Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvalla on joku jankkaaja, joka dissaa näitä pieniä somia ficcejä. Pitää typerinä. Siis kirjoitan pienen typerän ficcini tänne.

B: Honey, did you sleep well?
K: No, I didn't. I had a terrible nightmare.
B: What was it? I heard your screaming.
K: Oh no, that was not a nightmare.
B: What was it?
K: I practice Demoni-screaming. I would like to sing it with you.
B: Jere, please, no. It sounded awful.
❤ Ei typerä, vaan suloinen.
 
vierailija
Vauvalla on joku jankkaaja, joka dissaa näitä pieniä somia ficcejä. Pitää typerinä. Siis kirjoitan pienen typerän ficcini tänne.

B: Honey, did you sleep well?
K: No, I didn't. I had a terrible nightmare.
B: What was it? I heard your screaming.
K: Oh no, that was not a nightmare.
B: What was it?
K: I practice Demoni-screaming. I would like to sing it with you.
B: Jere, please, no. It sounded awful.
Nauratti tämä, tuli mieleen se kun Boitsu Liverpoolissa sanoi Kärtsälle jotain "Your English is better" "Really?" "No." :)
 
vierailija
Vauvalla oli puhetta siitä, että Bojan oli jotenkin pehmeämmän ja vapautuneemman oloinen Kärtsärin seurassa nyt Suomessa. Tai oikeastaan molemmista voisi sanoa samaa. Luottivat toisiinsa täysin tai jotain. Mitä mieltä olette täällä?
 
vierailija
Vauvalla oli puhetta siitä, että Bojan oli jotenkin pehmeämmän ja vapautuneemman oloinen Kärtsärin seurassa nyt Suomessa. Tai oikeastaan molemmista voisi sanoa samaa. Luottivat toisiinsa täysin tai jotain. Mitä mieltä olette täällä?
Todellakin. Vahva luotto monella eri tasolla, pehmeä mutta samalla varma, siinä missä viisuissa ei ollut vielä tällainen. Ensimmäisen 10 minuutin aikana lavakohtaamisessa olivat ehtineet jo molemmat vittuilla toisilleen ja Bojan ruiskutella vettäkin. Sitten siinä livessä taas puhuttiin paljon rakkaudesta (ja Bojan luki ääneen sen boyfriends-jutun yms). Ei pelännyt näyttää tunteitaan ja olla omana itsenään läsnä ja samalla pehmeyttä ja hellyyttä. Englannin tenderness on hyvä sana. Ja toki hehkui iloa ja onnea.

- Joymuffin
 
vierailija
Todellakin. Vahva luotto monella eri tasolla, pehmeä mutta samalla varma, siinä missä viisuissa ei ollut vielä tällainen. Ensimmäisen 10 minuutin aikana lavakohtaamisessa olivat ehtineet jo molemmat vittuilla toisilleen ja Bojan ruiskutella vettäkin. Sitten siinä livessä taas puhuttiin paljon rakkaudesta (ja Bojan luki ääneen sen boyfriends-jutun yms). Ei pelännyt näyttää tunteitaan ja olla omana itsenään läsnä ja samalla pehmeyttä ja hellyyttä. Englannin tenderness on hyvä sana. Ja toki hehkui iloa ja onnea.

- Joymuffin
Ja mun mielestä oli aivan erilainen tunnelma heidän välillään myös ekaan Tavastiaan verrattuna. Seesteisempi, turvallisempi, avoimesti rakastava (jos saan ilmaista tän näin siirappisesti). Jotain on kyllä täytynyt tapahtua.
 
vierailija
Ja mun mielestä oli aivan erilainen tunnelma heidän välillään myös ekaan Tavastiaan verrattuna. Seesteisempi, turvallisempi, avoimesti rakastava (jos saan ilmaista tän näin siirappisesti). Jotain on kyllä täytynyt tapahtua.
Siis tarkennan vielä että en meinaa mitään prnoa, vaan ehkä esim. jonkintasoista syvempää keskustelua heidän väleistään, tunteistaan tms.
 
