Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täällähän olikin tänään ollut paljon hyviä pohdintoja. Viime yönä kun viimeksi kävin katsomassa, oli juuri jotkut maansa myyneiden ja K:n moittijoiden kokoontumisajot, niin että melkein alkoi itseäkin masentaa, ja ajattelin pysyä täältä pois jonkin aikaa.

No, täällä taas olen iloisesti yllättyneenä. Ja oikeasti itse näen tämän kaiken aika valoisasti edelleen, vaikka koko ajanhan tässä on ollut selvää, että tilanne heillä on monimutkainen monista syistä. Jonkinlaista vahvaa rakkautta ja toisesta välittämistä näen edelleen molemmin puolin, ja vaikka en tarkemmin tiedäkään, mitä kaikkea se sisältää ja millä tavoin se tulee olemaan osana heidän elämäänsä tulevaisuudessa, niin jollain lailla varmasti.
Paljon vähemmän kuin ennen.
 
vierailija
Mitä teidän shippikakkuloiden läpi katsottuna ajattelisitte, että bussissa tapahtui, kun K ja B olivat siellä kahdestaan? Mitä käytiin läpi, mitkä olivat tunnelmat?
Iloisen höpöttelyn jälkeen pitkä halaus hiljaisuudessa. Kädet toisten takaraivolla, hiusten puristamista nyrkkiin. Huokaus. Viimeinen katse toisen silmiin, vetistävien silmien peittäminen naurahdukseen. Toisen vartalon lämpö omassa hetken aikaa. Kaipuu kun toinen on poissa ja lämpö viilenee.
 
vierailija
Mä en mielestäni syytä ketään, viime viikon jälkeen olen ollut lähinnä surullinen, kun alkaa näyttää siltä, että sitä suhteen erityislaatuisuutta ei tainnut ollakaan. Eihän se kenenkään vika ole. Osaisipa joku viisas selittää, miksi noiden kahden suhde on mulle niin tärkeä. Varmaankin kyse on jostain, mikä mun omassa kehityksessä ja psyykessä ei ole ihan kunnossa. Nimittäin ei tässä mitään järkeä ole.
Mä jaan sun tuntoja, mullekaan ei tästä ”riitä” mikään erityislaatuinen ystävyys. Olisin kaivannut heidän välilleen muuta ja jos joku tulee nyt selittämään, että ”sitä voi olla, vaikkei sitä voi elää todeksi”, niin ei mene läpi.
Jos sitä todella olisi, niin nyt ois ollut mahdollista ottaa oikeasti aikaa kahden kesken ja selittää se ulospäin keikka-asioilla tai millä tahansa.
Mä oon silti ihan fine sen kanssa, ettei sitä ole, eniten häiritsee valheellinen väitös, että sitä ja tätä (oikeasti) on, kun teot ilmentävät vain lämmintä ystävyyttä.
 
vierailija
Mä jaan sun tuntoja, mullekaan ei tästä ”riitä” mikään erityislaatuinen ystävyys. Olisin kaivannut heidän välilleen muuta ja jos joku tulee nyt selittämään, että ”sitä voi olla, vaikkei sitä voi elää todeksi”, niin ei mene läpi.
Jos sitä todella olisi, niin nyt ois ollut mahdollista ottaa oikeasti aikaa kahden kesken ja selittää se ulospäin keikka-asioilla tai millä tahansa.
Mä oon silti ihan fine sen kanssa, ettei sitä ole, eniten häiritsee valheellinen väitös, että sitä ja tätä (oikeasti) on, kun teot ilmentävät vain lämmintä ystävyyttä.
K ja B eivät voi koskaan saavuttaa niitä odotuksia, jotka me heille asetamme. Koska osalle meistä ei mikään riitä. Siksi olisi viimeistään nyt parasta hyväksyä se, että ne odotukset on mahdollista saavuttaa vain ficeissä ja omissa haaveissa. Niissä voit saavuttaa mitä vaan, todellisuudessa et. Sun tehtäväksi jää poimia sieltä ne rusinat pullasta, ne seikat joita haluat vaalia ja mitkä tekevät sut onnelliseksi. Vaatimuksilla et onnelliseksi tule. Et shipissä etkä muussa elämässä.
 
