vierailija
Ja viimeistään kun Jerppa menee naimisiin gf:nsä kanssa.Vuoden kuluttua, kun häntä ei enää shippi todennäköisesti kiinnosta, niin katuu tatuointiaan.
Ja viimeistään kun Jerppa menee naimisiin gf:nsä kanssa.Vuoden kuluttua, kun häntä ei enää shippi todennäköisesti kiinnosta, niin katuu tatuointiaan.
Mietinkin kuvan nähtyäni, että onko molempien K ja B kirjoittamat tekstit siinä Hauska idea.En viitsi paljastaa tarkempaa lähdettä, mutta suljetussa chatissa tuo tatuoinnin ottanut kertoo, että ylempi on Jeren käsialaa ja alempi Bojanin. Eri keikoilla on käynyt hakemassa nuo tekstit.
Mä itseasiassa asun tuolla Kärpyn titsien välissä. Siellä on peti, ja siellä on kolo, ja meitsillä pehmoinen olo.
Ihanaa että joku on saanut tästä saagasta niin paljon iloa ja merkitystä elämäänsä, että on halunnut ikuistaa sen näin muistoihinsa. Hän vaikuttaa olevan iloinen tatskastaan. Tämä kyseinen henkilö on todella suloinen, hyväkäytöksinen ja ystävällinen ihminen, ja tuntuukin epäreilulta jotkut arvostelevat kommentit täällä. Joskus voisi vaan olla tuomatta mielipidettään julki toisten henkilökohtaisista valinnoista. Kenenkään tatuoinnista ei tarvitse pitää, mutta samalla kannattaa muistaa, että niillä on monesti tatuoidulle itselle äärimmäisen tärkeä ja henkilökohtainen merkitys.En viitsi emolle laittaa kun siellä on taas kunnon melttarit käynnissä, ja tää liittyy enemmän kuitenkin edelliseen keskusteluun täällä. Yksi kääryle on ottanut "are you?!"-tatuoinnin
Applause for the blouse
What seemed like a stupid, unachievable dream back in november/december is now a reality: May I present to you The result Of the ARE YOU tattoo saga Thank you everybody for the support and to @fe…www.tumblr.com
Tumpun ja kotopalstojen kommenttien perusteella siellä pitää majaansa moni muukin Mutta sopu sijaa antaaMä itseasiassa asun tuolla Kärpyn titsien välissä. Siellä on peti, ja siellä on kolo, ja meitsillä pehmoinen olo.
Hyvää yötäTulin iltavvuorosta kotiin työskenneltyäni ihmismielen pimeyden sopukoissa. Tulin palstalle ja selailin illan tapahtumia. Maailmasta tuli jälleen parempi paikka. Kiitos naudat, kiitos K/B ja JO <3 Öitä.
Ei vaan toisinpäin kuten on aiemmin kerrottu.Micahin tatskassa ylempi Are you? on Bojanin (Malmöstä) ja alempi Jeren (Vantaalta).
Miksei voi vaan puhua normaalisti näistä nuorista miehistä?Tämähän on Boitsu ja Kärtsy -kuumistelut ry. Lisää kuumistelua!
Täällä on paljon aikuisia ihmisiä, joilla on elämänkokemusta. He kyllä tajuavat, että tuollaisia asioita saatetaan katua myöhemmin. Moni poistattaa tatuointinsa tai harmittelee niitä. On realismia kertoa se.On surullista, miten täällä jatkuvasti ihmiset projisoivat omat ajatuksensa muka jonkun muun ajatuksiksi. Se että itse katuisit jotain jossain tilanteessa ei kerro mitään siitä, mitä joku muu ajattelisi samassa tilanteessa.
Nämä ”nuoret miehet” ovat vanhempia kuin minä ja ovat mielestäni kuumia erikseen ja erityisesti yhdessä. En voi sille mitään, jos sinun menopaussisi mielestä se ei tunnu samalta.Miksei voi vaan puhua normaalisti näistä nuorista miehistä?
Se ei ollut realismia vaan epämiellyttävällä tavalla esitettyä projektiota. Projektio on nimenomaan elämänkokemuksen vastakohta.Täällä on paljon aikuisia ihmisiä, joilla on elämänkokemusta. He kyllä tajuavat, että tuollaisia asioita saatetaan katua myöhemmin. Moni poistattaa tatuointinsa tai harmittelee niitä. On realismia kertoa se.
Miksei voi vaan puhua normaalisti näistä nuorista miehistä?
Itse olen oman shippiaiheisen tatskan kanssa pyöritellyt mielessäni kaikki mahdolliset skenaariot. Esim. alanko katua tätä jos menetän kiinnostukseni shippiin tai koko fandomiin tai jompi kumpi saagan henkilöistä osoittautuukin mulkuksi tai tapahtuu jotain muuta vastaavaa. En usko. On huomioitu myös skenaario, että olen väärässä, tapahtuu jokin näistä jutuista ja sitten kadunkin. Sitten elän sen kanssa.On surullista, miten täällä jatkuvasti ihmiset projisoivat omat ajatuksensa muka jonkun muun ajatuksiksi. Se että itse katuisit jotain jossain tilanteessa ei kerro mitään siitä, mitä joku muu ajattelisi samassa tilanteessa.
Ei ole sinun moraalisella vastuullasi arvostella itsellesi tuntemattomien, aikuisten (joka tatuoitukin on) ihmisten valintoja alentuvalla tavalla. Annat vain itsestäsi ylimielisen vaikutelman ja ankeutat palstan ilmapiiriä. Aikuisilla ihmisillä on oikeus tehdä ”omat virheensä” ilman että yrität vaikuttaa heidän päätöksiinsä mukamas oikeammaksi kokemallasi perusteilla. Perustelusi eivät ole sen enempää oikein kuin kenenkään muunkaan, eikä ikäsi takaa sellaista viisautta, mikä empaattisella ja muut huomioon ottavalla tavalla näkyisi täällä juuri nyt ulospäin - päinvastoin. Sen sijaan tatuoitu henkilö ja hänen tatuointinsa on tuonut iloa sekä hänelle itselleen että yhteisölle. Tulevaisuutta on absurdia katua etukäteen, eikä mahdollinen tuleva katumus ole huonompi tunne kuin muutkaan sillä tavalla että sitä kannattaisi pelätä.Täällä on paljon aikuisia ihmisiä, joilla on elämänkokemusta. He kyllä tajuavat, että tuollaisia asioita saatetaan katua myöhemmin. Moni poistattaa tatuointinsa tai harmittelee niitä. On realismia kertoa se.