vierailija
Ja mun mielestä oli aivan erilainen tunnelma heidän välillään myös ekaan Tavastiaan verrattuna. Seesteisempi, turvallisempi, avoimesti rakastava (jos saan ilmaista tän näin siirappisesti). Jotain on kyllä täytynyt tapahtua.
Joo, rakastava todellakin, ja että saa ilmaista sitä (toki nyt tietyin julkisuuden asettamin rajoittein, mutta silti). Turvallinen. Vapautunut. Mutta asiat tuntuivat etenevän entisestään myös vierailun aikana, ja sinänsä se ei ole ehkä ihme kun olivat ilmeisesti useita kuukausia tapaamatta, mutta moni on silti epäillyt, että myös vierailun aikana tapahtui vielä jotain.

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Todellakin. Vahva luotto monella eri tasolla, pehmeä mutta samalla varma, siinä missä viisuissa ei ollut vielä tällainen. Ensimmäisen 10 minuutin aikana lavakohtaamisessa olivat ehtineet jo molemmat vittuilla toisilleen ja Bojan ruiskutella vettäkin. Sitten siinä livessä taas puhuttiin paljon rakkaudesta (ja Bojan luki ääneen sen boyfriends-jutun yms). Ei pelännyt näyttää tunteitaan ja olla omana itsenään läsnä ja samalla pehmeyttä ja hellyyttä. Englannin tenderness on hyvä sana. Ja toki hehkui iloa ja onnea.

- Joymuffin
Kyllä! Komppaan täysin ja se on ehkä miksi juuri tästä kuluneesta NT jäi niin hyvä mieli kaiken kaikkiaan, vahva luotto poikien väliseen hyvään. ❤

Ja kirjoita vain Joymuffin se parkkipaikka ficcin jatkumo kyllä myö kestetään mitä ikinä sieltä tuleekaan. 😅

Katrinalle ja keikkakumppanille piti kans jo aiemmin vastata, että tuo on kyl varmasti syventänyt keikkakokemusta, kun kummatkin on ollut niin inessä skenessä ettei ole tarvinnut hiimailla tai selitellä mitään. Itse olin oman lapsen kanssa liikenteessä, joka ei mun synkästä shippaustaustasta tiedä mitään niin olisi voinut tulla kiusallisia hetkiä selitellessä. 😂😅

Ailakki
 
vierailija
Siis tarkennan vielä että en meinaa mitään prnoa, vaan ehkä esim. jonkintasoista syvempää keskustelua heidän väleistään, tunteistaan tms.
Jep, tuli levollinen vaikutelma varsinkin B:stä (hänen kohdallaan ero aiempaan oli silmiinpistävä). Ovat varmaan keskustelleet väleistään tai ainakin B oli saanut jonkun selvyyden tilanteesta, jos näin ulkopuolisena tässä veikkailen.

Ja taas tuli tarkistussanaksi AASI. Vihje universumilta varmaankin 😄
 
vierailija
Ja sitten kuitenkin Bojanilla oli ne järjettömän seksikkäät keikk-asut yms mitkä eivät antaneet erityistä vaikutelmaa, että olisi jotenkin luovutettu toivosta myös tiettyjen juttujen suhteen. :p Minulle se brotherin hokeminen alkoi näyttäytyä jo meemimäisenä vitsinä. :)

Ja joo, varmaan kirjoitan sen ficin vielä jossain vaiheessa ellemme aivan ihmeellisiä käänteitä nyt saa, mutta ensin sitä höttöä, kunhan kroppa taas antaa minun kirjoittaa.

