Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ajatuksia ehkä jotenkin saatu kerättyä kasaan, joten tässä pari senttiäni koskien Tavastia 2.0:aa. Pitkä teksti, on okei skipata. Ensinnäkin, Jokerit toimii todella komeasti livenä, jolloin biisit saa itseensä ainakin omasta näkökulmasta kaivattua rouheutta. Uusi biisikin kuulosti kivalta ja tarttuvalta. Bojan on todella taitava laulaja.

Toiseksi, itse lavakohtaaminen. 🔥 Tietenkin, TIETENKIN, Jere piti lupauksensa ja tuli Bojanin kanssa lavalle, huolimatta lomasta, huolimatta väsymyksestä, huolimatta PB:n levynjulkkareista, huolimatta rahakkaasta keikkatarjouksesta Israelissa, huolimatta kännistä (josta jotkut närkästyivät, mutta minusta siinä oli myös virkistävät aspektinsa, perustelen kohta). Tässä ei ollut kyse yhteiskeikasta, ei työstä, ei näkyvyydestä, vaan ystävälle tehdystä lupauksesta. Siitä että mä tulen sinne, koska sä olet siellä. Koska säkin teit niin. Pelkästään tämä seikka riittäisi lämmittämään omaa sydäntäni, mutta me saatiin enemmän.

Siellä oli alituisia molemminpuolisia kosketuksia. Oltiin toki lavalla, jolloin osa kuului väistämättä esitykseen, mutta kyse olikin kosketusten luontevuudesta. Milloin sormet hipaisivat niskaa, milloin poskea, milloin takapuolta. Kaikki oli luonnollisen tuntuista, aivan kuin kosketuksen kuului olla siinä. Siellä oli flirttiä (”and maybe something more”) ja veden sylkäisyä toisen päälle. Bojan, joka jäi istumaan lavan reunalle, eikä noussut ennen kuin Jere tuli hänet sieltä kiskomaan ylös. Koska hän tiesi, että Jere tekisi sen.

Jotkut kokivat, että Jeren humalatila olisi ollut epäkunnioittavaa Bojania kohtaan, mutta itse en ajattele niin. Me nähtiin lavalla tilanne, jossa Jere lauloi väärin omaa biisiään ja Bojan repesi nauramaan. Tuo hetki kertoi näistä kahdesta jotakin oleellista. Uskon, että tutustuminen Jereen on saanut itselleen vaativaa Bojania ymmärtämään, että on ok joskus mokailla ja on ok, jos kaikki ei ole aina täydellistä. Jere puolestaan on saanut Bojanilta aitoa hyväksyntää liittyen omaan rosoiseen persoonaansa ja tekemiseensä. Tuo molemminpuolinen hyväksyntä näkyi lavalla.

Näen kunnioittavana sen, että Jere ei yrittänyt viedä kaikkea huomiota Jokereilta, vaan päinvastoin muistutti yleisöä siitä, että oltiin Jokereiden keikalla. Jos olisimme saaneet, taivas varjele, kaipaamani suudelman, ei kyseessä olisi ollut enää Jokereiden keikka.

Miten eilinen sitten vaikuttaa minuun shippaajana? Lämpimästi. Koin tällä hetkellä valtavaa kiitollisuutta ja liikuttuneisuuttakin siitä, että olen päässyt seuraamaan näiden kahden matkaa, joka selvästi jatkuu edelleen. Kuten Jerekin Ylen haastattelussa sanoi, hänen ja Bojanin välillä on jotakin hyvää. ❤ He ovat yhdessä tehneet tuon hyvän ja jakavat sitä meille muillekin siinä määrin, kuin itse tahtovat tai kykenevät. Meille on näytetty, tämän keikankin merkeissä, että tahtoa jatkaa ja jakaa tuota hyvää on. Mutta koska elämä on monimutkaista, kaikki ei ole aina pelkästä tahdosta kiinni. Se on asia, jonka yritän hyväksyä ja keskittyä vastaanottamaan sitä hyvyyttä, joka näistä kahdesta säteilee meille muillekin. Se on ainutlaatuista ja arvostan sitä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
Olipa kaunis ja ihana teksti, kiitos ❤🌿❤. Minua naurattaa ajatus siitä, että Jere unohti ne sanat, kun Boitsu oli liian tyrmäävä etenkin kostopitseissään (ja toki muutenkin), lyriikat unohtuivat yhtä tehokkaasti kuin oma heterous. :D

