Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt täytyisi nähdä ero shippauksen ja fanituksen välillä. Tämä kuitenkin on palsta, jossa nimenomaan shipataan B ja J suhdetta, oli sen laatu sitten mikä tahansa. Shippaus perustuu suurimmaksi osaksi toiveisiin, fantasiaan, olettamuksiin ja kuvitelmiin. Ja jokainen shippaaja luo sen oman "todellisuutensa" itse. Eli sillä ei välttämättä ole väliä mikä on totuus, kun eihän sitä meistä kukaan voi tietää.
Suosittelen, ettet käy lukemassa shippaukseen olennaisesti liittyviä BJ fanficcejä, voisit järkyttyä.
En oikein käsitä kommenttiasi. Olin jo vauvalla niitä alkuperäisiä puutarhureita ja tein yhden niistä puutarhaketjuista, sen mikä pysyi siellä pitkään. Luen mielelläni niitä ficcejä ja luen niitä myös muista Jokereista. En oikein ymmärrä pointtiasi ja vähän ilkeää kommenttiasi?
 
vierailija
Mä oisin varovainen ottamaan kantaa tuohon G keissiin. Moni on loukkaantunut, ja nykyään ollaan herkempiä asioiden suhteen, mitä voi olla tarpeen terottaa G:lle, mutta en pidä myöskään tuosta ajojahdista jossa toisella ei ole oikein mahdollisuutta puolustautua. Uskon että siellä alkaa olla G saikkukunnossa tätä menoa, mikä ei edistä kyllä yhtään mitään. Jos JO antaa potkut, on se tosi iso viesti hänen syyllisyydestään johonkin, mistä en saa edes oikein kiinni. Jos ei tapahdu mitään, osa faneista syyttää JO piittaamattomuudesta. Hankalaa on. Jotkut ground rulesit pitää varmaan viestiä kyllä ihan julkisesti, luulen.

🌙💜
 
vierailija
Mä oisin varovainen ottamaan kantaa tuohon G keissiin. Moni on loukkaantunut, ja nykyään ollaan herkempiä asioiden suhteen, mitä voi olla tarpeen terottaa G:lle, mutta en pidä myöskään tuosta ajojahdista jossa toisella ei ole oikein mahdollisuutta puolustautua. Uskon että siellä alkaa olla G saikkukunnossa tätä menoa, mikä ei edistä kyllä yhtään mitään. Jos JO antaa potkut, on se tosi iso viesti hänen syyllisyydestään johonkin, mistä en saa edes oikein kiinni. Jos ei tapahdu mitään, osa faneista syyttää JO piittaamattomuudesta. Hankalaa on. Jotkut ground rulesit pitää varmaan viestiä kyllä ihan julkisesti, luulen.
Kauhea tilanne tosiaan heillä. Tekivät he sitten mitä vaan, niin joku kärsii kuitenkin kyseisen päätöksen takia. Tulee mieleen case Metsäketo. Ensin keskustelu on ehkä pientä ja asiallista. Sen jälkeen ihmiset rupeavat huutamaan somessa ihan vain itse huutamisen takia. Kohta heitellään ilmaan jo niin utopistisia syytöksiä, että jopa Metsäkedon oli pakko reagoida asiaan. Somessa asiat saavat joskus liian suuret mittakaavat, kun samanmieliset löytävät toisensa.
 
vierailija
OT: Vauvan tunnelmaa on jo siirtynyt tänne. Mitä mieltä olette puutarhurit, jos vauvan ketju lukitaan ja jengiä siirtyy tänne, pitääkö meillä olla jokin varasuunnitelma? (Ensisijaisesti toivoisin että vauvalla viihtyvät loisivat sinne uuden ketjun, haluan pitää kiinni tästä poukamasta 🙈)
 
vierailija
OT: Vauvan tunnelmaa on jo siirtynyt tänne. Mitä mieltä olette puutarhurit, jos vauvan ketju lukitaan ja jengiä siirtyy tänne, pitääkö meillä olla jokin varasuunnitelma? (Ensisijaisesti toivoisin että vauvalla viihtyvät loisivat sinne uuden ketjun, haluan pitää kiinni tästä poukamasta )
Oisko kuitenkin niin että tämä homma olisi syytä haudata ihan joka paikassa? Siis ihan vilpittömästi kysyn, kun kyseessä on kuitenkin kaksi tosielämän ihmistä, jotka jatkaneet elämissiin eteenpäin niin tämä kuvitteellinenkin ns paritus tuntuu hiukan pahalta. Jos ois sellainen ketju jossa puhuttais heidän keikoistaan yms niin sitä
Ois kiva jatkaa ja seurata, mutta aina keskustelu menee tähän paritukseen. Näiden musakuulumisten takia itse roikkunut näissä ketjuissa ja hypännyt paritusviestit yli, mutta nyt alkaa tuntuu siltä että nää ketjut täällä ja vauvalla vois sulkea.
 
vierailija
Oisko kuitenkin niin että tämä homma olisi syytä haudata ihan joka paikassa? Siis ihan vilpittömästi kysyn, kun kyseessä on kuitenkin kaksi tosielämän ihmistä, jotka jatkaneet elämissiin eteenpäin niin tämä kuvitteellinenkin ns paritus tuntuu hiukan pahalta. Jos ois sellainen ketju jossa puhuttais heidän keikoistaan yms niin sitä
Ois kiva jatkaa ja seurata, mutta aina keskustelu menee tähän paritukseen. Näiden musakuulumisten takia itse roikkunut näissä ketjuissa ja hypännyt paritusviestit yli, mutta nyt alkaa tuntuu siltä että nää ketjut täällä ja vauvalla vois sulkea.
Sellainen musafiilistelyketju on vauvalla. Itse haluan jatkaa shippailua ❤
 

Yhteistyössä