Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiva kuulla!
AO3:n tunnelma taitaakin olla vähän rakkaudellisempi kuin Vauvan ja Plussan - ainakin keskimäärin. Toki näillä suomalaisalustoillakin on hetkensä.

Jep, MRS=3
AO3:ssa ei harmillisesti vain ole kunnon sosiaalisuusominaisuuksia, joten siellä olevat kai kirjoittelevat keskenään lähinnä Tumpussa (jossa en ole) ja Discordeissa (minut on kutsuttu johonkin, mutta en ole vielä varma, haluanko liittyä) ja olen jäänyt vähän ulkopuoliseksi siinä. :) Mutta näemmä sielläkin on saman ikäluokan porukkaa kuin täälläkin, tai näkeehän sen toki ficcien sisällöstäkin, että varsin eri-ikäistä porukkaa niitä kirjoittelee.

- Joymuffin
 
vierailija
Ei ole koskaan kuulunut. Yritä nyt skarpata. Mitä tykkäsit Ruoskasta? Mikä on lempificcisi?
Koska viesti meni taas linkkien takia moderointiin niin nostetaanpa sitten perinteisellä tekniikalla yksi viesti heinäkuulta. Löytyy sivulta 269. Ja näitä viestejä missä mainitaan löytyy vaikka kuinka, voin nostella niitä kyllä esiin.
"Manifestoidaan gf:lle joku uusi ihana mies, gf ja J kaunis pikainen ero, J&B samaan paikkaan samaan aikaan ja annetaan heidän rakkautensa tehdä tehtävänsä ja nousta kukoistukseensa 🤩

M"
Huomattavaa on että tuonkaan viestin jälkeen ei ole alkanut moraalisaarnaus. Me oltiin vähän eri porukkaa silloin.
 
vierailija
Löysin kivan uuden ystävän AO3:n kautta. Olemme samalla alalla (useammallakin) ja meillä on tosi paljon yhteistä. Hän on myös löytänyt kumppanin toisesta shippaajasta (käsittääkseni AO3:ssa myös?). Minusta on jotenkin ihanaa, että shippaajat shippaavat myös itseään toisilleen. Näillä palstoilla ei ole vielä tainnut käydä niin.

- Joymuffin
Jonkinlaisena shippauksena kyllä voi pitää sitä kesäistä häähuumaa Vauvalla kun kaikki meni keskenään naimisiin!
 
vierailija
Mikä on motiivi olla täällä shippipalstalla jos haluaa jankata vain tuosta yhdestä ja samasta asiasta?
Mikä on motiivi tulla tänne ja väittää että täällä ei ole asiasta ennen keskusteltu vaikka todisteita on jo vaikka kuinkaja vakkarit niin sanovat? Mitään vänkäystä ei olisi edes tullut kun olisi vaan uskottu siihen että keskusteltu on. Jos on uusi täällä niin sitten on, sen voi kyllä myöntää ettei ole ollut täällä pitkään tai vaihtoehtoisesti ettei muista.
 
vierailija
Tähän haluaisin kans vastauksen, minun viihtymiseen täällä tämä kyllä vaikuttaa, emossa tätä nykyä parempi meno, onneksi välillä täälläkin on hetkensä
Ihmettelen myös näin ekalta sivulta asti mukana olleena, ja ärsyttää itseänikin jo tuo todellisuusjankkaaja. Emolta hänen viestinsä voi poistaa, niin siksi on pesiytynyt tänne.
 
vierailija
Ihmettelen myös näin ekalta sivulta asti mukana olleena, ja ärsyttää itseänikin jo tuo todellisuusjankkaaja. Emolta hänen viestinsä voi poistaa, niin siksi on pesiytynyt tänne.
Siinä sitä olisikin poistelua, sen verran useasti täällä on asia otettu esille ihan nimimerkillistenkin toimesta. Ja toiset nimimerkilliset tykkäilleet niistä.
 
vierailija
Käyttäisit aikaasi johonkin hyödylliseen, jookos, nosta vaikka vanhoja ficcejä esiin ennemmin Vaikka Leilan ficit voisit kaivaa. Siitä saisit kiitosta.
Enhän minä nyt tosiaankaan näillä palstoila vaan yhdestä asiasta kirjoittele. Et vaan tiedä mistä muusta kirjoitan ja mitkä ovat minun kirjoituksiani. Aika monta hupijuttuakin on lähtenyt näiltä näppäimiltä. Se siitä.

Koko hommahan lähti siitä kun joku kirjoitti kyseisestä henkilöstä ja johon minä vastasin että on kirjoitettu ennenkin. Siitä sitten alkoi hirveä vääntö. Itse asiaa en edes esille nostanut (hyvin hyvin harvoin siitä kirjoittelen ylipäätänsä) vaan vaan tuon väitteen ettei muka olisi ollut sallittua täällä. Ja tottakai korjaan sitä väärää väitettä tai muistoa ja huvikseen vaikka niin pitkään kuin tarvetta.
 
vierailija
Ei se halua positiivista huomiota, haluaa pelkästään provosoida.
Mä lähinnä ihmettelen, että joku on noin täynnä pahaa oloa ja sappea, että ainoa sen kanavointikanava on provota keskustelupalstoilla. Ilmeisesti siitä jotakin saa, kun täällä on nyt jaksanut trollata ja jankata ja kiusata kuukausien ajan, mutta ei voi kauhean kiva elämä tuolla ihmisellä olla.
 

Yhteistyössä