vierailija
Ette ole paljoa tainneet kouluja käydäAito haluaisi olla varmaan Kärtsän tilalla pyyhkimässä Härtsän peppua.
Ette ole paljoa tainneet kouluja käydäAito haluaisi olla varmaan Kärtsän tilalla pyyhkimässä Härtsän peppua.
Me ollaan kaikki lentokapteeneja. Hei nyt lennetään!Ette ole paljoa tainneet kouluja käydä
Korkeintaan yhtä paljon kuin idolinsa.Ette ole paljoa tainneet kouluja käydä
No nyt oli kova. Tää kouluja käynyt taitaa olla sun lempi heittoja.Ette ole paljoa tainneet kouluja käydä
Kyllä. Bojan on mun idoli.Korkeintaan yhtä paljon kuin idolinsa.
Eikö Bojan ole käynyt kouluja?Korkeintaan yhtä paljon kuin idolinsa.
Oot joku feikkiversio A:sta ei mene nyt läpiOlen akateeminen ja fiksumpi kuin te kaikki muut.
T. Aito
Hyi yäk . Kn ja Hn ällöys vaan lisääntyyAito haluaisi olla varmaan Kärtsän tilalla pyyhkimässä Härtsän peppua.
Kyllä. Aika kauas on tultu "varjosta". Ja symppiksistä pikku tohottajista.Hyi yäk . Kn ja Hn ällöys vaan lisääntyy
Haluatteeko kysyä minulta, niin vastaan! HirrrnaussskisssMäpä oon oikea Poni! Lällälläää!
Mulla oli ikävä sua.Mäpä oon oikea Poni! Lällälläää!
Ootko enemmän titsi ja vai persikka miehiä?Haluatteeko kysyä minulta, niin vastaan! Hirrrnaussskisss
Tehän ootte sama ihminenMulla oli ikävä sua.
T. Aito
No ei kyllä ole, ehkä kerran kuussa tulee yksi paparazzaus jos edes sitä. Vai käykö hän vain kerran kuussa ulkona? Sehän on sitten sopiva match Boitsulle joka on teljettynä mummon kamariin.Anteeksi, että otan ja vielä takamatkalta tämän puheeksi mutta ei B oikein voi olematta lehtien palstoilla yöpyä S luona tai edes näyttäytyä.hänen seurassa amerikassa. Sen takia ihan hatusta vedettyä selittää miten yöpyy tämän luona. S ei voi kulkea kadulla edes randomin miehen vieressä olematta seuraavana päivänä lehdessä asiasta. S on tähti ja hyvin kuvattu ja seurattu kotimaassaan
Tämä mummo alkaa kyllä olemaan yhä kiinnostavampi hahmo.No ei kyllä ole, ehkä kerran kuussa tulee yksi paparazzaus jos edes sitä. Vai käykö hän vain kerran kuussa ulkona? Sehän on sitten sopiva match Boitsulle joka on teljettynä mummon kamariin.