vierailija
Mä jaan sun tuntoja, mullekaan ei tästä ”riitä” mikään erityislaatuinen ystävyys. Olisin kaivannut heidän välilleen muuta ja jos joku tulee nyt selittämään, että ”sitä voi olla, vaikkei sitä voi elää todeksi”, niin ei mene läpi.
Jos sitä todella olisi, niin nyt ois ollut mahdollista ottaa oikeasti aikaa kahden kesken ja selittää se ulospäin keikka-asioilla tai millä tahansa.
Mä oon silti ihan fine sen kanssa, ettei sitä ole, eniten häiritsee valheellinen väitös, että sitä ja tätä (oikeasti) on, kun teot ilmentävät vain lämmintä ystävyyttä.
Eiväthän itse ole sellaista väittäneetkään, herranjumala sentään. Kaikki ns. Väitökset ovat ulkopuolisten TULKINTOJA asiasta!
 
vierailija
Voisiko joku ystävällisesti kertoa laivanrakentajan luoman saitin nimen? Yritin käydä siellä pitkästä aikaa, mutta mulle tulee kokoajan ilmoitus, että sitä löydy.
En voi tästä ottaa kunniaa, kyseessä on eri ihminen (mun ainoa "kunnia" on vauvan ketjun luominen) ja kulkee nimellä Saitinrakentaja. 😅 Osoite on Loveland.fi, toimi ainakin äsken kun testasin.

T. laivanrakentaja
 
vierailija
En voi tästä ottaa kunniaa, kyseessä on eri ihminen (mun ainoa "kunnia" on vauvan ketjun luominen) ja kulkee nimellä Saitinrakentaja. Osoite on Loveland.fi, toimi ainakin äsken kun testasin.

T. laivanrakentaja
Mun pitää varmaan mennä tutkituttamaan muistini.😅 Hitsi mä etsisin lovelandia nimistä sivustoa, no ilmankos en löytänyt. Sen lisäksi menen vielä sekaisin laivan ja saitinrakentajista, sori.🙈 Onneksi sentään muistan osoitteeni ja mieheni nimen.
 
vierailija
Minäkään en enää valitettavasti nähnyt mitään erityistä. Jos en olisi tiennyt, ei olisi tullut mieleen, että heidän välillään on ollut jotain spesiaalia. Ccc oli laimea. Samalla tavalla K olisi sen voinut vetää nyt jonkun muun kanssa.
Olitko Virossa itse? About kaikki keikalla olleet kehuivat tunnelmaa läheiseksi, lämpimäksi ja rakkaudentäyteiseksi, jopa NT:tä läheisemmäksi. Vauvalla joku sanoi, ettei ollut uskonut heidän välisiinsä tunteisiin ennen kuin näki esityksen livenä.
 
vierailija
Olitko Virossa itse? About kaikki keikalla olleet kehuivat tunnelmaa läheiseksi, lämpimäksi ja rakkaudentäyteiseksi, jopa NT:tä läheisemmäksi. Vauvalla joku sanoi, ettei ollut uskonut heidän välisiinsä tunteisiin ennen kuin näki esityksen livenä.
minä olin ainakin keikalla ja olen tätä ennen nähnyt livenä Tavastian ja Logomon CCc:t ja olen tosiaan sitä mieltä että tuo oli aidoin ja lämpimin esitys, siinä ei ollut mitään esitettyä ns kourimista vaan loppupuolella molemmat hakeutuivat lähelle, pörrötettiin tukkaa ja halailtiin, niin että sen huomasi sen esityksen aikanakin, aeimmista on pitänyt katsoa videoita ja hidastuksia. Ja ne kuvat missä katsovat toisiaan esityksen aikana yms, ei kai niistä voi kukaan sanoa, että niissä EI olisi kaksi toisistaan erittäin syvästi välittävää ihmistä?
 
vierailija
minä olin ainakin keikalla ja olen tätä ennen nähnyt livenä Tavastian ja Logomon CCc:t ja olen tosiaan sitä mieltä että tuo oli aidoin ja lämpimin esitys, siinä ei ollut mitään esitettyä ns kourimista vaan loppupuolella molemmat hakeutuivat lähelle, pörrötettiin tukkaa ja halailtiin, niin että sen huomasi sen esityksen aikanakin, aeimmista on pitänyt katsoa videoita ja hidastuksia. Ja ne kuvat missä katsovat toisiaan esityksen aikana yms, ei kai niistä voi kukaan sanoa, että niissä EI olisi kaksi toisistaan erittäin syvästi välittävää ihmistä?
💚❤
 
vierailija
K ja B eivät voi koskaan saavuttaa niitä odotuksia, jotka me heille asetamme. Koska osalle meistä ei mikään riitä. Siksi olisi viimeistään nyt parasta hyväksyä se, että ne odotukset on mahdollista saavuttaa vain ficeissä ja omissa haaveissa. Niissä voit saavuttaa mitä vaan, todellisuudessa et. Sun tehtäväksi jää poimia sieltä ne rusinat pullasta, ne seikat joita haluat vaalia ja mitkä tekevät sut onnelliseksi. Vaatimuksilla et onnelliseksi tule. Et shipissä etkä muussa elämässä.
Miten niin mikään ei riitä. Kyllä ihan oikea parisuhde olisi hyvin riittänyt. 🙂Itsehän he antoivat ymmärtää että kyse on muusta kuin pelkästä ystävyydestä. Turha tässä meitä odottajia on syyttää. Ja ficit ei kyllä kiinnosta tippaakaan.
 
