vierailija
Lopeta jo. Tämäkin ketju kaipaa kipeästi kuumisteluja.Pysykään vaan ihan siellä kompostissa juttuinenne.
Lopeta jo. Tämäkin ketju kaipaa kipeästi kuumisteluja.Pysykään vaan ihan siellä kompostissa juttuinenne.
Ei ole, siellä on Jan ja Kris paritusta ja toisekseen B ei näytä miltään poliisilta vaatteissaan.Niissä on lähinnä kylläkin kuolattu Bojanin hiuksia ja asua.
Ehdottomasti ja täältä ei Marketta pysty poistamaan viestejä niinkuin vauvalla.Bojan-kuumistelut olis kyllä poikaa!
Minulla on eri käsitys kuumistelusta, laittakaa kauniita ficcejä vaikka mielummin.Lopeta jo. Tämäkin ketju kaipaa kipeästi kuumisteluja.
Tekstistä sain käsityksen, että molemmilta pojilta, voisiko olla toinen B:n kirjoittama ja toinen K:n. Jos näin kumpi on kumman?Oliko tatuointia kommentoineilla tiedossa, että nuo tatskan tekstit on kirjoittanut Bojan? Fanin pyynnöstä siis, jollain keikalla pyysi Bojanilta tatskaa varten.
Miksi sä käyt siinä ketjussa, kun et selvästi saa siitä mitään nautintoa. Valitat vaan jatkuvasti.Ei ole, siellä on Jan ja Kris paritusta ja toisekseen B ei näytä miltään poliisilta vaatteissaan.
Mä kaipaan tiistai-illan kuumisteluja, mut olenkin Anna-Liisa.Minulla on eri käsitys kuumistelusta, laittakaa kauniita ficcejä vaikka mielummin.
Juu no en sitä tarinaa lukenutkaan vielä, kyllä englantia osaan näihin kysymyksiin voisi vastata silti?Näkee että et ole katsonut edes koko julkaisua tai osaa englantia. Siellä se tatuoinnin ottaja on ihan kertonut selvästi tarinan tatskan takana.
Mä en ymmärrä tällaisia sanelijoita. Laita itse niitä ficcejä ja älä osallistu kuumisteluun. Ihmiset ei keskustele täällä sinua viihdyttääkseen.Minulla on eri käsitys kuumistelusta, laittakaa kauniita ficcejä vaikka mielummin.
Kompostissahan sai ihan vapaasti puhua mistä vaan ja mistä parituksista tahana. Älä tule sinne, jos ei kiinnostaEi ole, siellä on Jan ja Kris paritusta ja toisekseen B ei näytä miltään poliisilta vaatteissaan.
Tämän käsityksen minäkin sain ja kävisi paremmin järkeen että olisi noin. Veikkaan ylempää K. Tatuoinnin ottaja kirjoittaa että luultavasti tulee vielä erillinen postaus tatuoinnista. Toivottavati joku laittaa sitten linkkiä tänne.Tekstistä sain käsityksen, että molemmilta pojilta, voisiko olla toinen B:n kirjoittama ja toinen K:n. Jos näin kumpi on kumman?
Tässä kuvassa Boitsu on sekä kuuma että söpö, kiitos avonaisen paidan
" Without literature, life is hell."
Hills of Rock Plovdiv, Bulgaria 27.7.2024 ne_bi_smel ig story 28.7.2024www.tumblr.com
Kompostissa on tänään ollut hyvää settiä. Ne joksujutut ei sitten ole shippausta vaan huumoria, jos joku ei-siellä yleensä käyvä kiinnostuu lukemaan. Kannattaa selata reilusti taaksepäin ja aloittaa sieltä eikä lukea vaan uusimpia.Bojan-kuumistelut olis kyllä poikaa!
En viitsi paljastaa tarkempaa lähdettä, mutta suljetussa chatissa tuo tatuoinnin ottanut kertoo, että ylempi on Jeren käsialaa ja alempi Bojanin. Eri keikoilla on käynyt hakemassa nuo tekstit.Tämän käsityksen minäkin sain ja kävisi paremmin järkeen että olisi noin. Veikkaan ylempää K. Tatuoinnin ottaja kirjoittaa että luultavasti tulee vielä erillinen postaus tatuoinnista. Toivottavati joku laittaa sitten linkkiä tänne.
Kesti kauan mutta tulipa läpi. Juu, olen aasi kun tällaista kyttään.Otettu talteen Loverpoolilta kapteeni Pöyhösen ja perämies Cvjetićanin seikkailuja:
Kapteeni on matkalla hyttiinsä työvuoronsa loputtua. Hän avaa oven, kun tuntee käsien kiertyvän ympärilleen. Huulet painautuvat niskaan ja tuttu Perämiehen ääni kuiskaa hänen korvaansa...
