vierailija
Ja pressaehdokkaat analysoimassa sitä.Klo 12 tänään mtv katsomossa Levyraati Ruoskineen katsottavissa.
Ja pressaehdokkaat analysoimassa sitä.Klo 12 tänään mtv katsomossa Levyraati Ruoskineen katsottavissa.
Mua ärsyttää kun en voi suurinta osaa Jance-ficeistä lukea, kun niissä on yleensä aivan väärä pari Bojanille, ja olen sen verran OTP-uskollinen, etten halua lukea yhtään mitään sellaista. Varmaan monta muuten ihan passelia ficciä jää välistä, kun en voi niitä lukea. Onneksi AO3:ssa on sentään filtteröinti, ei tarvitse kestää noita "vääräuskoisia" ficcejä selatessaan.Ihana tämä Jance-ficci, ehkä suosikkini Jance-tarinoista (tosin tykkään myös siitä taide-AU:sta). Ei seksiä, mutta huom. sisältää hyvin ohimenevästi lyhyitä viittauksia vääräoppisiin Bojan-shippeihin. https://archiveofourown.org/works/53329777
Tää oli ihana ficci ja tuosta vissiin tulee myös yks luku Nacen näkökulmasta!Ihana tämä Jance-ficci, ehkä suosikkini Jance-tarinoista (tosin tykkään myös siitä taide-AU:sta). Ei seksiä, mutta huom. sisältää hyvin ohimenevästi lyhyitä viittauksia vääräoppisiin Bojan-shippeihin. https://archiveofourown.org/works/53329777
Filtteritoiminto ao3:ssa ja Tumpussa ovat pelastaneet monelta harmiltaMua ärsyttää kun en voi suurinta osaa Jance-ficeistä lukea, kun niissä on yleensä aivan väärä pari Bojanille, ja olen sen verran OTP-uskollinen, etten halua lukea yhtään mitään sellaista. Varmaan monta muuten ihan passelia ficciä jää välistä, kun en voi niitä lukea. Onneksi AO3:ssa on sentään filtteröinti, ei tarvitse kestää noita "vääräuskoisia" ficcejä selatessaan.
Voisin lukea muuten, mutta väärä B paritus ei käy eli kiitos ilmoittamisesta, itse oon tykännyt siitä Jance Ikea-ficistäIhana tämä Jance-ficci, ehkä suosikkini Jance-tarinoista (tosin tykkään myös siitä taide-AU:sta). Ei seksiä, mutta huom. sisältää hyvin ohimenevästi lyhyitä viittauksia vääräoppisiin Bojan-shippeihin. https://archiveofourown.org/works/53329777
Vauvalla siihen positiviseen huomioon riittää se kun saan runsaasti yläpeukkuja ja joku lähtee mukaan huumoriin. Tällä peukutusten puutteesta johtuen jälkimmäinen. Toki jos joku viitsii erikseen kiittää jonkun linkin tai kuvan etsimisestä niin ei se haittakaan.Ei se halua positiivista huomiota, haluaa pelkästään provosoida.
Kommentoin kyllä, jos aihetta on.Tämähän se, ei maksa enää vaivaa kommentoida puheitaan
Otetaanpas uudestaan. Säännöt ja kohtaMä lähinnä ihmettelen, että joku on noin täynnä pahaa oloa ja sappea, että ainoa sen kanavointikanava on provota keskustelupalstoilla. Ilmeisesti siitä jotakin saa, kun täällä on nyt jaksanut trollata ja jankata ja kiusata kuukausien ajan, mutta ei voi kauhean kiva elämä tuolla ihmisellä olla.
No ensinnäkin, kaikki eivät ole samaa mieltä siitä, että tämä on shippipalsta. Jos shippaajat osaisivat ohitella todellisuusviestejä, ei näitä riitoja tarvitsisi tulla.Mikä on motiivi olla täällä shippipalstalla jos haluaa jankata vain tuosta yhdestä ja samasta asiasta?
