Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katrinan keikkaseuralainenkin täällä ilmoittautuu Eilinen meni vahvasti toipuessa ja keskusteluja selatessa, ja tuntuu etten vieläkään osaa kovin jäsentyneesti keikasta raportoida, mutta allekijoitan monet täältä luetut kommentit kuten tuon, että tuntui suorastaan epätodelliselta se tilanne livenä. Ikään kuin sitä ei olisi täysin tajunnutkaan, että tässä ollaan nyt tällä kertaa oikeasti eikä videon välityksellä

Joku mainitsi välispiikeistä. Itselle jäi mieleen mm. humoristinen hetki, kun B joi vettä, ja yleisö rupesi hurraamaan ja taputtamaan, ja B totesi vähän huvittuneena, että okei tämä onkin ensimmäinen kerta, kun hänen vedenjuonnilleen hurrataan tuossa oli ehkä tilannekomiikkaa sen verran, että ei ihan välity näin tekstimuodossa, mutta nauratti kyllä siinä tilanteessa. Toivottavasti ig-liveistä löytyy jostakin tallenteita (niitä en ole vielä edes ehtinyt etsimään).

On suorastaan etuoikeutettu olo, että lipun sain (ei ollut mikään helppo rasti se), koska sekä keikka että keikkaseura oli ihan huippua. Olympia on mahtavan pieni ja intiimi paikka, ja tunnelmallinen ympäristö.

Tähdet tuntui kyllä olevan kohdillaan tuona iltana, kaikki muut tähdet paitsi se, kun keikan jälkeen mistään vielä mitään tietämättä sain päähäni idean lähteä sinne Ihkuun. Kävelinkin sinne suuntaan, mutta päädyin kääntymään takaisin. Voin sanoa, että tämä ihan hiukan kirpasee, etenkin kun siellä oli karaokeakin laulettu. En nyt tietysti olisi heitä mihinkään pöytiin mennyt häiritsemään, mutta karaoket olisi kyllä ollut aika legendaarisia todistaa paikan päällä. Ehkä joskus pääsen tästä yli
Olen kyllä hurjan iloinen, että löysitte toisistanne keikkaseuraa Katrinan kanssa! 🤗 On myös hauska ajatella miten moni palstalainen on viettänyt aikaa samoissa tiloissa viimeisten 3 (no tänään jo 5) päivän aikana ja saanut jakaa samoja kokemuksia. ☺ Olen myös tosi iloinen kaikesta materiaalista niin fanien kuin asianomaisten jakamista insta/keikkalivejen (kääntyykö toi sana noin?), kuvien, giffien, tarinoiden ja muiden seurantojen muodossa mikä on tehnyt tästä NT vielä entistä mehukkaamman meille. ❤🔥🔥 Tänään on erityisesti kutkuttanut K&JO instalive joka on vaan aivan helmi, harmillisen lyhyt sellainen.
Ja tiedän että ei ole hedelmällistä kommentoida, mutta kyllä, olen juuri niin naiivi, että uskon 007 baariliveseurantaan ja minun maailmaa sen totuudellisuus ei horjuta millään tavalla. Haluan vähän avata sitä, mitä aiemmin tarkoitin sillä selväjärkisellä hetkellä, kun hetken jo kuvittelin pääseväni rantautumaan satamaan 🤭 Olin siinä hetkessä elämän realiteetit mielessä tosi kiitollinen että pojat voivat kaikesta tästä pyörityksestä huolimatta olla noin hyviä ystäviä keskenään ja miten se ystävyys on omaan silmään vain syventynyt näiden kuukausien aikana, siitä todisteena mm. molemmin puolinen välittövä (ja erittäin viihdyttävä) vittuilu. Ja siinä hetkessä se tuntui siltä, että tää on oikeastaan kaikki mitä ihminen voi tältä tarinalta toivoa ja voin rauhallisin mielin päättää oman shippailuni tähän. Noo sitten kävi miten kävi. 😅 Kyllä huomaan, että edelleen sieluni kaipaa jotain faktista vahvistusta sille, että _niitä_ tunteita tässä on ollut ja ehkä on edelleen vaikka en rehellisyyden nimissä usko
heidän koskaan päätyvän yhteen. Mutta toivon sydämestöni, että he voivat/ovat voineet käsitellä näitä tunteita yhdessä ensinnäkin tunnistaa ja tunnustaa toisilleen niiden olemassaolo ja käsitellä sen ”mitäs nyt” tilanteen. Jostain syystä mulla kummittelee aina vain se Leilan parkkipaikkaficci mielessä, ja jotenkin toivon että jos joskus muistelevat täyttymätöntä rakkaustarinaa se voisi olla suloinen muisto hullusta 2023 vuodesta eikä katkera katumus siitä miksi en uskaltanut..

