Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä sen joistain voi nähdä kilometrien päähän, vaikka nykyään yritetään jostain syystä teeskennellä että siinä muka olisi jotain pahaa että jonkun homous näkyy selkeästi ulospäin. ihan vaikka minusta itsestäni, sanon aina olevani täysi rekkalesbo. Sekin kuulemma on nykyään muka loukkaava sana mutta käytän sitä koska se on totuus ja turha siitä on muuksi muuttaa. Yleensä nää ”ei saa arvuutella muiden seksuaalisuuksia” on jännästi heteroita.
Itse olen avoimesti bi-seksuaali ja minusta sinulla on oikeus kutsua itseäsi rekkalesboksi. Minua silti rasittaa nämä jatkuvat spekulaatiot toisten seksuaalisella suuntaamisella ja siksi en kyseenalaista sitä, jos Jere kertoo olevansa hetero. Mulla ei ole edes tarve tehdä niin. Joku vetää tähän varmaan sen K:n sanoman openm. kortin, mutta sillä hän on pitänyt vain rooliaan yllä siellä yksityistilaisuudessa. Mun omaa seksuaalista identiteettiä on niin paljon kyseenalaistettu muiden toimesta ja oletettu mun olevan tietynlainen sen takia. Ehkä mulla siksi nousee sympatian takia karvat pystyyn, kun jollekin muullekin tehdään niin.
 
vierailija
Olen itse
Itse olen avoimesti bi-seksuaali ja minusta sinulla on oikeus kutsua itseäsi rekkalesboksi. Minua silti rasittaa nämä jatkuvat spekulaatiot toisten seksuaalisella suuntaamisella ja siksi en kyseenalaista sitä, jos Jere kertoo olevansa hetero. Mulla ei ole edes tarve tehdä niin. Joku vetää tähän varmaan sen K:n sanoman openm. kortin, mutta sillä hän on pitänyt vain rooliaan yllä siellä yksityistilaisuudessa. Mun omaa seksuaalista identiteettiä on niin paljon kyseenalaistettu muiden toimesta ja oletettu mun olevan tietynlainen sen takia. Ehkä mulla siksi nousee sympatian takia karvat pystyyn, kun jollekin muullekin tehdään niin.
Minulla (panseksuaalina) on aivan vastaavanlainen kokemus. Kehorauhan tulisi myös ulottua tällaisiin spekulaatioihin.
 
vierailija
Mitähän nimitystä tästä shipistä pitäisi käyttää kun BK on tullut mieleen koko ajan burger king BJkin on saanut uuden mielleyhtymän..😅 En ole muuten koskaan törmännyt pariin, jolle on näin vaikeaa keksiä hyvä shippinimi. Ei etumistä, kuin suku- tai lempinimistäkään saa värkättyä mitään hyvältä kuulostavaa. Toki jotkut tykkää ja käyttää esim. böörijä tai käärijan, mutta itse en ole näille lämmennyt🥶
 
vierailija
Shippauksessa ei ole väliä mitä suuntautumista ihmiset ovat.
Juuri näin. Täällä on selvästi kommentoijia, joille on tärkeää se, että Jere on hetero. He eivät kestä ajatusta siitä, että hän olisi jotain muuta. Sitten on heitä, joilla on suuri tarve spekuloida Jeren seksuaalisuudella, koska he eivät erota faktaa ja fiktiota, eivätkä halua hyväksyä sitä faktaa, että K ja B ovat vain pelkkiä kavereita, joilla vain sattuu olemaan hemmetinmoinen kemia keskenään. Uskon kuitenkin sen, ettei heidän suuntautumisellaan ole mitään merkitystä 95 prosentille kommentoijista. Tämä pieni osa vain pitää mölyä yllä oman agendansa takia.
 
vierailija
Itse olen avoimesti bi-seksuaali ja minusta sinulla on oikeus kutsua itseäsi rekkalesboksi. Minua silti rasittaa nämä jatkuvat spekulaatiot toisten seksuaalisella suuntaamisella ja siksi en kyseenalaista sitä, jos Jere kertoo olevansa hetero. Mulla ei ole edes tarve tehdä niin. Joku vetää tähän varmaan sen K:n sanoman openm. kortin, mutta sillä hän on pitänyt vain rooliaan yllä siellä yksityistilaisuudessa. Mun omaa seksuaalista identiteettiä on niin paljon kyseenalaistettu muiden toimesta ja oletettu mun olevan tietynlainen sen takia. Ehkä mulla siksi nousee sympatian takia karvat pystyyn, kun jollekin muullekin tehdään niin.
hän on pitänyt vain rooliaan yllä -> nyt sinä itse teet sitä mitä muilta kiellät, spekuloit että hänen open-minded sanomansa ei ole totta. Jere ei ole käyttänyt sanaa hetero missään vaiheessa. Hän on vastannut yes, there’s only girls. Mitä väliä? Miksei voida hyväksyä ihmisyys sellaisena kuin se on, moninaisena. Shippauksen kannalta sillä ei ole kuitenkaan merkitystä.
 
