Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Win95man kertoi tässä Euroviisupodcastissa olleensa K: n kotona Vantaalla kuulemassa Jeren viisukokemuksesta ja saamassa vinkkejä. Kuinkahan suuri osa tuosta vierailusta kului Bojan-potpurin parissa?
Olisi kyllä ollut erittäin hienosti Aarnin käsikirjoittama käänne tässä saagassa, jos Steve olisi jotenkin onnistunut onkimaan W95mieheltä Kärtsältä lipsahtaneita Bojan-faktoja. :D
 
vierailija
Win95man kertoi tässä Euroviisupodcastissa olleensa K: n kotona Vantaalla kuulemassa Jeren viisukokemuksesta ja saamassa vinkkejä. Kuinkahan suuri osa tuosta vierailusta kului Bojan-potpurin parissa?
Tää on myös mun vahva veikkaus. Eli Win95man alkoi seurata ihan koska Kärde puhui joksuista varmaan tosi paljon sen parin tunnin aikana, mitä näkivät ja juttelivat siellä Vantaalla. K kertonut miten mahtavia tyyppejä ovat jne, ja Win95man kiinnostui, koska kuitenkin liittyvät myös viisukuvioihin.
 
vierailija
Win95M vaikuttaa ihan kivalta tyypiltä, mutta ajoittain voisi vähän antaa suunvuoroa Henrille. Varmaan vaikeaa kun lienee tottunut yksin olemaan esillä ja kun Henry lienee tasaisempi ja hiljaisempi. Häiritsee vaan välillä kun Henri ei saa sanottua mitä oli sanomassa
 
vierailija
Eikös K oltu nähty samaan aikaan Ylellä ku Windows95man oli ollu siellä. Oiskohan K höpötelly Joksuista jotain sille silloin
No tää olis munkin veikkaus. Koska jos K:n oli tarkoitus auttaa viisuihin valmistautumisessa kertomalla omista kokemuksistaan tms. niin sittenhän K on varmaan puhunut puolet ajasta the Bojanista 😅 Ja varmaan kertonut kyllä muutenkin olevansa JO:n keikoilla ensi viikolla.
 
vierailija
Kärppy promoaa Joksuja 😄 Tulee mieleen feissari joka nappaa pahaa-aavistamattoman ohikulkijan pihteihinsä ja laittaa levyn pyörimään. Toivottavasti sieltä nyt muutama vinkki tarttui matkaan, muukin kuin että kosi heti jos tapaat elämäsi braderin.
 
vierailija
K: Ja siis näin niinku yhteenvetona, kyl sun ehdottomasti kantsii sinne viisuihin lähteä!

W95M: Ok!

K: Tiiätkö mikä muuten oli kaikkein parasta koko siinä hommassa?

W95M: No kerro?

K: Bojan oli siellä, siitä hetkestä asti kun me ekan kerran katottiin toisiamme niin mä tiesin, että meidän välillä oli jotain, ja sillon vikana yönä Bojan…

W95M: Aaaaaaaaaa ei taas tätä! Auttakaa joku?!

Jesse: No worries, tällasia tilanteita varten meillä kuuluu aina raideriin voileipä.


- Joymuffin-AASI
😂🤣😂
 
vierailija
Nyt kun miettii niin onhan tuo K ja B toisensa löytäminen viisuissa ihan ihme juttu. Pieni kateus nostaa päätään, kun ajattelee, miten ihanaa olisi löytää tuollainen sielun veli ja something more. Kuinkahan paljon vastaavaa tapahtuu, mutta niitä tarinoita ei vaan tuoda meidän silmille niinkuin tämä.
 
vierailija
Hei, olisi kiva jos ei kyseltäisi ficceihini uusia osia. Se on tosi imartelevaa, mutta olen kamppaillut pahentuneiden burnout-oireiden kanssa joulukuusta asti normaalien vaikeiden terveysongelmieni päällä. Yleensä ficcien kirjoittaminen ei vaikuta asiaan, mutta Unlock-ficin kanssa useampi ihminen pyyteli jatko-osaa pian ja puskin sen sitten valmiiksi vähän nopeammin kuin se olisi syntynyt muuten, ja se ei ollut hyvä juttu itselleni. Tarkoitus ei siis tietenkään syyllistää ketään, mutta ymmärrätte varmaan. :)