Tuntuu että olisi tsiljoona asiaa mitä haluaisi kommentoida, kun näitä palstoja kahlaa, mutta tässä kirjoittamisvaiheessa ei tahdo muistaa mitä ne oli. Mutta tässä muutama sunnuntai-illan ajatus onnelliselta shippiläiseltä. ☺

Ailakki
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Olen kyllä hurjan iloinen, että löysitte toisistanne keikkaseuraa Katrinan kanssa! On myös hauska ajatella miten moni palstalainen on viettänyt aikaa samoissa tiloissa viimeisten 3 (no tänään jo 5) päivän aikana ja saanut jakaa samoja kokemuksia. Olen myös tosi iloinen kaikesta materiaalista niin fanien kuin asianomaisten jakamista insta/keikkalivejen (kääntyykö toi sana noin?), kuvien, giffien, tarinoiden ja muiden seurantojen muodossa mikä on tehnyt tästä NT vielä entistä mehukkaamman meille. Tänään on erityisesti kutkuttanut K&JO instalive joka on vaan aivan helmi, harmillisen lyhyt sellainen.
Ja tiedän että ei ole hedelmällistä kommentoida, mutta kyllä, olen juuri niin naiivi, että uskon 007 baariliveseurantaan ja minun maailmaa sen totuudellisuus ei horjuta millään tavalla. Haluan vähän avata sitä, mitä aiemmin tarkoitin sillä selväjärkisellä hetkellä, kun hetken jo kuvittelin pääseväni rantautumaan satamaan Olin siinä hetkessä elämän realiteetit mielessä tosi kiitollinen että pojat voivat kaikesta tästä pyörityksestä huolimatta olla noin hyviä ystäviä keskenään ja miten se ystävyys on omaan silmään vain syventynyt näiden kuukausien aikana, siitä todisteena mm. molemmin puolinen välittövä (ja erittäin viihdyttävä) vittuilu. Ja siinä hetkessä se tuntui siltä, että tää on oikeastaan kaikki mitä ihminen voi tältä tarinalta toivoa ja voin rauhallisin mielin päättää oman shippailuni tähän. Noo sitten kävi miten kävi. Kyllä huomaan, että edelleen sieluni kaipaa jotain faktista vahvistusta sille, että _niitä_ tunteita tässä on ollut ja ehkä on edelleen vaikka en rehellisyyden nimissä usko
heidän koskaan päätyvän yhteen. Mutta toivon sydämestöni, että he voivat/ovat voineet käsitellä näitä tunteita yhdessä ensinnäkin tunnistaa ja tunnustaa toisilleen niiden olemassaolo ja käsitellä sen ”mitäs nyt” tilanteen. Jostain syystä mulla kummittelee aina vain se Leilan parkkipaikkaficci mielessä, ja jotenkin toivon että jos joskus muistelevat täyttymätöntä rakkaustarinaa se voisi olla suloinen muisto hullusta 2023 vuodesta eikä katkera katumus siitä miksi en uskaltanut..

Tuntuu että olisi tsiljoona asiaa mitä haluaisi kommentoida, kun näitä palstoja kahlaa, mutta tässä kirjoittamisvaiheessa ei tahdo muistaa mitä ne oli. Mutta tässä muutama sunnuntai-illan ajatus onnelliselta shippiläiseltä.

Ailakki
❤ täytyy sanoa, että erityisen hienoksi keikkakokemuksen teki juuri se, kun oli seuralainen, joka puhui "samaa kieltä". Hieman olisi ollut rasittavaa selitellä esim. termiä "kostopitsi" jollekin täysin ulkopuoliselle 😂
Ihan sama Leilan ficci myös on häilynyt välillä mielessä, varsinkin ennen tätä NT:tä. Mutta tiedätkö, nyt olen varma, että kaikkea hyvää on tapahtunut niin paljon, että vaikka vahvimman tunteet haalistuisi, niin muisto tulee olemaan kaunis ❤
Se fiilis siellä keikalla oli niin vahva.

Katrina
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Minun oli itse asiassa ollut tarkoitus kirjoittaa seuraavaksi ficci, joka olisi sen Leilan ficin inspiroima. Mutta totesin, että ei kukaan nyt halua NT:n jälkeen sellaista ficciä! Joten yritän nyt väsätä jotain söpöä enimmäkseen höttöä, josta en paljasta muuta kuin että are you liittyy. :D

Ja Kärtsän tarinoiden on arveltu liittyvän Tiia Öhman -keissiin, mutta varmaan taustalla on muutakin, esim. hänen jatkuvaa ärsytystään riepotukseen median ja fanien taholta.

