Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jeresus on nyt myös ihmeparantaja. Joku mummeli oli päässyt eroon kävelykepeistään jammailtuaan keikalla cha cha chata.
Onhan näitä, jotka kertovat,miten Käärijä on pelastanut heidät ja kannustanut ja antanut roolimallia. Eikä kyseessä ole miehen habitusta kuolaavat naisoletetut. Katsoitko Love-ohjelman, jossa oli nuoren pojan tarina Käärijän vaikutuksesta hänen elämäänsä?

Kn esimerkki ja asenne elämään sekä muihin ihmisiin on ihailtava. Ei mikään naureskelun paikka.
 
vierailija
Onhan näitä, jotka kertovat,miten Käärijä on pelastanut heidät ja kannustanut ja antanut roolimallia. Eikä kyseessä ole miehen habitusta kuolaavat naisoletetut. Katsoitko Love-ohjelman, jossa oli nuoren pojan tarina Käärijän vaikutuksesta hänen elämäänsä?

Kn esimerkki ja asenne elämään sekä muihin ihmisiin on ihailtava. Ei mikään naureskelun paikka.
Ei tuossa nähdäkseni naureskeltu kokemusten subjekteille, vaan tilanne ja tapahtuma itsessään voidaan nähdä positiivisen humoristisena ja vertauskuvana spontaaneihin uskonnollisiin ”ihmeparantumisiin.” 😊 Kärtsä levittää hyvää ympärilleen ❤
 
vierailija
Sivusta, mutta eikö tätä nyt jo voisi siirtää sinne d-ketjuun? Itse huomaan nyt alkavani ärsyyntyä ihan kaikista viesteistä, joissa edes mainitaan d, jopa positiivisista.
Ongelma on se että ei trollit mene sinne, vaan ärsyttää porukkaa täällä, ja sitten täällä alkaa se haukkuminen jos siitä provosoidutaan. Mulla ei ole mitään erillistä ketjua vastaan, mutta ei mulla muutenkaan ole mitään tarvetta tuoda häntä tänne sen kummemmin. Nyt halusin puolustaa tuolta haukkumiselta. Minäkin jätän tämän aiheen nyt, vastasin vain nyt näihin viesteihini tulleisiin kommentteihin vielä.
 
vierailija
vierailija
Mua huvittaa tää, että yhtäkkiä jostain takavasemmalta on ilmestynyt englantilainen tyyppi joka hyvin lyhyessä ajassa on tehnyt kaiken mitä toivottiin Jereltä. Damon postaa kuumia kuvia ja videoita Joksuista someen, lensi Sloveniaan käymään (!!!), matkusti katsomaan heidän ulkomaan keikkoja ja nyt vielä hyppäsi sinne kiertuebussiin
JOS hän oli ihastunut Bojaniin Lontoossa niin B:n lavalla näkeminen kyllä nostaa tunteita 100 kertaisesti. On se vaan niin kuuma ja ihana, kuten olemme itsekin nähneet
En ole kuitenkaan missään nähnyt, että Bojanin ja Damonin välillä olisi sellaista kemiaa kuin B ja J. Emme myöskään tiedä Bojanin mieltymyksistä yhtään mitään. Ennen Jeren tapaamista vaikutti kaikkien haastattelujen perusteella heterolta, kuten Jerekin.
Mitä haastatteluja olet oikein katsonut, jos Bojan vaikuttaa heterolta kaikkine aiheeseen liittyvine verbaaliakrobatiikkoineen. :D
 
vierailija
Kärppy tämä on sulle. Go west, nyt!

Mene, hyvä mies, ja näytä sekä Bojanille että etenkin tälle Damonille, mistä suomalainen mies on tehty ja miten se ottaa omansa. Marssi bäkkärille ilmoittamatta. Siellä se odottaa sinua kostopitsissään.
 
vierailija

Yhteistyössä