Kapteeni hymyilee tuntiessaan, kuinka nuo kädet ja huulet ohjaavat hänet päättäväisesti, mutta hellästi ovesta sisään. Kun he ovat hytissä, Perämies painaa ensin oven kiinni, ja sitten Kapteenin sitä vasten...
Kapteeni antautuu perämiehen vaativille huulille. Lantio painautuu vasten ovea, kädet nousevat pään ylle perämiehen sanattoman käskyn saattelemina, ja perämiehen toinen käsi tulee niitä ranteista pitelemään. Toinen käsi matkaa pitkin kapteenin rintaa, sormi tökkää paidan lävitse nänniä, ja kapteeni ynähtää. Perämies hymyilee, ja kapteeni tuntee sen huuliaan vasten.
Kapteenilla on takanaan rankka viikko ja paljon pitkiä päiviä, ja ne ovat saaneet hänen niskansa ja hartiansa aivan jäykiksi. Perämiehen syleilyssä Kapteeni tuntee, kuinka hartiat rentoutuvat ja kireys ja jäykkyys alkavat vihdoin sulaa. Ne eivät kuitenkaan poistu hänen kehostaan, vaan ikäänkuin valuvat... alaspäin. Nyt on Kapteenin vuoro hymyillä oivallukselleen. Perämies katsoo häntä kysyvästi...
Kapteeni hyödyntää hetken ja liikauttaa lantiotaan eteenpäin, suoraan perämiehen lantiota vasten, ja perämiehen hymy vaihtuu henkäisyksi. Toisen kiinnostus on helppo havaita, ja kapteeni toistaa liikkeen, virnuillen vähän. Perämies ei hämmenny enää, vaan vastaa liikkeeseen samalla mitalla, voimakkaamminkin, ja kapteeni tuntee kuinka jaloista uhkaavat loppua hetkellisesti voimat. Perämiehen kädet tulevat hänen ympärilleen, liukuvat kylkiä pitkin ja pitävät kiinni, ja he painautuvat lähelle toisiaan, omaan maailmaansa.
Perämiehen kädet siirtyvät alemmas Kapteenin takapuolelle, ensin hellästi, mutta suudelmien kiihtyessä Perämiehen sormet pureutuvat tiukemmin Kapteenin kiinteisiin pakaroihin...
Perämiehen hampaat näykkivät kapteenin kaulaa ja jättävät vanan omistamisen jälkiä perässään. Kapteeni kiemurtelee otteessa, koettaa painautua yhtä aikaa lähemmäs ja kauemmas, ei osaa päättää, minne haluaa. Kädet hapuilevat perämiehen vetoketjua, sormet livahtavat jo housujen ja paidan väliin ihoa vasten, ja perämies tuntuu painautuvan yhä vain lähemmäksi.
"Bojan", kapteenilta karkaa huokaisu.
Ei kuulu K&B ketjuun kyllä tämäkään mainostus.Kompostissa on tänään ollut hyvää settiä. Ne joksujutut ei sitten ole shippausta vaan huumoria, jos joku ei-siellä yleensä käyvä kiinnostuu lukemaan. Kannattaa selata reilusti taaksepäin ja aloittaa sieltä eikä lukea vaan uusimpia.
Tää on ihana kuvaKaunis B
Hän on myös ihan julkisella instatilillään kertonut stooreissa, ainakin ton Bojan-jutun mä näin sieltä joskus jo aikaa sitten. Mun mielestä hauska idea shippiaiheiseksi tatskaksi.En viitsi paljastaa tarkempaa lähdettä, mutta suljetussa chatissa tuo tatuoinnin ottanut kertoo, että ylempi on Jeren käsialaa ja alempi Bojanin. Eri keikoilla on käynyt hakemassa nuo tekstit.
Vuoden kuluttua, kun häntä ei enää shippi todennäköisesti kiinnosta, niin katuu tatuointiaan.Hän on myös ihan julkisella instatilillään kertonut stooreissa, ainakin ton Bojan-jutun mä näin sieltä joskus jo aikaa sitten. Mun mielestä hauska idea shippiaiheiseksi tatskaksi.
Kiitos!“Hot Air” -ficin kolmannessa luvussa “Merry Ch-Ch-Christmas” nimensä mukaisesti vietetään joulua. Bojan näkee maailman aivan uudenlaisesta vinkkelistä, ja Jere on pakahtua. https://archiveofourown.org/works/57758674/chapters/148071679
- Joymuffin
No sitten katuu jos on katuakseen. Tai hyväksyy osana historiaansa ja itselleen aikanaan merkityksellisenä asianaVuoden kuluttua, kun häntä ei enää shippi todennäköisesti kiinnosta, niin katuu tatuointiaan.