vierailija
Miten niin mikään ei riitä. Kyllä ihan oikea parisuhde olisi hyvin riittänyt. Itsehän he antoivat ymmärtää että kyse on muusta kuin pelkästä ystävyydestä. Turha tässä meitä odottajia on syyttää. Ja ficit ei kyllä kiinnosta tippaakaan.
Eivät missään vaiheessa antaneet ymmärtää että päätyisivät parisuhteeseen. Se on meidän omaa toivetta ja odotusten asettelua. Miksi pitää asettaa tuollaisia tavoitteita ihmisille joita ei tunne? Eikö vaan olla iloinen heistä kahdesta, on heidän välillään mitä tahansa? Siellä ficeissä heillä on parisuhde, monissa erittäinkin ihana. Ehkä voisit antaa mahdollisuuden.
 
vierailija
Eivät missään vaiheessa antaneet ymmärtää että päätyisivät parisuhteeseen. Se on meidän omaa toivetta ja odotusten asettelua. Miksi pitää asettaa tuollaisia tavoitteita ihmisille joita ei tunne? Eikö vaan olla iloinen heistä kahdesta, on heidän välillään mitä tahansa? Siellä ficeissä heillä on parisuhde, monissa erittäinkin ihana. Ehkä voisit antaa mahdollisuuden.
Miten kukaan käytöksellään antaisi ymmärtää, että hei, me päädymne parisuhteeseen tulevaisuudessa. Tarkoitin tietenkin, että heidän käytöksensä antoi ymmärtää, että kyse on muustakin kuin ystävyydestä.
 
vierailija
Olitko Virossa itse? About kaikki keikalla olleet kehuivat tunnelmaa läheiseksi, lämpimäksi ja rakkaudentäyteiseksi, jopa NT:tä läheisemmäksi. Vauvalla joku sanoi, ettei ollut uskonut heidän välisiinsä tunteisiin ennen kuin näki esityksen livenä.
Huoh. Ystävienkin välillä voi olla tuollaisia tunteita, mutta mitä se auttaa, kun K pysyy sen naisensa kanssa? Siitä ei intiimiä suhdetta Bojaniin tule, vaikka miten päin pyörittäisi. Intiimillä tarkoitan siis perinteisten pettämisen rajoiksi katsottavien juttujen yli menoa. En usko, että Jere tässä nyt yhtä aikaa on sekä Bojanin, että sen naisensa kanssa. Ilmeisesti osalla täällä vain on niin ahdas näkemys maailmasta, ettei teidän päähänne mahdu, että ystävyyskin voi olla intiimiä, ilman mitään seksiä, pariutumista, parisuhdetta, sitoutumista, ajan ottamista toiselle kuin vapaana (vrt varattuna) otetaan. Jere oli noiden kanssa kuin varattu mies on ystäviensä kanssa, ei mitään sen enempää.
 
vierailija
Eivät missään vaiheessa antaneet ymmärtää että päätyisivät parisuhteeseen. Se on meidän omaa toivetta ja odotusten asettelua. Miksi pitää asettaa tuollaisia tavoitteita ihmisille joita ei tunne? Eikö vaan olla iloinen heistä kahdesta, on heidän välillään mitä tahansa? Siellä ficeissä heillä on parisuhde, monissa erittäinkin ihana. Ehkä voisit antaa mahdollisuuden.
Jere käyttäytyy Bojanin seurassa kuin varattu, ei tässä mitään mahdollisuuksia ole mitään syytä enää odottaa. Ovat ystäviä, ehkä intiimejä ystäviä, ja siihen ei sisälly sanaparina mitään seksiä, vaan että aivoista aivoihin yhteys on intiimi ja sille tasolle se jäi. Tää on nyt nähty jo sata kertaa, ja asiasta on turha enää herättää mitään toiveita, että siinä olisi mitään sen enempää.
 
vierailija
OT. Tuossa alla oli mielenkiintoinen artikkeli polyamoriasta. Ajattelin linkata, kun täälläkin on tästä aiheesta keskusteltu ja mietin, että voisi joitakuita kiinnostaa.

Joo, ei liity K&B tilanteeseen mitenkään.
 

Yhteistyössä