Elätin toivoa, että olisin saanut Beds Full of Entropyn seuraavan osan valmiiksi tänään illalla tai viimeistään huomenna, mutta nyt veikkaisin huomista tai tiistaita, kirjoittaminen ei ole kovin nopeaa tällä hetkellä. Sitten pidän vähän taukoa Suomen-keikkojn ympärillä ja tuosta seuraavat pari viikkoa saattaa tulla vain yksi lyhyt one-shot ja ehkä muuta pikkusälää. Toivotaan kiertueen olevan ficcaajillekin inspiroiva, niin eiköhän muilta tule sinä aikana tarinoita. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Joymuffin, tunnen jotenkin sielujen sympatiaa. Itselläni on toistamiseen burnout, plus pari muutakin terveysongelmaa. Palasin töihin 60% työajalla joksikin aikaa, mutta tiedän etten kykene enää kokopäivätyöhön. Kiukuttaa kun keho ei vaan toimi. En kestä enää yhtään stressiä, en yhtään. Pelottaa Joksujen vierailu Suomessa. En ole menossa keikalle, mutta se muutoin seuraaminen tulee niin käymään voimille ja töissäkin pitäisi käydä.
 
vierailija
Joymuffin, tunnen jotenkin sielujen sympatiaa. Itselläni on toistamiseen burnout, plus pari muutakin terveysongelmaa. Palasin töihin 60% työajalla joksikin aikaa, mutta tiedän etten kykene enää kokopäivätyöhön. Kiukuttaa kun keho ei vaan toimi. En kestä enää yhtään stressiä, en yhtään. Pelottaa Joksujen vierailu Suomessa. En ole menossa keikalle, mutta se muutoin seuraaminen tulee niin käymään voimille ja töissäkin pitäisi käydä.
Auts. :-/ Minulla siis vuosia kestänyt ja ajoittain paheneva burnout johtuu lähinnä terveysongelmista, osittain niiden aiheuttamasta massiivisesta stressistä ja kuormituksesta ja osittain siitä, että ne fyysisellä tasolla heikentävät stressinsietokykyä erittäin paljon. En onneksi usko, että itselleni kiertueen etäseuraaminen stressaa, varsinkin kun ei tarvitse tehdä juuri muuta, mutta ymmärrän miten normaalisti työssäkäyville tai perhettä pyörittäville se voi olla melkoinen koettelemus muun homman päälle.

- Joymuffin
 
vierailija
Oi että, niin olisi
No, tiistaina klo 15? JO:n ig. Tiedä taas mitä tuokin tarkoittaa. Hassua, että siinä osoitteessa on 88.

HS sössötti eilen juuri että sekin on nyt pahisnumero (muka Heil Hitl…, koska H on aakkosten 8. kirjain 🤦‍♀️) En nyt yhdistä tietenkään Hitleriin tota, mutta hassua että juuri kun HS on ottanut aiheen esille kyseinen numero tulee vastaan, kun en muista milloin olisin viimeksi muuten sen nähnyt.
 
vierailija
No, tiistaina klo 15? JO:n ig. Tiedä taas mitä tuokin tarkoittaa. Hassua, että siinä osoitteessa on 88.

HS sössötti eilen juuri että sekin on nyt pahisnumero (muka Heil Hitl…, koska H on aakkosten 8. kirjain ) En nyt yhdistä tietenkään Hitleriin tota, mutta hassua että juuri kun HS on ottanut aiheen esille kyseinen numero tulee vastaan, kun en muista milloin olisin viimeksi muuten sen nähnyt.
Tarkoittaa ihan kadunnumeroa. Tuossa osiotteessa on lontoolainen livemusiikkibaari.
 
vierailija
Joymuffin, ymmärrän hyvin. Niinkuin jossain kohtaa sanoin, mulla on krooninen neurologinen sairaus joka vaikuttaa paljon kaikkeen. Mietin Joksujen keikkaa, voinko mennä kun olisin kotona ~00 ja lapsella on peli sunnuntaiaamuna niin että pitäisi lähteä kotoa joskus kahdeksan maissa. Että onko se liikaa yhdelle viikonlopulle. Meneekö viikko pilalle siitä valvomisesta, vaikka autolla olisinkin liikkeellä.

Ehkä ostan parin kympin lipun ni ei haittaa, jos päätän illalla etten lähde. Asun Turun seudulla, ~2h meiltä Kultsalle.

