Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä sen joistain voi nähdä kilometrien päähän, vaikka nykyään yritetään jostain syystä teeskennellä että siinä muka olisi jotain pahaa että jonkun homous näkyy selkeästi ulospäin. ihan vaikka minusta itsestäni, sanon aina olevani täysi rekkalesbo. Sekin kuulemma on nykyään muka loukkaava sana mutta käytän sitä koska se on totuus ja turha siitä on muuksi muuttaa. Yleensä nää ”ei saa arvuutella muiden seksuaalisuuksia” on jännästi heteroita.
Pakko nyt kompata - heteroilla tuntuu olevan nykyää joku pakkomielle loukkaantua homojen puolesta iha kaikesta ja tehdä selväksi että ovat jotain liittolaisia ja ns hyvän puolella. Terveisin melko naismainen homomies jota ei todellakaan haittaa seksuaalisuus spekuloinnit ja tosiasioista puhuminen.
 
vierailija
Se voi olla ihan sama maallikoille, mutta julkisuudenhenkilöiden seksuualisuuden spekuloiminen on todella mautonta ja jopa haitallista. Esim. Heartsopper-ohjelman eräs näyttelijä pakotettiin ulos kaapista fandomin toimesta, koska häntä syytettiin queer-roolin viemisestä heterona ja queerbaitingista. Kaikki eivät ole valmiita tai halukkaita tulemaan ulos kaapista. Ja vaikka teille olisi päivän selvää kuka on homo ja hetero, eri kulttuureissa ja maissa on eri normit gayradille ja sille, miten ihmiset käyttäytyvät keskenään. Älkää sitten valittako, jos 100% gayradinne pettää, antakaa julkkisten elää rauhassa. Ei kuulu meille heidän suuntautumisensa yhtään.
 
vierailija
Se voi olla ihan sama maallikoille, mutta julkisuudenhenkilöiden seksuualisuuden spekuloiminen on todella mautonta ja jopa haitallista. Esim. Heartsopper-ohjelman eräs näyttelijä pakotettiin ulos kaapista fandomin toimesta, koska häntä syytettiin queer-roolin viemisestä heterona ja queerbaitingista. Kaikki eivät ole valmiita tai halukkaita tulemaan ulos kaapista. Ja vaikka teille olisi päivän selvää kuka on homo ja hetero, eri kulttuureissa ja maissa on eri normit gayradille ja sille, miten ihmiset käyttäytyvät keskenään. Älkää sitten valittako, jos 100% gayradinne pettää, antakaa julkkisten elää rauhassa. Ei kuulu meille heidän suuntautumisensa yhtään.
Kyse varmaan tästä https://www.bbc.com/news/entertainment-arts- 63469444 (väli pois)
 
vierailija
Ihanaa Miten ihminen voi olla näin onnellinen kahden itselle täysin vieraan ihmisen Instastooreista He kuuluvat yhteen
Ihanat BJ! (Haha Ben&Jerry's -jäätelö on aiemmin ollut mulle BJ. Ja mitä Ben&Jerry's on? Maailman parasta jäätelöä!)

He pitävät yhteyttä!

Toi oli mullekin uutta toi Jessen haastattelu, täytyy kuunnella. Musta toi on tosi isosti sanottu, siis todella isosti, että B on J:n male crush. Tuohan tarkoittaa enemmän romanttisessa mielessä kuin kaverimielessä.

Jännästi tää vaihtelee: välillä ollaan varmoja, että B rakastui, J oli kaverina. Sitten että J rakastui, B käytti julkisuutta hyväkseen. Taas ollaan varmoja, että B rakastui ja J leikki tunteillaan. Nyt taas he ovat molemmat rakastuneita

Mango
Mun täytyy myöntää, että yks päivä täällä esiintyneiden shippausspekulaatioiden (mitä heidän välillä ois voinu tapahtua) johdosta mulla tulee BJ:stä mieleen jotain muuta .... eikä kyllä haittaa sekään ;)

Varmaan myös, kun nähny paljon BK-komboa, mutt BJ-yhdistelmähän se oikeasti on!
 
