Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun on pakko kanssa ihmetellä tuota fanin antamaa paitaa, koska on sen verran vanha paita, että luulisi siihen liittyvän jokin tarina eikä vain "vitsillä annoin". Mikä se vitsi sitten tuossa on? Että annan jotain oikein vanhaa ja kämäistä? Oikeasti ajattelin, että siinä olisi jokin pointti, kun B:kin sitä pitää. Jokin fanin kertoma tarina tms.
 
vierailija
Mun on pakko kanssa ihmetellä tuota fanin antamaa paitaa, koska on sen verran vanha paita, että luulisi siihen liittyvän jokin tarina eikä vain "vitsillä annoin". Mikä se vitsi sitten tuossa on? Että annan jotain oikein vanhaa ja kämäistä? Oikeasti ajattelin, että siinä olisi jokin pointti, kun B:kin sitä pitää. Jokin fanin kertoma tarina tms.
Eikö se vitsi ole siinä että B on Beatles-fani?
 
vierailija
Tiedän, ettei kuulu ketjuun mutta ihmettelen nyt ääneen, että mitä ihmettä tämä 21-vuotias yhdysvaltalaisnäyttelijä tekee 32-vuotiaan brittikuvaajan kanssa matkustamassa ympäriinsä slovenialaisen bändin kanssa. Jotenkin en nyt ymmärrä kuviota. Mistä Sadie tuntee Damonin? Miten kauan ovat olleet ystäviä? Naisen iän huomioonottaen en pidä ihan normaalina sitä, että reissaillaan ulkomailla aika paljonkin vanhemman miehen kanssa kaksistaan. Tai no, nyt niitä vanhempia miehiä on vähän suurempi lauma siellä keikkabussissa. Jotenkin outo kuvio, ihan oikeasti.
Ei ehkä pitäisi jatkaa aiheesta, koska jankkauksen ja riidan uhka, mutta olen vähän samaa mieltä. Damon on todennäköisesti tavannut Sadien kuvauksissa, hänellähän taitaa olla Instassa paljonkin kuvia tästä ja ovat ystäviä olleet jo vähän pidempään, eikä ikä sinänsä ystävyyttä katso, mutta tämä Joksujen perässä roikkuminen on vähän outo homma. Tai sitten Sadie vain sattuu olemaan JO:n superfani, mutta silti...
 
vierailija
Mun on pakko kanssa ihmetellä tuota fanin antamaa paitaa, koska on sen verran vanha paita, että luulisi siihen liittyvän jokin tarina eikä vain "vitsillä annoin". Mikä se vitsi sitten tuossa on? Että annan jotain oikein vanhaa ja kämäistä? Oikeasti ajattelin, että siinä olisi jokin pointti, kun B:kin sitä pitää. Jokin fanin kertoma tarina tms.
Fani bongasi sen vintagekaupasta ja ajatteli että olisi hauska lahja Bojanille kun hän pitää Beatlesista ja siinä on Suomi-yhteys.
 
vierailija
No eikös se kuitenkin ole oleellista, etä B halusi laittaa sen päälleen kaikkien nähtäväksi, että se on suomalainen. Tuskin paitojen loppumisen takia oli pakko
Tämä! Aivan sama mistä syystä ja keneltä tuo paita on Boitsulle päätynyt, sydäntä siltä lämmittää, että suomivävy on yhä suomivävy ja pitää tuota paitaa yllään, koska haluaa. Yhtä hyvin hän olisi voinut kiittää lahjasta ja laittaa sen roskikseen (minne valitettavasti uskon aika suuren osan lahjoista päätyvän, sanovat Joksut mitä tahansa).
 
vierailija
Ei ehkä pitäisi jatkaa aiheesta, koska jankkauksen ja riidan uhka, mutta olen vähän samaa mieltä. Damon on todennäköisesti tavannut Sadien kuvauksissa, hänellähän taitaa olla Instassa paljonkin kuvia tästä ja ovat ystäviä olleet jo vähän pidempään, eikä ikä sinänsä ystävyyttä katso, mutta tämä Joksujen perässä roikkuminen on vähän outo homma. Tai sitten Sadie vain sattuu olemaan JO:n superfani, mutta silti...
Ehkä.nää jankkaukset voi pitää kompostin puolella, sinne sopivampi aihe.
 
vierailija
Ei ehkä pitäisi jatkaa aiheesta, koska jankkauksen ja riidan uhka, mutta olen vähän samaa mieltä. Damon on todennäköisesti tavannut Sadien kuvauksissa, hänellähän taitaa olla Instassa paljonkin kuvia tästä ja ovat ystäviä olleet jo vähän pidempään, eikä ikä sinänsä ystävyyttä katso, mutta tämä Joksujen perässä roikkuminen on vähän outo homma. Tai sitten Sadie vain sattuu olemaan JO:n superfani, mutta silti...
Minä oon sitä mieltä, että Sadie on D:n tukena, kun on tuota mielenterveys- ja päihdejuttua ja pitempiaikainen ystävä, varmaan kulkevat Conorin kanssa
 
vierailija
Tiedän, ettei kuulu ketjuun mutta ihmettelen nyt ääneen, että mitä ihmettä tämä 21-vuotias yhdysvaltalaisnäyttelijä tekee 32-vuotiaan brittikuvaajan kanssa matkustamassa ympäriinsä slovenialaisen bändin kanssa. Jotenkin en nyt ymmärrä kuviota. Mistä Sadie tuntee Damonin? Miten kauan ovat olleet ystäviä? Naisen iän huomioonottaen en pidä ihan normaalina sitä, että reissaillaan ulkomailla aika paljonkin vanhemman miehen kanssa kaksistaan. Tai no, nyt niitä vanhempia miehiä on vähän suurempi lauma siellä keikkabussissa. Jotenkin outo kuvio, ihan oikeasti.
Minua kyllä hämää ja vähän epäilyttää tässä kuviossa monikin asia. Jotkut ihmiset jotka ovat tosi karismaattisia vaikuttavat muihin ihmisiin todella vahvasti, joskus hieman manipuloivillakin tavoilla, ja olen miettinyt, onko tässä siitä kyse. En siis väitä, että Damon on mikään hyväksikäyttäjä tai kusipää tai mitään tai ettei kyse olisi aidosta ystävyydestä jne. Mutta olen tuntenut tyyppejä, jotka ovat oikein mukavia ihmisiä, mutta heillä on vähän liikaa karismaa ja he saavat toisinaan muut ihmiset tekemään hämmentäviä asioita.
 

Yhteistyössä