Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Your Result:

Bojan

What's he doing here? Anyway, Bojan is handsome and charming. He's able to make friends even if they barely speak the same language. Since you got him, make sure you aren't breaking any hearts out there, ladykiller!

Hassua ja olen täysverinen Anna-Liisa.
 
vierailija
Sitä minäkin pidän todennäköisenä. Ellei sitten tutkittu ja juuri näytteen perusteella sitten päädytty poistamaan. Veikkaan kuitenkin ensimmäistä vaihtoehtoa, koska se oli kuitenkin tuossa keväällä vielä niin pieni (vaikka selkeästi näkyvissä) että melko nopeasti on kasvanut. Moni hyvänlaatuinen tekee juuri niin, mutta se itse kasvu häiritsee ja päädytään poistamaan.
Tuolloin keväällä on ollut niin pieni, että ehkä ei edes ole sen kummemmin tutkittu. Imusolmukkeet reagoi hengitystieinfektioissa ja voivat jäädä joksikin aikaa vähän turvonneiksi. Tuo nopea kasvu varmasti ollut poiston syynä ja haluttu poistaa ilmeisesti kokonaan samantien. Yksi vaihtoehto olisi ollut ensin tutkia esim neulanäytteellä.
Voihan Bojan, kaikkea harmia sitä osuukin kohdalle. Vaikka kaiken todennäköisyyden mukaan onkin ihan hyvänlaatuinen muutos, niin kyllähän tuosta kuka tahansa huolestuisi 🥺.
 
vierailija
Ei olla siitä nähty noin lähikuvaa niin jää epäselväksi onko siinä myös pusu
No ihan jos zoomaa minkä tahansa niistä videoista niin samaan lopputulokseen pääsee. Sellaisestahan tuo kuva on otettu, sopivasta kohtaa kun ollaan irrottautumassa halauksesta. Olen katsonut useamman videon hidastuksella ja zoomattuna ja kyllä se ihan vaan halaus on.
 
vierailija
Ihana pohdinta vielä Vse kar vemistä
 

Yhteistyössä