Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voisko joku kiva kirjoittaa ficin tai minificin tänne tai saitille aiheesta Boitsu kuumistelee lätkä-Kärtsää.
Pelin jälkeen ei Boitsu malta odottaa, että voi "ottaa" Kärtsän käsittelyyn niin pian kuin mahdollista. Niin pian ettei Kärtsä ehdi kunnolla edes varusteita ottaa pois. Kiitos <3
Tämänhetkisessä ficissäni on luvassa jotain tuonsuuntaista, joskin en nyt tiedä milloin se luku tulee, kun on ollut lähes mahdotonta tehdä yhtään mitään. Toivottavasti viimeistään ensi viikolla.

- Joymuffin
 
vierailija
Kärtsy ja Boitsu! Uusia Tallinnan kuvia!
 
vierailija
Mun unelmafic olis semmonen et Jere olis joku paha poika, esim vaik lätkänpelaaja joka harrastelee vaan yhenillanjuttuja eikä ikinä oiken kiinnostu kenestäkään sillee enempää. Sit Bojan taas kiltti poika joka ollu vaan suhteissa, ehkä vaan heterosuhteissa, mutta yllättäen kiinnostuukin Jerestä kun he tapaavat. Sit Jere koittaa alkuun kieltää ihastumisentunteensa Bojaniin ja Bojan koittaa piirittää sitä😂 vois olla aika slowburn ja lopulta paljo kuumistelua ja Jere olis Bojanin eka kokemus miehistä🥵

Oike perus tämmönen naisten fantasia et paha poika kiinnostuu vakavasti just susta lol🤣
 
vierailija
Mun unelmafic olis semmonen et Jere olis joku paha poika, esim vaik lätkänpelaaja joka harrastelee vaan yhenillanjuttuja eikä ikinä oiken kiinnostu kenestäkään sillee enempää. Sit Bojan taas kiltti poika joka ollu vaan suhteissa, ehkä vaan heterosuhteissa, mutta yllättäen kiinnostuukin Jerestä kun he tapaavat. Sit Jere koittaa alkuun kieltää ihastumisentunteensa Bojaniin ja Bojan koittaa piirittää sitä vois olla aika slowburn ja lopulta paljo kuumistelua ja Jere olis Bojanin eka kokemus miehistä

Oike perus tämmönen naisten fantasia et paha poika kiinnostuu vakavasti just susta lol
Ostan tämän! 👍 Itse tykkäisin vielä ehkä pikkaisen enemmän sellaisella twistillä, että vaikka K olisikin se paha poika, niin B:llä olisi kumminkin enemmän kokemusta. Että K joutuisi riisumaan oman suojakuorensa ja olemaan haavoittuva. Mutta kaikki käy!

Onko jotakin ficcityyliä mitä tässä fandomissa ei vielä ole nähty ollenkaan tai tarpeeksi, ja jota haluaisitte lukea?
 
vierailija
Kärtsy ja Boitsu! Uusia Tallinnan kuvia!
Kärtsy ja Boitsu! Uusia Tallinnan kuvia!
Tässä vielä kirjautumattomille 😊


Bojanin eleestä tuossa vikassa kuvassa tulee mieleen se kun hän hipsutteli K:n kaulanauhaa sillä Rekon kuvaamalla videolla.
 
vierailija
Mun unelmafic olis semmonen et Jere olis joku paha poika, esim vaik lätkänpelaaja joka harrastelee vaan yhenillanjuttuja eikä ikinä oiken kiinnostu kenestäkään sillee enempää. Sit Bojan taas kiltti poika joka ollu vaan suhteissa, ehkä vaan heterosuhteissa, mutta yllättäen kiinnostuukin Jerestä kun he tapaavat. Sit Jere koittaa alkuun kieltää ihastumisentunteensa Bojaniin ja Bojan koittaa piirittää sitä vois olla aika slowburn ja lopulta paljo kuumistelua ja Jere olis Bojanin eka kokemus miehistä

Oike perus tämmönen naisten fantasia et paha poika kiinnostuu vakavasti just susta lol
No eikö tuo ole suht lähellä sitä the lätkäficciä. :)
 
vierailija
Tässä vielä kirjautumattomille


Bojanin eleestä tuossa vikassa kuvassa tulee mieleen se kun hän hipsutteli K:n kaulanauhaa sillä Rekon kuvaamalla videolla.
Se, joka väittää rakkauden ja kiintymyksen kadonneen näiden väliltä, on kyllä täysin sokea. Ihania katseita.
 
vierailija
Ostan tämän! Itse tykkäisin vielä ehkä pikkaisen enemmän sellaisella twistillä, että vaikka K olisikin se paha poika, niin B:llä olisi kumminkin enemmän kokemusta. Että K joutuisi riisumaan oman suojakuorensa ja olemaan haavoittuva. Mutta kaikki käy!

Onko jotakin ficcityyliä mitä tässä fandomissa ei vielä ole nähty ollenkaan tai tarpeeksi, ja jota haluaisitte lukea?
Bodyswappia en ole vielä nähnyt eli sitä missä henkilöiden kehot/mielet vaihtavat toistensa kanssa paikkaa, mistä tietenkin seuraa monenlaista hämminkiä. 😅
 
vierailija
Ostan tämän! Itse tykkäisin vielä ehkä pikkaisen enemmän sellaisella twistillä, että vaikka K olisikin se paha poika, niin B:llä olisi kumminkin enemmän kokemusta. Että K joutuisi riisumaan oman suojakuorensa ja olemaan haavoittuva. Mutta kaikki käy!