vierailija
Se voi olla ihan sama maallikoille, mutta julkisuudenhenkilöiden seksuualisuuden spekuloiminen on todella mautonta ja jopa haitallista. Esim. Heartsopper-ohjelman eräs näyttelijä pakotettiin ulos kaapista fandomin toimesta, koska häntä syytettiin queer-roolin viemisestä heterona ja queerbaitingista. Kaikki eivät ole valmiita tai halukkaita tulemaan ulos kaapista. Ja vaikka teille olisi päivän selvää kuka on homo ja hetero, eri kulttuureissa ja maissa on eri normit gayradille ja sille, miten ihmiset käyttäytyvät keskenään. Älkää sitten valittako, jos 100% gayradinne pettää, antakaa julkkisten elää rauhassa. Ei kuulu meille heidän suuntautumisensa yhtään.
100% agreed!!
 
vierailija
Se voi olla ihan sama maallikoille, mutta julkisuudenhenkilöiden seksuualisuuden spekuloiminen on todella mautonta ja jopa haitallista. Esim. Heartsopper-ohjelman eräs näyttelijä pakotettiin ulos kaapista fandomin toimesta, koska häntä syytettiin queer-roolin viemisestä heterona ja queerbaitingista. Kaikki eivät ole valmiita tai halukkaita tulemaan ulos kaapista. Ja vaikka teille olisi päivän selvää kuka on homo ja hetero, eri kulttuureissa ja maissa on eri normit gayradille ja sille, miten ihmiset käyttäytyvät keskenään. Älkää sitten valittako, jos 100% gayradinne pettää, antakaa julkkisten elää rauhassa. Ei kuulu meille heidän suuntautumisensa yhtään.
Meidän keskustelut täällä tuskin on ihan verrattavissa tohon tapaukseen? Jos täällä me keskenämme asiasta spekuloidaan niin ei se vaikuta yhtään mihinkään. Kyllä näistä asioista saa keskustella vaikka miten yrittäisit sitä estää. Eri juttu just joku heidän pommitus instassa yms.
 
vierailija
Mulle tuo BJ tuo mieleen blowj*bin,
mikä toki liittyy ainakin näiden kahden ficciosastoon hyvinkin vahvasti. Mutta mikä ettei BJ aloita nauttimalla BJ:tä toistensa vartaloilta ennen sitä varsinaista BJ:tä.
Jollain muullakin! Luen (ja kommentoin äskeisen) näitä aikajärjestyksessä, niin nyt vasta luin tämän sun viestin!

t. Äskeisen viestin kirjoittaja

- ja jälleen toisen kerran peräkkäin vahvistuksena SANA! Ymmärrän kyllä kerrastakin, että se b*owjob on sana;)
 
vierailija
Olipas oudontuntuinen sattuma, mietin näitä Jesse-juttuja ja sitten minua seurasi somessa joku helsinkiläinen Jesse, jonka postaamissa kuvissa oli denssiä. Lisäksi hän laittoi minulle viestiä, että tunnemme jostain vusoien takaa. Ei ole edes yhtään samannäköinen kuin kumpikaan Käärijä-Jesse, mutta silti onnistui hämmentämään.
No kuule, mua hipaisi ihan aito, oikea Jesse, kun mietin Jessejuttuja. Hagiksessa kadunkulmassa by accident. Tuli hieman matrix tunnelma.
 
vierailija
Kyllä sen joistain voi nähdä kilometrien päähän, vaikka nykyään yritetään jostain syystä teeskennellä että siinä muka olisi jotain pahaa että jonkun homous näkyy selkeästi ulospäin. ihan vaikka minusta itsestäni, sanon aina olevani täysi rekkalesbo. Sekin kuulemma on nykyään muka loukkaava sana mutta käytän sitä koska se on totuus ja turha siitä on muuksi muuttaa. Yleensä nää ”ei saa arvuutella muiden seksuaalisuuksia” on jännästi heteroita.
Näin. Eikö sen nimenomaan pitäis olla niin, että on erittäin ok arvailla, onko joku homo, JOS tämä on ainakin itse antanut toiminnallaan esim sellaista olettaa? En nyt tarkoita, että jokaista vastaantulijaa ihan ilman mitään "syytä", mutta jos syytä on miettiä asiaa? Miten olisi muka avarakatseista olla siitä ihan hys hys?
 
vierailija
Tänne on viime yönä ja tänään saapunut joitain uusia keskustelijoita. Kiva että K ja B kiinnostaa! ❤ Muistuttaisin että tämä on shippaukseen tarkoitettu ketju, jossa spekuloidaan romanttista tai platonista suhdetta K&B:n välillä. Osalle tämä on mielikuvituksen leikkiä, osa toivoisi että K/B välillä olisi jotakin enemmänkin. Keskusteluun saattaa nousta välillä pohdintaa ihmisten seksuaalisesta suuntauksesta. Jos em. ei ole sinulle ok, sinun ei pitäisi silloin myöskään oleman shippaukseen tarkoitetussa ketjussa.
 
