Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eiköhän B oo ihan fine, hän kuitenkin tietää realiteetit ja eivätköhän he ole sopineet kuitenkin mitä esim. lavalla sopii tehdä. Onhan B kuitenkin selvästi ollut iloinen ja onnellinen koko tourin ajan ja jotenkin vapautuneen oloinen
 
vierailija
Tein viime yönä poikien kanssa energiatyökentelyä keskiyön jälkeen, vaikka olin jo tosi väsy ja oli migreeniäkin. Jeren energiakeho oli all over the place. Bojanilla oli voimakas kurkkutukos (tuollaista ei ollut aiemmin tullut vastaan) eli jotan ei pysty ilmaisemaan. Kun yritin siinä auttaa, aloin itkeä voimakkaasti. (Huom. en siis sano, että hän olis itse itkenyt tai mitään olisi ollut huonosti hänellä, mutta voimakasta juttua meneillään.)

Ja muistutan, että minä en esim. pysty näkemään onko ihmisillä romanttisia tunteita jotakuta kohtaan jne, mutta en kyllä osaa tehdä tuosta mitään tulkintoja, jotka olisivat yhteensopivia veljellisen menon kansa. :p

-energiamamma
 
vierailija
Apua ja mitää!! Oliko tästä enempää tiedossa?

Miten tää alkaa tuntua, että todellisuus alkaa kuvittaa fanfic?;D tällaisia kohtauksia on tainnut olla monia siellä...
Ja kello on paljon, 3. iltaa peräkkäin.
Myös pari vauvapalstalaista ja joku Twitteristi väitti nähneensä heidät yöllä kadulla kahdestaan, mutta kuvia ei oltu otettu. Muistaako joku Twiittaajan nimeä?
 
vierailija
Tein viime yönä poikien kanssa energiatyökentelyä keskiyön jälkeen, vaikka olin jo tosi väsy ja oli migreeniäkin. Jeren energiakeho oli all over the place. Bojanilla oli voimakas kurkkutukos (tuollaista ei ollut aiemmin tullut vastaan) eli jotan ei pysty ilmaisemaan. Kun yritin siinä auttaa, aloin itkeä voimakkaasti. (Huom. en siis sano, että hän olis itse itkenyt tai mitään olisi ollut huonosti hänellä, mutta voimakasta juttua meneillään.)

Ja muistutan, että minä en esim. pysty näkemään onko ihmisillä romanttisia tunteita jotakuta kohtaan jne, mutta en kyllä osaa tehdä tuosta mitään tulkintoja, jotka olisivat yhteensopivia veljellisen menon kansa.

-energiamamma
Mielenkiintoista 😊
 
vierailija
K: Hi honey. How do you feel?
B: Terrible headache. How about you?
K: I miss you. I really miss you. We had so funny together.
B: Yes we had. I will never forget last night after Tampere gig. You have never talk like you did.
K: Yes. It was not me. It was Jere.
B: Jere, I love the way think and what you said.
K: I hope you understand, I love y.
B: Yes, yes. You too.
 
vierailija
K: Hi honey. How do you feel?
B: Terrible headache. How about you?
K: I miss you. I really miss you. We had so funny together.
B: Yes we had. I will never forget last night after Tampere gig. You have never talk like you did.
K: Yes. It was not me. It was Jere.
B: Jere, I love the way think and what you said.
K: I hope you understand, I love y.
B: Yes, yes. You too.
❤
 
vierailija
K: Hi honey. How do you feel?
B: Terrible headache. How about you?
K: I miss you. I really miss you. We had so funny together.
B: Yes we had. I will never forget last night after Tampere gig. You have never talk like you did.
K: Yes. It was not me. It was Jere.
B: Jere, I love the way think and what you said.
K: I hope you understand, I love y.
B: Yes, yes. You too.
Ihana pieni ficci, kiitos!

Uusia ficcejä on tullut tuonne AO3:eenkin nyt kuin sieniä sateella, osaisiko joku vinkata sieltä jotakin hyvää? Mistä aloittaa taas, kun ei ole hetkeen ehtinyt niitä lukea?
 
vierailija
Milloin olet viimeksi lukenut ficcejä, ts. kuinka uusia kannattaa suositella? šepetaj mi koliko me hočeš on tosi kiva. Hiilihapotettu-nimimerkillä on sarja ficcejä, joissa Jere on viimeisillään raskaana ja Bojan jeesaa, voi kuulostaa oudolta mutta jos premissi ei haittaa, ne ovat tosi söpöjä ja tunteikkaita. Todayiseveryday (tilhi) -nimimerkin ficit ovat myös hyviä. Muut ihan uudet eivät enimmäkseen ole kovin hyviä. Minulta on tullut kaksi uutta viime aikoina, joista on pidetty kovasti. Ugly Beautifulista tuli jokin aika sitten uusi osa ja Italia-ficcikin jatkui taas.

- Joymuffin
 
vierailija
Tein viime yönä poikien kanssa energiatyökentelyä keskiyön jälkeen, vaikka olin jo tosi väsy ja oli migreeniäkin. Jeren energiakeho oli all over the place. Bojanilla oli voimakas kurkkutukos (tuollaista ei ollut aiemmin tullut vastaan) eli jotan ei pysty ilmaisemaan. Kun yritin siinä auttaa, aloin itkeä voimakkaasti. (Huom. en siis sano, että hän olis itse itkenyt tai mitään olisi ollut huonosti hänellä, mutta voimakasta juttua meneillään.)

