Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Onko nuo ccc:n alun OMG ja WTF huudot kenties kanssa-nautojen? xD Laitan tämän tänne talteen, että löydän sen vielä huomenna.
Lol, vois hyvin olla! Vähänkö hyvin H vetää kapellimestarina, hauska katsella!
 
vierailija
Olikos niin, että myös jonkun muun kuin vienti-emman kiitospuheessa K kiitteli suomen lisäksi englanniksi, jotain tyyliin thank you ja i love you. Joo voi olla, että oli suunnattu ulkomaalaisille faneille, mutta viime aikoina on tuo i love you tullut monessa yhteydessä (kuten mitä sanoa ystävänpäivänä) 🤔
Sanoi sen vanhemmilleenkin. Onhan tuo I love you lähtenyt kärtsältä aika helposti jo kauan sitten. Esimerkiksi siinä kutsuhuudossa Bojanille viisujen jälkeen.
 
vierailija
Mä en kyllä todellakaan usko mitään ”sen tyyppisiä” tunteita Boitsulta Damonia kohtaan. Koheltaa minkä koheltaa (menemättä sen pidemmälle) ja that’s it.
Minullakin oli ensimmäinen ajatus Damonista, että näpit irti Bojanista🙂mutta jos tarkemmin ajattelee, miksi B ei saisi löytää ikiomaa suhdetta ihmisen kanssa, joka on vain häntä varten.
 
vierailija
Minullakin oli ensimmäinen ajatus Damonista, että näpit irti Bojanistamutta jos tarkemmin ajattelee, miksi B ei saisi löytää ikiomaa suhdetta ihmisen kanssa, joka on vain häntä varten.
No en itse halua ainakaan miettiä sitä vielä. Jos en näe heillä kemiaa se tuntuu vain tyhmältä. Toki hänen suhteittensa kemia ei ehkä meille asti välity, mutta en mä silti ala leikkiä että olisin iloinen, jos en näe sitä, kun K:n kanssa näen. Ja siis tää kuulostaa siltä kuin en toivoisi hänelle onnea, siitä ei ole kyse.
 
vierailija
Mitä haittaa siitä on jos Boitsu ja Damon on kahdestaan liikkeellä? Ovat kavereita ja vapaita ihmisiä tekemään mitä haluavat.
En minäkään ymmärrä, vaikka tykkään valtavasti K:sta, B:stä ja heistä yhdessä. Näen sen niin että jos toinen on kuitenkin varattu, niin toinen on vapaa tekemään mitä haluaa. Ihanahan se vaan olisi jos B:kin löytäisi jonkun sellaisen jonka kanssa haluaa olla. Ja jos tilanne olisi toisinpäin, olisin täällä puolustamassa K:n vapautta löytää joku. Enkä todellakaan ankeuttele palstalla, enkä vastusta kenenkään shippausta, vaan ihastelen molempia ja yhteisiä juttujaan ja muita joksuja myös. Tykkään vaan tasapuolisuudesta ja minulla tökkii se ajatus, että B:n odotetaan elävän sinkkuna sillä välin, jos toinen heistä ilmeisesti on kuitenkin tehnyt erilaiset valinnat.
 

Yhteistyössä