Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos meinaat trollata niin kannattaa sillon ees taustatyöt tehdä, B kun nimenomaan sanoi että K hyppää bussiin mukaan
Näin on, eikä muutenkaan mitään ideaa, että kun on tarkoitus liittyä hetkeksi kavereiden kiertueelle mukaan, menisi samaan paikkaan eri seurassa, eri kyydillä ja majoittuisi eri paikassa. 🙃 Mutta perus trollaustahan tämä juu.
 
vierailija
Mitä mitä, menin rättiväsyneenä sänkyyn aikaisin ja ajattelin nyt yöllä lukea viestejä ja yrittää nukahtaa uudestaan. Mitä vielä, nyt silmät kuin pöllön poikasella, yritä nyt tässä nukkua. Ja on vasta tiistai. 🙈
 
vierailija
Mitä mitä, menin rättiväsyneenä sänkyyn aikaisin ja ajattelin nyt yöllä lukea viestejä ja yrittää nukahtaa uudestaan. Mitä vielä, nyt silmät kuin pöllön poikasella, yritä nyt tässä nukkua. Ja on vasta tiistai. 🙈
Tää nauratti:D erityisesti tuo pöllönpoikanen-vertaus! Voin samaistua kyllä... ajatuksena "luen ihan vaan muutaman viestin" ja lopputulos on tämä!
 
vierailija
Huomaa kommentista, että jätit kesken. Ja on tullut jo aika moneen kertaan selväksi, että vihaat kyseistä ficciä. Ihmettelen kyllä miksi se pitää tulla kertomaan joka kerta kun tuo ficci mainitaan. Aika monelle se on kuitenkin suosikki myös ficcin saaman kommenttimäärän perusteella. Vaikka on aiheeltaan raskas, niin on todella hyvin kirjoitettu. Itse en jaksa lukea mitään pelkkiä söpöilyficcejä, vaan pitää olla kunnon juoni eikä vain koko ajan mennä hyvin. Mutta onneksi ficcejä on niin paljon, että varmasti kaikki löytävät itselleen sopivia.
Nimenomaan. Toisekseen, kuinka moni reaalielämässä osaisi vastaavassa tilanteessa olla olematta joko itsekäs tai alentuva? En itse ainakaan. Senkin takia tuo on niin hyvä, että juuri noihin tunteisiin ja toimintamalleihin pystyn samaistumaan. En haluaisi pystyä, mutta minkäs teet. Täydellisyydessä ei ole mitään kiehtovaa.
 
vierailija
Huomaa kommentista, että jätit kesken. Ja on tullut jo aika moneen kertaan selväksi, että vihaat kyseistä ficciä. Ihmettelen kyllä miksi se pitää tulla kertomaan joka kerta kun tuo ficci mainitaan. Aika monelle se on kuitenkin suosikki myös ficcin saaman kommenttimäärän perusteella. Vaikka on aiheeltaan raskas, niin on todella hyvin kirjoitettu. Itse en jaksa lukea mitään pelkkiä söpöilyficcejä, vaan pitää olla kunnon juoni eikä vain koko ajan mennä hyvin. Mutta onneksi ficcejä on niin paljon, että varmasti kaikki löytävät itselleen sopivia.
Mä oikeasti kommentoin tota ficciä ekaa kertaa ikinä. Joo, en mitenkään kauniisti, mutta harmittu lukea niin nurjan puoleista luonnekuvausta pojistamme. Jos pitää kuvitella, niin kuvitelkoot edes laadukkaasti, mutta toi oli minusta vain niin kökkö. Luin siis alun vähän tarkemmin, sitten harppoen jonnekin 11-13 lukuun asti ja kun tajusin, että se edelleen vaan jatkuu, lopetin.
 