- Joymuffin
 
vierailija
Joo todellakin
Ja mun mielestä oli aivan erilainen tunnelma heidän välillään myös ekaan Tavastiaan verrattuna. Seesteisempi, turvallisempi, avoimesti rakastava (jos saan ilmaista tän näin siirappisesti). Jotain on kyllä täytynyt tapahtua.
No todellakin, eihän sitä nyt voinu olla huomaamatta paitsi ehkä jotkut ankeuttajat :D Itseä huvituttaa nyt näin jälkeen päin kun vatvottiin ties kuinka sitä että tullaankohan heistä näkemään edes mitään materiaalia lavan ulkopuolella ja Kärtsäkin käy korkeintaan varmaan vaan ehkä tavastialla pyörähtämässä ja sitten se on bye bye :D No onneksi kaikki menikin enemmän kuin hyvin ja itsestä ainakin oli tosi ihanaa nähdä kuinka onnellisen ja vapautuneen oloinen Boitsu oli ♥
 
vierailija
Joo ja ehkä eniten huvittaa se, että ykköskeikan jälkeen oltiin niin varmoja, että Kärtsä enintään käväisee nopsaan Tavalla, huolimatta siitä, että Boitsu siellä jo loisti ja hehkui iloisena. ::)
 
vierailija
Kyllä. Silminnäkijän todistus keikalta: lavalta huokui onni, ilo ja vapautuneisuus. Sitä oli todella ihana katsella ja olen varma, että näiden kahden välinen side on vain vahvistunut ❤

Katrina MRS=3
 
vierailija
Vauvalla oli puhetta siitä, että Bojan oli jotenkin pehmeämmän ja vapautuneemman oloinen Kärtsärin seurassa nyt Suomessa. Tai oikeastaan molemmista voisi sanoa samaa. Luottivat toisiinsa täysin tai jotain. Mitä mieltä olette täällä?
Hei vaan kaikille 😁. Minä siellä vaavin puolella lupasin laittaa tänne oman teoriani tästä (ainakin minulle) ilmiselvästä tunnelman muuttumisesta rennommaksi poikien välillä.

Täällä ja siellä onkin sillä välin ollut ihan kiitettävästi puhetta aiheesta, eli ei näissä minun mietteissäni ole mitään maata järisyttävää. Aika samoilla linjoilla ollaan näköjään suurin osa. Eli myös minusta vaikuttaa siltä, että asioista on takuulla keskusteltu jollain tasolla. Joko pelkästään poikien kesken, tai joku muukin osapuoli on ollut mukana (luulisin itse asiassa että vääjäämättä on ollut, koska kaikillahan meillä on silmät päässä enkä ollenkaan usko, ettei näitä mahdollisia muita osapuolia kiinnosta yhtään poikien välinen suhde). Ja jonkinlaiseen, toivottavasti kaikkia tyydyttävään lopputulokseen on tultu. Ainakin J ja B näyttäisivät olevan tosi sinut toistensa seurassa ja pystyvän suhtautumaan toisiinsa ja käyttäytymään toistensa seurassa todella vapautuneesti ja luottavaisesti. Minun silmääni siis vieläkin vapautuneemman ja luottavaisemman oloisina kuin aikaisemmin. Ja olihan ne molemmat aivan onnesta piukeana taas kun toisensa näkivät. B vielä kotimatkalla aivan ekstaasissa. Voi olla, että tämä kaikki johtuu vaan siitä säännöllisestä yhteydenpidosta. Tuntevat toisensa nyt paremmin, ja molemmat ovat luottavaisin mielin ystävyyssuhteessa täysin mukana, koska on tullut selväksi että kumpikaan osapuoli ei ole tässä vaan näkyvyyttä tavoittelemassa, ja viisuhuuman mentyä huomasivat, että tosiaan viihtyvät erinomaisesti toistensa seurassa myös arkielämässä.

Mutta. Tästä seuraa spekulaatiota, josta toivon ettei kukaan hermostu. Saa olla eri mieltä, saa skipata, en tosiaan halua pahoittaa kenenkään mieltä tällä. Tämä on vain oma näkökulmani peilattuna omiin elämänkokemuksiini, enkä todellakaan väitä tietäväni mitä pojat tuntee ja ajattelee.

