Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kärtsän itsevarma tapa kantaa oma vartalonsa on saanut minut tykkäämään vähän enemmän omastani. Minullakin on arpia, railoja, jälkiä, mutta niistä ei tarvitse kantaa häpeää tai kokea taakkaa, ne ovat vain osa tarinaa. Kärtsä on ihana, kaunis, epätäydellinen, seksikäs. Minunkin kehollani on oikeus kokea olevansa hyvä ja rakastettu, juuri sellaisena kuin on.
💚❤💚❤💚 Mulla vähän sama, mutta matkaa vielä edessä.
 
vierailija
Hei joku OF-naudoista! Montako tykkäystä uusimalla kuvalla on? Entä edellisen postauksen tykkääjien määrä? En ole itse siellä, mutta ehkä siinä karsinassa jossain vaiheessa pistäydyn.. Uteliaisuudesta vaan, kun useampi on ehkä liittynyt (uudellen) tän myötä!
Nyt on 112 ja tippiä noin 200$. Parin viikon sisään tulleissa kuvissa parhaimmillaan 180 tykkäystä. Mut tykkäykset tulee nykyään tosi ripotellen, kun ei ole enää päivittäistä julkaisua ja samaa kellonaikaa. Nyt on kyl joissain kuvissa näkynyt kommentointia sellaisiltakin, joilta ei aiemmin oo näkynyt.

Joulukalenterin ensimmäisellä postauksella (piparinleivonta) on eniten tykkäyksiä 435 kpl, ja "yllättäen" jouluaaton postauksessa eniten tippiä, eli yli 1000$. Seuraavaksi tipatuin ja tykätyin on kylpykuva, jossa yli 500$.

Jos se itse arvioi joulukuun tuottaneen noin 40 000, niin kyllä siellä aika paljon on porukkaa piileskellyt, jotka ei ole edes tykkäystä uskaltanut painaa.
 
vierailija
Toimisikin noin. Tähän mennessä saldo on hetero-oletettu sukulaismies ja Nace meidän keittiössä joskus kesällä ja nyt uuden vuoden alkajaisiksi ilmeisesti B ja vauva stoorien innnoittamana oltiin taas meidän keittiössä. Tällä kertaa ihan siveästi kahvilla ja tämä oli onneksi vaan jonkinlainen hetkellinen tuokiokuvauni. Nyt siellä oli minä, Pyhi ja näyttelijä Miitta S. ja Miitalla ja Pyhillä oli vauvat. Minä hoidin sitä Pyhin vauvaa ja jossain vaiheessa olin että ei perkle, kyllä se Pyhi vaan yrittää iskeä minua. Onneksi uni loppui siihen. Seuraavaksi vuorossa on varmaan kimallekameli ja sitten ollaankin jo siirrytty makkarin puolelle.

Hyviä öitä ja parempia unia kaikille!
Oh no! Toivottavasti viime yö sujui paremmin 💕
Itsekään en ole onnistunut näkemään kuumia unia K:sta ja B:stä, mutta täytyy kai olla kiitollinen siitä, etten ole myöskään nähnyt unia Pyhistä tai herranjestas kimallekamelista 😂
 
vierailija
B: Morning honey. I spent a night looking for your latest videos and pictures. They are quite different from the previous one. What is really going on there?

K: Nothing special. Just starting to open my mind.

B: Open your mind? Sounds nice. Was the gig in Stockholm one of this process?

K: Maybe, I don't know. This year has been very special. I met you and everything has happened.

B: We met, yes. And we will meet again after few weeks. Isn't it fun?

K: Yes, yes. I am waiting for you. I am prepared to meet you.

B: Really. Now I understand all those pictures and videos. You have preparede to meet me. Should I be scared?

K: Think about it. I am waiting.
 
vierailija
B: Morning honey. I spent a night looking for your latest videos and pictures. They are quite different from the previous one. What is really going on there?

K: Nothing special. Just starting to open my mind.

B: Open your mind? Sounds nice. Was the gig in Stockholm one of this process?

K: Maybe, I don't know. This year has been very special. I met you and everything has happened.

B: We met, yes. And we will meet again after few weeks. Isn't it fun?

K: Yes, yes. I am waiting for you. I am prepared to meet you.

B: Really. Now I understand all those pictures and videos. You have preparede to meet me. Should I be scared?

K: Think about it. I am waiting.