En kyllä usko, että se suudelma olisi bändiäkään häirinnyt, vaan lähinnä siitä olisi heitetty läppää, tyyliin muut heistä olisivat myös alkaneet pussailla toisiaan taattuun Jokeri-tyyliin. :)

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: ❤🌿❤
vierailija
Ajatuksia ehkä jotenkin saatu kerättyä kasaan, joten tässä pari senttiäni koskien Tavastia 2.0:aa. Pitkä teksti, on okei skipata. Ensinnäkin, Jokerit toimii todella komeasti livenä, jolloin biisit saa itseensä ainakin omasta näkökulmasta kaivattua rouheutta. Uusi biisikin kuulosti kivalta ja tarttuvalta. Bojan on todella taitava laulaja.

Toiseksi, itse lavakohtaaminen. Tietenkin, TIETENKIN, Jere piti lupauksensa ja tuli Bojanin kanssa lavalle, huolimatta lomasta, huolimatta väsymyksestä, huolimatta PB:n levynjulkkareista, huolimatta rahakkaasta keikkatarjouksesta Israelissa, huolimatta kännistä (josta jotkut närkästyivät, mutta minusta siinä oli myös virkistävät aspektinsa, perustelen kohta). Tässä ei ollut kyse yhteiskeikasta, ei työstä, ei näkyvyydestä, vaan ystävälle tehdystä lupauksesta. Siitä että mä tulen sinne, koska sä olet siellä. Koska säkin teit niin. Pelkästään tämä seikka riittäisi lämmittämään omaa sydäntäni, mutta me saatiin enemmän.

Siellä oli alituisia molemminpuolisia kosketuksia. Oltiin toki lavalla, jolloin osa kuului väistämättä esitykseen, mutta kyse olikin kosketusten luontevuudesta. Milloin sormet hipaisivat niskaa, milloin poskea, milloin takapuolta. Kaikki oli luonnollisen tuntuista, aivan kuin kosketuksen kuului olla siinä. Siellä oli flirttiä (”and maybe something more”) ja veden sylkäisyä toisen päälle. Bojan, joka jäi istumaan lavan reunalle, eikä noussut ennen kuin Jere tuli hänet sieltä kiskomaan ylös. Koska hän tiesi, että Jere tekisi sen.

Jotkut kokivat, että Jeren humalatila olisi ollut epäkunnioittavaa Bojania kohtaan, mutta itse en ajattele niin. Me nähtiin lavalla tilanne, jossa Jere lauloi väärin omaa biisiään ja Bojan repesi nauramaan. Tuo hetki kertoi näistä kahdesta jotakin oleellista. Uskon, että tutustuminen Jereen on saanut itselleen vaativaa Bojania ymmärtämään, että on ok joskus mokailla ja on ok, jos kaikki ei ole aina täydellistä. Jere puolestaan on saanut Bojanilta aitoa hyväksyntää liittyen omaan rosoiseen persoonaansa ja tekemiseensä. Tuo molemminpuolinen hyväksyntä näkyi lavalla.

Näen kunnioittavana sen, että Jere ei yrittänyt viedä kaikkea huomiota Jokereilta, vaan päinvastoin muistutti yleisöä siitä, että oltiin Jokereiden keikalla. Jos olisimme saaneet, taivas varjele, kaipaamani suudelman, ei kyseessä olisi ollut enää Jokereiden keikka.

