kärden viimeisimmän storyn perusteella suuntaavat kaikki hotelliin. eli miten menee hotellihuoneet: slovenialaisia on 5x (+ crew) ja suomalaisia 2x. mulla on jotenkin sellainen fiilis ettei jokerit ota kaikki omia huoneita, ihan budjettisyistä ja siksi että voivat hyvillä mielin jakaa huoneen ystävän kanssa. kärtsä ja härtsä voisivat ottaa omat huoneet, kuten varmaan ottavatkin ellei raha tule vastaan.
kysymys on, malttavatko b&k olla jakamatta huonetta? vaikka shippilasit ottaa pois ja asettaa oletuksen platoniseata ystävyydestä, voivat he silti haluta jakaa huoneen. mun mielestä se on todennäköistä. minä ainakin rakastin jutella parhaan ystäväni kanssa yöllä levitetyllä vuodesohvalla, ja aiheet olivat toisaan syvällisempiä. ja vaikka yö olisi käytetty pääosin nukkumiseen, silti voi olla toisen seurassa ja vain olla, vaikka sanoja ei niin paljon vaihdettaisi. ja tämä kaikki ihan platonisissa merkeissä. jos (kuten vaikuttaa olevan) mukana velloo ihastuksen ja seksuaalisen vetovoiman tunteita, tarve olla toisen lähellä on yhä vahvempi vaikkei mitään tehtäisi. täytyy huomioida myös että pojat eivät usein näe toisiaan joten minä ainakin haluisin olla ystäväni kanssa mahdollisimman paljon kun olemme kerran samassa maassa ja samassa hotellissa pitkästä aikaa. ja budjetin varjolla ja rahaan vetoamalla on kätevä toimia.
k oli muuten ehtinyt kommentoida häärijän 10min sitten julkaistuun kuvaan että vielä ei nukuta siellä