Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvin on JO kyllä saanut nostetta Euroviisuista. Kun heidät mainittiin kävin katsomassa WY kuunteluita Spotifysta ja uudella biisillä on reilut 36 t. kuuntelua. Biisi on minusta ihan ok, mutta jos vertaa JO:n uuteen niin hyvin eri luvut. Mietin, että olisikohan JO myynyt UK/Irlanti keikat yksinkin ilman WY:ä loppuun? Tuleekohan vielä yhteiskiertueita 🤔 Tietääkö joku, miten suosittuja WY on Irlannissa? Ainakin kai lämpänneet isoja bändejä/laulajia. WY (lähinnä Conor) mielikuva on kyllä itsellänikin vähän kaksijakoinen, kun asenne viisuissa oli jotenkin ylimielinen. Ehkä se huumori ei vaan avaudu. Ja jälkikäteen kai ollut pari kohua. Kuuntelen kyllä välillä heidän biisejä. Sori tämä OT.
 
vierailija
Haa, olin viikonloppuna lentopallo-ottelussa, ja yhtäkkiä siellä alkoi soida JO:n Demoni. Olin saada hepulin, kun rupesin intoilemaan sitä vieruskaverille. Hän oli aivan, että mikä bändi, mikä biisi. Hyvin istui urheilutapahtumaankin,
 
vierailija
Juupa juu... Katsos vaikka Basshunterin IG:tä. Siellä on tuttu dj-pöytä ja elektronista musiikkia sopivan samankaltainen, että fanit ovat avoimia myös K:lle. Mitä sopivan erilainen, että heidän välissään on kontrasti. Ainakaan basshunterilla ei ole kokonainen livebändi lavalla
Tuota. Oletko koskaan huomannut Käärijän yhdistävän eri musiikkityylejä?
 
vierailija
Mitäs muuta K on ottanut puheeksi, sen että kaipaa Bojania, Bojan on hänen omansa, rakastaa Bojania, hieroo Bojania tisseillä. Ei kai se tällaisia puhuisi, jos ei sitä tarkoita?
Nuo ovat höpön pöpöä, mutta vihjailut yhteisbiisitä suositun artistin kanssa ovat sitä materiaalia, mikä musiikin faneja oikeasti kiinnostaa. Sanoi myös menevänsä naimisiin Basshunterin kanssa, mutta jos tietää K:ta yhtään, osaa kyllä poimia ne päättömät vitsit. Ei hän ole kenestäkään muusta artistista nimellä tuolla tavalla vihjaillut yhteisbiisitä. Katsotaan!
 
vierailija
Nuo ovat höpön pöpöä, mutta vihjailut yhteisbiisitä suositun artistin kanssa ovat sitä materiaalia, mikä musiikin faneja oikeasti kiinnostaa. Sanoi myös menevänsä naimisiin Basshunterin kanssa, mutta jos tietää K:ta yhtään, osaa kyllä poimia ne päättömät vitsit. Ei hän ole kenestäkään muusta artistista nimellä tuolla tavalla vihjaillut yhteisbiisitä. Katsotaan!
Eli valikoit mitä haluat sieltä uskoa eli teet sitä mistä syytät muita.
 
vierailija
Haa, olin viikonloppuna lentopallo-ottelussa, ja yhtäkkiä siellä alkoi soida JO:n Demoni. Olin saada hepulin, kun rupesin intoilemaan sitä vieruskaverille. Hän oli aivan, että mikä bändi, mikä biisi. Hyvin istui urheilutapahtumaankin,
Cool! Minusta Demonia voisivat DJ:t soittaa paljon enemmän, menevä tanssibiisi. Esim. Kaivarin keikalla jos olisin ollut tarpeeksi edessä, olisin toivonut sitä (Carpe Diemhän siellä soikin). Ja lentopalloon sopii toki erityisen hyvin, koska Balkan. :)
 
vierailija
Hyvin on JO kyllä saanut nostetta Euroviisuista. Kun heidät mainittiin kävin katsomassa WY kuunteluita Spotifysta ja uudella biisillä on reilut 36 t. kuuntelua. Biisi on minusta ihan ok, mutta jos vertaa JO:n uuteen niin hyvin eri luvut. Mietin, että olisikohan JO myynyt UK/Irlanti keikat yksinkin ilman WY:ä loppuun? Tuleekohan vielä yhteiskiertueita Tietääkö joku, miten suosittuja WY on Irlannissa? Ainakin kai lämpänneet isoja bändejä/laulajia. WY (lähinnä Conor) mielikuva on kyllä itsellänikin vähän kaksijakoinen, kun asenne viisuissa oli jotenkin ylimielinen. Ehkä se huumori ei vaan avaudu. Ja jälkikäteen kai ollut pari kohua. Kuuntelen kyllä välillä heidän biisejä. Sori tämä OT.
Olen aika varma, että JO olisi myynyt ihan yksinäänkin UK tourin loppuun ilman Wild Youthia. Mutta ensimmäinen ulkomaan kiertue oli varmasti helpompi ja järkevämpi järjestää niin, että kulut jakautuivat kahden bändin välillä. Turvallisempi vaihtoehto. Ja olen kyllä samaa mieltä, mulle jäi paha maku suuhun koko WY:sta ja erityisesti Conorista, kun hän viisujen aikaan soitti suutaan siitä, etteivät päässeet finaaliin. Ja jos Spotifyta katsoo, niin ei tosiaan onnistunut ihan tämä heidän viisuseikkailunsa, kun ei se ole heijastunut oikeastaan kuuntelulukuihin. Ei ole tullut lisää faneja, mutta ehkä ovat edelliset onnistuneet pitämään. (Tosin edelleen pidän hämmentävänä sitä, että Helsingissä WY:lla on Dublinin ja Lontoon jälkeen eniten kuuntelijoita. Mitäh!)
 
Good morning all.
I couldnt sleep last night so I listened an interview with B I havent listened to before. It's from Corona times. She asks him about broken heart and writing lyrics about that. He manages to answer without giving an answer. Then at the end, she asks him again. He says he's never had his heart really broken (except in primary school and high school, but not later), but says that he has the empathy to write on other people's experiences.
Also, the title of the show is called Rdeče in črno, and she asks what do those two colors mean to him. For red, he says the sea. She is confused. He explains it is the red sunset, just before the sun disapears behind the horizon. Black - space.
Anyway, I thought some of you might enjoy this.
 

Yhteistyössä