vierailija
Nukkuuko Kärtsä Bojanin kainalossa kiertuebussissa, juu vai kullä? Jos kerran nukkumapaikat oli tarkkaan laskettu…
Missä on sanottu, että nukkumapaikat on tarkkaan laskettu?
Vaikea sanoa nukkuuko, kun ei tiedetä, mihin asti hän on mukana ja ottaako bändi myös hotellimajoituksen esim. Tallinnassa.
Jos olisi niin, että K olisi mukana sanotaan noin 5 yötä (mitä en usko, toki toivon), niin mä uskoisin, että ne päätyisivät sinne punkkaan kahdestaan. Se vaan, että en tiedä, onko se niin pieni, ettei siellä vaan de facto voi nukkua kahdestaan ☺
Ois kiva, kun niiden tour bussissa ois yksi edes 100cm ”parivuode” 😆 Mutta ei varmana kyllä ole 😂
 
vierailija
Mä oikeasti kommentoin tota ficciä ekaa kertaa ikinä. Joo, en mitenkään kauniisti, mutta harmittu lukea niin nurjan puoleista luonnekuvausta pojistamme. Jos pitää kuvitella, niin kuvitelkoot edes laadukkaasti, mutta toi oli minusta vain niin kökkö. Luin siis alun vähän tarkemmin, sitten harppoen jonnekin 11-13 lukuun asti ja kun tajusin, että se edelleen vaan jatkuu, lopetin.
Joo, ehkä sun kannattaa pysytellä niissä "tooth rotting fluff"-aihetunnisteen ficeissä vaan.
 
vierailija
Mä oikeasti kommentoin tota ficciä ekaa kertaa ikinä. Joo, en mitenkään kauniisti, mutta harmittu lukea niin nurjan puoleista luonnekuvausta pojistamme. Jos pitää kuvitella, niin kuvitelkoot edes laadukkaasti, mutta toi oli minusta vain niin kökkö. Luin siis alun vähän tarkemmin, sitten harppoen jonnekin 11-13 lukuun asti ja kun tajusin, että se edelleen vaan jatkuu, lopetin.
Oli se alku mullekin rankkaa mutta viehätti kirjoittajan taitavuus. Hän teki näistä henkilöistä todella uskottavat ja elävät. Ainahan ficeissä on kyse kuvitteellisista henkilöistä, joille on vain annettu tiettyjä todellisten ihmisten piirteitä eikä se millään tavalla tahraa todellisia henkilöitä tai tee heistä jotenkin ikäviä. Jossakin vaiheessa, taisi olla sen Zagreb-keikan jälkeen ja ehkä siinä, kun Kris tulee kuvioihin, kun tajusin, että olen täysin koukussa, että henkilöt ovat ihania juuri siksi, että ovat niin virheellisiä ja tekevät vääränlaisia valintoja ja yrittävät pyristellä kohti sitä parempaa.
Ihanaa, että J ei ollut nössö ja ottanut kaikkea vastaan vaan kiltisti ja antanut sitten anteeksi. Olisi ollut täysin kamalaa, jos toinen olisi ollut pyhimys ja toinen sitten se viallinen. Tosielämä ei ole koskaan noin mustavalkoista.

Kirjoittaja on tosi taitava ja tuo on nyt mielestäni yksi parhaista ficeistä, johon palaan. Alku oli ehkä vähän ahdistavaa myös siksi, että luin sitä aina luku kerrallaan enkä kokonaisuutena ja siinä joutui odottamaan liian kauan sitä seuraavaa lukua ja pyörimään niissä ankeissa fiiliksissä. Nyt kun luin alulsta uudelleen, niin ei se alku edes tuntunut niin ankealta, kun aika nopeasti päästiin jo uudenlaisiin kuvioihin. Enemmänkin se on tarina itsensä löytämisestä ja aiheena se on todella kaunis.
 
vierailija
Missä on sanottu, että nukkumapaikat on tarkkaan laskettu?
Vaikea sanoa nukkuuko, kun ei tiedetä, mihin asti hän on mukana ja ottaako bändi myös hotellimajoituksen esim. Tallinnassa.
Jos olisi niin, että K olisi mukana sanotaan noin 5 yötä (mitä en usko, toki toivon), niin mä uskoisin, että ne päätyisivät sinne punkkaan kahdestaan. Se vaan, että en tiedä, onko se niin pieni, ettei siellä vaan de facto voi nukkua kahdestaan
Ois kiva, kun niiden tour bussissa ois yksi edes 100cm ”parivuode” Mutta ei varmana kyllä ole
Bändin puheiden perusteella heillä lienee hotelli sekä Helsingissä että Tallinnassa.
 
vierailija
Okei, tauluagentti arveli, ettei pääsekään fanitapaamiseen, mutta on nyt kuitenkin lähdössä matkaan, eli paikallinen kaverini joka lupasi näyttää Bojanille The Taulun. Lisäksi ehdotin, että hän kysyisi musavideon näyttelijästä jotain mikä ei kuulosta liian shippaavalta (mutta on oikeasti kuitenkin), mutta en tiedä kiinnostaako häntä itseään tämä. :)