Miten eilinen sitten vaikuttaa minuun shippaajana? Lämpimästi. Koin tällä hetkellä valtavaa kiitollisuutta ja liikuttuneisuuttakin siitä, että olen päässyt seuraamaan näiden kahden matkaa, joka selvästi jatkuu edelleen. Kuten Jerekin Ylen haastattelussa sanoi, hänen ja Bojanin välillä on jotakin hyvää. He ovat yhdessä tehneet tuon hyvän ja jakavat sitä meille muillekin siinä määrin, kuin itse tahtovat tai kykenevät. Meille on näytetty, tämän keikankin merkeissä, että tahtoa jatkaa ja jakaa tuota hyvää on. Mutta koska elämä on monimutkaista, kaikki ei ole aina pelkästä tahdosta kiinni. Se on asia, jonka yritän hyväksyä ja keskittyä vastaanottamaan sitä hyvyyttä, joka näistä kahdesta säteilee meille muillekin. Se on ainutlaatuista ja arvostan sitä.
Ihanasti kirjoitettu!!! <3 hymyilyttää ja lämmittää, miten kuvailit eilistä!! Just tuo luontevuus mullekin nousi esille, ja omalla tavallaan tää oli kyllä myös tosi kuuma (ei ehkä kuumempi ku Tavastia 1.0 mulle, mutta paljon kuumempi kuin osasin kuvitella ollenkaan etukäteen).

Ja kosketuksiin liittyen, eilen tuli kyllä esille, miten vähemmän voi olla enemmän. Olivat sitten sopineet himmailleensa tai mitä vaan bändin keikan vuoksi, niin esim. ne molemminpuoliset hipaisut ja ilmeet vähän ennen Kn sanojen unohdusta olivat kyllä musta kuumia.

Miltä näyttää, kun jotain vahvaa tunnetta (peruslisäys jälleen, on tai oli se sitten mitä vaan) täytyy tiivistää ohimenevään kosketukseen. Eilisen hipaisuilta.
 
vierailija
Ajatuksia ehkä jotenkin saatu kerättyä kasaan, joten tässä pari senttiäni koskien Tavastia 2.0:aa. Pitkä teksti, on okei skipata. Ensinnäkin, Jokerit toimii todella komeasti livenä, jolloin biisit saa itseensä ainakin omasta näkökulmasta kaivattua rouheutta. Uusi biisikin kuulosti kivalta ja tarttuvalta. Bojan on todella taitava laulaja.

Toiseksi, itse lavakohtaaminen. Tietenkin, TIETENKIN, Jere piti lupauksensa ja tuli Bojanin kanssa lavalle, huolimatta lomasta, huolimatta väsymyksestä, huolimatta PB:n levynjulkkareista, huolimatta rahakkaasta keikkatarjouksesta Israelissa, huolimatta kännistä (josta jotkut närkästyivät, mutta minusta siinä oli myös virkistävät aspektinsa, perustelen kohta). Tässä ei ollut kyse yhteiskeikasta, ei työstä, ei näkyvyydestä, vaan ystävälle tehdystä lupauksesta. Siitä että mä tulen sinne, koska sä olet siellä. Koska säkin teit niin. Pelkästään tämä seikka riittäisi lämmittämään omaa sydäntäni, mutta me saatiin enemmän.

Siellä oli alituisia molemminpuolisia kosketuksia. Oltiin toki lavalla, jolloin osa kuului väistämättä esitykseen, mutta kyse olikin kosketusten luontevuudesta. Milloin sormet hipaisivat niskaa, milloin poskea, milloin takapuolta. Kaikki oli luonnollisen tuntuista, aivan kuin kosketuksen kuului olla siinä. Siellä oli flirttiä (”and maybe something more”) ja veden sylkäisyä toisen päälle. Bojan, joka jäi istumaan lavan reunalle, eikä noussut ennen kuin Jere tuli hänet sieltä kiskomaan ylös. Koska hän tiesi, että Jere tekisi sen.