- Joymuffin
 
vierailija
Tiian viestit Mikestä ja crewsta:

Tiian viestejä elokuulta Käärijä discordista, kun puhuu "he", puhuu Mikestä:

"Oh and I have to add - it’s probably 99% thanks to your feedback that I still trust myself to publish more photos. If I had to go on doing all this when the crew doesn’t even share them… prob would’ve quit weeks ago. So. THANK YOU. Again"

"Yeah pretty sure his thinking behind the camera isn’t ”dear lord how can anyone be so pretty”
not mine either i swear

I mean I’m old and flirtless and only want dogs in my life but I’m a very visual person. And this is good visuals. "

"I think his motivation is also business. Promotion. Things need to look huge, sparkling & energetic

instead of cute and vulnerable with ridiculous hats and wigs."

Miken kuvista ICIP kuvauksista:

"But tbh I feel like half the credit should go to the lighting crew (as I know from my tv shoots where they are my fav co-workers joy)"

"A little annoyed by lack of communication (even when already promised) re: photo passes and about to cancel my buses and hotels for Harjavalta. It shouldn’t be this complicated to get a yes or no answer."

"I feel like their whole camp is very chaotic and maybe I should see if gig photography is still fun in a year or so when things maybe calm down I had a good run."
 
vierailija
Minun oli itse asiassa ollut tarkoitus kirjoittaa seuraavaksi ficci, joka olisi sen Leilan ficin inspiroima. Mutta totesin, että ei kukaan nyt halua NT:n jälkeen sellaista ficciä! Joten yritän nyt väsätä jotain söpöä enimmäkseen höttöä, josta en paljasta muuta kuin että are you liittyy.

Ja Kärtsän tarinoiden on arveltu liittyvän Tiia Öhman -keissiin, mutta varmaan taustalla on muutakin, esim. hänen jatkuvaa ärsytystään riepotukseen median ja fanien taholta.

- Joymuffin
Söpölle hötölle peukku 👍🥰
 
vierailija
Tästä kuvaan liittyen ficci-idea, entä jos Jere kiusoittelisi Bojania harmaantuvista hiuksista ja Bojan alkaisi kokea tästä epävarmuutta, yrittäisi ehkä piilotella niitä. Todellisuudessa Jere ajattelisi että harmaat hiukset tekevät Bojanista entistä haluttavamman. Seuraisi väärinymmärryksiä mutta lopulta K saisi B:n uskomaan että hiukset tekevät hänestä vielä kuumemman silmissään.

🥹👉👈 No, anyone?
 
vierailija
Tästä kuvaan liittyen ficci-idea, entä jos Jere kiusoittelisi Bojania harmaantuvista hiuksista ja Bojan alkaisi kokea tästä epävarmuutta, yrittäisi ehkä piilotella niitä. Todellisuudessa Jere ajattelisi että harmaat hiukset tekevät Bojanista entistä haluttavamman. Seuraisi väärinymmärryksiä mutta lopulta K saisi B:n uskomaan että hiukset tekevät hänestä vielä kuumemman silmissään.

🥹 No, anyone?
Kuva siis tämä

 
vierailija
Näin viime yönä ensimmäistä kertaa unta tästä kaksikosta. Näköjään aika intensiivinen viikko takana. 😅

Pakko sanoa, että Bojan harmaassa hiuskiehkurassaan on jotenkin erityisen seksikäs. 😍 Muistelen, että siinä kuvassa, jossa oli B koko perhe, hänen isällä oli täysin harmaa kuontalo, joten saattaa kulkea geeneissä varhainen harmaantuminen (en usko että iskä on vielä kovin vanha). Toivottavasti ei vaikuta B itsetuntoon, koska on todella hot! 🔥

Kuinka paljon kello on, kyllä pitäisi keskittyä vielä tunti töihin.🤓
 
vierailija
Voi ei en kestä tuota K&JO yhteistä liveä, voisin katsoa sitä loopilla. 😂🥰

K: so you wanna sing your new song?
JO: yes
K: okay..
Jo: *hiljaisuus*
K: Sing!
JO: aaaaaaaaaaaaaaaaa
K: Very good song I love it!! ..
😆
 
vierailija
Ja ihan oikeesti pitäisi olla töitä tekemässä, mutta nyt vasta huomasin tossa livessä, kun B lukee ”Käärijä and Bojan best boyfriends” Jan sanoo ”yes” 🤩 (samalla muuta hälyä ja kärtsä puhuu päälle, mutta erottuu kyllä 😍)

MRS=3
 
vierailija
Vauvalla on joku jankkaaja, joka dissaa näitä pieniä somia ficcejä. Pitää typerinä. Siis kirjoitan pienen typerän ficcini tänne.

B: Honey, did you sleep well?
K: No, I didn't. I had a terrible nightmare.
B: What was it? I heard your screaming.
K: Oh no, that was not a nightmare.
B: What was it?
K: I practice Demoni-screaming. I would like to sing it with you.
B: Jere, please, no. It sounded awful.
 

Yhteistyössä