Itse olen aina aistinut todella syvää vetovoimaa ja väittäisin, että myös s*ksuaalista jännitettä, poikien välillä. Tämä oli aivan käsinkosketeltavaa esim. ekalla Tavastialla. Ja nimenomaan purkautumatonta sellaista, jolla molemmat leikitteli mutta mihin eivät ehkä kuitenkaan uskaltanut heittäytyä täysin edes leikillään. Minä henk koht en mitenkään voi ajatella, että tämä energia olisi voinut hävitä mihinkään pelkän avoimen keskustelun avulla. Siis niin, että toinen on ehkä avannut asiaa ja toinen on vetänyt pakkia päälle, että ei kiinnosta tämä syistä X, Y tai Z. Eikä edes niin, että molemmat on myöntäneet kiinnostuksen mutta eivät ole halunneet viedä sitä eteenpäin. Kemia/s*ksuaalinen energia oli selvästi vielä tallella yhteisesiintymisten aikana ja vähän pilkahteli muuallakin. Mutta se jännite ei ollut enää niin sähköistä.

Omaan mieleeni ei ainakaan tule kuin 2 mahdollista syytä tälle. Ellen siis tosiaan nyt näe vaan omiani ja/tai ylianalysoi tätä koko juttua (ja luultavasti teenkin just näin). Eli ehkä ovat kokeilleet jotain vähän pidemmälle vietyä ja huomanneet, että ei sittenkään kiinnosta "siinä mielessä" jolloin kiintymys ja ystävyys tietenkin säilyy taustalla mutta samalla tavallaan vapautuvat siitä kihelmöivästä tunteesta että "mitä jos?", ja lopputulos on tämä rentoutunut, hyvä olo toistensa seurassa.

Tai sitten.... Shippilasit päässä ja sen huomioon ottaen että kemiat on kuitenkin nähdäkseni tallella, itse tykkäisin tietenkin kallistua tähän jälkimmäiseen.

Tulipa aikamoista soopaa taas tuutattua eetteriin. Sori tästä. Enkä tosiaan halua loukata ketään. Toivottavasti täällä on vielä se sama positiivinen tunnelma niinkuin aiemmin, että kaikesta saa puhua ja olla eri mieltäkin, kuitenkaan toisiaan dissaamatta.

Kaivan vielä vanhan nimimerkin tähän, jos tulee enemmän keskustelua aiheesta ja haluan jollekin vastata.

🌊🌹 (Välimeren ruusutarhuri)

(Kyssäri onkin sitten tupenrapinat, vähän jo hirvittää miten metsä vastaa mun huuteluihin)
 
vierailija
Hei vaan kaikille . Minä siellä vaavin puolella lupasin laittaa tänne oman teoriani tästä (ainakin minulle) ilmiselvästä tunnelman muuttumisesta rennommaksi poikien välillä.

Täällä ja siellä onkin sillä välin ollut ihan kiitettävästi puhetta aiheesta, eli ei näissä minun mietteissäni ole mitään maata järisyttävää. Aika samoilla linjoilla ollaan näköjään suurin osa. Eli myös minusta vaikuttaa siltä, että asioista on takuulla keskusteltu jollain tasolla. Joko pelkästään poikien kesken, tai joku muukin osapuoli on ollut mukana (luulisin itse asiassa että vääjäämättä on ollut, koska kaikillahan meillä on silmät päässä enkä ollenkaan usko, ettei näitä mahdollisia muita osapuolia kiinnosta yhtään poikien välinen suhde). Ja jonkinlaiseen, toivottavasti kaikkia tyydyttävään lopputulokseen on tultu. Ainakin J ja B näyttäisivät olevan tosi sinut toistensa seurassa ja pystyvän suhtautumaan toisiinsa ja käyttäytymään toistensa seurassa todella vapautuneesti ja luottavaisesti. Minun silmääni siis vieläkin vapautuneemman ja luottavaisemman oloisina kuin aikaisemmin. Ja olihan ne molemmat aivan onnesta piukeana taas kun toisensa näkivät. B vielä kotimatkalla aivan ekstaasissa. Voi olla, että tämä kaikki johtuu vaan siitä säännöllisestä yhteydenpidosta. Tuntevat toisensa nyt paremmin, ja molemmat ovat luottavaisin mielin ystävyyssuhteessa täysin mukana, koska on tullut selväksi että kumpikaan osapuoli ei ole tässä vaan näkyvyyttä tavoittelemassa, ja viisuhuuman mentyä huomasivat, että tosiaan viihtyvät erinomaisesti toistensa seurassa myös arkielämässä.

