Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lueskelin taas noita Krisin postauksen jossa oli sen ekat julkaisemat Damonin ottamat kuvan kommentteja ja siellä se C:n tyttöystävä? Emilian kommentti "luulen että olen vastuussa tästä ystävyydestä" Kris vastaa definitely ja Damon this is truth 😅🥰❤
 
vierailija
Niin, miksi täällä olisi eri käyttäytymissäännöt kuin normaalissa sosiaalisessa elämässä. Ihmisten kunnioittaminen pitäisi olla lähtökohta kaikkialla.
Muuten kyllä mä ihan livenäkin puhun näistä aiheista, jos on joku, jota nämä aiheet kiinnostaa. Tuo oli vähän ontuva analogia sulta, että kun puheenaiheet on erit niin sitten säännötkin olisi erit, vai mitä sitten tarkoititkaan tuolla toisella kappaleella. Ehkä ymmärsin väärin?
Mä en kyllä pohdi näitä normaalissa elämässä kenenkään kanssa (en puhu nyt tässä tuosta bifobinen jutusta tai vähemmistöjen oikeuksista jne, kyllä niistä varmaan monikin puhuu). Täällä voi myös sanoa sellaista mitä ei livenä sanoisi. Tämä pätee sitten niin negatiivisessa kuin positiivisessa mielessäkin miten kukin nyt haluaa. Eli uskon että harva sanoo livenä noita mainitsemiani negatiivisia asioita mutta ei myöskään noita K tai muiden seks.suuntautuneisuuksien pohdintoja. Tämä on siis oma uskomukseni, ehkä jotkut toimivat noin myös livenä.
 
vierailija
Boitsu puristaa Kärden piukkoja pakaroita samalla hänet seinälle nostaen. Kärden jalat kietoutuvat Boitsun lanteille. Kärde puree Boitsun kaulaa ja vetää hiuksista. Molemmat eläimellisen kiihkon vallassa työntävät kielensä toistensa suuhun ja vaikeroivat. "Do it baby Kärppä kuiskaa ja katsoo Boitsua silmiin. I trust you, do whatever you want."
Öityleitä 💚💙
 
vierailija
Boitsu puristaa Kärden piukkoja pakaroita samalla hänet seinälle nostaen. Kärden jalat kietoutuvat Boitsun lanteille. Kärde puree Boitsun kaulaa ja vetää hiuksista. Molemmat eläimellisen kiihkon vallassa työntävät kielensä toistensa suuhun ja vaikeroivat. "Do it baby Kärppä kuiskaa ja katsoo Boitsua silmiin. I trust you, do whatever you want."
Öityleitä
Kiitos ja hyvää yötä!💚💙
 
vierailija
Toi oli muuten ihan eri tyyppi jolle nyt vastaat kuin joka kirjoitti alkuperäisen. Taas kerran tämä ongelma, että kun ei nähdä kenelle ollaan vastaamassa, niin sitten oletetaan väärin.
-ap
Itse asiassa kyse ei ole niinkään olettamisesta kuin siitä että ei osata muotoilla tekstiä niin että siitä kävisi ilmi että on toinen vastaaja. Toki -eri merkintäkin on. Ongelmana ei siis ole varsinaisesti väärä oletus mikä taas sitten on ongelmana näissä oletko se ja se kommentoija joka sanoi silloin ja tällöin niin ja näin.
 
vierailija
En tiedä mistä varsinaisesti puhut mutta kyllähän normaalissa sosiaalisessa elämässä pätee eri säännöt. Vaikea kuvitella että jossain kahvipöydässä täräytettäsiin jollekin toiselle olipa tämä sanonut mitä tahansa että "sinä olet muuten bifobinen", "ootpa raskas tyyppi" tai "mene nyt pois". Eikä myöskään tuota "olet parantumaton moukka". Anonyyminä kyllä onnistuu.

