Keskiajalla hänet olisi nimitetty jo pyhimykseksi. Antiikissa K ja B olisi varmaan kohotettu jumaliksi Dionysoksen (taiteiden ja hulluuden jumala) ja Eroksen (rakkauden ja seksin jumala) rinnalle.Jeresus on nyt myös ihmeparantaja. Joku mummeli oli päässyt eroon kävelykepeistään jammailtuaan keikalla cha cha chata.
Onhan näitä, jotka kertovat,miten Käärijä on pelastanut heidät ja kannustanut ja antanut roolimallia. Eikä kyseessä ole miehen habitusta kuolaavat naisoletetut. Katsoitko Love-ohjelman, jossa oli nuoren pojan tarina Käärijän vaikutuksesta hänen elämäänsä?Jeresus on nyt myös ihmeparantaja. Joku mummeli oli päässyt eroon kävelykepeistään jammailtuaan keikalla cha cha chata.
Ei tuossa nähdäkseni naureskeltu kokemusten subjekteille, vaan tilanne ja tapahtuma itsessään voidaan nähdä positiivisen humoristisena ja vertauskuvana spontaaneihin uskonnollisiin ”ihmeparantumisiin.” Kärtsä levittää hyvää ympärilleenOnhan näitä, jotka kertovat,miten Käärijä on pelastanut heidät ja kannustanut ja antanut roolimallia. Eikä kyseessä ole miehen habitusta kuolaavat naisoletetut. Katsoitko Love-ohjelman, jossa oli nuoren pojan tarina Käärijän vaikutuksesta hänen elämäänsä?
Kn esimerkki ja asenne elämään sekä muihin ihmisiin on ihailtava. Ei mikään naureskelun paikka.
8.4.2023 Madridin prepartyMikä on virallinen päivä, jolloin K ja B tapasivat ensimmäistä kertaa toisensa?
Kiva kuulla että joku näkee tuon saman!Samaa mieltä ja oon myös ihmeissäni. Toksista on eikä ole ok, enkä pysty näkemään mikä olisi tilanne että itselle tulisi tarve täällä tai muuallakaan haukkua yhtään ketään julkisuuden henkilöä.
Minkähänlaiset fiilikset on Boitsulla Madridissa ja varsinkin jos Damon on siellä mukana.8.4.2023 Madridin preparty
Miksi D siellä olisi?Minkähänlaiset fiilikset on Boitsulla Madridissa ja varsinkin jos Damon on siellä mukana.
Älä ruoki trollia. Mutta tosissaan, ei Damonilla ole mitään tekoa Boitsun juontokeikalla. Eivät he edes seurustele.Miksi D siellä olisi?
Ongelma on se että ei trollit mene sinne, vaan ärsyttää porukkaa täällä, ja sitten täällä alkaa se haukkuminen jos siitä provosoidutaan. Mulla ei ole mitään erillistä ketjua vastaan, mutta ei mulla muutenkaan ole mitään tarvetta tuoda häntä tänne sen kummemmin. Nyt halusin puolustaa tuolta haukkumiselta. Minäkin jätän tämän aiheen nyt, vastasin vain nyt näihin viesteihini tulleisiin kommentteihin vielä.Sivusta, mutta eikö tätä nyt jo voisi siirtää sinne d-ketjuun? Itse huomaan nyt alkavani ärsyyntyä ihan kaikista viesteistä, joissa edes mainitaan d, jopa positiivisista.
Kiitos Juhlapäivä, pitäisiköhän pyytää töistä ihan vapaata8.4.2023 Madridin preparty
Bojan on myös nähnyt millaista on, kun Jere raahaa GF mukana joka paikkaan. Tuskin tulee koskaan tekemään samaa vaikka menisi naimisiin.Älä ruoki trollia. Mutta tosissaan, ei Damonilla ole mitään tekoa Boitsun juontokeikalla. Eivät he edes seurustele.
