Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hauska havainto tuo tuli ja vesi taas tuossakin, universumi leikittelee?Tuo Eres tu on ihan viisuklassikko: tuli toiseksi v. 1973 viisuissa, ja oli jonkinlainen hitti jopa jenkeissä. Siksi tuo kai oli siinä bannerissakin.
Eres tu on tosi ihana biisi! Luin espanjaa lukiossa ja yksi opettajan opetusmetodeista oli espanjankielisen musiikin kuuntelu ja sanojen opettelu paperilta samalla. Muistan että tykkäsin tästä heti.
 
vierailija
Olen viime aikoina pysynyt vähän loitolla vauvasta, kun tunnelma jotenkin.. kummallinen (?). Tuntuu, ettei uskalla kommentoida mitään liian syvällistä, kun joku saattaa siihen tarrautua ja ruveta inttämään. En tiedä, onko tosiaan näin vain olenko vai tällä hetkellä jotenkin herkkänahkainen. Mä haluaisin vaan "naiivisti" fiilistellä ja jakaa ajatuksia muiden kanssa.
Olen huomannut saman, olen joskus ihan hyvällä mielellä ilman taka-ajatuksia kysynyt tai kommentoinut jotain aiheeseen liittyvää ja saanut yllättävän negatiivista kommenttia. Ei kyl rohkaise kirjoittamaan sinne mitään. Laivalla haluan kuitenkin pysyä.
 
vierailija
Olen neljässä päivässä kirjoittanut kolme minificciä, shippiaiheisen runon sekä loppuun yhden lyhyen ficin ja yhden pitkähkönä ficciluvun (osa näistä vielä postaamatta). En tiedä mistä näitä oikein tulee, olen vielä ollut aivan poikki ja ankeutunut ja sellainen fiilis, että nyt pitäisi järjen mukaan olla huonoin mahdollinen aika kirjoittaa yhtään mitään tai edes saada inspistä, mutta jostain sitä on kuitenkin vyörynyt sisään. :) Selkeästi hyvät K&B-värähtelyt universumissa tms.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä