Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitään tästä en ole epäillyt tai kyseenalaistanut, vaikuttaa vain minulle siltä, että takana myllertää paljon isompia tunteita kummallakin kuin vain että hieno ilta ystävien kanssa.

-energiamamma
Mä oon varmaan just sellainen, joka ottaa liian vakavasti K ja B, koska mua häiritsee tilanteen epämääräisyys. Siis lähinnä se, että omin silmin oon näkevinäni isoja tunteita ja sitten kaikki vaan jatkuu entisellä kokoonpanolla. Se ei käy mun järkeen. Mulla pitäisi olla näköjään joku nimilappu noiden kahden tunteiden laadulle🙄Kadehdin teitä kaikkia, jotka osaatte iloita nykytilanteesta ja pelkästä määrittelemättömästä ystävyydestä heidän välillään.
 
vierailija
Mä oon varmaan just sellainen, joka ottaa liian vakavasti K ja B, koska mua häiritsee tilanteen epämääräisyys. Siis lähinnä se, että omin silmin oon näkevinäni isoja tunteita ja sitten kaikki vaan jatkuu entisellä kokoonpanolla. Se ei käy mun järkeen. Mulla pitäisi olla näköjään joku nimilappu noiden kahden tunteiden laadulleKadehdin teitä kaikkia, jotka osaatte iloita nykytilanteesta ja pelkästä määrittelemättömästä ystävyydestä heidän välillään.
Ymmärän tämän, itsellä oli aikasemmin hieman sama mutta en oikein tiedä missä välissä vaihtui tähän että pystyn vaan fiilistelemään sitä kuin hauskaa heillä näyttää olevan aina keskenään ja ovat selvästi toisilleen tärkeitä. Heitä on vain niin ihana katsoa yhdessä ja jotenkin nyt näiden viime päivien aikana kun nähnyt kuinka onnellisen ja vapautuneen näköinen B:kin on taas ollut niin sekin vielä "helpottanut" asiaa, jos näin nyt voi todeta
 
vierailija
Mulla on sellainen kutina, että romanssi ei olisi ollut pitkäkestoinen, jos sellainen olisi syttynyt jossain toisessa tilanteessa/todellisuudessa. Tämä ystävyys todennäköisemmin on pitkäkestoista laatua, ja vaikuttaa siltä, että kumpikin ois tyytyväisiä nykytilanteeseen (jos nyt mitään voi päätellä ventovieraista ihmisistä).
 
vierailija
Samaa mieltä pohdinnoissa!
Olisikohan tarot luenta mahdollinen tästä nordic tourista?
Olisi kiva päättää tämä siihen.

Ja ihan nyt vain shippimielessä, minusta on ikävää riidellä asiasta. Kaikilla kuitenkin tourilla näytti olevan hyvä meno :)
 
vierailija
Kyllä niillä jotain enemmän on kuin vain kaveruutta, olosuhteet taitaa olla esteenä, jotain voi vielä tapahtua tai on voinut jo aiemmin tapahtua, B näyttää ihastuneelta edelleen, itsellä toivoa vielä
 
vierailija
Mulla on sellainen kutina, että romanssi ei olisi ollut pitkäkestoinen, jos sellainen olisi syttynyt jossain toisessa tilanteessa/todellisuudessa. Tämä ystävyys todennäköisemmin on pitkäkestoista laatua, ja vaikuttaa siltä, että kumpikin ois tyytyväisiä nykytilanteeseen (jos nyt mitään voi päätellä ventovieraista ihmisistä).
En ole missään vaiheessa ymmärtänt tuota argumenttia. Jos heille syttyisi romanssi ja se ei kestäisi, en epäile hetkeäkään etteivätkö he silti onnistuisi olemaan ystäviä lopun ikäänsä. Ehkä vähän aikaa voisi olla töyssyistä, mutta mitä sekään on vuosikymmenien mittakaavassa.
 
vierailija
Hei nyt!!!!! Puutarhurit hoi, analyysit tulille!!! Mitä oikeesti luulette, onko mahdollisia tunteita jollain/molemmilla -asiaa avattu heidän välillään keskustelemalla?

Oon enemmän kun samaa mieltä ja iloinen siitä, miten B vaikuttaa vapautuneemmalta ja rennomalta Kn seurassa liittyen tähän mahdolliseen (aiempiin tai olemassaoleviin) fiiliksiin ja että on sinut tilanteen kanssa haikailun sijaan.

Mutta mulla menee tää aivan yli/ylikuumeneminen!! Tuntuu aivan siltä, kuin kirjat/eri median muodot keskustelisi keskenään (intertekstuaalisuus?). Kai tällaista on nykyään artistina olo, tai voi olla, että jonkinlainen performanssi, sisällöntuotto tai vaikka löyhätkin yhteydet mahdolliseen todellisuuteen jatkuu somesssa ja että niitä voidaan buustata, leikitellä tai niiden päälle rakentaa somesisällöllä.

En vaan ymmärrä (ihaillen ja iloisena siis), voivatko tai miten voivat tehdä tällaista kontenttia aiheesta keskustelematta? Aivan mahtavaa siis, mutta nuo Kn ilmeet suhteessa laulun sanoihin on kyllä aika hauskoja.. joten mikä on teidän tulkinta? Mikä tän mahdollistaa, onko aiheesta puhuttu?
Tässä varmaan viitattiin tähän videoon:


Minullekin tuli tuosta sellainen olo, että ihastumisesta olisi voitu jossain vaiheessa kertoa toiselle. Tai että olisi ehkä yhdessä yritetty löytää sanoja omalle kokemukselle ja yritetty selvittää, mitä tässä meillä on ja todettu se arvokkaaksi ja toisaalta sellaiseksi, että sillä voi myös leikkiä. Leikki voi olla keino käsitellä hankalasti määriteltäviä tunteita. Ihmiset, jotka luottavat toisiinsa, uskaltavat myös leikkiä toistensa seurassa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Tässä varmaan viitattiin tähän videoon:


Minullekin tuli tuosta sellainen olo, että ihastumisesta olisi voitu jossain vaiheessa kertoa toiselle. Tai että olisi ehkä yhdessä yritetty löytää sanoja omalle kokemukselle ja yritetty selvittää, mitä tässä meillä on ja todettu se arvokkaaksi ja toisaalta sellaiseksi, että sillä voi myös leikkiä. Leikki voi olla keino käsitellä hankalasti määriteltäviä tunteita. Ihmiset, jotka luottavat toisiinsa, uskaltavat myös leikkiä toistensa seurassa.
Tämä oli tosi kiinnostava video, joka vissiin jäi vähän muun contentin varjoon. Ajattelin silloin, et tässä halutaan vitsailla fandomin kustannuksella ja näpäyttää shippaajia. Varmaan niinkin, mut tosiaankin tämmöisen videon teko voi kertoa myös asioiden läpikäynnistä. Tosin sen Ylen haastiksen perusteella suhteen luonteen sanallistaminen ei vaikuta olevan ihan helppoa heillekään.

Tai ehkä olen vain aasi
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Minäkin olen pohtinut sanoja tai lähinnä sitä, millaisen arvon annamme sanoille. Se on inhimillistä, koska meillä ihmisillä on sisäsyntyinen tarve luokitella asioita erilaisiin kategorioihin. Mutta voisiko olla niin, että kaikkea ei tarvitse määritellä, jotta ne voi ymmärtää ja nähdä?

Mietin omia ihmissuhteitani. Voin antaa lähes jokaiselle sanan, mikä kertoo näiden ihmisten asemasta omassa elämässä. Puoliso. Ystävä. Lemmikki. Kollega. Mutta on joitakin ihmisiä, joille on vaikea antaa sanaa, ja sana ei kerro heidän asemastaan elämässäni kovin hyvin. Haave. Ihastus. Keltatakkinen. Joskus sanat olevat limittäisiä ja niiden merkitykset voivat myös muuttua.

Tästä syystä tyypittely-sanojen sijaan ja niistä erillisinä voisi olla joskus hedelmällistä tarkastella kokemuksia. Hän jonka kanssa juomme aina teetä. Hän joka soittaa minulle yöllä humalassa. Hän, kenet kohtasin Euroviisuissa ja jonka kanssa tuntuu hyvältä olla yhdessä aina kun tapaamme uudelleen. Kokemukset ovat pysyvämpiä kuin sanat.

Tästä näkökulmasta brother, friendship, boyfriend kertovat paljon vähemmän kuin Hän, joka piteli minusta kiinni ja jonka kaulaa suutelin kävellessämme käytävää pettymyksen jälkeen.
 
vierailija
On mahdoton pysyä tuolla toisaalla keskustelussa, kun siellä nyt vaan jankataan. Kysyn täällä: antoiko Bojan siis Jerelle jonkun sormuksen vai mistä on kyse? Joku oli nähnyt eilisessä Häärijän potkut -storyssa jonkun sormuksen, mutta minusta näytti siltä samalta mikä Jerellä ollut jo aiemmin...?
 
vierailija
Minäkin olen pohtinut sanoja tai lähinnä sitä, millaisen arvon annamme sanoille. Se on inhimillistä, koska meillä ihmisillä on sisäsyntyinen tarve luokitella asioita erilaisiin kategorioihin. Mutta voisiko olla niin, että kaikkea ei tarvitse määritellä, jotta ne voi ymmärtää ja nähdä?

Mietin omia ihmissuhteitani. Voin antaa lähes jokaiselle sanan, mikä kertoo näiden ihmisten asemasta omassa elämässä. Puoliso. Ystävä. Lemmikki. Kollega. Mutta on joitakin ihmisiä, joille on vaikea antaa sanaa, ja sana ei kerro heidän asemastaan elämässäni kovin hyvin. Haave. Ihastus. Keltatakkinen. Joskus sanat olevat limittäisiä ja niiden merkitykset voivat myös muuttua.

Tästä syystä tyypittely-sanojen sijaan ja niistä erillisinä voisi olla joskus hedelmällistä tarkastella kokemuksia. Hän jonka kanssa juomme aina teetä. Hän joka soittaa minulle yöllä humalassa. Hän, kenet kohtasin Euroviisuissa ja jonka kanssa tuntuu hyvältä olla yhdessä aina kun tapaamme uudelleen. Kokemukset ovat pysyvämpiä kuin sanat.

Tästä näkökulmasta brother, friendship, boyfriend kertovat paljon vähemmän kuin Hän, joka piteli minusta kiinni ja jonka kaulaa suutelin kävellessämme käytävää pettymyksen jälkeen.
Onpa kauniisti sanottu ❤❤❤ Ostan tämän ihan täysin.
 
vierailija
On mahdoton pysyä tuolla toisaalla keskustelussa, kun siellä nyt vaan jankataan. Kysyn täällä: antoiko Bojan siis Jerelle jonkun sormuksen vai mistä on kyse? Joku oli nähnyt eilisessä Häärijän potkut -storyssa jonkun sormuksen, mutta minusta näytti siltä samalta mikä Jerellä ollut jo aiemmin...?
Ei ole samasta sormuksesta kyse, ainakin kivi on erivärinen, ehkä muutenkin on erilainen. On toki samantyylinen kuin Bojanilla.
 
vierailija
Joko täällä on puhuttu siitä, miten sekä B että J näyttivät taas jotenkin ihan samanlaisilta kuin viisujen aikaan? Kumpikin jotenkin vaan niin... en tiedä, auki? Esim tuossa pari viestiä sitten linkatussa Bieber-videossakin näin yhtäkkiä sen saman Jeren, johon viisujen aikana totuimme. Ja sama oikeastaan kaikissa tältä viikoilta tulleissa klipeissä. J B puolestaan on ollut ihan Hangon keksinä Suomeen saapumisensa jälkeen.

Kuten joku jo sanoikin, on ihan sama mitä näillä kahdella on: oli mitä tahansa, niin se saa heidät kummatkin hehkumaan ja se yhteinen lapsekas energia puskee läpi ja nuorentaa kumpaakin. 💞
 
  • Rakkaus
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Bottom-B confirmed? 🔥


Näissä ilmeissä ja eleissä on jotain hyvin samaa kuin kesäkuisen Tavastian possujunassa. Hieman meinaa lähteä taas oma mielikuvitus laukalle... 🥵
 
vierailija
Joko täällä on puhuttu siitä, miten sekä B että J näyttivät taas jotenkin ihan samanlaisilta kuin viisujen aikaan? Kumpikin jotenkin vaan niin... en tiedä, auki? Esim tuossa pari viestiä sitten linkatussa Bieber-videossakin näin yhtäkkiä sen saman Jeren, johon viisujen aikana totuimme. Ja sama oikeastaan kaikissa tältä viikoilta tulleissa klipeissä. J B puolestaan on ollut ihan Hangon keksinä Suomeen saapumisensa jälkeen.

Kuten joku jo sanoikin, on ihan sama mitä näillä kahdella on: oli mitä tahansa, niin se saa heidät kummatkin hehkumaan ja se yhteinen lapsekas energia puskee läpi ja nuorentaa kumpaakin.
Kyllä! Vaikuttivat molemmat säteileviltä, he selvästi tuovat toisilleen hyvää energiaa. Bojankin näytti taas samalta nuorelta itseltään kuin keväällä. Ei pelkästään tuossa em. klipissä, vaan kaikessa mitä olemme saaneet tällä viikolla nähdä.
 
vierailija
Minäkin olen pohtinut sanoja tai lähinnä sitä, millaisen arvon annamme sanoille. Se on inhimillistä, koska meillä ihmisillä on sisäsyntyinen tarve luokitella asioita erilaisiin kategorioihin. Mutta voisiko olla niin, että kaikkea ei tarvitse määritellä, jotta ne voi ymmärtää ja nähdä?

Mietin omia ihmissuhteitani. Voin antaa lähes jokaiselle sanan, mikä kertoo näiden ihmisten asemasta omassa elämässä. Puoliso. Ystävä. Lemmikki. Kollega. Mutta on joitakin ihmisiä, joille on vaikea antaa sanaa, ja sana ei kerro heidän asemastaan elämässäni kovin hyvin. Haave. Ihastus. Keltatakkinen. Joskus sanat olevat limittäisiä ja niiden merkitykset voivat myös muuttua.

Tästä syystä tyypittely-sanojen sijaan ja niistä erillisinä voisi olla joskus hedelmällistä tarkastella kokemuksia. Hän jonka kanssa juomme aina teetä. Hän joka soittaa minulle yöllä humalassa. Hän, kenet kohtasin Euroviisuissa ja jonka kanssa tuntuu hyvältä olla yhdessä aina kun tapaamme uudelleen. Kokemukset ovat pysyvämpiä kuin sanat.

Tästä näkökulmasta brother, friendship, boyfriend kertovat paljon vähemmän kuin Hän, joka piteli minusta kiinni ja jonka kaulaa suutelin kävellessämme käytävää pettymyksen jälkeen.
👍♥
 
vierailija
Bottom-B confirmed?


Näissä ilmeissä ja eleissä on jotain hyvin samaa kuin kesäkuisen Tavastian possujunassa. Hieman meinaa lähteä taas oma mielikuvitus laukalle...
Voi Bojan🔥 Tässä, possujunassa ja Tampereen tyytyväisessä myhäilyssä sen jälkeen kun K silittää hänen hiuksiaan ccc:n jälkeen, on samaa puppy-estetiikkaa.
 
vierailija
Tämä oli tosi kiinnostava video, joka vissiin jäi vähän muun contentin varjoon. Ajattelin silloin, et tässä halutaan vitsailla fandomin kustannuksella ja näpäyttää shippaajia. Varmaan niinkin, mut tosiaankin tämmöisen videon teko voi kertoa myös asioiden läpikäynnistä. Tosin sen Ylen haastiksen perusteella suhteen luonteen sanallistaminen ei vaikuta olevan ihan helppoa heillekään.

Tai ehkä olen vain aasi
Olin samaa mieltä, että tässä vitsailtiin ennen kaikkea shippaajille ja itse asiassa video oli hauska.
Mutta samalla se tarkoittaa myös sitä, että tietävät erittäin hyvin sen, mitä kaikkea shippimaailmassa liikkuu. Uskoisin, että jotenkin asiasta on täytynyt myös puhua.
Niinkuin tässä on monta kertaa asiaa pyöritelty, niin ei voi olla niin, etteikö J olisi huomannut B ihastumista tuolloin viisuviikolla. Eli en usko, että asia olisi voitu vain vaieta kuoliaaksi ja siirtyä suoraan vain vitsailemaan sillä.
Keskustelun lopputulos lienee kuitenkin molempia tyydyttävä, sillä eilisellä keikalla oli aivan ihana onnellisen ja iloisen oloinen B sekä J. Eli sanoisin että kaikki enemmän kuin hyvin heidän välillään ♥ (luojan kiitos sain sen lipun 🤗)
Ja hei! JO lupasi tulla Suomeen ensi vuonnakin 😍

Katrina
 
vierailija
Olin samaa mieltä, että tässä vitsailtiin ennen kaikkea shippaajille ja itse asiassa video oli hauska.
Mutta samalla se tarkoittaa myös sitä, että tietävät erittäin hyvin sen, mitä kaikkea shippimaailmassa liikkuu. Uskoisin, että jotenkin asiasta on täytynyt myös puhua.
Niinkuin tässä on monta kertaa asiaa pyöritelty, niin ei voi olla niin, etteikö J olisi huomannut B ihastumista tuolloin viisuviikolla. Eli en usko, että asia olisi voitu vain vaieta kuoliaaksi ja siirtyä suoraan vain vitsailemaan sillä.
Keskustelun lopputulos lienee kuitenkin molempia tyydyttävä, sillä eilisellä keikalla oli aivan ihana onnellisen ja iloisen oloinen B sekä J. Eli sanoisin että kaikki enemmän kuin hyvin heidän välillään (luojan kiitos sain sen lipun )
Ja hei! JO lupasi tulla Suomeen ensi vuonnakin

Katrina
Minulla on todella vahva tunne, että sitä keskustelua on kyllä varmaan jollain tasolla käyty, mutta se ei ole käyty ns. loppuun asti.

-energiamamma
 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Olin samaa mieltä, että tässä vitsailtiin ennen kaikkea shippaajille ja itse asiassa video oli hauska.
Mutta samalla se tarkoittaa myös sitä, että tietävät erittäin hyvin sen, mitä kaikkea shippimaailmassa liikkuu. Uskoisin, että jotenkin asiasta on täytynyt myös puhua.
Niinkuin tässä on monta kertaa asiaa pyöritelty, niin ei voi olla niin, etteikö J olisi huomannut B ihastumista tuolloin viisuviikolla. Eli en usko, että asia olisi voitu vain vaieta kuoliaaksi ja siirtyä suoraan vain vitsailemaan sillä.
Keskustelun lopputulos lienee kuitenkin molempia tyydyttävä, sillä eilisellä keikalla oli aivan ihana onnellisen ja iloisen oloinen B sekä J. Eli sanoisin että kaikki enemmän kuin hyvin heidän välillään (luojan kiitos sain sen lipun )
Ja hei! JO lupasi tulla Suomeen ensi vuonnakin

Katrina

Mutta kyllähän myös J ja nimenomaan J, ei K, oli todella ihastunut Bojaniin Liverpoolissa ja sen jälkeen.

Kaikki ne haastattelut niin siellä kuin Suomeen paluun jälkeen, siis silmät palaen kertoi Bojanista oli kyse sitten Maikkarin AamuTVstä tai Hesarin videohaastattelusta. Välillä tuli melkein myötähäpeä, että älä nyt hyvä mies ole noin auki median edessä.
 

Yhteistyössä