Mutta jos hän on liian tiltissä The Bojanin kohtaamisesta kyetäkseen tähän kommunikaatioon, niin joku Vauvalla lupasi viedä printin The Taulusta Kultsan keikoille tarvittavilla selostuksilla varustettuna (muistaakseni tekemiensä villasukkien kanssa) eli joka tapauksessa Bojania saadaan varmaan infottua tästä merkittävästä asiasta tällä viikolla. :)
 
vierailija
On a bus somewhere in the Baltics. A text message arrives on Jere's phone:

B: Are you sleeping?

J: Not yet, is everything ok?

B: Just want to hear your voice. Videocall?

J: We met just a little while ago, and your bed is under my bed, but it's ok.

B: Tell me a bedtime story. I love falling asleep to your voice.

J: Bedtime story. An adult story, I suppose. And not only my voice?

B: Jere, I love that you read my mind. Call now.

J: We have to be quiet so Kris doesn't wake up. I think he's watching over what we are doing.

B: Of course. My mother has asked him to do so. It's not a big deal. But now, call me. I'm waiting.

J: Wait a minute. I need some space, I open my formulasheets.

B: Yes. This is going to be fun.
 
vierailija
Okei, tauluagentti arveli, ettei pääsekään fanitapaamiseen, mutta on nyt kuitenkin lähdössä matkaan, eli paikallinen kaverini joka lupasi näyttää Bojanille The Taulun. Lisäksi ehdotin, että hän kysyisi musavideon näyttelijästä jotain mikä ei kuulosta liian shippaavalta (mutta on oikeasti kuitenkin), mutta en tiedä kiinnostaako häntä itseään tämä.

Mutta jos hän on liian tiltissä The Bojanin kohtaamisesta kyetäkseen tähän kommunikaatioon, niin joku Vauvalla lupasi viedä printin The Taulusta Kultsan keikoille tarvittavilla selostuksilla varustettuna (muistaakseni tekemiensä villasukkien kanssa) eli joka tapauksessa Bojania saadaan varmaan infottua tästä merkittävästä asiasta tällä viikolla.
Mulla olisi yksi pieni juttu joksuille annettavaksi, mutta se perille saaminen on niin vaikeaa. Kantti ei kestä naamatusten antaa mitään ja myyntipöytään ei aina oteta vastaan. Mä olen miettinyt, onko sitten parempi olla kokonaan antamatta, jos ei kehtaa itse niitä antaa. Kai joksut itsekin haluaa tietää, kuka mitäkin antaa.
 
vierailija
Mulla olisi yksi pieni juttu joksuille annettavaksi, mutta se perille saaminen on niin vaikeaa. Kantti ei kestä naamatusten antaa mitään ja myyntipöytään ei aina oteta vastaan. Mä olen miettinyt, onko sitten parempi olla kokonaan antamatta, jos ei kehtaa itse niitä antaa. Kai joksut itsekin haluaa tietää, kuka mitäkin antaa.
Kyllä myyntipöytään yleensä saa vietyä. Suurin osa lahjoista päätynee heille niin, etteivät he tiedä antajaa, esim. merch-pöydän kautta, lavalle tai postitse.
 
vierailija
Okei, tauluagentti arveli, ettei pääsekään fanitapaamiseen, mutta on nyt kuitenkin lähdössä matkaan, eli paikallinen kaverini joka lupasi näyttää Bojanille The Taulun. Lisäksi ehdotin, että hän kysyisi musavideon näyttelijästä jotain mikä ei kuulosta liian shippaavalta (mutta on oikeasti kuitenkin), mutta en tiedä kiinnostaako häntä itseään tämä.

Mutta jos hän on liian tiltissä The Bojanin kohtaamisesta kyetäkseen tähän kommunikaatioon, niin joku Vauvalla lupasi viedä printin The Taulusta Kultsan keikoille tarvittavilla selostuksilla varustettuna (muistaakseni tekemiensä villasukkien kanssa) eli joka tapauksessa Bojania saadaan varmaan infottua tästä merkittävästä asiasta tällä viikolla.
Hienoa, että meillä on agentteja joka lähtöön. "Tauluagentti". 😅
 

Yhteistyössä