Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En ole shippari, mutta näen sen ilon ja kemian mitä se sitten ikinä onkaan K ja JO välillä ja näen mahdollisuuksia musiikillisestikin. Se kyllä vaatisi vähän eri urille lähtemistä JO:ilta ja uskon heidän hakevankin sitä. Se lähteekö K siihen on sitten oma juttunsa. Itse en nähnyt kieltäytymistä siinä. Mutta ehkei ole tämän hetken prioriteeteissa. Kiire on ja vedetään joka suuntaan

En kyllä nyt ihan kielipitkällä odottaisi Basshunter yhteistyötäkään ja pitäisi varmana vaikka mahdollinen onkin. Vihjailu ei ole julkistus.
 
vierailija
Good morning all.
I couldnt sleep last night so I listened an interview with B I havent listened to before. It's from Corona times. She asks him about broken heart and writing lyrics about that. He manages to answer without giving an answer. Then at the end, she asks him again. He says he's never had his heart really broken (except in primary school and high school, but not later), but says that he has the empathy to write on other people's experiences.
Also, the title of the show is called Rdeče in črno, and she asks what do those two colors mean to him. For red, he says the sea. She is confused. He explains it is the red sunset, just before the sun disapears behind the horizon. Black - space.
Anyway, I thought some of you might enjoy this.
Thanks a lot! When exactly was this interview done? Many people are convinced Demoni is a personal break-up album but I don't really see it that way.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Haa, olin viikonloppuna lentopallo-ottelussa, ja yhtäkkiä siellä alkoi soida JO:n Demoni. Olin saada hepulin, kun rupesin intoilemaan sitä vieruskaverille. Hän oli aivan, että mikä bändi, mikä biisi. Hyvin istui urheilutapahtumaankin,
Omg! Mahtavaa!
Eilen kun ajoin kotiin radiosta tuli Beatlesien Hey Jude. Oli se vähän weird tunnelma, kun aloin miettiä, että K:lle on tullut sen biisin kanssa toi kosimisjuttu mieleen tehdä. "Go out and get her..."
Ja joo joo MRS
 
vierailija
Valitettavasti SSOL oli about niin kaukana demonista kuin voi olla
Mä lasken sen varaan että uudella levyllä on muutakin tyyliä. Lämpenin lopulta SSOLille, mutta muhunkin iskee huomattavasti enemmän Demonin tyyli (itse asiassa se oli eka JO:n biisi, johon tykästyin). Toivottavasti eivät täysin hylkää tuota suuntaa, koska se balkanilainen melankolia on just se, mikä itseäni kiehtoo.
 
vierailija
Good morning all.
I couldnt sleep last night so I listened an interview with B I havent listened to before. It's from Corona times. She asks him about broken heart and writing lyrics about that. He manages to answer without giving an answer. Then at the end, she asks him again. He says he's never had his heart really broken (except in primary school and high school, but not later), but says that he has the empathy to write on other people's experiences.
Also, the title of the show is called Rdeče in črno, and she asks what do those two colors mean to him. For red, he says the sea. She is confused. He explains it is the red sunset, just before the sun disapears behind the horizon. Black - space.
Anyway, I thought some of you might enjoy this.
Thank you, very interesting! 💚
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mä oon toisaalta vähän yllättynyt, että Joksuilla sitä valmista/puolivalmista julkaisematonta materiaalia ei välttämättä oikein olekaan, vaan sitä yritetään nyt puoliväkisin tuottaa juuri tässä hetkessä kun paras noste olisi käynnissä. 😧
 
vierailija
Suomalainen "herkkisräppäri" Pesso. En tiedä rap-piireistä mitään, niin en tiedä kuinka suosittu hän on, suosituimmilla biiseillä Spotifyssä noin 1.5M kuuntelijaa.
En ole ikinä kuullutkaan 🤔 mutta jos on räppäri, niin se on jo alku. Mutta näkisin K:n nyt viisujen jälkeen kun vielä hypeä on, tekevän töitä itseään kuuluisampien artistien kanssa. Näitä yhteistöitä ei enää parin vuoden päästä varmaan olisi tarjolla
 
vierailija
Tunnuksissa on se ongelma että niitä vastaan hyökätään. Käytin vauvalla ja ei siitä mitään tullut muka olin Aito valenickillä tai muuten alettiin haukkumaan
Ainakin kirjautumisessa olisi se hyvä puoli, että sitten voisi reippaasti bännätä epäasialliset keskustelijat. Ei tarvitsisi tuollaista ihme ponispämmiä sietää.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Mä oon toisaalta vähän yllättynyt, että Joksuilla sitä valmista/puolivalmista julkaisematonta materiaalia ei välttämättä oikein olekaan, vaan sitä yritetään nyt puoliväkisin tuottaa juuri tässä hetkessä kun paras noste olisi käynnissä.
Niinpä! Yllätyin itsekin miten "hutaistulta" ssol vaikutti... Ja mitään muuta musaa ei ole nyt vihjailtu olevan tulossa... Nyt kiertue ja tammikuusta alkaen taukoa. Vaikuttaa vähän huteralta tuo musiikintuottopuoli. Uusi musiikki auttaa pitämään fanit kiinnostuneina
 
vierailija
Mä lasken sen varaan että uudella levyllä on muutakin tyyliä. Lämpenin lopulta SSOLille, mutta muhunkin iskee huomattavasti enemmän Demonin tyyli (itse asiassa se oli eka JO:n biisi, johon tykästyin). Toivottavasti eivät täysin hylkää tuota suuntaa, koska se balkanilainen melankolia on just se, mikä itseäni kiehtoo.
Minusta SSOL on ihan hauska livenä, mutta täytyy myöntää, että muuten se on jäänyt melko vähälle kuuntelulle. Kun laittaa biisin soimaan Demoni albumin jälkeen, niin onhan se ihan eri maailmasta. Vaikka ehkä se oli osaltaan tarkoituskin.
 
vierailija
Joo en nyt usko, että kaivelee mitään tuntemattomia tässä hetkessä yhteystyöhön. Ehkä myöhemmin kun asema on vakiintunut tekee sitäkin.

Tuo on minusta se suurin este sille ettei JO yhteistyötä. Aika ja se, että niillä yhteisöillä kannattaisi vakiinnuttaa asemaa
 
vierailija
Minusta SSOL on ihan hauska livenä, mutta täytyy myöntää, että muuten se on jäänyt melko vähälle kuuntelulle. Kun laittaa biisin soimaan Demoni albumin jälkeen, niin onhan se ihan eri maailmasta. Vaikka ehkä se oli osaltaan tarkoituskin.
Mä lämpenin lopulta nimenomaan SSOL liveversiolle. Kappale pääsee oikeuksiinsa todellisen yleisön edessä, ja jotenkin siinä soitossa on ihan toisenlaista energiaa kuin studioversiossa. Mutta on se todella aivan eri maailmasta kuin Demoni.
 
vierailija
Joo en nyt usko, että kaivelee mitään tuntemattomia tässä hetkessä yhteystyöhön. Ehkä myöhemmin kun asema on vakiintunut tekee sitäkin.

Tuo on minusta se suurin este sille ettei JO yhteistyötä. Aika ja se, että niillä yhteisöillä kannattaisi vakiinnuttaa asemaa
Hmm... Jos tosiaan on K:n idoleilta sadellut yhteistyöpyyntöjä, niin kannattaa varmaan takoa kun rauta on kuuma. Nuo ovat once in a lifetime -mahdollisuuksia
 

Yhteistyössä