Mä en ainakaan täällä ala muita keskustelijoita miellyttämään tai tanssimaan heidän pillinsä mukaan. Jos hänestä tulee puhe niin ei ole mikään punainen vaate minulle.Miksi pitäisi mainita, suurinta osaa ei kiinnosta, ei ole vain yhden ihmisen mielipide?
Tykkääköhän gf kahvista vai teestä, mitä veikkaat?Ei ole koskaan kuulunut. Yritä nyt skarpata. Mitä tykkäsit Ruoskasta? Mikä on lempificcisi?
Jonkinlaisena shippauksena kyllä voi pitää sitä kesäistä häähuumaa Vauvalla kun kaikki meni keskenään naimisiin!
Mulla sama. En koskaan tuo häntä keskusteluun tai aloita, mutta jos joku sanoo häneen liittyvää mihin haluan kommentoida, niin kommentoin.Enhän minä nyt tosiaankaan näillä palstoila vaan yhdestä asiasta kirjoittele. Et vaan tiedä mistä muusta kirjoitan ja mitkä ovat minun kirjoituksiani. Aika monta hupijuttuakin on lähtenyt näiltä näppäimiltä. Se siitä.
Koko hommahan lähti siitä kun joku kirjoitti kyseisestä henkilöstä ja johon minä vastasin että on kirjoitettu ennenkin. Siitä sitten alkoi hirveä vääntö. Itse asiaa en edes esille nostanut (hyvin hyvin harvoin siitä kirjoittelen ylipäätänsä) vaan vaan tuon väitteen ettei muka olisi ollut sallittua täällä. Ja tottakai korjaan sitä väärää väitettä tai muistoa ja huvikseen vaikka niin pitkään kuin tarvetta.
Ihmettelen sitten motiiviasi vastata tähän viestiin. Miksi jatkaa keskustelua aiheesta, ellet ole tahallasi provoamassa? Mitään keskustelun aihetta asiasta ei tällä hetkellä ole, joten pitkität turhaan taas tätä keskustelua.Mulla sama. En koskaan tuo häntä keskusteluun tai aloita, mutta jos joku sanoo häneen liittyvää mihin haluan kommentoida, niin kommentoin.
Tää gf-pois jankkaaja tekee nyt hallaa agendalleen, koska ne ovat hänen kommenttinsa nyt, jotka pääasiassa pitävät aihetta esillä liikaakin ketjussa. Olisi hiljaa niin kukaan ei jankkaisi saako aiheesta keskustella.
On mutta ne ei nää videota.Ja pressaehdokkaat analysoimassa sitä.
La-iltana siisNähdäänkö Bojan illalla juryilemassa?
Sori, mutta kaikki K&B:n suhteen ihasteluun mukaan lähteneet eivät epärealistisesti shippaa.Puutarha on shippipalsta. Piste.
T. Alkuperäinen nimimerkillinen Pasi ja Jani puutarhaketjun, värikkäät syysperennat ketjun ja siirtolapuutarhaketjun vakkari joka siirtyi tänne evakkoon koska Vauvalla ei arvostettu Balkaninruusun ja Jerikonruusun sovittamista samaan ruukkuun
Täällä on ainakin pakkelit naamassa sitä vartenLa-iltana siis
Puutarha on shippipalsta. Piste.
T. Alkuperäinen nimimerkillinen Pasi ja Jani puutarhaketjun, värikkäät syysperennat ketjun ja siirtolapuutarhaketjun vakkari joka siirtyi tänne evakkoon koska Vauvalla ei arvostettu Balkaninruusun ja Jerikonruusun sovittamista samaan ruukkuun
Näyttää gf-pois jankkaajille, että ei muut ole samaa mieltä. Ja näyttää, että eivät kaikki aiheen hyväksyvät tuo kuitenkaan sitä itse tänne.Ihmettelen sitten motiiviasi vastata tähän viestiin. Miksi jatkaa keskustelua aiheesta, ellet ole tahallasi provoamassa? Mitään keskustelun aihetta asiasta ei tällä hetkellä ole, joten pitkität turhaan taas tätä keskustelua.
Toivottavasti! Meikit on varattu naamaa varten.Nähdäänkö Bojan illalla juryilemassa?