Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos palstan transmies (se leikkauksessa käynyt) piipahtaa vielä tänään täällä, niin mulla olisi pari kysymystä. Jos ei tämä ole liian henkilökohtainen aihe sulle, niin haluaisin tietää, että mikä on sun seksuaalinen suuntautuminen ja millä tavoin suhun suhtaudutaan treffeillä/treffipalstoilla (jos siis sellaisilla käyt)? Mitään tämän yksityiskohtaisempaa en aio kysyä, vaikka sun läpikäymä prosessi jne. todella paljon kiinnostaakin.
 
vierailija
Jos palstan transmies (se leikkauksessa käynyt) piipahtaa vielä tänään täällä, niin mulla olisi pari kysymystä. Jos ei tämä ole liian henkilökohtainen aihe sulle, niin haluaisin tietää, että mikä on sun seksuaalinen suuntautuminen ja millä tavoin suhun suhtaudutaan treffeillä/treffipalstoilla (jos siis sellaisilla käyt)? Mitään tämän yksityiskohtaisempaa en aio kysyä, vaikka sun läpikäymä prosessi jne. todella paljon kiinnostaakin.
Suuntaudun lyhtypylväisiin.
 
vierailija
Jos palstan transmies (se leikkauksessa käynyt) piipahtaa vielä tänään täällä, niin mulla olisi pari kysymystä. Jos ei tämä ole liian henkilökohtainen aihe sulle, niin haluaisin tietää, että mikä on sun seksuaalinen suuntautuminen ja millä tavoin suhun suhtaudutaan treffeillä/treffipalstoilla (jos siis sellaisilla käyt)? Mitään tämän yksityiskohtaisempaa en aio kysyä, vaikka sun läpikäymä prosessi jne. todella paljon kiinnostaakin.
Laitoin sen viestin juuri siksi että voi kysyä jos tulee jotain mieleen. 😊 Homo olen, eli pelkästään miehistä kiinnostunut. Treffailen kyllä ja kerron heti alussa asian olevan näin, koska jossain vaiheessa myöhemmin se viimeistään paljastuisi jostain keskusteluista ja haluan tottakai olla rehellinen alusta asti. Vaikka en itseäni identifioi nykyään niinkään transmieheksi vaan ihan vaan mieheksi, mutta tiedän että jotkut homot haluaa tapailla vain cis-miehiä, joten myöhemmältä harmistukselta sit säästytään avoimuudella.
 
vierailija
Laitoin sen viestin juuri siksi että voi kysyä jos tulee jotain mieleen. Homo olen, eli pelkästään miehistä kiinnostunut. Treffailen kyllä ja kerron heti alussa asian olevan näin, koska jossain vaiheessa myöhemmin se viimeistään paljastuisi jostain keskusteluista ja haluan tottakai olla rehellinen alusta asti. Vaikka en itseäni identifioi nykyään niinkään transmieheksi vaan ihan vaan mieheksi, mutta tiedän että jotkut homot haluaa tapailla vain cis-miehiä, joten myöhemmältä harmistukselta sit säästytään avoimuudella.
Mua kiinnostaisi sun ikä, ei siis tarvitse ihan tarkkaa laittaa. Ja se, että olitko ennen korjausta/päätöstä korjauttaa sukupuolesi parisuhteessa ja miltä se näytti?
T. Se edelleen munaton
 

Yhteistyössä