Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ainakin eilen ilmeisesti D nähty ja B Sadien kanssa eilen vai tänään kans mutta eipä näistäkään voi tietää varmaksi ovatko sitten totta. Ainakaan ei kukaan twitterissä/tumpussa oo heitä eilen tai tänään maininnut mitä oon selaillut
Joo mä en yhtään jaksa lähteä tähän spekulointiin mukaan, kun on niin epämääräisiä havaintoja ja ihan hyvin joku voi taas levittää perättömiä juoruja.
 
vierailija
Apua, mulle tuli jo mieleen kokonainen kohtaus siitä, kuinka B lainaa tuota paitaa Suomessa ollessaan ja yrittää antaa sitä takaisin, mutta K vain huitaisee kädellään ja toteaa, että "you keep, you keep it". D:
Paita vuodelta 2001.. oisko K:n isän vanha paita, jota B on lainannut Vantaalla yöpyessään ja sopinut niin hyvin että K on käskenyt pitämään sen. Taitaa olla aika paljon tunnearvoa, kun on lavalla soundcheckissä päällä 🥰
 
vierailija
Paita vuodelta 2001.. oisko K:n isän vanha paita, jota B on lainannut Vantaalla yöpyessään ja sopinut niin hyvin että K on käskenyt pitämään sen. Taitaa olla aika paljon tunnearvoa, kun on lavalla soundcheckissä päällä
Ainut puhdas paita. Miksi isäpöyhösen paidalla ois tunnearvoa. Se mieshän on avokin appiukko. Todnnäkösemmin on jonkun fanin antama.
 
vierailija
Mitä tuolla on oikeastaan väliä? Lähinnä epäilen tuota, että tänään Bojan ja Sadie nähty muka jossain yhdessä. Ei olisi ensimmäinen kerta kun hänestä levitetään juoruja, jotka eivät pidä paikkaansa.
Vaikka olisikin nähty, kai hekin saavat kavereina keskenään oleskella? Käy sääliksi kyllä B:tä, kun joka ikinen kerta, kun hän on pienen hetkenkin jonkun naisen/miehen/serkkunsa/kumminkaiman/kaverinsa läheisyydessä, jotkut spekuloi jo suhdetta.
 
vierailija
Tiedän, ettei kuulu ketjuun mutta ihmettelen nyt ääneen, että mitä ihmettä tämä 21-vuotias yhdysvaltalaisnäyttelijä tekee 32-vuotiaan brittikuvaajan kanssa matkustamassa ympäriinsä slovenialaisen bändin kanssa. Jotenkin en nyt ymmärrä kuviota. Mistä Sadie tuntee Damonin? Miten kauan ovat olleet ystäviä? Naisen iän huomioonottaen en pidä ihan normaalina sitä, että reissaillaan ulkomailla aika paljonkin vanhemman miehen kanssa kaksistaan. Tai no, nyt niitä vanhempia miehiä on vähän suurempi lauma siellä keikkabussissa. Jotenkin outo kuvio, ihan oikeasti.
 

Yhteistyössä