Jotkut kokivat, että Jeren humalatila olisi ollut epäkunnioittavaa Bojania kohtaan, mutta itse en ajattele niin. Me nähtiin lavalla tilanne, jossa Jere lauloi väärin omaa biisiään ja Bojan repesi nauramaan. Tuo hetki kertoi näistä kahdesta jotakin oleellista. Uskon, että tutustuminen Jereen on saanut itselleen vaativaa Bojania ymmärtämään, että on ok joskus mokailla ja on ok, jos kaikki ei ole aina täydellistä. Jere puolestaan on saanut Bojanilta aitoa hyväksyntää liittyen omaan rosoiseen persoonaansa ja tekemiseensä. Tuo molemminpuolinen hyväksyntä näkyi lavalla.

Näen kunnioittavana sen, että Jere ei yrittänyt viedä kaikkea huomiota Jokereilta, vaan päinvastoin muistutti yleisöä siitä, että oltiin Jokereiden keikalla. Jos olisimme saaneet, taivas varjele, kaipaamani suudelman, ei kyseessä olisi ollut enää Jokereiden keikka.

Miten eilinen sitten vaikuttaa minuun shippaajana? Lämpimästi. Koin tällä hetkellä valtavaa kiitollisuutta ja liikuttuneisuuttakin siitä, että olen päässyt seuraamaan näiden kahden matkaa, joka selvästi jatkuu edelleen. Kuten Jerekin Ylen haastattelussa sanoi, hänen ja Bojanin välillä on jotakin hyvää. He ovat yhdessä tehneet tuon hyvän ja jakavat sitä meille muillekin siinä määrin, kuin itse tahtovat tai kykenevät. Meille on näytetty, tämän keikankin merkeissä, että tahtoa jatkaa ja jakaa tuota hyvää on. Mutta koska elämä on monimutkaista, kaikki ei ole aina pelkästä tahdosta kiinni. Se on asia, jonka yritän hyväksyä ja keskittyä vastaanottamaan sitä hyvyyttä, joka näistä kahdesta säteilee meille muillekin. Se on ainutlaatuista ja arvostan sitä.
Aivan ihanasti kirjoitettu ❤!
Katsoin striimiä ja se Jeren biisi sekoilu oli ihan parasta kuten myös Bojanin reaktio siihen. Ei mitään nolostumista eikä vaivaantumista vaan toisen avoin reaktio naurulla, tietäen ettei toinen siitä loukkaannu ja Jeren iloinen rehellinen kommentti, että on kännissä 😂 Tuo välikohtaus kertoi mielestäni todella paljon kuinka läheisiä ovat ❤
Omaa Tampereen keikkaa odottelen jännityksellä ja varaudun kyllä henkisesti siihen, ettei J siellä ole, mutta mulle kyllä riittää JO:n ❤
 
vierailija
Aivan ihanasti kirjoitettu !
Katsoin striimiä ja se Jeren biisi sekoilu oli ihan parasta kuten myös Bojanin reaktio siihen. Ei mitään nolostumista eikä vaivaantumista vaan toisen avoin reaktio naurulla, tietäen ettei toinen siitä loukkaannu ja Jeren iloinen rehellinen kommentti, että on kännissä Tuo välikohtaus kertoi mielestäni todella paljon kuinka läheisiä ovat
Omaa Tampereen keikkaa odottelen jännityksellä ja varaudun kyllä henkisesti siihen, ettei J siellä ole, mutta mulle kyllä riittää JO:n
Ja Katrina siis tämä
 
vierailija
Hei nyt!!!!! Puutarhurit hoi, analyysit tulille!!! Mitä oikeesti luulette, onko mahdollisia tunteita jollain/molemmilla -asiaa avattu heidän välillään keskustelemalla?

