Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua kiinnostaisi sun ikä, ei siis tarvitse ihan tarkkaa laittaa. Ja se, että olitko ennen korjausta/päätöstä korjauttaa sukupuolesi parisuhteessa ja miltä se näytti?
T. Se edelleen munaton
Jotain 35-40 väliltä olen. Yksi vakavampi suhde oli ennen minkään hoitojen aloittamista ja silloin vielä kuvittelin kovasti olevani vain poikamainen tyttö (koska tietoa Suomessa varsinkaan näistä asioista ei ollut). Kutsumanimen olin tähän mennessä vaihtanut jo sellaiseksi "unisex" - tyyppiseksi. Kun kunnolla aloitin prosessin, en ollut enää parisuhteessa.
 
vierailija
Työn alla olevassa ficissäni on suht nykyhetki ja Kärtsän OF on mukana, niin tuntuu että vaikka laittaisin sinne sisällöksi mitä, niin Kärtsä onnistuu kuitenkin vielä vetämään ficeistäkin yli jollain mitä emme osaa edes arvata. :p
 
vierailija
Mä näin justiinsa , että K:ta vertailtiin salkkareiden näyttelijää Olgaa, että Olgan musiikki olisi paljon suositumpaa kuin K:n
"Olgan maaliskuussa julkaistulla debyytillä Spotifyssa on 7,8 miljoonaa streamausta. Uusimmalla ja toisella kesäkuussa julkaistulla singlellä Stadilla on 5,9 miljoonaa streamaust.
Tuo ei ole millään tasolla vähän. Käärijän huhtikuussa julkaisemalla kappaleella puolestaan on alle 4 miljoonaa streamausta. Mikään suuren suosion saavuttaminen ei takaa sitä, että kuunnellaan jos kappale ei iske laajaan kuuntelijakuntaan. Olgan Stadi on edelleen Spotifyn Suomen Top 50 listan sijalla 6 muutaman kuukauden jälkeen. "
Tavallaan aika iso loukaus K:ta kohti ja etenkin mitä hän on tehnyt suomenkieliselle musiikkilla
 
vierailija
Jotain 35-40 väliltä olen. Yksi vakavampi suhde oli ennen minkään hoitojen aloittamista ja silloin vielä kuvittelin kovasti olevani vain poikamainen tyttö (koska tietoa Suomessa varsinkaan näistä asioista ei ollut). Kutsumanimen olin tähän mennessä vaihtanut jo sellaiseksi "unisex" - tyyppiseksi. Kun kunnolla aloitin prosessin, en ollut enää parisuhteessa.
Joo mä olen muuten aivan vakuuttunut siitä, että jos olisin vähintään semmoiset 10-15 vuotta nuorempi niin mun elämä olisi lähtenyt aivan eri raiteille ihan vaan sen takia, että aiemmin sitä tietoa tosiaan ei ollut ainakaan helposti saatavilla. Itse olen siis 40 ekalla puoliskolla.

Pakko muuten vielä sanoa että se, että mä en itse koe nykyisen tasoista korjausprosessia riittäväksi, ei tarkoita sitä ettenkö olisi todella onnellinen sun ja muiden sukupuolensa korjanneiden puolesta. Ja ihailen teidän rohkeutta.

T. Vastentahtoisesti munaton jonka nikki tuntuu elävän ihan omaa elämäänsä 🤭
 
vierailija
Ikävää että joku vuotanut Kärpyn kuvia. Kannattaa raportoida sitä tumpun vuotajaa spam-tiliksi, niin ylläpito tarkistaa ja poistaa sen. On muutakin kyseenalaista sisältöä. Jos raportoitte sen sisältävän aikuisviihdettä, se piiloutuu vain yhden klikkauksen taakse.
 
