Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minäkin olen pohtinut sanoja tai lähinnä sitä, millaisen arvon annamme sanoille. Se on inhimillistä, koska meillä ihmisillä on sisäsyntyinen tarve luokitella asioita erilaisiin kategorioihin. Mutta voisiko olla niin, että kaikkea ei tarvitse määritellä, jotta ne voi ymmärtää ja nähdä?

Mietin omia ihmissuhteitani. Voin antaa lähes jokaiselle sanan, mikä kertoo näiden ihmisten asemasta omassa elämässä. Puoliso. Ystävä. Lemmikki. Kollega. Mutta on joitakin ihmisiä, joille on vaikea antaa sanaa, ja sana ei kerro heidän asemastaan elämässäni kovin hyvin. Haave. Ihastus. Keltatakkinen. Joskus sanat olevat limittäisiä ja niiden merkitykset voivat myös muuttua.

Tästä syystä tyypittely-sanojen sijaan ja niistä erillisinä voisi olla joskus hedelmällistä tarkastella kokemuksia. Hän jonka kanssa juomme aina teetä. Hän joka soittaa minulle yöllä humalassa. Hän, kenet kohtasin Euroviisuissa ja jonka kanssa tuntuu hyvältä olla yhdessä aina kun tapaamme uudelleen. Kokemukset ovat pysyvämpiä kuin sanat.

Tästä näkökulmasta brother, friendship, boyfriend kertovat paljon vähemmän kuin Hän, joka piteli minusta kiinni ja jonka kaulaa suutelin kävellessämme käytävää pettymyksen jälkeen.
Mutta kyllähän myös J ja nimenomaan J, ei K, oli todella ihastunut Bojaniin Liverpoolissa ja sen jälkeen.

Kaikki ne haastattelut niin siellä kuin Suomeen paluun jälkeen, siis silmät palaen kertoi Bojanista oli kyse sitten Maikkarin AamuTVstä tai Hesarin videohaastattelusta. Välillä tuli melkein myötähäpeä, että älä nyt hyvä mies ole noin auki median edessä.
Ei tarvitse menneitä aikamuotoja. Kyllä se ihastus on siellä edelleen, vaikkei enää hoe että Bojan Bojan Bojan samalla lailla. :)
 
vierailija
Minulla on todella vahva tunne, että sitä keskustelua on kyllä varmaan jollain tasolla käyty, mutta se ei ole käyty ns. loppuun asti.

-energiamamma
Ja lisään vielä omaan kommenttini, että se "loppuun asti käyminen" juuri tämän viikon kontekstissa saattaisi olla esim. liittyen siihen, että onko Jere havainnoinut millainen on fiiliksiltään eri ihmisten seurassa. Enempää en tätä viitsi avata.

-energiamamma
 
vierailija
Hei kaikki ja terveisiä Tampereelta! Tässä parhaillaan kotimatkalla junassa olen koittanut kahlata läpi näitä kaikkia palstoja ja samalla koota ajatuksia eilisen keikan jälkeen, joka oli aivan huikea! Olen vähän pahoillani etten uskaltanut tunnustaa etukäteen täällä, että olen keikalle olen menossa, koska introverttina aloin jo ennakkoon panikoimaan siitä, että pitäisi yhtä aikaa nauttia keikasta ja seurustella ventovieraiden kanssa ja viihdyttää omaa lasta, jonka kanssa keikalle menin. Ajattelin että helpompaa mennä ns. incognito ja tunnustaa myöhemmin. Tosin karman laki iski tietenkin peliin ja sisälle pääsyä odotellessamme saimme jonossa täysin ventovieraasta nuoresta naisesta meille keikkaseuraa ja se osoittautuikin aivan ihanaksi kohtaamiseksi! Jos luet tätä palstaa (ei selvinnyt :D) niin kiitos sinulle! <3

Mitä itse keikkaan tulee, ensiksi pitää sanoa, että bändi kuulosti livenä niiiin hyvältä ja Bojanin ääni on silkkaa hunajaa korville. Oli jotenkin epätodellista katsoa poikia lavalla, kun he näyttivät aivan samalta kun niissä miljoonissa klipeissä, joita on tullut katsottua ja siinä ne olivat ilmielävinä!! Ja se lavakarisma se vain huokuu yleisön syliin. Tykkäsin B spiikeistä ja huumorista mitä viljeli biisien välissä, huomioi yleisön hienosti ja myös siitä että aktivoi yleisöä huomaamaan toisensa, alakerta antoi kannustustaputukset parvelle ja toisinpäin. Erityisesti herkisti (joo, olen keski-ikäinen 😁) nuorten fanien lauluosuudet Umazane misli biisissä. Tykkäsin lavan valosuunnittelusta, toimi hyvin biisien kanssa. Ja se K&B+JO CCC!! Vaikka sitä osasi odottaa ja oli nähnyt kaikki klipit Helsingistä ja Turusta niin voi pojat, kyllä se vaan iski silti tuhannella watilla!! En ollut Kärtsäriä vielä nähnyt livenä, ja on se vaan taitava esiintyjä ei voi muuta sanoa. Ja se poikien välinen kemia, se vaan ON!!Twin flames 🔥🔥 Ja samaa mieltä, että saavat toistensa parhaat puolet esiin aivan käsittämättömällä tavalla. ❤ Kaikki vaikuttivat tosi onnellisilta ja iloisilta ja yleisö oli hyvin messissä ja hei saatiin uskomatonta kyllä rikottua koko kiertueen db-ennätys!! :D Keikalta poistuttiin hotellille sydän täynnä iloa.

Hieman meinasi sydänalassa tehdä muljahduksen, kun näin yöllä Juren stoorin ja elämän realiteetit puhkaisi vaaleanpunaisen kuplan johon olin uponnut keikan aikana. Sen jälkeen koin jonkun tosi selväjärkisen hetken ja iloitsin siitä että jes nyt tämä minun risteily löysi loppusataman ja pääsen vihdoin rantautumaan tästä ikuisesta loopista, mutta sitten eksyin lukemaan viimeöisen liveseurannan ihku-baarista ja luoja paratkoon here we go again, never stop the madness ja (kohta) vedetään taas! 😅 Aivan hullun hommaahan tämä on mutta voisi sitä aikansa huonomminkin käyttää (kai)! 🤣 Toivottavasti ensi vuonna kun (toivottavasti) tulevat tänne uudestaan pääsevät ihan kaikki halukkaat osallistumaan! ❤
Ailakki
 
vierailija
Mietin sitä, kuinka kärsivällisesti Bojan arvuutteli Jereltä ljubav-sanaa siinä livessä. Hän äänsi sanan lempeällä tavalla, jotta ääntäminenkin antaisi vihjeen. Ja jos Jere rikkoi katsekontaktin, Bojan kosketti häntä, jolloin Jere palasi katsekontaktiin. Aivan kuin hänelle olisi ollut äärimmäisen tärkeää, että Jere arvaa oikein.


Bojanin äänensävy ja eleet Alessandran kanssa arvuutellessa olivat aivan erilaiset.

 
  • Rakkaus
Reactions: ❤🌿❤
vierailija
Hei kaikki ja terveisiä Tampereelta! Tässä parhaillaan kotimatkalla junassa olen koittanut kahlata läpi näitä kaikkia palstoja ja samalla koota ajatuksia eilisen keikan jälkeen, joka oli aivan huikea! Olen vähän pahoillani etten uskaltanut tunnustaa etukäteen täällä, että olen keikalle olen menossa, koska introverttina aloin jo ennakkoon panikoimaan siitä, että pitäisi yhtä aikaa nauttia keikasta ja seurustella ventovieraiden kanssa ja viihdyttää omaa lasta, jonka kanssa keikalle menin. Ajattelin että helpompaa mennä ns. incognito ja tunnustaa myöhemmin. Tosin karman laki iski tietenkin peliin ja sisälle pääsyä odotellessamme saimme jonossa täysin ventovieraasta nuoresta naisesta meille keikkaseuraa ja se osoittautuikin aivan ihanaksi kohtaamiseksi! Jos luet tätä palstaa (ei selvinnyt ) niin kiitos sinulle! <3

Mitä itse keikkaan tulee, ensiksi pitää sanoa, että bändi kuulosti livenä niiiin hyvältä ja Bojanin ääni on silkkaa hunajaa korville. Oli jotenkin epätodellista katsoa poikia lavalla, kun he näyttivät aivan samalta kun niissä miljoonissa klipeissä, joita on tullut katsottua ja siinä ne olivat ilmielävinä!! Ja se lavakarisma se vain huokuu yleisön syliin. Tykkäsin B spiikeistä ja huumorista mitä viljeli biisien välissä, huomioi yleisön hienosti ja myös siitä että aktivoi yleisöä huomaamaan toisensa, alakerta antoi kannustustaputukset parvelle ja toisinpäin. Erityisesti herkisti (joo, olen keski-ikäinen ) nuorten fanien lauluosuudet Umazane misli biisissä. Tykkäsin lavan valosuunnittelusta, toimi hyvin biisien kanssa. Ja se K&B+JO CCC!! Vaikka sitä osasi odottaa ja oli nähnyt kaikki klipit Helsingistä ja Turusta niin voi pojat, kyllä se vaan iski silti tuhannella watilla!! En ollut Kärtsäriä vielä nähnyt livenä, ja on se vaan taitava esiintyjä ei voi muuta sanoa. Ja se poikien välinen kemia, se vaan ON!!Twin flames Ja samaa mieltä, että saavat toistensa parhaat puolet esiin aivan käsittämättömällä tavalla. Kaikki vaikuttivat tosi onnellisilta ja iloisilta ja yleisö oli hyvin messissä ja hei saatiin uskomatonta kyllä rikottua koko kiertueen db-ennätys!! Keikalta poistuttiin hotellille sydän täynnä iloa.

Hieman meinasi sydänalassa tehdä muljahduksen, kun näin yöllä Juren stoorin ja elämän realiteetit puhkaisi vaaleanpunaisen kuplan johon olin uponnut keikan aikana. Sen jälkeen koin jonkun tosi selväjärkisen hetken ja iloitsin siitä että jes nyt tämä minun risteily löysi loppusataman ja pääsen vihdoin rantautumaan tästä ikuisesta loopista, mutta sitten eksyin lukemaan viimeöisen liveseurannan ihku-baarista ja luoja paratkoon here we go again, never stop the madness ja (kohta) vedetään taas! Aivan hullun hommaahan tämä on mutta voisi sitä aikansa huonomminkin käyttää (kai)! Toivottavasti ensi vuonna kun (toivottavasti) tulevat tänne uudestaan pääsevät ihan kaikki halukkaat osallistumaan!
Ailakki
Ihana kuulla keikkarapsaa Ailakki ja mahtavaa että menit keikalle! ❤ Ne watit tuntuivat huimilta pelkän ruudunkin välityksellä, joten voin hyvin uskoa kuvauksesi!

Ei täältä laivasta niin vaan taida päästä pois, mutta onneksi välillä on ihan okei mennä hyttiin lepäämään 🥰
 
vierailija
Ei tarvitse menneitä aikamuotoja. Kyllä se ihastus on siellä edelleen, vaikkei enää hoe että Bojan Bojan Bojan samalla lailla.
Mutta miten voi selittää sen, että mikään ei K ihmissuhdekuvioissa muutu. Tiedätte mitä tarkoitan. Se on minulle tässä käsittämätöntä. Ihastus on selvää, mutta kaikki pysyy ennallaan. Joku toinen on kuitenkin tärkeämpi, eihän tätä muuten voi tulkita.
 
vierailija
Hei kaikki ja terveisiä Tampereelta! Tässä parhaillaan kotimatkalla junassa olen koittanut kahlata läpi näitä kaikkia palstoja ja samalla koota ajatuksia eilisen keikan jälkeen, joka oli aivan huikea! Olen vähän pahoillani etten uskaltanut tunnustaa etukäteen täällä, että olen keikalle olen menossa, koska introverttina aloin jo ennakkoon panikoimaan siitä, että pitäisi yhtä aikaa nauttia keikasta ja seurustella ventovieraiden kanssa ja viihdyttää omaa lasta, jonka kanssa keikalle menin. Ajattelin että helpompaa mennä ns. incognito ja tunnustaa myöhemmin. Tosin karman laki iski tietenkin peliin ja sisälle pääsyä odotellessamme saimme jonossa täysin ventovieraasta nuoresta naisesta meille keikkaseuraa ja se osoittautuikin aivan ihanaksi kohtaamiseksi! Jos luet tätä palstaa (ei selvinnyt ) niin kiitos sinulle! <3

Mitä itse keikkaan tulee, ensiksi pitää sanoa, että bändi kuulosti livenä niiiin hyvältä ja Bojanin ääni on silkkaa hunajaa korville. Oli jotenkin epätodellista katsoa poikia lavalla, kun he näyttivät aivan samalta kun niissä miljoonissa klipeissä, joita on tullut katsottua ja siinä ne olivat ilmielävinä!! Ja se lavakarisma se vain huokuu yleisön syliin. Tykkäsin B spiikeistä ja huumorista mitä viljeli biisien välissä, huomioi yleisön hienosti ja myös siitä että aktivoi yleisöä huomaamaan toisensa, alakerta antoi kannustustaputukset parvelle ja toisinpäin. Erityisesti herkisti (joo, olen keski-ikäinen ) nuorten fanien lauluosuudet Umazane misli biisissä. Tykkäsin lavan valosuunnittelusta, toimi hyvin biisien kanssa. Ja se K&B+JO CCC!! Vaikka sitä osasi odottaa ja oli nähnyt kaikki klipit Helsingistä ja Turusta niin voi pojat, kyllä se vaan iski silti tuhannella watilla!! En ollut Kärtsäriä vielä nähnyt livenä, ja on se vaan taitava esiintyjä ei voi muuta sanoa. Ja se poikien välinen kemia, se vaan ON!!Twin flames Ja samaa mieltä, että saavat toistensa parhaat puolet esiin aivan käsittämättömällä tavalla. Kaikki vaikuttivat tosi onnellisilta ja iloisilta ja yleisö oli hyvin messissä ja hei saatiin uskomatonta kyllä rikottua koko kiertueen db-ennätys!! Keikalta poistuttiin hotellille sydän täynnä iloa.

Hieman meinasi sydänalassa tehdä muljahduksen, kun näin yöllä Juren stoorin ja elämän realiteetit puhkaisi vaaleanpunaisen kuplan johon olin uponnut keikan aikana. Sen jälkeen koin jonkun tosi selväjärkisen hetken ja iloitsin siitä että jes nyt tämä minun risteily löysi loppusataman ja pääsen vihdoin rantautumaan tästä ikuisesta loopista, mutta sitten eksyin lukemaan viimeöisen liveseurannan ihku-baarista ja luoja paratkoon here we go again, never stop the madness ja (kohta) vedetään taas! Aivan hullun hommaahan tämä on mutta voisi sitä aikansa huonomminkin käyttää (kai)! Toivottavasti ensi vuonna kun (toivottavasti) tulevat tänne uudestaan pääsevät ihan kaikki halukkaat osallistumaan!
Ailakki
😄 ihan samasta asiasta puhuttiin keikkaseuralaiseni kanssa (tämän palstan vierailija myös) että oli todella omituinen tunne nähdä JO livenä. Välillä tuli jopa tunne, että katsonko jotain videota, onko tää unta?
Ja itse asiassa voin allekirjoittaa koko tuon keikkakokemuksen, ihan samanlaisia tuntemuksia 😍
Mulla oli onni saada toinen shippari seurakseni ja meillä oli kyllä tosi hauskaa, vaikkei siis aiemmin oltu nähtykään. Siinä toinen hieno livekokemus 😄

Katrina
 
vierailija
Mutta miten voi selittää sen, että mikään ei K ihmissuhdekuvioissa muutu. Tiedätte mitä tarkoitan. Se on minulle tässä käsittämätöntä. Ihastus on selvää, mutta kaikki pysyy ennallaan. Joku toinen on kuitenkin tärkeämpi, eihän tätä muuten voi tulkita.
Tuli mieleen jo edesmennyt tapaus Jörn Donner, jonka vaimo sai miehensä kuolinvuoteella tietää, että tällä oli ollut vuosikymmeniä avioliiton ulkopuolinen suhde. Molemmilla naisilla oli varmaankin käsitys siitä, että juuri he ovat miehelle se rakkain. Donnerista en välitä eikä hänellä ole mitään tekemistä K/B:n kanssa, mutta tämä tapaus ehkä kertoi siitä, että ihmissuhteet eivät ole mustavalkoisia. Ja on näitä muitakin tapauksia paljon, itsekin olen kokenut olleeni syvän ihastunut kahteen ihmiseen samaan aikaan.
 
vierailija
Minäkin menin seuraamaan viime yön liveseurantaa ja oli siinäkin tuuria! Tulin jotenkin iloiseksi siitä tiedosta, että saivat viettää aikaa kaksin ja olivat sieltä poistuneetkin muutama minuutti ennen toisia. En tiedä miten tarina siitä jatkui ja miten tiet erkanivat mutta mielessäni ainakin näkyi (vähintään) lämmin halaus, naurua ja hyvän yön toivotukset 💛

joskus sitä miettii pääsenkö tästä koskaan eroon? Haluaisin niin kovin päästä heidän pään sisään ja kaivaa sieltä ne mietteet ulos kun tämä on niin järjetöntä välillä. Vitsaillaan ja silti käytös kertoo aivan muuta.
 
vierailija
Tuli mieleen jo edesmennyt tapaus Jörn Donner, jonka vaimo sai miehensä kuolinvuoteella tietää, että tällä oli ollut vuosikymmeniä avioliiton ulkopuolinen suhde. Molemmilla naisilla oli varmaankin käsitys siitä, että juuri he ovat miehelle se rakkain. Donnerista en välitä eikä hänellä ole mitään tekemistä K/B:n kanssa, mutta tämä tapaus ehkä kertoi siitä, että ihmissuhteet eivät ole mustavalkoisia. Ja on näitä muitakin tapauksia paljon, itsekin olen kokenut olleeni syvän ihastunut kahteen ihmiseen samaan aikaan.
Itse pohdin yksi päivä Mel B:tä ja Geriä Spice Girlseistä. Mel B on vuosia myöhemmin kertonut, että hän ja Geri olisivat ihastuneet toisiinsa ja päätyneet suhteeseen. Sen päättyminen olisi vaikuttanut Gerinkin eroon bändistä. Geri ei tosin ole asiaa myöntänyt. Emme voi tietää, mitä kaikkea ihmisten elämissä tapahtuu. Voi olla että vuosien päästä saamme jotakin uutta tietoa myös Käärijästä ja Bojanista.
 
vierailija
ihan samasta asiasta puhuttiin keikkaseuralaiseni kanssa (tämän palstan vierailija myös) että oli todella omituinen tunne nähdä JO livenä. Välillä tuli jopa tunne, että katsonko jotain videota, onko tää unta?
Ja itse asiassa voin allekirjoittaa koko tuon keikkakokemuksen, ihan samanlaisia tuntemuksia
Mulla oli onni saada toinen shippari seurakseni ja meillä oli kyllä tosi hauskaa, vaikkei siis aiemmin oltu nähtykään. Siinä toinen hieno livekokemus

Katrina
Sama täällä, kun näin JO ensimmäisen kerran Tavastialla livenä, katsoin vaan, että siinä ne nyt on. Ihan oikeassa elämässä ja niin samanlaisia kuin videoilla. Minä katselen ja kuulen ja pysyn ihan järjissäni. Siellä teinien keskellä ajattelin, että onneksi tulin ja ihanaa olla juuri Tavastialla. Muutama vuosikymmen siitä, kun viimeksi olin.
 
vierailija
Minäkin menin seuraamaan viime yön liveseurantaa ja oli siinäkin tuuria! Tulin jotenkin iloiseksi siitä tiedosta, että saivat viettää aikaa kaksin ja olivat sieltä poistuneetkin muutama minuutti ennen toisia. En tiedä miten tarina siitä jatkui ja miten tiet erkanivat mutta mielessäni ainakin näkyi (vähintään) lämmin halaus, naurua ja hyvän yön toivotukset

joskus sitä miettii pääsenkö tästä koskaan eroon? Haluaisin niin kovin päästä heidän pään sisään ja kaivaa sieltä ne mietteet ulos kun tämä on niin järjetöntä välillä. Vitsaillaan ja silti käytös kertoo aivan muuta.
Mä en yöllä seurannut tuota "liveä", mutta luin sen aamulla. Siitä tuli kyllä ihana, levollinen olo, ja sitten kun saimme kuvatodisteita Ihkun karaokelaulannasta, niin agentin kertomaa oli helpompi uskoa.
 
vierailija
Minäkin menin seuraamaan viime yön liveseurantaa ja oli siinäkin tuuria! Tulin jotenkin iloiseksi siitä tiedosta, että saivat viettää aikaa kaksin ja olivat sieltä poistuneetkin muutama minuutti ennen toisia. En tiedä miten tarina siitä jatkui ja miten tiet erkanivat mutta mielessäni ainakin näkyi (vähintään) lämmin halaus, naurua ja hyvän yön toivotukset