Oon enemmän kun samaa mieltä ja iloinen siitä, miten B vaikuttaa vapautuneemmalta ja rennomalta Kn seurassa liittyen tähän mahdolliseen (aiempiin tai olemassaoleviin) fiiliksiin ja että on sinut tilanteen kanssa haikailun sijaan.

Mutta mulla menee tää aivan yli/ylikuumeneminen!! Tuntuu aivan siltä, kuin kirjat/eri median muodot keskustelisi keskenään (intertekstuaalisuus?). Kai tällaista on nykyään artistina olo, tai voi olla, että jonkinlainen performanssi, sisällöntuotto tai vaikka löyhätkin yhteydet mahdolliseen todellisuuteen jatkuu somesssa ja että niitä voidaan buustata, leikitellä tai niiden päälle rakentaa somesisällöllä.

En vaan ymmärrä (ihaillen ja iloisena siis), voivatko tai miten voivat tehdä tällaista kontenttia aiheesta keskustelematta? Aivan mahtavaa siis, mutta nuo Kn ilmeet suhteessa laulun sanoihin on kyllä aika hauskoja..:D joten mikä on teidän tulkinta? Mikä tän mahdollistaa, onko aiheesta puhuttu?
 
vierailija
Hei nyt!!!!! Puutarhurit hoi, analyysit tulille!!! Mitä oikeesti luulette, onko mahdollisia tunteita jollain/molemmilla -asiaa avattu heidän välillään keskustelemalla?

Oon enemmän kun samaa mieltä ja iloinen siitä, miten B vaikuttaa vapautuneemmalta ja rennomalta Kn seurassa liittyen tähän mahdolliseen (aiempiin tai olemassaoleviin) fiiliksiin ja että on sinut tilanteen kanssa haikailun sijaan.

Mutta mulla menee tää aivan yli/ylikuumeneminen!! Tuntuu aivan siltä, kuin kirjat/eri median muodot keskustelisi keskenään (intertekstuaalisuus?). Kai tällaista on nykyään artistina olo, tai voi olla, että jonkinlainen performanssi, sisällöntuotto tai vaikka löyhätkin yhteydet mahdolliseen todellisuuteen jatkuu somesssa ja että niitä voidaan buustata, leikitellä tai niiden päälle rakentaa somesisällöllä.

En vaan ymmärrä (ihaillen ja iloisena siis), voivatko tai miten voivat tehdä tällaista kontenttia aiheesta keskustelematta? Aivan mahtavaa siis, mutta nuo Kn ilmeet suhteessa laulun sanoihin on kyllä aika hauskoja.. joten mikä on teidän tulkinta? Mikä tän mahdollistaa, onko aiheesta puhuttu?
En tiedä onko asiasta keskusteltu miten paljon, mutta tuskin se mikään salaisuus tai epäselvä kuitenkaan on, ainakaan Bojanin fiilikset, ja onhan hommasta tehty läppää jo ensimetreiltä asti (aluksi toki lähinnä Jere), niin en pidä kovin yllättävänä. :)
 
vierailija
Hei nyt!!!!! Puutarhurit hoi, analyysit tulille!!! Mitä oikeesti luulette, onko mahdollisia tunteita jollain/molemmilla -asiaa avattu heidän välillään keskustelemalla?

Oon enemmän kun samaa mieltä ja iloinen siitä, miten B vaikuttaa vapautuneemmalta ja rennomalta Kn seurassa liittyen tähän mahdolliseen (aiempiin tai olemassaoleviin) fiiliksiin ja että on sinut tilanteen kanssa haikailun sijaan.

Mutta mulla menee tää aivan yli/ylikuumeneminen!! Tuntuu aivan siltä, kuin kirjat/eri median muodot keskustelisi keskenään (intertekstuaalisuus?). Kai tällaista on nykyään artistina olo, tai voi olla, että jonkinlainen performanssi, sisällöntuotto tai vaikka löyhätkin yhteydet mahdolliseen todellisuuteen jatkuu somesssa ja että niitä voidaan buustata, leikitellä tai niiden päälle rakentaa somesisällöllä.