vierailija
Aikamoinen juurikasvu Kärpyllä (Härtsän stoori). Mielenkiinnolla seuraan jääkö blondi vai mennäänkö takaisin tummempaan. Enkä yhtään osaa päättää kummasta tykkään enemmän 😍
 
vierailija
Mä näin justiinsa , että K:ta vertailtiin salkkareiden näyttelijää Olgaa, että Olgan musiikki olisi paljon suositumpaa kuin K:n
"Olgan maaliskuussa julkaistulla debyytillä Spotifyssa on 7,8 miljoonaa streamausta. Uusimmalla ja toisella kesäkuussa julkaistulla singlellä Stadilla on 5,9 miljoonaa streamaust.
Tuo ei ole millään tasolla vähän. Käärijän huhtikuussa julkaisemalla kappaleella puolestaan on alle 4 miljoonaa streamausta. Mikään suuren suosion saavuttaminen ei takaa sitä, että kuunnellaan jos kappale ei iske laajaan kuuntelijakuntaan. Olgan Stadi on edelleen Spotifyn Suomen Top 50 listan sijalla 6 muutaman kuukauden jälkeen. "
Tavallaan aika iso loukaus K:ta kohti ja etenkin mitä hän on tehnyt suomenkieliselle musiikkilla
Ei Käärijää musiikin takia suurinkaan osa seuraa
 
vierailija
Mä näin justiinsa , että K:ta vertailtiin salkkareiden näyttelijää Olgaa, että Olgan musiikki olisi paljon suositumpaa kuin K:n
"Olgan maaliskuussa julkaistulla debyytillä Spotifyssa on 7,8 miljoonaa streamausta. Uusimmalla ja toisella kesäkuussa julkaistulla singlellä Stadilla on 5,9 miljoonaa streamaust.
Tuo ei ole millään tasolla vähän. Käärijän huhtikuussa julkaisemalla kappaleella puolestaan on alle 4 miljoonaa streamausta. Mikään suuren suosion saavuttaminen ei takaa sitä, että kuunnellaan jos kappale ei iske laajaan kuuntelijakuntaan. Olgan Stadi on edelleen Spotifyn Suomen Top 50 listan sijalla 6 muutaman kuukauden jälkeen. "
Tavallaan aika iso loukaus K:ta kohti ja etenkin mitä hän on tehnyt suomenkieliselle musiikkilla
Onpa aika päätön vertaus, verrataan jonkun hittiä yhteen Kärtsän biisiin ja todetaan, että Kärtsä ei ole suosittu. Esim. monilla suomirockin legendoilla on hyvällä tuurilla 1-2 biisiä Spotifyssä, joilla on enemmän kuuntelijoita kuin tuo neljä miljoonaa.
 
vierailija
Ei Käärijää musiikin takia suurinkaan osa seuraa
Ei ehkä pelkästään musiikin, mutta se on ihan vaan siksi että hän on muutenkin niin valloittava, kuuma, ihana, söpö, symppis, suloinen, kuuma, kuuma, kuuma, ja mainitsinko vielä että kuuma tyyppi, että noita ulkomusiikillisia seikkoja ei voi olla huomaamatta ja tykkäämättä hänestä automaattisesti vieläkin enemmän kuin "pelkän" musiikin perusteella. Kyllä se musiikki kuitenkin on ainakin minulle se tärkein juttu. Vai persikkako se oli. En osaa päättää.
 
vierailija
Ei ehkä pelkästään musiikin, mutta se on ihan vaan siksi että hän on muutenkin niin valloittava, kuuma, ihana, söpö, symppis, suloinen, kuuma, kuuma, kuuma, ja mainitsinko vielä että kuuma tyyppi, että noita ulkomusiikillisia seikkoja ei voi olla huomaamatta ja tykkäämättä hänestä automaattisesti vieläkin enemmän kuin "pelkän" musiikin perusteella. Kyllä se musiikki kuitenkin on ainakin minulle se tärkein juttu. Vai persikkako se oli. En osaa päättää.
Sekä että. Seuraisin edelleen jos vetäytyisi kokonaan julkisuudesta ja julkaisisi ainoastaan musiikkia. Ja seurasin persikkaa, jos jatkaisi onlyfanssissa eikä tulisi enää musiikkia.
 

Yhteistyössä