Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihana tämä Jance-ficci, ehkä suosikkini Jance-tarinoista (tosin tykkään myös siitä taide-AU:sta). Ei seksiä, mutta huom. sisältää hyvin ohimenevästi lyhyitä viittauksia vääräoppisiin Bojan-shippeihin. https://archiveofourown.org/works/53329777
Mua ärsyttää kun en voi suurinta osaa Jance-ficeistä lukea, kun niissä on yleensä aivan väärä pari Bojanille, ja olen sen verran OTP-uskollinen, etten halua lukea yhtään mitään sellaista. Varmaan monta muuten ihan passelia ficciä jää välistä, kun en voi niitä lukea. Onneksi AO3:ssa on sentään filtteröinti, ei tarvitse kestää noita "vääräuskoisia" ficcejä selatessaan.
 
vierailija
Mua ärsyttää kun en voi suurinta osaa Jance-ficeistä lukea, kun niissä on yleensä aivan väärä pari Bojanille, ja olen sen verran OTP-uskollinen, etten halua lukea yhtään mitään sellaista. Varmaan monta muuten ihan passelia ficciä jää välistä, kun en voi niitä lukea. Onneksi AO3:ssa on sentään filtteröinti, ei tarvitse kestää noita "vääräuskoisia" ficcejä selatessaan.
Filtteritoiminto ao3:ssa ja Tumpussa ovat pelastaneet monelta harmilta❤
 
vierailija
vierailija
Mä lähinnä ihmettelen, että joku on noin täynnä pahaa oloa ja sappea, että ainoa sen kanavointikanava on provota keskustelupalstoilla. Ilmeisesti siitä jotakin saa, kun täällä on nyt jaksanut trollata ja jankata ja kiusata kuukausien ajan, mutta ei voi kauhean kiva elämä tuolla ihmisellä olla.
Otetaanpas uudestaan. Säännöt ja kohta
3. Kunnioita muita ja muiden mielipiteitä. Älä hauku toisia keskustelijoita.
 
vierailija
Puutarha on shippipalsta. Piste.

T. Alkuperäinen nimimerkillinen Pasi ja Jani puutarhaketjun, värikkäät syysperennat ketjun ja siirtolapuutarhaketjun vakkari joka siirtyi tänne evakkoon koska Vauvalla ei arvostettu Balkaninruusun ja Jerikonruusun sovittamista samaan ruukkuun :D
 
vierailija
Ei voi olla totta, tyyppi kiertää Vauvaa ja puutarhaa jankkaamassa ikuisesti samoista asioista ja provoamassa. En vain voi uskoa, kuinka tyhjä ja surullinen elämä tällä tyypillä täytyy olla. Kävisi melkein sääliksi, ellei olisi niin rasittava ja huomionhakuinen ihminen.
 
vierailija
Enhän minä nyt tosiaankaan näillä palstoila vaan yhdestä asiasta kirjoittele. Et vaan tiedä mistä muusta kirjoitan ja mitkä ovat minun kirjoituksiani. Aika monta hupijuttuakin on lähtenyt näiltä näppäimiltä. Se siitä.

Koko hommahan lähti siitä kun joku kirjoitti kyseisestä henkilöstä ja johon minä vastasin että on kirjoitettu ennenkin. Siitä sitten alkoi hirveä vääntö. Itse asiaa en edes esille nostanut (hyvin hyvin harvoin siitä kirjoittelen ylipäätänsä) vaan vaan tuon väitteen ettei muka olisi ollut sallittua täällä. Ja tottakai korjaan sitä väärää väitettä tai muistoa ja huvikseen vaikka niin pitkään kuin tarvetta.
Mulla sama. En koskaan tuo häntä keskusteluun tai aloita, mutta jos joku sanoo häneen liittyvää mihin haluan kommentoida, niin kommentoin.
Tää gf-pois jankkaaja tekee nyt hallaa agendalleen, koska ne ovat hänen kommenttinsa nyt, jotka pääasiassa pitävät aihetta esillä liikaakin ketjussa. Olisi hiljaa niin kukaan ei jankkaisi saako aiheesta keskustella.
 
vierailija
Mulla sama. En koskaan tuo häntä keskusteluun tai aloita, mutta jos joku sanoo häneen liittyvää mihin haluan kommentoida, niin kommentoin.
Tää gf-pois jankkaaja tekee nyt hallaa agendalleen, koska ne ovat hänen kommenttinsa nyt, jotka pääasiassa pitävät aihetta esillä liikaakin ketjussa. Olisi hiljaa niin kukaan ei jankkaisi saako aiheesta keskustella.
Ihmettelen sitten motiiviasi vastata tähän viestiin. Miksi jatkaa keskustelua aiheesta, ellet ole tahallasi provoamassa? Mitään keskustelun aihetta asiasta ei tällä hetkellä ole, joten pitkität turhaan taas tätä keskustelua.
 
vierailija
Puutarha on shippipalsta. Piste.

T. Alkuperäinen nimimerkillinen Pasi ja Jani puutarhaketjun, värikkäät syysperennat ketjun ja siirtolapuutarhaketjun vakkari joka siirtyi tänne evakkoon koska Vauvalla ei arvostettu Balkaninruusun ja Jerikonruusun sovittamista samaan ruukkuun
Sori, mutta kaikki K&B:n suhteen ihasteluun mukaan lähteneet eivät epärealistisesti shippaa.
 
vierailija
Ihmettelen sitten motiiviasi vastata tähän viestiin. Miksi jatkaa keskustelua aiheesta, ellet ole tahallasi provoamassa? Mitään keskustelun aihetta asiasta ei tällä hetkellä ole, joten pitkität turhaan taas tätä keskustelua.
Näyttää gf-pois jankkaajille, että ei muut ole samaa mieltä. Ja näyttää, että eivät kaikki aiheen hyväksyvät tuo kuitenkaan sitä itse tänne.
Eli turha huutaa, että me kaikki olemme trolleja tai haluamme sabotoida jotain.
 

Yhteistyössä