Onko jotakin ficcityyliä mitä tässä fandomissa ei vielä ole nähty ollenkaan tai tarpeeksi, ja jota haluaisitte lukea?
Niitä on jonkin verran, mutta mä olen niin perso dominoivalle Bojanille, että haluan aina ja ikuisesti lisää. Päädyn aina lukemaan sitä When I Don't Have You, My Demons Are With Me -ficciä uudelleen, koska se on suunnilleen ainoa, joka täyttää sopivasti tietyn aukon mun sielussa. Mutta lisää haluan aina.

Sen lisäksi en muista nähneeni Hanahaki AU:ta. Tai ehkä sellainen oli jo, mutta en vain muista? Hmm. Ehkä pitäisi koettaa yrittää kirjoittaa sellainen itse, kun nyt kun idean heitin ilmoille, niin sain jo jonkinlaisen juonen aihion päähänikin.
 
vierailija
Niitä on jonkin verran, mutta mä olen niin perso dominoivalle Bojanille, että haluan aina ja ikuisesti lisää. Päädyn aina lukemaan sitä When I Don't Have You, My Demons Are With Me -ficciä uudelleen, koska se on suunnilleen ainoa, joka täyttää sopivasti tietyn aukon mun sielussa. Mutta lisää haluan aina.

Sen lisäksi en muista nähneeni Hanahaki AU:ta. Tai ehkä sellainen oli jo, mutta en vain muista? Hmm. Ehkä pitäisi koettaa yrittää kirjoittaa sellainen itse, kun nyt kun idean heitin ilmoille, niin sain jo jonkinlaisen juonen aihion päähänikin.
Mä oon Dominoivan-Boitsun fani myös!
 
vierailija
Kummankin perusilmeitä kyllä jos vähän tuodaan realismia kehiin. Ainakin Jerppa nyt yleensä on tuon näköinen lavalla. Se on katsojan mieli joka täydentää loput
No ei toi mikään tonnin setelin perusilmekään ole. Hyvin onnellisilta molemmat näyttävät. Siinä ei mitään mielikuvitusta tarvita täydentämään, että ovat onnellisia yhdessä.
 
vierailija
Niitä on jonkin verran, mutta mä olen niin perso dominoivalle Bojanille, että haluan aina ja ikuisesti lisää. Päädyn aina lukemaan sitä When I Don't Have You, My Demons Are With Me -ficciä uudelleen, koska se on suunnilleen ainoa, joka täyttää sopivasti tietyn aukon mun sielussa. Mutta lisää haluan aina.

Sen lisäksi en muista nähneeni Hanahaki AU:ta. Tai ehkä sellainen oli jo, mutta en vain muista? Hmm. Ehkä pitäisi koettaa yrittää kirjoittaa sellainen itse, kun nyt kun idean heitin ilmoille, niin sain jo jonkinlaisen juonen aihion päähänikin.
Apua, minä taas inhoan tota ficciä, se on jo pikkuisen liikaa itselle, muutoin dom Bojan uppoaa kyllä
 
vierailija
Niitä on jonkin verran, mutta mä olen niin perso dominoivalle Bojanille, että haluan aina ja ikuisesti lisää. Päädyn aina lukemaan sitä When I Don't Have You, My Demons Are With Me -ficciä uudelleen, koska se on suunnilleen ainoa, joka täyttää sopivasti tietyn aukon mun sielussa. Mutta lisää haluan aina.

Sen lisäksi en muista nähneeni Hanahaki AU:ta. Tai ehkä sellainen oli jo, mutta en vain muista? Hmm. Ehkä pitäisi koettaa yrittää kirjoittaa sellainen itse, kun nyt kun idean heitin ilmoille, niin sain jo jonkinlaisen juonen aihion päähänikin.
Minulta on tulossa myös lyhyt, hyvin vahvasti dom-Bojan ja sub-Jere -dynamiikoilla pelaava ficci (jossa myös kostopitsi mukana) mutta toki on yksilöllistä, millaiset vivahteet kuhunkin uppoavat. :)

Muista Joksuista taitaa olla jotain Hanahaki-AU:ta, mutta ei Bojerestä.

- Joymuffin
 
vierailija
Minulta on tulossa myös lyhyt, hyvin vahvasti dom-Bojan ja sub-Jere -dynamiikoilla pelaava ficci (jossa myös kostopitsi mukana) mutta toki on yksilöllistä, millaiset vivahteet kuhunkin uppoavat.

Muista Joksuista taitaa olla jotain Hanahaki-AU:ta, mutta ei Bojerestä.

- Joymuffin
No mutta hei, jos Bojerestä ei ole Hanahakia vielä tehty, niin sittenhän voisin oikeasti yrittää tehdä sellaisen. Kyllä jokaisesta parista pitää nyt vähintään yksi Hanahaki olla, se kuuluu samaan pakollisten AU:iden sarjaan high school/college -ficcien ja Harry Potter AU:iden kanssa.
-sama
 

Yhteistyössä