vierailija
Ja siis totta kai on heterona ok halailla ystäviä, ei siitä tarvitse heti homoksi muuttua eikä ruveta. Ja näin suomen kielellä miettien en koe loukkaavana pohtia Bojanin suuntautumista, kun ei hän näitä nyt varmaankaan tule lukemaan itse. Plus että se toiminta K:n kanssa oli vain niin ...mielenkiintoista sit heteroksi.
 
vierailija
Ihme pumpulissa kasvaneita kyllä jotku. Ei saisi spekuloida julkkiksiin elämästä koska iiks mitä jos se onkin liian tungettelevaa, ei saisi puhua ulkonäöstä koska se on muka esineellistävää, ei saisi tehdä jotai harmittomia tarot luentoja koska se loukkaa muka yksityisyyttä 😅😅 tosi tylsä teidänkin elämä. Mä ainakin puhun noista kaikista niin kauan kun on sananvapaus
 
vierailija
Minua on jäänyt vaivaamaan tämä eiliseltä. Oliko siellä joku mukana suomalainen? Hirveästi vihjataan, mutta kukaan ei kerro mitään.
Yleinen konsensus on, että ei ollut mukana suomalaista. Ja se lause taitaa tosiaan olla vähän jotain muuta kuin anna mennä, vaikka ensin voi siltä kuulostaakin. Videot ovat alunperin olleet Gregorin ja sen Wild Youthin Callumin instatileillä, että kukahan ne nyt on kuvannut.
 
vierailija
Se voi olla ihan sama maallikoille, mutta julkisuudenhenkilöiden seksuualisuuden spekuloiminen on todella mautonta ja jopa haitallista. Esim. Heartsopper-ohjelman eräs näyttelijä pakotettiin ulos kaapista fandomin toimesta, koska häntä syytettiin queer-roolin viemisestä heterona ja queerbaitingista. Kaikki eivät ole valmiita tai halukkaita tulemaan ulos kaapista. Ja vaikka teille olisi päivän selvää kuka on homo ja hetero, eri kulttuureissa ja maissa on eri normit gayradille ja sille, miten ihmiset käyttäytyvät keskenään. Älkää sitten valittako, jos 100% gayradinne pettää, antakaa julkkisten elää rauhassa. Ei kuulu meille heidän suuntautumisensa yhtään.
Gayrad? Vai sittenkin gaydar?
 
vierailija
Mua alkoi tuo teinien draamailu tympiä eilen niin paljon, että laitoin Gregorille instassa dm tsemppiviestin, johon G reagoi sydämellä. Tuo teinien uhriutumiskulttuuri on aika veemäinen ilmiö.
Saanko kysyä, että mitä kirjoitit? Mun teki niin mieli laittaa hänelle viestiä, että otin sen yhden kommentin (Suomi ja mielenterveys) huumorilla. En kuitenkaan kehdannut ja ajattelin, etten viitsi lyödä pökköä pesään.
 
vierailija
Tuo B: seksuaalisuuden spekuloiminen on niin junttia ja turhaa. Nykyään pitäisi olla ihmisillä tiedossa, ettei seksuaalisuutta voi päälle päin nähdä, ja että se on jokaisen oma asia. Todella inhottava lukea noita viestejä täällä.
Samaa mieltä. Todella vastenmielinen ilmiö näillä keskustelupalstoilla. Kuten sellainen että monogamia on jotenkin parempi suhdemuoto ja kaikki moninaisemmat kuviot nähdään pettämisenä ja mustasukkaisuuden tunteiden saastuttamana. Eri asia on tietty vitsailla asioilla. Mutta jos tällaisia esitetäön vakavissaan, kertoo se yleensä kommentoijan omista epävarmuuksista, pettymyksistä tms. seksuaalisuuden alueella.
 
vierailija
Ei tietty pitäisi verrata muita oman elämän juttuihin mutta toi miten B alkaa heti kännissä lääppiä miehiä tuo mieleeni kaverini. Hän aina alkoi nimenomaan kännissä lähennellä muita naisia, siinä oli ihan selkeä kaava. Ja vasta monia vuosia myöhemmin hän kertoi minulle olevansa bi joka kallistuu naisiin enemmän.
 

Yhteistyössä