Puhutteko Alessandran esiintymisestä Tavalla? Aloittelen juuri kohta katselemaanNo minä en kyllä Mikkeä siellä nähnyt.
Ja An tilillä postaus.Kärtsä ja Alessandra konstaa kärtsän stoorissa
Ongelma ei ole se vaan sanotaan näin hiukset vaikkei voinut nähdä. Se on vaan niin typerää.No kyllähän gfn tunnistaa, vaikka olis pyyhe päässä tai hiukset kiinni. Älkää olko noin lapsellisia.
Joo siitä puhutaan.Puhutteko Alessandran esiintymisestä Tavalla? Aloittelen juuri kohta katselemaan
Tää oli jo next leveliäNyt siellä ollaam titsisillään koko porukka.
Tietenkin NM on siellä, ei ole edes oleellista näkyykö hän. Minä ainakin olen jo luovuttanut asian suhteen. Siis B n suhteen.Sitäpä just tarkoitin että ei siellä Mikkeä näkynyt. Joku valokuvaaja kyllä oli mutta aivan erinäköinen.
Tuskinpa ikävöi parisuhteessa olevaa ja elävää miestä. Niin no voihan sitä tietenkin kaveriakin joskus kaivata, mutta eipä se B ikävöivältä vaikuta.No ethän sinäkään sitä tiedä, vaikka ikävöisikin?
Hän on kyllä erittäin esillä. Sokea on täytynyt ollakin jos ei tätä ole huomannut.Mä olen kyllä sokea enkä erota ketään muita kuin Härtsän ja Kärtsän. Tuntuu muutenkin oudolta että NM olisi niin esillä. Mutta kaippa K on halunnut esitellä hänet Alessandralle.
K ja B n ihana taru on kyllä haalentunut jo jonkin aikaa. Onneksi uudet viisut ovat kynnyksellä, vaikka ovatkin väärässä maassa.Tuskinpa ikävöi parisuhteessa olevaa ja elävää miestä. Niin no voihan sitä tietenkin kaveriakin joskus kaivata, mutta eipä se B ikävöivältä vaikuta.
Ai,.että kuollutta vaan ikävöisi muttei elävää?Tuskinpa ikävöi parisuhteessa olevaa ja elävää miestä. Niin no voihan sitä tietenkin kaveriakin joskus kaivata, mutta eipä se B ikävöivältä vaikuta.
Onko se menneen talven lumi siellä?K ja B n ihana taru on kyllä haalentunut jo jonkin aikaa. Onneksi uudet viisut ovat kynnyksellä, vaikka ovatkin väärässä maassa.
Ja ennen kun kukaan yrittää alkaa jankkaamaan, niin ei ollut Khon liitetty yksityishenkilö siellä katsomossa ainakaan.K ja H olivat katsomassa keikkaa aluksi yläkatsomossa, meni muuten vähän pasmat sekasin. Jonkun verran jutusteli Jere myös fanien kanssa. En kehdannut sanoa mitään, mutta ihailin. Tuoksu hyvälle.
Tuossa kyllä tarkoitetaan parisuhteessa tai avoliitossa elävää miestä. Yritit ilmeisesti olla hauska, et kuitenkaan onnistunut.Ai,.että kuollutta vaan ikävöisi muttei elävää?
Höhö
Näköjään laajentanut repertuaaria.Onko se menneen talven lumi siellä?
Minä kyllä jo ihan oikeasti toivon, että K ei olisi paikalla maaliskuussa. Hänen läsnäolonsa aloittaisi vaan taas turhat kuvitelmat. Ei muuten ole mitään K ta vastaan.No tottakai J:n kumppani on mukana. Niinkun oli edellisellä Joksujen Tavastialla ja tulee olemaan Kultsallakin.
Näkö/tuoksuhavaintoa Mikestä kun joku väitti senkin nähneen?K ja H olivat katsomassa keikkaa aluksi yläkatsomossa, meni muuten vähän pasmat sekasin. Jonkun verran jutusteli Jere myös fanien kanssa. En kehdannut sanoa mitään, mutta ihailin. Tuoksu hyvälle.
No oliko se NM siellä niin päästään siitäkin aiheesta.K ja H olivat katsomassa keikkaa aluksi yläkatsomossa, meni muuten vähän pasmat sekasin. Jonkun verran jutusteli Jere myös fanien kanssa. En kehdannut sanoa mitään, mutta ihailin. Tuoksu hyvälle.
Yläkerrassa näin vaan K ja H.Näkö/tuoksuhavaintoa Mikestä kun joku väitti senkin nähneen?
Heh heh, en ole hän, mutta eikös tilanne ole niinkuin totesin. Haikea olo mullakin.Onko se menneen talven lumi siellä?
Onhan se bäkkärillä ollut/ on siellä paraikaa.No oliko se NM siellä niin päästään siitäkin aiheesta.
Ei ollut muita siinä.No oliko se NM siellä niin päästään siitäkin aiheesta.