Mutta. Tästä seuraa spekulaatiota, josta toivon ettei kukaan hermostu. Saa olla eri mieltä, saa skipata, en tosiaan halua pahoittaa kenenkään mieltä tällä. Tämä on vain oma näkökulmani peilattuna omiin elämänkokemuksiini, enkä todellakaan väitä tietäväni mitä pojat tuntee ja ajattelee.

Itse olen aina aistinut todella syvää vetovoimaa ja väittäisin, että myös s*ksuaalista jännitettä, poikien välillä. Tämä oli aivan käsinkosketeltavaa esim. ekalla Tavastialla. Ja nimenomaan purkautumatonta sellaista, jolla molemmat leikitteli mutta mihin eivät ehkä kuitenkaan uskaltanut heittäytyä täysin edes leikillään. Minä henk koht en mitenkään voi ajatella, että tämä energia olisi voinut hävitä mihinkään pelkän avoimen keskustelun avulla. Siis niin, että toinen on ehkä avannut asiaa ja toinen on vetänyt pakkia päälle, että ei kiinnosta tämä syistä X, Y tai Z. Eikä edes niin, että molemmat on myöntäneet kiinnostuksen mutta eivät ole halunneet viedä sitä eteenpäin. Kemia/s*ksuaalinen energia oli selvästi vielä tallella yhteisesiintymisten aikana ja vähän pilkahteli muuallakin. Mutta se jännite ei ollut enää niin sähköistä.

Omaan mieleeni ei ainakaan tule kuin 2 mahdollista syytä tälle. Ellen siis tosiaan nyt näe vaan omiani ja/tai ylianalysoi tätä koko juttua (ja luultavasti teenkin just näin). Eli ehkä ovat kokeilleet jotain vähän pidemmälle vietyä ja huomanneet, että ei sittenkään kiinnosta "siinä mielessä" jolloin kiintymys ja ystävyys tietenkin säilyy taustalla mutta samalla tavallaan vapautuvat siitä kihelmöivästä tunteesta että "mitä jos?", ja lopputulos on tämä rentoutunut, hyvä olo toistensa seurassa.

Tai sitten.... Shippilasit päässä ja sen huomioon ottaen että kemiat on kuitenkin nähdäkseni tallella, itse tykkäisin tietenkin kallistua tähän jälkimmäiseen.

Tulipa aikamoista soopaa taas tuutattua eetteriin. Sori tästä. Enkä tosiaan halua loukata ketään. Toivottavasti täällä on vielä se sama positiivinen tunnelma niinkuin aiemmin, että kaikesta saa puhua ja olla eri mieltäkin, kuitenkaan toisiaan dissaamatta.

Kaivan vielä vanhan nimimerkin tähän, jos tulee enemmän keskustelua aiheesta ja haluan jollekin vastata.