En vaan ymmärrä (ihaillen ja iloisena siis), voivatko tai miten voivat tehdä tällaista kontenttia aiheesta keskustelematta? Aivan mahtavaa siis, mutta nuo Kn ilmeet suhteessa laulun sanoihin on kyllä aika hauskoja.. joten mikä on teidän tulkinta? Mikä tän mahdollistaa, onko aiheesta puhuttu?
Siis olen ihan mykistynyt 😲! Olen sitä mieltä, että asiasta on varmasti puhuttu. Ja sen takia nostan kyllä hattua ja kumarran ja vaikka mitä, sillä tuo keskustelu ei varmasti ole ollut ihan helppo. Siinä on täytynyt molempien olla aika rehellisiä omista fiiliksistään ja siitä, mitä haluaa tältä suhteelta. Aikamoista aikuisuutta ja kypsyyttä on kyllä vaadittu molemmilta. Siitä kai voidaan olla aika varmoja, että siellä viisukuplassa kuitenkin tunteet molemmilla oli ainakin ihastuksen tasolla, ainakin B::llä.

Katrina
 
vierailija
Ajatuksia ehkä jotenkin saatu kerättyä kasaan, joten tässä pari senttiäni koskien Tavastia 2.0:aa. Pitkä teksti, on okei skipata. Ensinnäkin, Jokerit toimii todella komeasti livenä, jolloin biisit saa itseensä ainakin omasta näkökulmasta kaivattua rouheutta. Uusi biisikin kuulosti kivalta ja tarttuvalta. Bojan on todella taitava laulaja.

Toiseksi, itse lavakohtaaminen. Tietenkin, TIETENKIN, Jere piti lupauksensa ja tuli Bojanin kanssa lavalle, huolimatta lomasta, huolimatta väsymyksestä, huolimatta PB:n levynjulkkareista, huolimatta rahakkaasta keikkatarjouksesta Israelissa, huolimatta kännistä (josta jotkut närkästyivät, mutta minusta siinä oli myös virkistävät aspektinsa, perustelen kohta). Tässä ei ollut kyse yhteiskeikasta, ei työstä, ei näkyvyydestä, vaan ystävälle tehdystä lupauksesta. Siitä että mä tulen sinne, koska sä olet siellä. Koska säkin teit niin. Pelkästään tämä seikka riittäisi lämmittämään omaa sydäntäni, mutta me saatiin enemmän.

Siellä oli alituisia molemminpuolisia kosketuksia. Oltiin toki lavalla, jolloin osa kuului väistämättä esitykseen, mutta kyse olikin kosketusten luontevuudesta. Milloin sormet hipaisivat niskaa, milloin poskea, milloin takapuolta. Kaikki oli luonnollisen tuntuista, aivan kuin kosketuksen kuului olla siinä. Siellä oli flirttiä (”and maybe something more”) ja veden sylkäisyä toisen päälle. Bojan, joka jäi istumaan lavan reunalle, eikä noussut ennen kuin Jere tuli hänet sieltä kiskomaan ylös. Koska hän tiesi, että Jere tekisi sen.

Jotkut kokivat, että Jeren humalatila olisi ollut epäkunnioittavaa Bojania kohtaan, mutta itse en ajattele niin. Me nähtiin lavalla tilanne, jossa Jere lauloi väärin omaa biisiään ja Bojan repesi nauramaan. Tuo hetki kertoi näistä kahdesta jotakin oleellista. Uskon, että tutustuminen Jereen on saanut itselleen vaativaa Bojania ymmärtämään, että on ok joskus mokailla ja on ok, jos kaikki ei ole aina täydellistä. Jere puolestaan on saanut Bojanilta aitoa hyväksyntää liittyen omaan rosoiseen persoonaansa ja tekemiseensä. Tuo molemminpuolinen hyväksyntä näkyi lavalla.