Hmmm - kukahan siinä oikeasti saa olla peloissaan :) Mä vähän luulen, että Bojan on oikeassa seurassa ja oikealla hetkellä jotain aivan muuta kuin jokaäidin toivevävy.
 
vierailija
Mä olen muutamaan otteeseen nähnyt Joksuista jonkun unen pätkän, vaikken ole niitä manifestoinut 😅 Viime yönä seikkaili Bojan, mutta en muista sen tarkemmin mitä siinä tapahtui. Muutama yö sitten halasin Jurea ja se halaus oli mielettömän lämmin ja rauhallinen. Kenenkään halauksessa ei ole ollut niin hyvä olo kuin Juren unihalauksessa. 🤗
 
vierailija
Olen kyllä aika hämmentynyt tuosta, että Böleen on lisätty myös lapsiystävällisempi päivätapahtuma. Koko ajan olen ajatellut, että no ei todellakaan tule mitään lisäkonsertteja jne, sen homman pointti on siinä ainutlaatuisuudessa. No, väärässä siis olin. :)
 
vierailija
Olen kyllä aika hämmentynyt tuosta, että Böleen on lisätty myös lapsiystävällisempi päivätapahtuma. Koko ajan olen ajatellut, että no ei todellakaan tule mitään lisäkonsertteja jne, sen homman pointti on siinä ainutlaatuisuudessa. No, väärässä siis olin.
Samaa vähän ihmettelen. Eli uudet asut ja muu nähdäänkin jo päivällä?
 
vierailija
Olen kyllä aika hämmentynyt tuosta, että Böleen on lisätty myös lapsiystävällisempi päivätapahtuma. Koko ajan olen ajatellut, että no ei todellakaan tule mitään lisäkonsertteja jne, sen homman pointti on siinä ainutlaatuisuudessa. No, väärässä siis olin.
Tällä halutaan todennäköisesti ohjata lapsiperheitä pois iltashow'sta. Päivällä mennään vähän kevyemmällä kattauksella, kiltimmillä puheilla ja muutenkin siistimmällä ohjelmalla. Illalla annetaan sitten palaa täysillä. Minusta viisas ratkaisu. Toivottavasti lapsiperheet myös ymmärtävät tämän.
 
vierailija
Tällä halutaan todennäköisesti ohjata lapsiperheitä pois iltashow'sta. Päivällä mennään vähän kevyemmällä kattauksella, kiltimmillä puheilla ja muutenkin siistimmällä ohjelmalla. Illalla annetaan sitten palaa täysillä. Minusta viisas ratkaisu. Toivottavasti lapsiperheet myös ymmärtävät tämän.
Ymmärrän siis homman perustelut kyllä, mutta jokin siinä mielestäni silti sotii vahvasti joitain alkuperäisiä konsepteja vastaan.
 
vierailija
Olen kyllä aika hämmentynyt tuosta, että Böleen on lisätty myös lapsiystävällisempi päivätapahtuma. Koko ajan olen ajatellut, että no ei todellakaan tule mitään lisäkonsertteja jne, sen homman pointti on siinä ainutlaatuisuudessa. No, väärässä siis olin.
Se on vaihtoehto lapsiperheille, istumapaikat myyneet loppuun, osa halukkaista ei ole päässyt ja jotkut saattavat haluta mennä päiväsaikaan mielummin, mutta pakko ei ole edelleen pääshow:kin pysyy sallittuna
 
vierailija
Tällä halutaan todennäköisesti ohjata lapsiperheitä pois iltashow'sta. Päivällä mennään vähän kevyemmällä kattauksella, kiltimmillä puheilla ja muutenkin siistimmällä ohjelmalla. Illalla annetaan sitten palaa täysillä. Minusta viisas ratkaisu. Toivottavasti lapsiperheet myös ymmärtävät tämän.
Iltakin kyllä edelleen sallittu, eivätkä kaikki lapsiperheet tosiaan siirry, lippujen hyvän myynnin takia toi muutos ennemmin
 
vierailija
En ihmettelisi, vaikka hän olisi kokonaan poistunut täältä. On ollut sen verran ikävää jankkausta päivätolkulla. Eikös hän juuri siitä syystä siirtynyt vauvalta tänne?
Toivottavasti pitää vain taukoa ja palaa tänne aikanaan, on ikävä hänen hyviä huomioitaan ja kommenttejaan. Onneksi Made in Italy seilaa aina satunnaisesti vielä mukana Vauvalla, hänellä on kanssa aina ihanan piristäviä kommentteja. Mutta kyllä tämä jatkuva jankkaus ja trollaus väkisinkin väsyttää sinnikkäimmänkin keskustelijan; itse en jaksa täällä enää lukea kaikkea, kun on niin selvää trollailua puolet kommenteista.
 

Yhteistyössä