Mä olen tosi herkkä stressaamaan. Olen kaveriporukan "Euroviisuexpertti" ja stressaan nyt sitä kun en katsonut Melloja, en Sanremoa jne. Toisaalta teen 100% työaikaa, vaativa asiantuntijatyö (ja siihen se sairaus päälle). Suorittaja mikä suorittaja.

Ehkä mun on pakko mennä imemään energiaa Joksuista, sillä jaksaa taas hetken.

Hitto miten paljon henkilökohtaista tulee kerrottua. No en usko, että kukaan tunnistaa. Ja jos tunnistaa, roikkuu hänkin shippausketjussa 🤭

Mango
 
vierailija
Joymuffin, ilman muuta otat sen ajan ficcien kirjoittamiseen, minkä terveys antaa myöten. Kyllä me lukijat jaksetaan odottaa. Ylipäätään et ole velvollinen tuottamaan meille ficcejä eikä missään nimessä varsinkaan oman hyvinvointisi kustannuksella.

Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin kuormittuneille ❤
 
vierailija
Joymuffin, ymmärrän hyvin. Niinkuin jossain kohtaa sanoin, mulla on krooninen neurologinen sairaus joka vaikuttaa paljon kaikkeen. Mietin Joksujen keikkaa, voinko mennä kun olisin kotona ~00 ja lapsella on peli sunnuntaiaamuna niin että pitäisi lähteä kotoa joskus kahdeksan maissa. Että onko se liikaa yhdelle viikonlopulle. Meneekö viikko pilalle siitä valvomisesta, vaikka autolla olisinkin liikkeellä.

Ehkä ostan parin kympin lipun ni ei haittaa, jos päätän illalla etten lähde. Asun Turun seudulla, ~2h meiltä Kultsalle.

Mä olen tosi herkkä stressaamaan. Olen kaveriporukan "Euroviisuexpertti" ja stressaan nyt sitä kun en katsonut Melloja, en Sanremoa jne. Toisaalta teen 100% työaikaa, vaativa asiantuntijatyö (ja siihen se sairaus päälle). Suorittaja mikä suorittaja.

Ehkä mun on pakko mennä imemään energiaa Joksuista, sillä jaksaa taas hetken.

Hitto miten paljon henkilökohtaista tulee kerrottua. No en usko, että kukaan tunnistaa. Ja jos tunnistaa, roikkuu hänkin shippausketjussa

Mango
Jos vaan mitenkään pystyt lähtemään, vaikka siitä menisi pari päivää pilalle tai toipumiseen, niin minusta kannattaa lähteä. :) Ja propsit kaikille, jotka pystyvät tekemään täyttä työaikaa terveyshaasteiden kanssa ja vielä pyörittämään perhekuviot, kun itse saan hädin tuskin tehtyä sen muutaman tunnin viikossa.

- Joymuffin
 
vierailija
Hei, olisi kiva jos ei kyseltäisi ficceihini uusia osia. Se on tosi imartelevaa, mutta olen kamppaillut pahentuneiden burnout-oireiden kanssa joulukuusta asti normaalien vaikeiden terveysongelmieni päällä. Yleensä ficcien kirjoittaminen ei vaikuta asiaan, mutta Unlock-ficin kanssa useampi ihminen pyyteli jatko-osaa pian ja puskin sen sitten valmiiksi vähän nopeammin kuin se olisi syntynyt muuten, ja se ei ollut hyvä juttu itselleni. Tarkoitus ei siis tietenkään syyllistää ketään, mutta ymmärrätte varmaan.

Elätin toivoa, että olisin saanut Beds Full of Entropyn seuraavan osan valmiiksi tänään illalla tai viimeistään huomenna, mutta nyt veikkaisin huomista tai tiistaita, kirjoittaminen ei ole kovin nopeaa tällä hetkellä. Sitten pidän vähän taukoa Suomen-keikkojn ympärillä ja tuosta seuraavat pari viikkoa saattaa tulla vain yksi lyhyt one-shot ja ehkä muuta pikkusälää. Toivotaan kiertueen olevan ficcaajillekin inspiroiva, niin eiköhän muilta tule sinä aikana tarinoita.

- Joymuffin
Hei Joymuffin! Tsemppiä sinulle ❤ oletko tulossa Suomeen käymään keikoille?
 

Yhteistyössä