Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle on aivan sama onko Bojanilla jotain Damonin kanssa vai ei, mutta tuo suoranainen vihamielisyys Damonia kohtaan on inhottavaa. Jos joku ajattelee olevansa B:n fani, niin ei puhu tuolla tavalla hänen ystävistään eikä mahdollisesta kumppanistaan, jos hänellä sellainen on. Luulin että edes täällä puutarhan puolella on fiksua ja syvällistäkin porukkaa mutta kovin moni ei tuohon puutu yhtään, onko tuo tosiaan ok teille? Eikä puolustamista ole sen väittäminen että suhde on, vaan monikaan ei sano mitään tuohon inhottavaan kielenkäyttöön. Vauvalla kaikki yksimielisesti yläpeukuttaa haukkuvia viestejä. En tajunnut aiemmin, että täällä on noin toksista porukkaa. Ihan kuin joku koulukiusaajasakki.
Damon ei ole mahdollinen kumppani. Nyt järki käteen.

Kielenkäytöstä sen sijaan olen samaa mieltä.
 
vierailija
Damon ei ole mahdollinen kumppani. Nyt järki käteen.

Kielenkäytöstä sen sijaan olen samaa mieltä.
En tosiaankaan väitä että on, mutta sitähän me ei kukaan tiedetä. Jos sattuisikin olemaan, niin eikö heillä olisi siihen ihan täysi oikeus ilman tuollaista haukkumista.

Hyvä jos kuitenkin näet tuon millaista tekstiä täällä porukka suoltaa menemään. Toivoisin useammilta puuttumista tuohon.
 
vierailija
No Damonhan on sen verran epäluotettava, että ei edes ilmoittanut, kun jäi pois siitä Lontoon fanitapaamisesta, jonne hän oli aikeissa tulla. Varmaan ihan mukava kaveri muutoin Joksuille, mutta ei selvästi tasapainoisin ja luotettavin, ja aikamoinen tuuliviiri liikkeissään.
Mistä tiedät ettei ilmoittanut? Vaikka B vai kuka sano että Damoninkin piti tulla ei tarkoita ettei hän olisi heille ilmoittanut varmasti on
 
vierailija
Sille, joka kaipaa palstaa seuraavilta puuttumista keskusteluun, joka menee ei-toivotuille urille: Mitä enemmän puututaan ja moititaan, sitä enemmän trollit innostuvat.

Älä. Ruoki. Trollia.
 
vierailija
Mistä tiedät ettei ilmoittanut? Vaikka B vai kuka sano että Damoninkin piti tulla ei tarkoita ettei hän olisi heille ilmoittanut varmasti on
Joo tosi kummallista vääntelyä, kun ei tiedetä oikeasti asiasta mitään. Miksi silloin pitäisi olettaa jotain negatiivista? Minustakin se kuulostaa ihan normaalisti siltä, että piti tulla, muttei päässyt. Ja silloin yleensä ilmoitetaan. Hyvissä väleissähän nuo näyttävät kaikki tuolla olevan.
 
vierailija
Sille, joka kaipaa palstaa seuraavilta puuttumista keskusteluun, joka menee ei-toivotuille urille: Mitä enemmän puututaan ja moititaan, sitä enemmän trollit innostuvat.

Älä. Ruoki. Trollia.
Hyvä vinkki noin yleisesti, olen ihan samaa mieltä, mutta nyt ei näytä siltä että olisi vain yksi trolli kyseessä. Kyllä esimerkiksi noista peukutuksista vauvallakin näkee miten porukka komppaa noita inhottavia juttuja.
 
vierailija
Mä haluaisin vaan rauhassa shipata K/B:tä mutta täällä mahdollisuus hukkuu sen alle, että jankataan ehkä vaan jankkaamisen ilosta puolesta tai vastaan joistain ihan muista ihmisistä. 😔 Sattuu.
 
vierailija
Hyvä vinkki noin yleisesti, olen ihan samaa mieltä, mutta nyt ei näytä siltä että olisi vain yksi trolli kyseessä. Kyllä esimerkiksi noista peukutuksista vauvallakin näkee miten porukka komppaa noita inhottavia juttuja.
Luulen että aika monella on vain mennyt lopullisesti hermo tähän tiettyyn trolliin ja D-pakotukseen. Siitä sitten kärsii koko Damon. Muistaakseni oli sama ilmiö silloin Tommyn aikana, mutta tilanne rauhoittui, kun Tomppa poistui hetkeksi ketjusta ja saa nykyisin ihan neutraalin kohtelun.
 
vierailija
Muuten toi D trolli alkoi heti suomen keikkojen jälkeen ja sen jälkeen, kun K:ta haukuttiin huonoksi ystäväksi eli tämä trolli on joku K vihaaja ja eikä halua sen olla missään tekemisissä B:n kanssa.
 
vierailija
Damon on niin hauras ja epävakaa persoona, että hänen tulonsa jonnekin Ruissiin on ihan herrassa. Ehtii romahtaa ja voida huonosti sen kymmenet kerrat ennen sitä.

JOn ystävyys varmasti tukee hänen toipumistaan, mutta bändille ja sen jäsenille sellainen voi käydä raskaaksi. Etenkin Bojanille, joka on itsekin aika epävakaa ja herkkä. Ei hän Damonilta samanlaista maadoittavaa tukea saa, mitä on saanut maalaisjärkiseltä ja jalat maassa olevalta Kärtsältä.
Amen! Pitemmän päällä D voi jopa vetää B:tä syvemmälle suohon kun tas K on aina toiminut toiseen suuntaan. Sama se on jos perheessäkin on joku mt-ongelmainen tms. niin se on todella raskasta muille perheenjäsenille vaikka kuinka ihminen on tärkeä.
 

Yhteistyössä