Eres tu on tosi ihana biisi! Luin espanjaa lukiossa ja yksi opettajan opetusmetodeista oli espanjankielisen musiikin kuuntelu ja sanojen opettelu paperilta samalla. Muistan että tykkäsin tästä heti.Hauska havainto tuo tuli ja vesi taas tuossakin, universumi leikittelee?Tuo Eres tu on ihan viisuklassikko: tuli toiseksi v. 1973 viisuissa, ja oli jonkinlainen hitti jopa jenkeissä. Siksi tuo kai oli siinä bannerissakin.
Damon Baker vai Härtsä.Joksujen stoori kuka Krisille on kukkia lähettänyt
Voih, ehdin jo epäillä jotakuta puutarhuria, mutta kukat olivatkin menneet väärään osoitteeseenJoksujen stoori kuka Krisille on kukkia lähettänyt
Kukat oli jollekin kamillalle tarkoitettu eli väärään osoitteeseen tulleetDamon Baker vai Härtsä.
Olen huomannut saman, olen joskus ihan hyvällä mielellä ilman taka-ajatuksia kysynyt tai kommentoinut jotain aiheeseen liittyvää ja saanut yllättävän negatiivista kommenttia. Ei kyl rohkaise kirjoittamaan sinne mitään. Laivalla haluan kuitenkin pysyä.Olen viime aikoina pysynyt vähän loitolla vauvasta, kun tunnelma jotenkin.. kummallinen (?). Tuntuu, ettei uskalla kommentoida mitään liian syvällistä, kun joku saattaa siihen tarrautua ja ruveta inttämään. En tiedä, onko tosiaan näin vain olenko vai tällä hetkellä jotenkin herkkänahkainen. Mä haluaisin vaan "naiivisti" fiilistellä ja jakaa ajatuksia muiden kanssa.
Mulle tuli kans nää kaks ekana mieleenDamon Baker vai Härtsä.
Kuulostaa ihan romcomin alulta.Kukat oli jollekin kamillalle tarkoitettu eli väärään osoitteeseen tulleet
Minusta ois ihanaa jos Kamila olis joku harmaahapsinen mummo. Enkä yhtään tiiä miksOllapa Kamila ja nähdä tuo viesti!
Hämmentää taas niin paljon, että Janilla on villapaita ja pipo päässä ja Boitsulla shortsit ja t-paita. B taitaa olla kuumaverinen kaveri.Damon siellä taas joksujen kanssa ja aika lähellä Krisiä
Krisilläkin polvihousut ja t-paita tuleekohan Janille sit helposti kylmäHämmentää taas niin paljon, että Janilla on villapaita ja pipo päässä ja Boitsulla shortsit ja t-paita. B taitaa olla kuumaverinen kaveri.
Nope. Kun se kuvaaja liikkuu niin takana on joku vaaleatukkainen.Sille NM:n videossa nähneelle. En ehtinyt vauvalla vastata. Se blondi on Mikke siellä reunassa kuvaamassa. Öitä.
Ei taas aloteta tätä jooko mitä väliä?Nope. Kun se kuvaaja liikkuu niin takana on joku vaaleatukkainen.
No minä en kyllä Mikkeä siellä nähnyt.Sille NM:n videossa nähneelle. En ehtinyt vauvalla vastata. Se blondi on Mikke siellä reunassa kuvaamassa. Öitä.
Korjasin vaan virheen että ei tarkoitettu sitä valokuvaajaa.Ei taas aloteta tätä jooko mitä väliä?
siellä takana kärijän ja häärijän vieressä on tutun näköinen naisihminen jolla on vaaleat hiukset tiukalla ponnarilla ja musta paitaNo minä en kyllä Mikkeä siellä nähnyt.
Onko Mikellä polkkatukka? Ilmeisesti peruukki, ku vielä thaikuissa oli lyhyt tukka.Sille NM:n videossa nähneelle. En ehtinyt vauvalla vastata. Se blondi on Mikke siellä reunassa kuvaamassa. Öitä.
Varmaan aika lähellä joo kun tuntuu et joka toinen päivä hengaa siellä ehkä haluaa viettää aikaa joksujen kanssa vielä kun on mahdollistaAsuukohan se Damppa lähellä Joksuja kun hengaa siellä niin usein.
Sitäpä just tarkoitin että ei siellä Mikkeä näkynyt. Joku valokuvaaja kyllä oli mutta aivan erinäköinen.siellä takana kärijän ja häärijän vieressä on tutun näköinen naisihminen jolla on vaaleat hiukset tiukalla ponnarilla ja musta paita