joskus sitä miettii pääsenkö tästä koskaan eroon? Haluaisin niin kovin päästä heidän pään sisään ja kaivaa sieltä ne mietteet ulos kun tämä on niin järjetöntä välillä. Vitsaillaan ja silti käytös kertoo aivan muuta.
Joo se yön liveseuranta oli kyllä kiva yllätys. Itellä oli vähän lässähtäneet tunnelmat sen Juren stoorin myötä, mut liveseurannan myötä taas fiilikset nousi. Ja kyllä tässä itekin miettii et pääseekö tästä touhusta ikinä eroon :D Tosin eipä tässä oo mikään kiire ees päästä eroon tästä, tuonu niin paljon iloa elämään toi kaksikko. Ja Jokereista tullu yks mun lempibändeistä ja onneks pääsin näkemään ne kahesti livenä :)
 
vierailija
Tuli mieleen jo edesmennyt tapaus Jörn Donner, jonka vaimo sai miehensä kuolinvuoteella tietää, että tällä oli ollut vuosikymmeniä avioliiton ulkopuolinen suhde. Molemmilla naisilla oli varmaankin käsitys siitä, että juuri he ovat miehelle se rakkain. Donnerista en välitä eikä hänellä ole mitään tekemistä K/B:n kanssa, mutta tämä tapaus ehkä kertoi siitä, että ihmissuhteet eivät ole mustavalkoisia. Ja on näitä muitakin tapauksia paljon, itsekin olen kokenut olleeni syvän ihastunut kahteen ihmiseen samaan aikaan.
Itse pohdin yksi päivä Mel B:tä ja Geriä Spice Girlseistä. Mel B on vuosia myöhemmin kertonut, että hän ja Geri olisivat ihastuneet toisiinsa ja päätyneet suhteeseen. Sen päättyminen olisi vaikuttanut Gerinkin eroon bändistä. Geri ei tosin ole asiaa myöntänyt. Emme voi tietää, mitä kaikkea ihmisten elämissä tapahtuu. Voi olla että vuosien päästä saamme jotakin uutta tietoa myös Käärijästä ja Bojanista.
Ihanaa kuitenkin, että K ja B näyttävät nyt olevan sinut tilanteen kanssa, oli se sitten mikä tahansa. B yksityiselämästä ei ole tietoa, voihan hänellä olla joku ihan muu ihmissuhde myös.
 
vierailija
Tuli mieleen jo edesmennyt tapaus Jörn Donner, jonka vaimo sai miehensä kuolinvuoteella tietää, että tällä oli ollut vuosikymmeniä avioliiton ulkopuolinen suhde. Molemmilla naisilla oli varmaankin käsitys siitä, että juuri he ovat miehelle se rakkain. Donnerista en välitä eikä hänellä ole mitään tekemistä K/B:n kanssa, mutta tämä tapaus ehkä kertoi siitä, että ihmissuhteet eivät ole mustavalkoisia. Ja on näitä muitakin tapauksia paljon, itsekin olen kokenut olleeni syvän ihastunut kahteen ihmiseen samaan aikaan.
👍👍
 
vierailija
Tämä oli tosi kiinnostava video, joka vissiin jäi vähän muun contentin varjoon. Ajattelin silloin, et tässä halutaan vitsailla fandomin kustannuksella ja näpäyttää shippaajia. Varmaan niinkin, mut tosiaankin tämmöisen videon teko voi kertoa myös asioiden läpikäynnistä. Tosin sen Ylen haastiksen perusteella suhteen luonteen sanallistaminen ei vaikuta olevan ihan helppoa heillekään.

Tai ehkä olen vain aasi
Mikä on tuo biisi videossa? Miksi näpäyttäisivät shippaajia, kun itsekin shippaavat.
 
vierailija
Minäkin menin seuraamaan viime yön liveseurantaa ja oli siinäkin tuuria! Tulin jotenkin iloiseksi siitä tiedosta, että saivat viettää aikaa kaksin ja olivat sieltä poistuneetkin muutama minuutti ennen toisia. En tiedä miten tarina siitä jatkui ja miten tiet erkanivat mutta mielessäni ainakin näkyi (vähintään) lämmin halaus, naurua ja hyvän yön toivotukset

joskus sitä miettii pääsenkö tästä koskaan eroon? Haluaisin niin kovin päästä heidän pään sisään ja kaivaa sieltä ne mietteet ulos kun tämä on niin järjetöntä välillä. Vitsaillaan ja silti käytös kertoo aivan muuta.
Oli kyllä ihana saada tietää, että istuivat kahdestaan ja juttelivat ja nauroivat vapautuneesti ja että B pörrötti K:n hiuksia. Ja että he pystyvät sekä kommunikoimaan että olemaan toistensa seurassa hiljaa. Että heillä on hyvä olla toistensa kanssa myös ilman kameroita.
 
