Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiiä onko se vaan mun päässä mutta molemmilla keikoilla sekä nyt tos ig livessä tulee vaan kokoaja sellane olo et B kalastelee jatkuvasti J huomiota itteensä
Et oo ainoa. Tossakin livessä muuten toistu sama kuin dinner date aikoina, kun Bojan käski kysyä jotain isoa tai tärkeää. Tuntui vähän siltä että hakemalla haki jotain shippaus kysymyksiä. xD
 
vierailija
kärden viimeisimmän storyn perusteella suuntaavat kaikki hotelliin. eli miten menee hotellihuoneet: slovenialaisia on 5x (+ crew) ja suomalaisia 2x. mulla on jotenkin sellainen fiilis ettei jokerit ota kaikki omia huoneita, ihan budjettisyistä ja siksi että voivat hyvillä mielin jakaa huoneen ystävän kanssa. kärtsä ja härtsä voisivat ottaa omat huoneet, kuten varmaan ottavatkin ellei raha tule vastaan.

kysymys on, malttavatko b&k olla jakamatta huonetta? vaikka shippilasit ottaa pois ja asettaa oletuksen platoniseata ystävyydestä, voivat he silti haluta jakaa huoneen. mun mielestä se on todennäköistä. minä ainakin rakastin jutella parhaan ystäväni kanssa yöllä levitetyllä vuodesohvalla, ja aiheet olivat toisaan syvällisempiä. ja vaikka yö olisi käytetty pääosin nukkumiseen, silti voi olla toisen seurassa ja vain olla, vaikka sanoja ei niin paljon vaihdettaisi. ja tämä kaikki ihan platonisissa merkeissä. jos (kuten vaikuttaa olevan) mukana velloo ihastuksen ja seksuaalisen vetovoiman tunteita, tarve olla toisen lähellä on yhä vahvempi vaikkei mitään tehtäisi. täytyy huomioida myös että pojat eivät usein näe toisiaan joten minä ainakin haluisin olla ystäväni kanssa mahdollisimman paljon kun olemme kerran samassa maassa ja samassa hotellissa pitkästä aikaa. ja budjetin varjolla ja rahaan vetoamalla on kätevä toimia.

k oli muuten ehtinyt kommentoida häärijän 10min sitten julkaistuun kuvaan että vielä ei nukuta siellä :)
 
vierailija
Huh huh on ollut aikamoiset pari päivää. Bojankin näytti juuri aktivoineensa Instagraminsa uudelleen. Mainostaa SSOL. Saa nähdä jääkö someen pysyvästi. Hitsi meinasin tuolilta pudota, kun näkyi se stooripallura :D
 
vierailija
kärden viimeisimmän storyn perusteella suuntaavat kaikki hotelliin. eli miten menee hotellihuoneet: slovenialaisia on 5x (+ crew) ja suomalaisia 2x. mulla on jotenkin sellainen fiilis ettei jokerit ota kaikki omia huoneita, ihan budjettisyistä ja siksi että voivat hyvillä mielin jakaa huoneen ystävän kanssa. kärtsä ja härtsä voisivat ottaa omat huoneet, kuten varmaan ottavatkin ellei raha tule vastaan.

kysymys on, malttavatko b&k olla jakamatta huonetta? vaikka shippilasit ottaa pois ja asettaa oletuksen platoniseata ystävyydestä, voivat he silti haluta jakaa huoneen. mun mielestä se on todennäköistä. minä ainakin rakastin jutella parhaan ystäväni kanssa yöllä levitetyllä vuodesohvalla, ja aiheet olivat toisaan syvällisempiä. ja vaikka yö olisi käytetty pääosin nukkumiseen, silti voi olla toisen seurassa ja vain olla, vaikka sanoja ei niin paljon vaihdettaisi. ja tämä kaikki ihan platonisissa merkeissä. jos (kuten vaikuttaa olevan) mukana velloo ihastuksen ja seksuaalisen vetovoiman tunteita, tarve olla toisen lähellä on yhä vahvempi vaikkei mitään tehtäisi. täytyy huomioida myös että pojat eivät usein näe toisiaan joten minä ainakin haluisin olla ystäväni kanssa mahdollisimman paljon kun olemme kerran samassa maassa ja samassa hotellissa pitkästä aikaa. ja budjetin varjolla ja rahaan vetoamalla on kätevä toimia.