Ylimääräisen henkilön tuominen mukana on melkein kuin sanoisi, että et ole minulle niin tärkeä, että antaisin sinulle jakamatonta aikaani.Bojan on myös nähnyt millaista on, kun Jere raahaa GF mukana joka paikkaan. Tuskin tulee koskaan tekemään samaa vaikka menisi naimisiin.
Ja nimenomaan kun Kärtsä tuntui itse uskovan tähän perspektiiviin.Ei tuossa nähdäkseni naureskeltu kokemusten subjekteille, vaan tilanne ja tapahtuma itsessään voidaan nähdä positiivisen humoristisena ja vertauskuvana spontaaneihin uskonnollisiin ”ihmeparantumisiin.” Kärtsä levittää hyvää ympärilleen
Kärppy tämä on sulle. Go west, nyt!Nyt jos Kärtsä n vähänkin ajan tasalla, hän voisi repäistä, ja tehdä kulttuurimatkan Ruotsiin. Tee se vielä ihan itseksesi, korkeintaan Härtsä matkassa.
Please!
8v laulaa biisiä, joka kertoo tuhmista ajatuksista, onhan se ehkä vähän erikoista.Aika outoa muuten, että tuolle keikalle oli joku ottanut ihan nuoren lapsen mukaan (olisin luullut, että k-18 tuollainen klubikeikka). Hassua kontrastia, kun jonain hetkenä B kiroilee ja hivelee itseään lavalla ja toisena laulattaa pikkulasta yleisössä
Mitä haastatteluja olet oikein katsonut, jos Bojan vaikuttaa heterolta kaikkine aiheeseen liittyvine verbaaliakrobatiikkoineen.Mua huvittaa tää, että yhtäkkiä jostain takavasemmalta on ilmestynyt englantilainen tyyppi joka hyvin lyhyessä ajassa on tehnyt kaiken mitä toivottiin Jereltä. Damon postaa kuumia kuvia ja videoita Joksuista someen, lensi Sloveniaan käymään (!!!), matkusti katsomaan heidän ulkomaan keikkoja ja nyt vielä hyppäsi sinne kiertuebussiin
JOS hän oli ihastunut Bojaniin Lontoossa niin B:n lavalla näkeminen kyllä nostaa tunteita 100 kertaisesti. On se vaan niin kuuma ja ihana, kuten olemme itsekin nähneet
En ole kuitenkaan missään nähnyt, että Bojanin ja Damonin välillä olisi sellaista kemiaa kuin B ja J. Emme myöskään tiedä Bojanin mieltymyksistä yhtään mitään. Ennen Jeren tapaamista vaikutti kaikkien haastattelujen perusteella heterolta, kuten Jerekin.
Mene, hyvä mies, ja näytä sekä Bojanille että etenkin tälle Damonille, mistä suomalainen mies on tehty ja miten se ottaa omansa. Marssi bäkkärille ilmoittamatta. Siellä se odottaa sinua kostopitsissään.Kärppy tämä on sulle. Go west, nyt!
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Apua, Jokerit ja Kärtsä näyttäisivät kuumilta näissä asuissa Village peoplea ja JO/Kärtsän poppoita yhdistää myös se, että vain kaksi kuudesta ovat miehistä kiinnostuneita.Kärppy tämä on sulle. Go west, nyt!
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Tuleeko kellekään mieleen lentokapteeni Cvjetićanin ?Apua, Jokerit ja Kärtsä näyttäisivät kuumilta näissä asuissa Village peoplea ja JO/Kärtsän poppoita yhdistää myös se, että vain kaksi kuudesta ovat miehistä kiinnostuneita.
Paljon mahdollisempi kumppani se on kuin Kärtsä. Ota nyt vaan omaan käteen se järki.Damon ei ole mahdollinen kumppani. Nyt järki käteen.
Kielenkäytöstä sen sijaan olen samaa mieltä.
Tuleeko kellekään mieleen lentokapteeni Cvjetićanin ?