vierailija
Tässä oli asiaa!Voi hyvä luoja tuo mies on KUUMA! Lopettakaa tuo lapsellinen kinaaminen ja nauttikaa mieluummin näköalasta, ellette kuitenkaan aio nukkua!
Tässä oli asiaa!Voi hyvä luoja tuo mies on KUUMA! Lopettakaa tuo lapsellinen kinaaminen ja nauttikaa mieluummin näköalasta, ellette kuitenkaan aio nukkua!
Koita nyt päättää vilkutteliko se Kultsalla Eelle vai hieroiko muniaan Deelle. Vttujen kevätEi hän tuossa kyllä etumustaan missään vaiheessa hiero.
Ja täällä yksi, en tiedä kuinka mones. Alkujärkytyksen jälkeen tulin siihen tulokseen, että hyvä jos Bojanillakin on joku. Onhan hän jo kohta vuoden katsellut Kärtsää ja tämän suhdetta.Tää vähän nyt kalskahtaa D pakottajan kirjoitukselta
Menetkö sitten toiseen ketjuun riemuitsemaan siitä, kiitos.Ja täällä yksi, en tiedä kuinka mones. Alkujärkytyksen jälkeen tulin siihen tulokseen, että hyvä jos Bojanillakin on joku. Onhan hän jo kohta vuoden katsellut Kärtsää ja tämän suhdetta.
Jep varsinkin mitä D puhunut faneille Leipzigin keikan jälkeen, luettavissa aikaisemmilta sivuilta. On selvästi koko bändin ystävä ja sen takia mukana kiertueella. Ihan yhtä lailla voisi väittää, että Damonilla ja Krisillä on sutinaa, hekin julkaisseet läheisiä kuvia ja D flirttaillut hänelle stooreissa, Kris kutsunut itseään D:n muusaksi jne.Luuleeko joku tosiaan että hieroo etumustaan lavalla Damonin takia? Nyt on pimeetä. Tuo vyön solki on ensinnäkin sellainen että sitä tulee kosketeltua ja eihän tuo mitenkään provoavasti itseään hiero. Ei todellakaan tekisi mitään sellaista avoimesti jos niillä oikeasti olisi suhde. Jollakin on nyt kamala pakkomielle vaan kiusata shippareita ja työntää palstalle asiaa joka ei sinne kuulu. Monella palstalla sama virsi. Itse en edes shippaa ja olen eniten K fani, mutta kyllä on rasittavaa touhua tämä.
mistä kolosta te kaikki muka nyt ryömitteJa täällä yksi, en tiedä kuinka mones. Alkujärkytyksen jälkeen tulin siihen tulokseen, että hyvä jos Bojanillakin on joku. Onhan hän jo kohta vuoden katsellut Kärtsää ja tämän suhdetta.
Mitä hittoa nyt, mulla ei ainakaan ole mitään tarvetta tuputtaa ketään tänne. En vaan voi sietää kenenkään haukkumista ihan syyttä suotta. Lue itse ne kirjoituksesi jos se haukkuja olit sinä ja mieti vähän miksi vastasin. Toivottavasti muut edes tajuaa.Tää vähän nyt kalskahtaa D pakottajan kirjoitukselta
En ole kelle kommentoit, mutta vielä enemmän ihmettelen, mistä kolosta TE ryömitte, jotka jaksatte vielä repiä tästä tyhjentyneestä jutusta jotain "mielikuvitusmehua".mistä kolosta te kaikki muka nyt ryömitte
Jos tuo oli viesti Jerelle, niin oli kyllä enemmänkin "Muita ottajia kyllä löytyy, kun ei kerran kelvannut"-laatua.Se oli viestiä K:lle pitsipaidassa, ihana kun D:kin shippaa K&B
Ovela lumppushakin siirto Bojanilta!Jos tuo oli viesti Jerelle, niin oli kyllä enemmänkin "Muita ottajia kyllä löytyy, kun ei kerran kelvannut"-laatua.
