Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kaikki artistit ovat kilpailijoita keskenään.
Kn CCC ei kannata ikuisesti.
Missä on Allu ym porukat. Missä viipyy Kn omat biisit?
Mikä mättää?
Ne on matkustaneet keikoilla K:n kanssa, ei ole ollut aikaa tehdä musaa. Siksi niillä on nyt keikkatuko, jotta levyä ja uutta musiikkia saisi tehtyä. On niillä kuulema paljon biisejä jossain vaiheessa, mutta niitä pitää hioa melodioilta ja sanoilta vielä.
Jokereillakin tulee nyt vasta toinen oma biisi viisujen jälkeen, eli he "johtavat" vain yhdellä. Luulen että kuukauden sisällä näemme K:ltakin jotain uutta solotuotantoa..
 
vierailija
Tätä mäkin ihmettelen. Taitaa Erika olla joillekin punainen vaate. Tuohan voi olla ihan fiksu veto sikäli, että Erika on kansainvälisten viisufanien tuntema, kun Cicciolina on yhdenlainen legenda viisufanien keskuudessa. Mun mielestä biisi kuulostaa lupaavalta, ja se lyhyt pätkä jäi jo soimaan päähän.
Nää kansainväliset viisufanit joiden piireissä Erika ois jonkinlainen legenda taitaa olla aika pieni ryhmä, oisko heitä noin pari tusinaa?
 
vierailija
Tätä mäkin ihmettelen. Taitaa Erika olla joillekin punainen vaate. Tuohan voi olla ihan fiksu veto sikäli, että Erika on kansainvälisten viisufanien tuntema, kun Cicciolina on yhdenlainen legenda viisufanien keskuudessa. Mun mielestä biisi kuulostaa lupaavalta, ja se lyhyt pätkä jäi jo soimaan päähän.
Totta, Erikasta tykätään viisufanien keskuudessa!
 
vierailija
Tämä on tärkeä pointti, tää biisi tosiaankin on tehty jo aikoja sitten, mutta julkaisua on viivytetty tähän asti. Onhan tässä välissä tullut Huhhahhei ja ICIP, ja uusi levy tehdään nyt talvella loppuun, keväällä julkaisu. Tulossa on vielä paljon uusia K:n omia biisejä.
Vantaa soi, Malmin mannet, Formulat pyykkiin. Jotain tällaista. Odotellaan.
 
vierailija
Nyt on pakko sanoa, koska en jaksa kuunnella sua. JOn SSOL julkaisulla instassa huomattavasti, siis monta monta tuhatta tykkäystä vähemmän, kun Kärika biisin promokuvilla. Mä oon molempien fani ja inhoan vertailua, ehkä tää sais sutkin havahtumaan.
Ilman Kärtsän silloista isoa promoa SSOL ois jäänyt 500t kuunteluun. Eli jos Kärika-promo on saanut muutaman tuhannen tykkäyksen enemmän kuin JO:n SSOL instajuttu sai, niin ehkä Kärika-biisiä kuunnellaan noin 800t muutamassa kuukaudessa.
 
vierailija
Itseasiassa olen aika innoissani tuosta kappaleesta. En nyt E:a kuuntele, mutta jos tuo kappale kerran onkin yhteinen ja sitä on tehty ja hiottu ehkä kauemmin ja takana on ollut ilmeisesti K:n tiimiä saattaa olla paljon parempi kuin E:n biisit yleensä. Esiintyjänä ja laulajana minusta hänessä ei ole vikaa. Biisit vaan jotenkin lässähtää kivasta perusajatuksesta huolimatta lähes aina. Tämä saattaa olla poikkeus.

UMK kuvioihin sopii K ja E hyvin. Ja kai sinne ruoskat sopii jos sieniäkin syötiin. 🤭
 
vierailija
JO kappale ei kuitenkaan innosta yhtään etukäteen. Uskollisesti kuitenkin kuuntelen sen kunhan julkaistaan. Ehkä yllättää. Tällä haavaa promo on saanut kuulostamaan joltain itkuvirreltä joka ei eroa muista
 

Yhteistyössä