vierailija
Tänne on viime yönä ja tänään saapunut joitain uusia keskustelijoita. Kiva että K ja B kiinnostaa! Muistuttaisin että tämä on shippaukseen tarkoitettu ketju, jossa spekuloidaan romanttista tai platonista suhdetta K&B:n välillä. Osalle tämä on mielikuvituksen leikkiä, osa toivoisi että K/B välillä olisi jotakin enemmänkin. Keskusteluun saattaa nousta välillä pohdintaa ihmisten seksuaalisesta suuntauksesta. Jos em. ei ole sinulle ok, sinun ei pitäisi silloin myöskään oleman shippaukseen tarkoitetussa ketjussa.
juuri näin!
 
vierailija
Tää koko shippaus on spekulaatiota, ei me tunneta noita ihmisiä. Siksi onkin kivaa käydä keskustelua ja arvuutella asioita, se on koko jutun pointti. Joten mä en tajua miksi täällä edes sitte pyörii väkeä jotka hermostuu jos asioista spekuloidaan 😅
 
vierailija
hän on pitänyt vain rooliaan yllä -> nyt sinä itse teet sitä mitä muilta kiellät, spekuloit että hänen open-minded sanomansa ei ole totta. Jere ei ole käyttänyt sanaa hetero missään vaiheessa. Hän on vastannut yes, there’s only girls. Mitä väliä? Miksei voida hyväksyä ihmisyys sellaisena kuin se on, moninaisena. Shippauksen kannalta sillä ei ole kuitenkaan merkitystä.
On kertonut olevansa hetero. Olen seurannut hänen uraansa pari vuoden ajan suurella mielenkiinnolla. Se että sä perustat näkemyksesi vain viisu-Käärijään ja Käärijän roolissa annettuihin haastatteluihin on typeryyttä. Sen neon vihreän boleron alla on ihan oikea ja tunteva henkilö.
 
vierailija
Mitähän nimitystä tästä shipistä pitäisi käyttää kun BK on tullut mieleen koko ajan burger king BJkin on saanut uuden mielleyhtymän.. En ole muuten koskaan törmännyt pariin, jolle on näin vaikeaa keksiä hyvä shippinimi. Ei etumistä, kuin suku- tai lempinimistäkään saa värkättyä mitään hyvältä kuulostavaa. Toki jotkut tykkää ja käyttää esim. böörijä tai käärijan, mutta itse en ole näille lämmennyt
Bojere ;)
 
vierailija
Tää koko shippaus on spekulaatiota, ei me tunneta noita ihmisiä. Siksi onkin kivaa käydä keskustelua ja arvuutella asioita, se on koko jutun pointti. Joten mä en tajua miksi täällä edes sitte pyörii väkeä jotka hermostuu jos asioista spekuloidaan
Ihan sama jos menisi tietoisesti kokkikurssille ja sitte alkaisi siellä valittaa miten ruoanlaitto ei kiinnosta, miksi teitä muitakaan kiinnostaa, ei saa ei saa.
 
vierailija
Hei. Täällä oli alkukesästä aitta-ficiksi kutsuttu tarina. Haluaisin lukea
On kertonut olevansa hetero. Olen seurannut hänen uraansa pari vuoden ajan suurella mielenkiinnolla. Se että sä perustat näkemyksesi vain viisu-Käärijään ja Käärijän roolissa annettuihin haastatteluihin on typeryyttä. Sen neon vihreän boleron alla on ihan oikea ja tunteva henkilö.
Haluatko shipata K/B:tä?

a)Haluan - hyväksyt että K:n suuntauksella ei ole väliä
b) En - lakkaat höpöttämästä epäolennaisuuksia ja poistut ketjusta
 
vierailija
Saanko kysyä, että mitä kirjoitit? Mun teki niin mieli laittaa hänelle viestiä, että otin sen yhden kommentin (Suomi ja mielenterveys) huumorilla. En kuitenkaan kehdannut ja ajattelin, etten viitsi lyödä pökköä pesään.
Laitoin vaan että ne teinidraamailijat on vain pieni joukko, ja enemmistö vähän kypsemmästä fandomistä on G:n puolella, stay strong jne :D
Kyllä se varmaan tykkää saada positiivisia viestejä nyt jos teinit pommittaa negalla. Että jos sun tekee mieli laittaa sille joku kiva viesti, niin anna mennä! Aika nopeesti se reagoi viestiin.
 