Ja muistutan, että minä en esim. pysty näkemään onko ihmisillä romanttisia tunteita jotakuta kohtaan jne, mutta en kyllä osaa tehdä tuosta mitään tulkintoja, jotka olisivat yhteensopivia veljellisen menon kansa.

-energiamamma
Hyvällä tuulella näytti olevan koko illan ja vielä jatkoillakin laulanut karaokea hymyssä suin.
 
vierailija
Eilisestä jotenkin selvitty. Yritän tässä jäsentää ajatuksiani.
Ensinnäkin B _hehkui_ lavalla, en tiedä onko ollut havaittavissa joka keikalla suomessa, mutta nyt kun itse pääsi sen kokemaan ni se tuli kuin hyökyaalto. Oikeasti se hymy ja energia ja kaikki. Hymyilen täällä kaikelle tänään, ihan vaan koska hymyilyttää miten onnelliselta B näytti (ja muutkin).
Kokoajan parani loppua kohden tunnelma ja ccc jälkeen räjähti. Sanat ei riitä kuvaamaan sitä tunnelmaa ❤
B&K oli liekeissä enkä voinut uskoa silmiäni mitä näin. Ihan sama mitä niiden välillä on se on kaunista. Kaikki se kuittailu lavalla ja nyt oikeasti tuntuu että kerta kerralta esiintyvät yhdessä paremmin. Luottavat toisiinsa ja pystyvät irrottelemaan yhdessä.
Tuntui että sain energiaa koko syksyksi tästä. Nyt vaan odottamaan ensi vuotta, keikalla lupasivat tulla takaisin Suomeen 💚
Kiitos ja anteeksi en pysty tämän parempaan vielä, varmaan menee pari päivää että tipun takaisin maan pinnalle.
 
  • Rakkaus
Reactions: ❤🌿❤
vierailija
Milloin olet viimeksi lukenut ficcejä, ts. kuinka uusia kannattaa suositella? šepetaj mi koliko me hočeš on tosi kiva. Hiilihapotettu-nimimerkillä on sarja ficcejä, joissa Jere on viimeisillään raskaana ja Bojan jeesaa, voi kuulostaa oudolta mutta jos premissi ei haittaa, ne ovat tosi söpöjä ja tunteikkaita. Todayiseveryday (tilhi) -nimimerkin ficit ovat myös hyviä. Muut ihan uudet eivät enimmäkseen ole kovin hyviä. Minulta on tullut kaksi uutta viime aikoina, joista on pidetty kovasti. Ugly Beautifulista tuli jokin aika sitten uusi osa ja Italia-ficcikin jatkui taas.

- Joymuffin
Oi, Kiitos vinkeistä! Tuntuu että aika on viime aikoina mennyt vähän sumussa, etenkin tällä viikolla (ehkä ymmärrettävistä syistä😜), joten luulisin että siitä on ainakin pari viikkoa kun olen mitään lukenut. Tuota linkkaamaasi olenkin lueskellut ja tykännyt, mutta en tiennyt että siitä on tullut jo noin monta lukua. Mpreg-ficit ei aiemmin ole olleet mun juttu, mutta ehkä uskallan vilkaista... Sinun uusin on vielä lukematta, mutta ilman muuta sen luen myös!❤ Onhan tuossa jo vaikka mitä luettavaa, ja minulla on tänään vapaa ilta yksin kotona, joten tiedänkin miten sen vietän😚
 
vierailija
Eilisestä jotenkin selvitty. Yritän tässä jäsentää ajatuksiani.
Ensinnäkin B _hehkui_ lavalla, en tiedä onko ollut havaittavissa joka keikalla suomessa, mutta nyt kun itse pääsi sen kokemaan ni se tuli kuin hyökyaalto. Oikeasti se hymy ja energia ja kaikki. Hymyilen täällä kaikelle tänään, ihan vaan koska hymyilyttää miten onnelliselta B näytti (ja muutkin).
Kokoajan parani loppua kohden tunnelma ja ccc jälkeen räjähti. Sanat ei riitä kuvaamaan sitä tunnelmaa
B&K oli liekeissä enkä voinut uskoa silmiäni mitä näin. Ihan sama mitä niiden välillä on se on kaunista. Kaikki se kuittailu lavalla ja nyt oikeasti tuntuu että kerta kerralta esiintyvät yhdessä paremmin. Luottavat toisiinsa ja pystyvät irrottelemaan yhdessä.
Tuntui että sain energiaa koko syksyksi tästä. Nyt vaan odottamaan ensi vuotta, keikalla lupasivat tulla takaisin Suomeen
Kiitos ja anteeksi en pysty tämän parempaan vielä, varmaan menee pari päivää että tipun takaisin maan pinnalle.
Kiitos raportista, näitä on niin kiva lukea.

"Ihan sama mitä niiden välillä on se on kaunista." Ihanasti sanottu - ja ajattelen samoin.
 
vierailija
Kiitos raportista, näitä on niin kiva lukea.

"Ihan sama mitä niiden välillä on se on kaunista." Ihanasti sanottu - ja ajattelen samoin.
Just näin! Kaunista ja ihanaa olla todistamassa sitä livenä, ja Bojanin hehkua ja karismaa erityisesti ❤❤❤

Nyt muutamalle keikalle päässeenä minäkin huomasin, että K:n ja B:n yhteisesiintyminen alkoi sujua kerta kerralta paremmin, ja Tampereella meno olikin jo sitten vauhdikasta! Olispa ihanaa, jos he vielä joskus esiintyisivät keikoilla yhdessä 🙏
 

Yhteistyössä