vierailija
Mutta miten voi selittää sen, että mikään ei K ihmissuhdekuvioissa muutu. Tiedätte mitä tarkoitan. Se on minulle tässä käsittämätöntä. Ihastus on selvää, mutta kaikki pysyy ennallaan. Joku toinen on kuitenkin tärkeämpi, eihän tätä muuten voi tulkita.
Minä pystyn selittämään erittäin helposti, tuo on yleinen kuvio ihn heterosuhteissakin. Monille ihmisille on helpompaa olla kädenlämpöisessä suhteessa kuin suuren rakkauden kanssa. Esim. kaikki oman elämäni lupaavat romanssit ovat kariutuneet tuohon, henkilöt ovat siis itse myöntäneet asian. Sitten kun vielä pitäisi muuttaa koko käsitys itsestä jne, niin se voi tuntua liian ison palan haukkaamiselta. Vielä ei kuitenkaan mikään ole ohitse ja tilanteet saattavat hyvällä tuurilla muuttua. Ei ehkä todennäköistä, mutta ei myöskää mahdotonta.

- Joymuffin
 
vierailija
Olin myös aamuyöstä linjoilla NT-ketjussa. Samalla tulin pohtineeksi, onko juorumedia tarttunut tähän tapaukseen. Aivan varmasti nämä shippaukset ovat kantautuneet jonkun toimittajan korviin. Tuntuu että aina onnistuvat kaivamaan esille jonkun joka puhuu. En tosiaankaan toivo mitään lehtijuttuja. Se olisi lähinnä hyvin ikävää heitä kohtaan. Itse asuin aikoinaan julkkiksen kanssa samassa tasolla ja toimittaja istui talvipakkasella monta tuntia autossa talon edessä päivystäen. Ihan hullun hommaa. Kyseessä ei ollut mikään juuri julkkis. Myöhemmin mediasta luin että naapuri hakee avioeroa. Se lienee aiheena tähän stalkkaukseen...
 
vierailija
Hei kaikki ja terveisiä Tampereelta! Tässä parhaillaan kotimatkalla junassa olen koittanut kahlata läpi näitä kaikkia palstoja ja samalla koota ajatuksia eilisen keikan jälkeen, joka oli aivan huikea! Olen vähän pahoillani etten uskaltanut tunnustaa etukäteen täällä, että olen keikalle olen menossa, koska introverttina aloin jo ennakkoon panikoimaan siitä, että pitäisi yhtä aikaa nauttia keikasta ja seurustella ventovieraiden kanssa ja viihdyttää omaa lasta, jonka kanssa keikalle menin. Ajattelin että helpompaa mennä ns. incognito ja tunnustaa myöhemmin. Tosin karman laki iski tietenkin peliin ja sisälle pääsyä odotellessamme saimme jonossa täysin ventovieraasta nuoresta naisesta meille keikkaseuraa ja se osoittautuikin aivan ihanaksi kohtaamiseksi! Jos luet tätä palstaa (ei selvinnyt ) niin kiitos sinulle! <3

Mitä itse keikkaan tulee, ensiksi pitää sanoa, että bändi kuulosti livenä niiiin hyvältä ja Bojanin ääni on silkkaa hunajaa korville. Oli jotenkin epätodellista katsoa poikia lavalla, kun he näyttivät aivan samalta kun niissä miljoonissa klipeissä, joita on tullut katsottua ja siinä ne olivat ilmielävinä!! Ja se lavakarisma se vain huokuu yleisön syliin. Tykkäsin B spiikeistä ja huumorista mitä viljeli biisien välissä, huomioi yleisön hienosti ja myös siitä että aktivoi yleisöä huomaamaan toisensa, alakerta antoi kannustustaputukset parvelle ja toisinpäin. Erityisesti herkisti (joo, olen keski-ikäinen ) nuorten fanien lauluosuudet Umazane misli biisissä. Tykkäsin lavan valosuunnittelusta, toimi hyvin biisien kanssa. Ja se K&B+JO CCC!! Vaikka sitä osasi odottaa ja oli nähnyt kaikki klipit Helsingistä ja Turusta niin voi pojat, kyllä se vaan iski silti tuhannella watilla!! En ollut Kärtsäriä vielä nähnyt livenä, ja on se vaan taitava esiintyjä ei voi muuta sanoa. Ja se poikien välinen kemia, se vaan ON!!Twin flames Ja samaa mieltä, että saavat toistensa parhaat puolet esiin aivan käsittämättömällä tavalla. Kaikki vaikuttivat tosi onnellisilta ja iloisilta ja yleisö oli hyvin messissä ja hei saatiin uskomatonta kyllä rikottua koko kiertueen db-ennätys!! Keikalta poistuttiin hotellille sydän täynnä iloa.

