vierailija
Jos OF tulis tollasta matskua, niin laittaisin heti tilaukseen.Mä luulin että oli valokuva. Katsoin vaan nopeasti ja ajattelin, että on sieltä OFtililtä vuotanut.
Jos OF tulis tollasta matskua, niin laittaisin heti tilaukseen.Mä luulin että oli valokuva. Katsoin vaan nopeasti ja ajattelin, että on sieltä OFtililtä vuotanut.
Ja minulla bojanistina Jere, että näin se menee sitten näköjäänYour Result:
Bojan
What's he doing here? Anyway, Bojan is handsome and charming. He's able to make friends even if they barely speak the same language. Since you got him, make sure you aren't breaking any hearts out there, ladykiller!
Hassua ja olen täysverinen Anna-Liisa.
Emmanimatics ig:n kuvassa näyttää pusultaKyllä se lavalla halaus oli Jerelle. Siitä on videoita. Pusu vaan jäi epäselväksi
Niin näytti muttei ihan selvää ollut. Halaus on varma ja kohdeEmmanimatics ig:n kuvassa näyttää pusulta
Siellä on trolli-invaasio kompostista ei noi ole shippaajien kirjoituksia kaikki ihme, että ei ole täällä vielä näitäEn ymmärrä noita vauvan puheita. Minäkin voisin kirjoittaa vaikka twitteriin, että näin K ja B parina Turussa ja ihanaa oli. Ei se silti totta olisi vaikka aielä lukisi
Totta puhutNiin näytti muttei ihan selvää ollut. Halaus on varma ja kohde
Tuolloin keväällä on ollut niin pieni, että ehkä ei edes ole sen kummemmin tutkittu. Imusolmukkeet reagoi hengitystieinfektioissa ja voivat jäädä joksikin aikaa vähän turvonneiksi. Tuo nopea kasvu varmasti ollut poiston syynä ja haluttu poistaa ilmeisesti kokonaan samantien. Yksi vaihtoehto olisi ollut ensin tutkia esim neulanäytteellä.Sitä minäkin pidän todennäköisenä. Ellei sitten tutkittu ja juuri näytteen perusteella sitten päädytty poistamaan. Veikkaan kuitenkin ensimmäistä vaihtoehtoa, koska se oli kuitenkin tuossa keväällä vielä niin pieni (vaikka selkeästi näkyvissä) että melko nopeasti on kasvanut. Moni hyvänlaatuinen tekee juuri niin, mutta se itse kasvu häiritsee ja päädytään poistamaan.
Ikävä kyllä JukkaTestaa mikä hahmo olet Käärijä-saagassa!
I got John... Käärijä-verse quiz
I've never made a quiz before. I hope I read you to filth. If I don't, well, I hope you get your favorite!uquiz.com
Mä sain aamulla Jeren. Nyt tein uudestaan ja vaihdoin suurimman osan vastausista, kun useimmissa oli sopivia vaihtoehtoja. Taisin vastata kai yhteen tai kahteen saman vastauksen. Silti sain Jeren. Mä olen nyt sitten ilmeisesti jumissa tähän Jereen.Ikävä kyllä Jukka
Minä sain taas toisella kertaa Jeren tilalle Bojan, joitakin vastauksia muuttelinMä sain aamulla Jeren. Nyt tein uudestaan ja vaihdoin suurimman osan vastausista, kun useimmissa oli sopivia vaihtoehtoja. Taisin vastata kai yhteen tai kahteen saman vastauksen. Silti sain Jeren. Mä olen nyt sitten ilmeisesti jumissa tähän Jereen.
mikä kuva? Se piirros vai?Emmanimatics ig:n kuvassa näyttää pusulta
Siellä on myös piirrosten lisäksi valokuva kuva 5/6 muistaaksenimikä kuva? Se piirros vai?
Kuva, mutta se on pysäytyskuva sopivasta kohtaa, videosta näkee että kyse on halauksesta. Siitä on turha repiä suurempaa draamaa.mikä kuva? Se piirros vai?
Alkuperäistä videota ei kylläkään ole löydetty, että et voi olla varma tästä myöskäänKuva, mutta se on pysäytyskuva sopivasta kohtaa, videosta näkee että kyse on halauksesta. Siitä on turha repiä suurempaa draamaa.
No ihan sama halaus kaikilla videoilla on ja useamman olen nähnytAlkuperäistä videota ei kylläkään ole löydetty, että et voi olla varma tästä myöskään
Ei olla siitä nähty noin lähikuvaa niin jää epäselväksi onko siinä myös pusuNo ihan sama halaus kaikilla videoilla on ja useamman olen nähnyt
No ihan jos zoomaa minkä tahansa niistä videoista niin samaan lopputulokseen pääsee. Sellaisestahan tuo kuva on otettu, sopivasta kohtaa kun ollaan irrottautumassa halauksesta. Olen katsonut useamman videon hidastuksella ja zoomattuna ja kyllä se ihan vaan halaus on.Ei olla siitä nähty noin lähikuvaa niin jää epäselväksi onko siinä myös pusu
Kiitos ankeutuksestaNo ihan jos zoomaa minkä tahansa niistä videoista niin samaan lopputulokseen pääsee. Sellaisestahan tuo kuva on otettu, sopivasta kohtaa kun ollaan irrottautumassa halauksesta. Olen katsonut useamman videon hidastuksella ja zoomattuna ja kyllä se ihan vaan halaus on.