Ja sama tietysti toiselta kannalta eli harva varmaankaan on kysellyt livenä että mitä mieltä muuten olet tästä videosta/haastattelusta jne? Mikä on K seksuaalinen suuntautuneisuus sinun mielestäsi jne? Täällä keskustellaan aika paljon sellaisista asioista mitä ei livenä tulisi otettua esille.
Miksei noita jälkimmäisiä voisi kysellä livenä? 😯 Itse ainakaan en näe niissä mitään ihmeellistä.
 
vierailija
No totta helvetissä kommentoin myös livenä, jos joku syytää bifobista törkyä, kuten kaikkien pitäisi tehdä. Se ei ole sama kuin sanoisi itse kommentoijaa bifobiseksi, useimmilla ihmisillä on bifobisia ajatusmalleja samalla lailla kuin homofobisia, rasistisia, ableistisia yms. Niistä pitää puhua ääneen. Syrjintää ei koskaan pidä hyväksyä, tapahtui se netissä tai livenä. Merkillinen ajatuskin.
Ainoa syrjijä täällä olet sinä.
 
vierailija
Menkää nukkumaan. Helpottaa elämä kun näkee vähän unia K:sta ja B:stä touhuamassa yhdessä. Sitten ei tarvi niin suurella vimmalla täällä kinastella turhista asioistakaan.
Toimisikin noin. Tähän mennessä saldo on hetero-oletettu sukulaismies ja Nace meidän keittiössä joskus kesällä ja nyt uuden vuoden alkajaisiksi ilmeisesti B ja vauva stoorien innnoittamana oltiin taas meidän keittiössä. Tällä kertaa ihan siveästi kahvilla ja tämä oli onneksi vaan jonkinlainen hetkellinen tuokiokuvauni. Nyt siellä oli minä, Pyhi ja näyttelijä Miitta S. ja Miitalla ja Pyhillä oli vauvat. Minä hoidin sitä Pyhin vauvaa ja jossain vaiheessa olin että ei perkle, kyllä se Pyhi vaan yrittää iskeä minua. Onneksi uni loppui siihen. Seuraavaksi vuorossa on varmaan kimallekameli ja sitten ollaankin jo siirrytty makkarin puolelle.

Hyviä öitä ja parempia unia kaikille!
 
vierailija
Boitsu puristaa Kärden piukkoja pakaroita samalla hänet seinälle nostaen. Kärden jalat kietoutuvat Boitsun lanteille. Kärde puree Boitsun kaulaa ja vetää hiuksista. Molemmat eläimellisen kiihkon vallassa työntävät kielensä toistensa suuhun ja vaikeroivat. "Do it baby Kärppä kuiskaa ja katsoo Boitsua silmiin. I trust you, do whatever you want."
Öityleitä
Nämä jutut mä koen häirintänä koska seksifantasioille on ihan omat paikkansa. Muuten minusta on kiva pohtia näiden kahden suhdetta.
 
vierailija
Nämä jutut mä koen häirintänä koska seksifantasioille on ihan omat paikkansa. Muuten minusta on kiva pohtia näiden kahden suhdetta.
Etkö onnistu skippaamaan? Tuosta tekstistä ei tarvitse lukea kuin korkeintaan 4-5 sanaa ja huomaa jo mistä on kyse. Sitten vaan eteenpäin. Itsellä tuollainen onnistuu, vastikään esim. Damon ja kuvat viestit skippailin pääasiassa helposti ja samoin ne pottumuussistoorikeskustelut jo muutaman sanan perusteella.
 
vierailija
Itse en muista että olisin koskaan ottanut itse ensin puheeksi kenenkään julkkiksen seksuaalista. suuntautuneisuutta. Ei ehkä ole vaan kiinnostanut. Enkä näe että ottaisin nytkään.
 
vierailija
Hei joku OF-naudoista! Montako tykkäystä uusimalla kuvalla on? Entä edellisen postauksen tykkääjien määrä? En ole itse siellä, mutta ehkä siinä karsinassa jossain vaiheessa pistäydyn.. Uteliaisuudesta vaan, kun useampi on ehkä liittynyt (uudellen) tän myötä!
 

Yhteistyössä