Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ainahan palstoilla on spekuloitu erilaisia oireita ja vaivoja. Onko Jurella migreeni, Krisillä flunssa, Bojanilla krapula, Jerellä burnout. Eikö esim. krapulan spekuloiminen ole paljon asiattomampaa.
 
vierailija
Miksi se on asiatonta? Dissosiaatio on erittäin yleinen ilmiö ihmisillä.
Psykiatristen häiriöiden arvailu nyt vain on minusta asiatonta. Yleensä kukaan itseään kunnioittava ammattilainen ei niitä tällä tavalla heittele ilmaan ja muilla ei ole pätevyyttä niitä arvioida. Mutta jos teistä muista on asiallista ja kunnioittavaa ketä tahansa julkisuuden henkilöä kohtaan niin kaikin mokomin.
 
vierailija
Psykiatristen häiriöiden arvailu nyt vain on minusta asiatonta. Yleensä kukaan itseään kunnioittava ammattilainen ei niitä tällä tavalla heittele ilmaan ja muilla ei ole pätevyyttä niitä arvioida. Mutta jos teistä muista on asiallista ja kunnioittavaa ketä tahansa julkisuuden henkilöä kohtaan niin kaikin mokomin.
Dissosiaatio ei ole psykiatrinen häiriö, vaan melko tavallinen mielen toimintatapa. Sekoitat ehkä dissosiaatiohäiriöön, josta kukaan ei kuitenkaan puhunut.
 
vierailija
Psykiatristen häiriöiden arvailu nyt vain on minusta asiatonta. Yleensä kukaan itseään kunnioittava ammattilainen ei niitä tällä tavalla heittele ilmaan ja muilla ei ole pätevyyttä niitä arvioida. Mutta jos teistä muista on asiallista ja kunnioittavaa ketä tahansa julkisuuden henkilöä kohtaan niin kaikin mokomin.
Normaalisti olisin samaa mieltä psyykkisten häiriöiden asiattomasta diagnoimisesta, mutta dissosiaatio ei siis ole mikään oireyhtymä tai yksittäinen diagnoosi, vaan se voi olla oire jostain muusta, yksi osa muuta mielenterveyden häiriötä tai sitten ihan tavallinen asia, joka joskus vain kaikille tapahtuu. Sillä arvuuttelu ei siksi mielestäni ole mitenkään asiatonta. Sen sijaan olen täysin eri mieltä siitä, että dissosioinnin voisi tällaisista kuvista nähdä, ja vielä pysätyskuvasta tilanteesta, joka on videolla täysin normaali ja energinen. (Terveisin hyvin usein dissosiaatioita kokenut.)
 
vierailija
Siis mitä vi**ua tälläkin palstalla tapahtuu, tää B visiitti taisi todella aiheuttaa kriisin porukassa, kun somekäytös oli niin erilaista kuin ennen ja nyt selityksiä koitetaan nyhtää jostain aivan perseestä.
 
vierailija
Hei sinä sen sanoit! Kun itse ajattelin jo tuolla keikalla, että Jeren kasvoissa on jotain outoa, mutta en saanut kiinni että mitä/mistä johtuu/onko vain mulla sellainen olo. Mutta tuo sun selitys on ihan järkeenkäypä.
Minustakin oli eri näköinen mutta toisaalta K tuntuu olevan monet kasvot ja on muutenkin ilmeikäs. Tarkoitan siis että on ennenkin ollut jotenkin erilaisen näköinen kuin mihin olin tai olen tottunut. Mistään dissosiaatiosta en sano mitään.
t.eri
 
vierailija
Sama, pahaa tekee. Minä uskon jonkin sortin ulkopuoliseen hyökkäykseen taikka erääseen vanhaan tuttuun, kenties molemmat. Ehkä joukossa joku jolla on mennyt liikaa tunteisiin. En minä usko että kovinkaan moni meidän vakkareista on lyönyt hanskojansa tiskiin.
No, tietää kyllä kuka on kirjoittanut ne h*ora kommentit ja tiedetään kuinka monta viestiä tämä hlö kykenee kirjoittamaan sekopäisenä.
 
vierailija
Tiedoksi että jatkossa ilmiannan täältäkin kaikki p*rnonovellit. Teen sen vaikka 30 kertaa, kunhan ne poistuvat. Muistakaa se että tätäkin ketjua saattavat lapset lukea.
Minä olin vielä alaikäinen kun löysin prnosivut. Niille pääsee ihan vaan klikkaamalla ja menoa on vaikka minkälaista. Ei tartte näitä meidän novelleja lueskella kun on mutakin tarjolla jos kiinnostusta on.
 

Yhteistyössä