Näen kunnioittavana sen, että Jere ei yrittänyt viedä kaikkea huomiota Jokereilta, vaan päinvastoin muistutti yleisöä siitä, että oltiin Jokereiden keikalla. Jos olisimme saaneet, taivas varjele, kaipaamani suudelman, ei kyseessä olisi ollut enää Jokereiden keikka.

Miten eilinen sitten vaikuttaa minuun shippaajana? Lämpimästi. Koin tällä hetkellä valtavaa kiitollisuutta ja liikuttuneisuuttakin siitä, että olen päässyt seuraamaan näiden kahden matkaa, joka selvästi jatkuu edelleen. Kuten Jerekin Ylen haastattelussa sanoi, hänen ja Bojanin välillä on jotakin hyvää. He ovat yhdessä tehneet tuon hyvän ja jakavat sitä meille muillekin siinä määrin, kuin itse tahtovat tai kykenevät. Meille on näytetty, tämän keikankin merkeissä, että tahtoa jatkaa ja jakaa tuota hyvää on. Mutta koska elämä on monimutkaista, kaikki ei ole aina pelkästä tahdosta kiinni. Se on asia, jonka yritän hyväksyä ja keskittyä vastaanottamaan sitä hyvyyttä, joka näistä kahdesta säteilee meille muillekin. Se on ainutlaatuista ja arvostan sitä.
Oi, liityn ihastelijoiden kuoroon, tosi kauniisti kirjoitettu. 💚❤💚 Itsellä meinasi tuo posiin ja hyvään keskittyminen vähän viime vuorokauden aikana lipsua, mutta nyt on kaikki ärtymykset itseä ja muita kohtaan unohdettu.

Sissi
 
vierailija
Siis niin sympaattisia, lämpimiä ja sydämellisiä videopätkiä on koko päivän ollut tarjolla matkalta Turkuun. Niillä on oikeasti hauskaa keskenään, ja koko JOn kiertue vaikuttaa paljon freesimmältä ja iloisemmalta kuin mitä oli GB-kiertue silloin kesällä. Bojan suorastaan säteilee koko ajan - tietty toivon, että syy siihen on Jeressä. Varmasti ainakin osittain onkin. Pitkä ikävä, pieni kaiherrus siitä, vieläkö kaikki on, kuten edellisellä kerralla, kun tavattiin. Ja kyllä kaikki on. Tuo lauluvideo herkisti - ja Häärijä Bn isossa paidassa (joka on muuten mun lempparipaita B:n paidoista). Kyllä meitä nyt hemmotellaan.

Olen niin onnellinen näiden puolesta. Koen ihan sellaista sydämen iloa, kun katselen klippejä.

Eikä iloa himmennä lainkaan se, että mulla on liput Tampereelle huomenna.

( Ja tietty tää kysyy, montako kirjainta on sanassa äiti).
 
  • Tykkää
Reactions: Tuitui 💞
vierailija
❤🌿❤ Kertakaikkisen ihana kuvaus eilisestä keikasta ❤

Noilla kahdella vaan tuntuu olevan tosi hauskaa yhdessä, ja he tuntuvat saavan toisistaan parhaat puolet esiin.

Ja miten paljon me ollaan saatu somesisältöä! Luulin, et saatais vaan pari kuvaa tms mutta meitähän oikein hemmotellaan ☺ K tuntuu tosiaan olevan mainio pr-henkilö Joksuille nyt 😄

Tää uusin Justin Bieber -video oli kyllä aivan mahtava, taitaa pojat vaan nauraa shippaukselle 😄

💡🤔❤🔥
 
vierailija
Ihanaa keikkaa Mangolle ja muille! Täällä Logomossa minäkin, seison ikärajattomalla alueella teinien ympäröimänä ja yritän palstailla huomaamattomasti 🤭

Enää 25 minsaa h-hetkeen!

💡🤔❤🔥
 

Yhteistyössä