vierailija
Pysäyttäkää, ei pyöriä saa ja internet ja ketä näitä oli
Voimia kaikille!
Ei ole joulu, 5 kirjainta vaan
Voimia kaikille!
Ei ole joulu, 5 kirjainta vaan
Miksi???Hyvin tyhjä olo. Haikea.
Linkki jäi puuttumaan, taitaa olla yöunien aika...Mikrofoniahan hän kyllä tuossa hakee, mutta hetken näytti siltä, että käsi olisi vaeltamassa suoraan kohteeseen
En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta mulla myös tyhjä olo. Ehkä vähän samanlainen olo kuin silloin kun on joskus tajunnut, että oma suhde päättyy ja on ikävä kaikkea ihanaa mennyttä. Hyvin eri tavalla ihmiset ovat näköjään kokeneet tuon ccc :n. Mulle oikeastaan ratkaiseva pudotus oli jo se, että K ei lähtenytkään joksujen keikkabussiin. Ensin oli suuret odotukset siitä, että K pääsee matkaan vihdoinkin aivan yksin, vaikka se tuntuikin uskomattomalta. Eihän tuo sitten totta ollutkaan.Miksi???
Kyllä mä uskon että on alkanut tajuamaan.Bojan ansaitsee kyllä jotain parempaa. En tiedä, tajuaako hän sitä itse.
Toivottavasti.Kyllä mä uskon että on alkanut tajuamaan.
Musta tuntuu, että tää vaihe ollaan käyty moneen kertaan. Aaltoilua, aaltoilua. K:sta näkyy, että esiintymisissä on nyt se ammattilaisvaihde päällä, toivottavasti nauttii edes esiintymisestä, ettei koe sitäkin pakkopullana. Monessa yhteydessä näkyy leveä hymy, mutta ei hymy ei yllä silmiin asti. Toivon tosiaan, että mielenterveys säilyy eikä uupumus vielä kaikkea iloa esiintymisistä tai elämästä yleensä.Täällä yksi tyhjä olo lisää. Miksi tuntuu, että jokin päättyi, en tiedä.
Olisin just tullut kommentoimaan samansuuntaista. Yöllisiä kommentteja lukiessa miettii, miten tästä kaikesta ihanasta saadaan toistuvasti nostettua esiin mahdollisimman ankeat havainnot, arvailut ja skenaariot. Miten noihin hymypoikiin voi taas kerran olla pettynyt? Minustakin on haikeaa, että julkisesti näytetään aiempaa vähemmän, mutta en silti osaa olla pettynyt. Asiat muuttuu, elämä menee eteenpäin, mutta kukaan ei voi viedä meiltä viisukuplaa eikä NT-huumaa. Boitsut näyttää edelleen hyperonnellisilta yhdessä, Kärtsän perhe on adoptoinut Joksut, Ruissi tulee ja Joksujen uudet biisit on rautaa. Peace and love.Te joille tämä nyt tuotti jonkun pettymyksen (ja tuntuu jatkuvasti tuottavan), niin miksi kiusaatte itseänne seuraamalla tätä? Irrottautukaa ja etsikää jotain mikä tuo iloa elämään.
Minusta tässä ei ole mitään pettymisen aihetta. Molemmat näytti niin viihtyvän eilen toistensa seurassa, samoin koko bändi nautti Kn vierailusta lavalla, keikka oli hieno niinkuin aina, liveä saatiin seurata koko keikan ajan. Näillä tunnelmilla on ihana leijailla alkavaan päivään.
Ja katsokaa nyt näitä ilmeitä https://twitter.com/planetorbar/status/1765113296418435244
Mä en pysty tajuamaan, että miten joku voi pettyä tällaiseen. Herranen aika sentään. Aikuinen ihminen saa matkustaa toiseen maahan omien aikataulujensa mukaan, sellaisessa seurassa ja sellaisella kulkupelillä kuin itse haluaa. Ei ole normaalia pettyä tuollaisista asioista. Ei millään pahalla, mutta ehkä kannattaisi lopettaa tämän saagan seuraaminen, jos se oma päällimmäinen tunne on aina se pettymys. Nyt on kyse vielä vieraista ihmisistä, joihin sulla ei ole edes henkilökohtaista sidettä.En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta mulla myös tyhjä olo. Ehkä vähän samanlainen olo kuin silloin kun on joskus tajunnut, että oma suhde päättyy ja on ikävä kaikkea ihanaa mennyttä. Hyvin eri tavalla ihmiset ovat näköjään kokeneet tuon ccc :n. Mulle oikeastaan ratkaiseva pudotus oli jo se, että K ei lähtenytkään joksujen keikkabussiin. Ensin oli suuret odotukset siitä, että K pääsee matkaan vihdoinkin aivan yksin, vaikka se tuntuikin uskomattomalta. Eihän tuo sitten totta ollutkaan.
En ole ollut mukana yhdelläkään nauta etkolla/jatkolla, mutta Ruissiin voisin mennä muiden nautojen kanssa, jos täältä saa porukan kasaan. Asun Turun seudulla.Täältä saanee seuraa Ruissiin?
Mango
Ihmisten tunnetilat tulee ja menee, pettymys on normaali tunne jos esimerkiksi odotukset on olleet liian korkealla ja odotti saavansa jotain muuta kuin sai. Aikuinen ihminen pystyy käsittelemään nämä tunteet, ehkä oppii niistä ja jatkaa eteenpäin. Ehkä me myös yhteisönä kestetään muutama pettynyt viesti, eikä ruveta päsmäröimään miten on sallittua tuntea ja leimaamaan toisten tunnetiloja jotenkin vääriksi.Te joille tämä nyt tuotti jonkun pettymyksen (ja tuntuu jatkuvasti tuottavan), niin miksi kiusaatte itseänne seuraamalla tätä? Irrottautukaa ja etsikää jotain mikä tuo iloa elämään.
Minusta tässä ei ole mitään pettymisen aihetta. Molemmat näytti niin viihtyvän eilen toistensa seurassa, samoin koko bändi nautti Kn vierailusta lavalla, keikka oli hieno niinkuin aina, liveä saatiin seurata koko keikan ajan. Näillä tunnelmilla on ihana leijailla alkavaan päivään.
Ja katsokaa nyt näitä ilmeitä https://twitter.com/planetorbar/status/1765113296418435244
Tässä lienee kyse ennen kaikkea ihmisistä, jotka kuvittelevat heidän omien tunteidensa edustavan faktoja ja kirjoittelevat sen mukaan. Se on raskasta.Ihmisten tunnetilat tulee ja menee, pettymys on normaali tunne jos esimerkiksi odotukset on olleet liian korkealla ja odotti saavansa jotain muuta kuin sai. Aikuinen ihminen pystyy käsittelemään nämä tunteet, ehkä oppii niistä ja jatkaa eteenpäin. Ehkä me myös yhteisönä kestetään muutama pettynyt viesti, eikä ruveta päsmäröimään miten on sallittua tuntea ja leimaamaan toisten tunnetiloja jotenkin vääriksi.