Miksi olet täällä?En ole kelle kommentoit, mutta vielä enemmän ihmettelen, mistä kolosta TE ryömitte, jotka jaksatte vielä repiä tästä tyhjentyneestä jutusta jotain "mielikuvitusmehua".
Mun mielestä tässä K&Bssä tosin oo mitään kantavaa koskaan ollutkaan.
Kultsalla E:lle. Niillä on nyt etänettisuhdeKoita nyt päättää vilkutteliko se Kultsalla Eelle vai hieroiko muniaan Deelle. Vttujen kevät
Tsekkaamassa, mitä paskaa Kärtsästä tällä kertaa suolletaan. He is my fire and waterMiksi olet täällä?
Trollaamassa ajankulukseni.Miksi olet täällä?
Ainiin tää on tää epäterveen parasosiaalisen suhteen omaava Kärtsä fani, joka haluaa suojella Kärppää pahalta shipiltä.Tsekkaamassa, mitä paskaa Kärtsästä tällä kertaa suolletaan. He is my fire and water
Ja B on hänen. Ihan itse kirjoittanut niin, vai valehteleeko K sinun mielestå?Tsekkaamassa, mitä paskaa Kärtsästä tällä kertaa suolletaan. He is my fire and water
Apua tuo käsi!!! 🫣 Ottamatta mihinkään muuhun nyt kantaa, niin olen todella iloinen, että B sai tuon pitsinsä takaisin, koska se on hottttt!!!
Eli ainakin yhdellä joka puhuu ikävään sävyyn K:n ja B:n yhteydestä on siis tällainen motiivi.Tsekkaamassa, mitä paskaa Kärtsästä tällä kertaa suolletaan. He is my fire and water
On ja meno myös, voi kun pääsis tuollaiselle pienelle klubikeikalleApua tuo käsi!!! 🫣 Ottamatta mihinkään muuhun nyt kantaa, niin olen todella iloinen, että B sai tuon pitsinsä takaisin, koska se on hottttt!!!
Kyllä. Tuntuu olevan B&K shippi ohkaisissa kantimissa joillakin - ku tulee tollaisia passiivisaggressiivisia kommentteja. Ja tunteidenkäsittelykyvyssä pahoja ongelmia.Anteeksi mitä? Puhut toisesta ihmisestä, jota et tunne, p*skaa ja oikeutat sen sillä, että sulla on muitten puheiden takia "mennyt häneen maku"??? Olisiko peiliin katsomisen paikka?
On ja meno myös, voi kun pääsis tuollaiselle pienelle klubikeikalle
Aika outoa muuten, että tuolle keikalle oli joku ottanut ihan nuoren lapsen mukaan (olisin luullut, että k-18 tuollainen klubikeikka). Hassua kontrastia, kun jonain hetkenä B kiroilee ja hivelee itseään lavalla ja toisena laulattaa pikkulasta yleisössäOn ja meno myös, voi kun pääsis tuollaiselle pienelle klubikeikalle
Ja me ollaan niitä, jotka ottaa kaiken niin tosissaan.Kyllä. Tuntuu olevan B&K shippi ohkaisissa kantimissa joillakin - ku tulee tollaisia passiivisaggressiivisia kommentteja. Ja tunteidenkäsittelykyvyssä pahoja ongelmia.
No, itseään on tässä vaikea arvioida, mutta kovin paljon en taida poiketa Bojan-faneista, jotka menee mustasukkaisuudesta puihin, kun puhutaan B:n mahdollisesta heräämisestä muihin rakkauden kohteisiin. Ja aletaan "inhoamaan" kohdetta. Huhhuh...Ainiin tää on tää epäterveen parasosiaalisen suhteen omaava Kärtsä fani, joka haluaa suojella Kärppää pahalta shipiltä.
Ei varmasti. Mitäs jostain Pokepalloista valehtelemaanJa B on hänen. Ihan itse kirjoittanut niin, vai valehteleeko K sinun mielestå?