k oli muuten ehtinyt kommentoida häärijän 10min sitten julkaistuun kuvaan että vielä ei nukuta siellä
Eikä täälläkään! Vaikka pitäisi, kello melkein kaksi. Mutta eihän tässä ehdi, kun koko ajan pukkaa uutta matskua. Miten tuo Bojan voi olla aina vaan kauniimpi. Miten se on edes mahdollista.
 
vierailija
kärden viimeisimmän storyn perusteella suuntaavat kaikki hotelliin. eli miten menee hotellihuoneet: slovenialaisia on 5x (+ crew) ja suomalaisia 2x. mulla on jotenkin sellainen fiilis ettei jokerit ota kaikki omia huoneita, ihan budjettisyistä ja siksi että voivat hyvillä mielin jakaa huoneen ystävän kanssa. kärtsä ja härtsä voisivat ottaa omat huoneet, kuten varmaan ottavatkin ellei raha tule vastaan.

kysymys on, malttavatko b&k olla jakamatta huonetta? vaikka shippilasit ottaa pois ja asettaa oletuksen platoniseata ystävyydestä, voivat he silti haluta jakaa huoneen. mun mielestä se on todennäköistä. minä ainakin rakastin jutella parhaan ystäväni kanssa yöllä levitetyllä vuodesohvalla, ja aiheet olivat toisaan syvällisempiä. ja vaikka yö olisi käytetty pääosin nukkumiseen, silti voi olla toisen seurassa ja vain olla, vaikka sanoja ei niin paljon vaihdettaisi. ja tämä kaikki ihan platonisissa merkeissä. jos (kuten vaikuttaa olevan) mukana velloo ihastuksen ja seksuaalisen vetovoiman tunteita, tarve olla toisen lähellä on yhä vahvempi vaikkei mitään tehtäisi. täytyy huomioida myös että pojat eivät usein näe toisiaan joten minä ainakin haluisin olla ystäväni kanssa mahdollisimman paljon kun olemme kerran samassa maassa ja samassa hotellissa pitkästä aikaa. ja budjetin varjolla ja rahaan vetoamalla on kätevä toimia.

k oli muuten ehtinyt kommentoida häärijän 10min sitten julkaistuun kuvaan että vielä ei nukuta siellä
Kyllähän se tuhlaukselta tuntuu, jos eivät käytä kaikkea tarjolla olevaa aikaa keskenään, kun nyt kerrankin on saatu karistettua jotkut henkilöt khöm kintereiltä.
Ja kyllä nyt on joulu ja siinä 5 kirjainta.
 
vierailija
Jos K&B eivät olleet samassa hotellihuoneessa (edes kavereina), niin oliko syy se, että se olisi jotenkin epäsopivaa, siinä missä Bojan nukkumassa vaikka samassa sängyssä bändikaveriensa kanssa ei ole epäsopivaa. :p
 
vierailija
Täh. Olin äsken ulkona kävelyllä (asun siis täällä Bojanistanissa, joka ei ole Slovenia tai Serbia) ja 100 metrin päässä kotoani oli paku, johon oli painettu Exit Festivalin iso mainos. Se festari, jolla Jokeritkin on esiintynyt ja Jokereiden uusi tiedottaja on Exitin tiedottaja tms. Yritin etsiä Joksujen nimeä mainoksesta, mutta sitten tajusin että se oli tämän kesän mainos ja Joksut olivat 2022. Olisi tuntunut lievästi hämmentävältä, jos olisin törmännyt Joksujen mainokseen täällä kotiovellani. Universumi lähettää ahkerasti viestejä. :p

- Joymuffin



Sent with Proton Mail secure email.
 

Yhteistyössä