vierailija
Onpa ollut laivassa ihana ilta pitkästä aikaa 🥰
Rekon tapauksesta... Hyvä jos JO saa selvitettyä nyt Gregorin kanssa pelisäännöt tai lopettaa yhteistyön jos ei muu auta. Niillä on lojaali ja jotenkin läheisenkin oloinen nuori fanikunta joka arvostaa bändiä sen ulostulojenkin vuoksi (esim vähemmistöjen tuki). Jos tapaus Gregor käsitellään kunnolla, on varmasti jatkossakin.
Omassa nuoruudessani fandomit oli täynnä miesten epäasiallista käytöstä, eikä vanhemmista ihmisistä (naisistakaan!) yleensä löytynyt turvallista kuuntelijaa jonka kanssa olis voinut puhua siitä jos jonkun itseä vanhemman ja enemmän valtaa omaavan käytös ahdisti tai hämmensi. Nyttemmin oon liikkunut musakuvioiden reunoilla muulla tavalla ja oon tosi hyvilläni siitä miten vakavasti ainakin osa bändeistä ottaa näiden asioiden muuttamisen (jos joku tarttuu tuohon että mitkä nämä asiat niin voin koittaa rakentaa rautalangasta, muussa tapauksessa tässä oli mun osallistuminen tähän keskusteluun:)).
🐶🩷
 
vierailija
Hei. Täällä oli alkukesästä aitta-ficiksi kutsuttu tarina. Haluaisin lukea

Haluatko shipata K/B:tä?

a)Haluan - hyväksyt että K:n suuntauksella ei ole väliä
b) En - lakkaat höpöttämästä epäolennaisuuksia ja poistut ketjusta
Minulla jäi tuohon alkuun toinen viesti jota yritin kirjoittaa.
Haluaisin siis lukea uudestaan aitta-ficiksi kutsutun tarinan, mutta en puusilmänä löydä sitä. Muistaako joku milloin se suunnilleen kirjoitettiin vai onko se jossain muualla luettavissa? 😊
 
vierailija
On kertonut olevansa hetero. Olen seurannut hänen uraansa pari vuoden ajan suurella mielenkiinnolla. Se että sä perustat näkemyksesi vain viisu-Käärijään ja Käärijän roolissa annettuihin haastatteluihin on typeryyttä. Sen neon vihreän boleron alla on ihan oikea ja tunteva henkilö.
Tämä on niin totta. Osa näistä kommentoijista on seurannut Käärijää vain parin kuukauden ajan ja nyt he olettavat tietävänsä hänestä kaiken. Vuosi sitten pääsi vielä aidosti olemaan läsnä ja vuorovaikutuksessa Käärijän kanssa, kun hänen keikkansa olivat vielä pieniä ja intiimejä. Nämä ns. viisuilijat eivät ole nähneet ja kokeneet sitä puolta.
 
vierailija
Samaa mieltä. Todella vastenmielinen ilmiö näillä keskustelupalstoilla. Kuten sellainen että monogamia on jotenkin parempi suhdemuoto ja kaikki moninaisemmat kuviot nähdään pettämisenä ja mustasukkaisuuden tunteiden saastuttamana. Eri asia on tietty vitsailla asioilla. Mutta jos tällaisia esitetäön vakavissaan, kertoo se yleensä kommentoijan omista epävarmuuksista, pettymyksistä tms. seksuaalisuuden alueella.
Ja samaa mieltä myös. Jo aikaisemmin tällä palstalla olen kirjoitellut, ettei ihmisten seksuaalisuus ole mitenkään mustavalkoista, eikä näy kyllä aina päällepäin. Joten mielestäni ketään ei pitäisi lokeroida mihinkään, kun niitä lokeroita ei ole oikeasti edes olemassa tai ainakin ne vuotavat kuin seula. Oikeastaan se openmind-termi kannattaisi pitää jokaisen mielessään, koska "you never knows" ja "strange things happen" saattaa toteutua meidän jokaisen kohdalla tai sitten ei 🤷🏻‍♀️
 
vierailija
Tämä on niin totta. Osa näistä kommentoijista on seurannut Käärijää vain parin kuukauden ajan ja nyt he olettavat tietävänsä hänestä kaiken. Vuosi sitten pääsi vielä aidosti olemaan läsnä ja vuorovaikutuksessa Käärijän kanssa, kun hänen keikkansa olivat vielä pieniä ja intiimejä. Nämä ns. viisuilijat eivät ole nähneet ja kokeneet sitä puolta.
Olen hiukan kateellinen tästä asiasta. Mä en tiennyt Käärijästä mitään ennen viisuja.
 

Yhteistyössä