(Välimeren ruusutarhuri)

(Kyssäri onkin sitten tupenrapinat, vähän jo hirvittää miten metsä vastaa mun huuteluihin)
Minun on aika vaikea kuvitella tilannetta, jossa olisi kokeiltu jotain pidemmälle vietyä ja tultu molemmat tulokseen, että parempi olla ystävinä, vielä kun Bojanin kiinnostus on minusta niin järisyttävän ilmiselvää (ja esiintymisasutkin valittu sen mukaan) ja minusta vaikuttaa tosi selkeästi biseksuaalille, joka voi olla enemmän miehiin päin ylipäätään. En vain näe tätä mahdollisena vaihtoehtona. Se toinen teoria on jo helpompi uskoa ja jännästi lisännyt kannatustaan nyt esim. tänään.

Terkut Välimerelle täältä himpun pohjoisempaa eteläisestä Euroopasta, Bojanistanista (ei-Serbia/Slovenia). :)

- Joymuffin
 
vierailija
Minun on aika vaikea kuvitella tilannetta, jossa olisi kokeiltu jotain pidemmälle vietyä ja tultu molemmat tulokseen, että parempi olla ystävinä, vielä kun Bojanin kiinnostus on minusta niin järisyttävän ilmiselvää (ja esiintymisasutkin valittu sen mukaan) ja minusta vaikuttaa tosi selkeästi biseksuaalille, joka voi olla enemmän miehiin päin ylipäätään. En vain näe tätä mahdollisena vaihtoehtona. Se toinen teoria on jo helpompi uskoa ja jännästi lisännyt kannatustaan nyt esim. tänään.

Terkut Välimerelle täältä himpun pohjoisempaa eteläisestä Euroopasta, Bojanistanista (ei-Serbia/Slovenia).

- Joymuffin

Siis nämä fiilikset nimenomaan minullakin päällimmäisenä. Ja pelkkään keskustelun voimaan en todellakaan voi rehellisesti sanoen uskovani.

Menikö se sun muutto muuten hyvin? Ja varmaan fomo NT:n missaamisesta sulla vielä pahempi kuin mulla, koska tosiaan olet juuri äskettäin lähtenyt Suomesta 😅

🌊🌹
 
vierailija
Siis nämä fiilikset nimenomaan minullakin päällimmäisenä. Ja pelkkään keskustelun voimaan en todellakaan voi rehellisesti sanoen uskovani.

Menikö se sun muutto muuten hyvin? Ja varmaan fomo NT:n missaamisesta sulla vielä pahempi kuin mulla, koska tosiaan olet juuri äskettäin lähtenyt Suomesta
Kiitos! Muutto meni okei mitä nyt näissä olosuhteissa (=jäätävä terveydentilani) voi mennä - sain esim. Suomesta sähkösopimuksen peruttua viime viikolla ja muutosta on kuukausi. :p Plus jotain kamoja on yhä kateissa.

Ja siis joo, FOMO on toki ihan järkyttävä, mutta toisaalta tervydentilani on sellainen, että olisin todennäköisesti missannut keikat joka tapauksessa vaikka olisin jäänyt Suomeen vähän pidemmäksi aikaa. :/ Jos olisin ollut varmempi keikkojen toteutumisesta ja/tai terveydentilastani, niin olisin voinut hyvinkin ihan tämän takia siirtää muuttoa, mutta olisi ollut vielä kamalampaa olla Helsingissä Tavastia-lippu kourassa pystymättä menemään.

Mutta "everything reminds you of them", asun täällä erään Bojanin mukaan nimettyä koulua vastapäätä kaupunginosassa, jonka nimestä tulee mieleen Padam, ja 100 metrin päässä kämpästäni oli mainos festareista, joilla Jokerit ovat esiintyneet. Eipä noista näytä mitenkään pääsevän eroon. :p

- Joymuffin
 
Ihanaa, täällä uskotaan nk. toiseen vaihtoehtoon, jota ei kuitenkaan tarkemmin nimetä. Minäkin uskon uskovani samaan kuin te. Ai, ja se kuulostaa ihanalta. Ilmankos Bojan oli titityy. Ja ehkä Jerekin, mutta hänestä tuli vähemmän matskua.
 
vierailija

Yhteistyössä