntaa, koska se balkanilainen melankolia on just se, mikä itseäni kiehtoo.
Pelkään että he yrittävät liikaa päästä UK-markkinoille. Mutta ssol ei ole avain sinne.Minusta SSOL on ihan hauska livenä, mutta täytyy myöntää, että muuten se on jäänyt melko vähälle kuuntelulle. Kun laittaa biisin soimaan Demoni albumin jälkeen, niin onhan se ihan eri maailmasta. Vaikka ehkä se oli osaltaan tarkoituskin.
No ei tietenkään missään julkisella palstalla, tai ilman moderaatiomahdollisuutta.Tunnuksissa on se ongelma että niitä vastaan hyökätään. Käytin vauvalla ja ei siitä mitään tullut muka olin Aito valenickillä tai muuten alettiin haukkumaan
Mä lämpenin lopulta nimenomaan SSOL liveversiolle. Kappale pääsee oikeuksiinsa todellisen yleisön edessä, ja jotenkin siinä soitossa on ihan toisenlaista energiaa kuin studioversiossa. Mutta on se todella aivan eri maailmasta kuin Demoni.Minusta SSOL on ihan hauska livenä, mutta täytyy myöntää, että muuten se on jäänyt melko vähälle kuuntelulle. Kun laittaa biisin soimaan Demoni albumin jälkeen, niin onhan se ihan eri maailmasta. Vaikka ehkä se oli osaltaan tarkoituskin.
Hmm... Jos tosiaan on K:n idoleilta sadellut yhteistyöpyyntöjä, niin kannattaa varmaan takoa kun rauta on kuuma. Nuo ovat once in a lifetime -mahdollisuuksiaJoo en nyt usko, että kaivelee mitään tuntemattomia tässä hetkessä yhteystyöhön. Ehkä myöhemmin kun asema on vakiintunut tekee sitäkin.
Tuo on minusta se suurin este sille ettei JO yhteistyötä. Aika ja se, että niillä yhteisöillä kannattaisi vakiinnuttaa asemaa