Hieman meinasi sydänalassa tehdä muljahduksen, kun näin yöllä Juren stoorin ja elämän realiteetit puhkaisi vaaleanpunaisen kuplan johon olin uponnut keikan aikana. Sen jälkeen koin jonkun tosi selväjärkisen hetken ja iloitsin siitä että jes nyt tämä minun risteily löysi loppusataman ja pääsen vihdoin rantautumaan tästä ikuisesta loopista, mutta sitten eksyin lukemaan viimeöisen liveseurannan ihku-baarista ja luoja paratkoon here we go again, never stop the madness ja (kohta) vedetään taas! Aivan hullun hommaahan tämä on mutta voisi sitä aikansa huonomminkin käyttää (kai)! Toivottavasti ensi vuonna kun (toivottavasti) tulevat tänne uudestaan pääsevät ihan kaikki halukkaat osallistumaan!
Ailakki
Et kai sä pitänyt sitä liveseurantaa aitona? Eikö se kirjoittaja ollut vähän oudon tyyni tilanteessa, jossa mika näkee nämä kaksi? Ja se koko seurantakin käynnistyi niin odosti, kunasn ei ollut silleen, että eiiii, arvatkaa mitä!! Oon samassa baarissa, missä Käärijä ja Bojan!!! Vaan ensin joku heitti, että ne on siellä baarissa Treella. Ja kun kukaan ei tarttunut siihen, niin oli kuin sama henkilö ois siihen vastannut: kerro mitä näet, vaikka et sanokaan paikkaa. Kukaan ei edes varmistanut ennen sitä, että joku oli siellä paikassa. Oon ihan varma, että sulle valehdeltiin siinä. Ikävää, jos olet niin hyväuskoinen, ettei sulle ole edes väliä, valehdeltiinko.
 
vierailija
Minäkin menin seuraamaan viime yön liveseurantaa ja oli siinäkin tuuria! Tulin jotenkin iloiseksi siitä tiedosta, että saivat viettää aikaa kaksin ja olivat sieltä poistuneetkin muutama minuutti ennen toisia. En tiedä miten tarina siitä jatkui ja miten tiet erkanivat mutta mielessäni ainakin näkyi (vähintään) lämmin halaus, naurua ja hyvän yön toivotukset

joskus sitä miettii pääsenkö tästä koskaan eroon? Haluaisin niin kovin päästä heidän pään sisään ja kaivaa sieltä ne mietteet ulos kun tämä on niin järjetöntä välillä. Vitsaillaan ja silti käytös kertoo aivan muuta.
Toi tilannehan oli siis ihan keksittyä soopaa, luulitko tosiaan, ressukka, että siinä joku näki pojat oikeasti? Ei, kyllä kyseessä oli joku, joka piti teitä niin tyhminä, että uskotte tuonkin, vaikkei kukaan normaali ihminen raportoisi noin flegmaattisesti nähdessään kaksikon!
 
vierailija
Oli kyllä ihana saada tietää, että istuivat kahdestaan ja juttelivat ja nauroivat vapautuneesti ja että B pörrötti K:n hiuksia. Ja että he pystyvät sekä kommunikoimaan että olemaan toistensa seurassa hiljaa. Että heillä on hyvä olla toistensa kanssa myös ilman kameroita.
Se oli kaikki valetta ja sen valehtelevan palstailijan päästä keksittyä tuo. Just SUN shippaukseen räätälöityä, että SÄ huokailisit ihastuneena. Täysin eri asia, kuin pojat keikalla, missä he olivatkin todellisia : )
 
vierailija
Onko sillä loppujen lopuksi mitään väliä onko teksti oikea? Joka tapauksessa Turussa kaksikko oli jossakin kohtaa kahdestaan baarin ulkopuolella. Fanit menivät pyytämään yhteiskuvaa ja saivat sellaiset. Ilmeisesti Jere ja Bojan ottivat aina kuvan, kun ulkopuolista ei ollut jossa oltaisi saatu kaikki neljä samaan kuvaan.
 

Yhteistyössä