vierailija
Siis mitä heittoa Jos ei ole K itse, niin ainakin on hyvin jäljitelty tyyliäApua! Tää vois ihan hyvin oikeasti olla K:n kirjoittama
Siis mitä heittoa Jos ei ole K itse, niin ainakin on hyvin jäljitelty tyyliäApua! Tää vois ihan hyvin oikeasti olla K:n kirjoittama
Joo ja summary ja tags: We are in ThailandKaiken lisäksi tuossa ficissä on kahdesti kirjoitettu Jerestä me ja I
Miksi Proti toku, erikoisuuden takiako? Itse toivoisin omamljeno teloa, mutta en usko, että sitä soitetaan. Se on niin selkeästi heidän uransa alkuajoilta ja he haluavat nykyään mennä eteenpäin. Mitä OT:n soittaminen ei tietenkään estä, mutta siinä voi olla heillä jokin henkinen juttu. Eikä OT ole kuunnelluimpia biisejä Stozicessakaan, joskaan se ei siinä olekaan sen paras versio (vaan se on Cvetlicarnasta).Metuljia minäkin toivoisin ja Proti toku, mutta sitten on ne uudet niin ei tiedä tuleeko näitäkään?
Viimeiseen lauseeseesi, miten se olisi huono asia tai jotenkin ongelma? Ei noille keikoille _kuulu_ viedä mitään. Bändi itse ei taatusti kaipaa mitään. Ja sanon tämän, vaikka itsekin saatan neuloa ja siitä vielä viedä parille jäsenelle, jääräpäänä, koska kerran aloitin.En ole menossa JO:n keikalle enkä ole ikinä ostanut heille tai kenellekään fanittamalleni bändille yhtään mitään, mutta täältä olen oppinut, että kaikki on noloa: ostaminen, ostamatta jättäminen ja ylipäätään kaikki tavarat, kirjeet, viestit jne. En vain silti oikein käsitä, miksi jonkun tuntemattoman suomalaisen ostamisista tai ostamatta jättämisistä pitäisi nolostua. Oletteko sitä mieltä, että jokin muumipyjama on noloin lahja, minkä JO on ikinä saanut? Koska rehellisesti keksin kyllä nolompia ja olen niitä myöskin nähnyt.
Minusta on hauska lukea ihmisten heittoja siitä, mitä voisi viedä lahjaksi ja vähän harmittaa, jos aina kaikki latistetaan noilla nolo-kommenteilla. Jopa villasukista aikanaan joku laittoi, että noloa ja sitten kun saivatkin niitä useampia, niin voi miten sekin sitten oli noloa. Jos ei ole tarjota vaihtoehtoa, voi jättää ne nolo-kommentit kokonaan pois, oli kyse sitten vitsillä heitetyistä ehdotuksista tai tosissaan heitetyistä (mikä ei tuossa ihan yksiselitteisesti käynyt ilmi). Kohta ollaan tilanteessa, että kukaan ei vie mitään eikä uskalla tehdä mitään, kun pelkää, että se on noloa.
Tuo on ihan ok, jos sitä ei tee siksi, että hakee hyväksyntää.Merch-kojulle voi tosiaan viedä lahjat. Ja minusta on täysin okei antaa opettajille lahjoja ja ainakin osa heistä on siitä mielissään. Kun olin lapsi, meillä annettiin postinjakajalle ja lehdenjakajallekin joululahjat.
Minkä helvetin saitin?Tässä linkki https://archiveofourown.org/works/51246598/chapters/129488767
Löytyi saitin puolelta
Ei sitäkään voi varmaksi sanoa, vähän lapsellista, ettei täällä pystytä suhtautumaan asioihin faktapohjalta. Fakta on: emme tiedä.Varmasti he arvostaa lahjaasi, sitä että oot halunnut sen heille lähettää
No siis koska se on rakkauslaulu.Miksi?
15.30 jälkeen ennen klo 16Monelta kostopitsipyykkistoori postattiin aikoinaan? Minulla on fiilis, että se oli joskus puolenpäivän aikoihin, mutta en ole varma, muistanko oikein.
Laitoin nyt saitin puolelle talteen, tosin toi minificci ei varsinaisesti pyykkisaagaan liittynytkään. :'DTallensitko saitin puolelle sen minificcin ? Se oli kyllä ihana mayhem, kaiholla muistelen !
This pic was amazing! Sorry I'm bad at commenting on Insta, I try to keep my connections there towards this as small as possible 🥹Hi, does anyone remember the pic of Jan in the long coat with a teddy bear on his chest peeking out? I thought I saved it but I guess not. It was from Novo mesto gig. Fan photo from Twitter. I cant find it anymore
Niitä tosin maailmassa on tuhansia, miksi juuri Tattoo?No siis koska se on rakkauslaulu.
Olen miettinytkin sitä, mikä esimerkiksi mun motiivi oli lähettää heille mitään. Ei kaikilla ole sitä tarvetta. Onneksi. On siinä lähettämisessä varmaan jotain yritystä saada itsensä näkyväksi ja jotenkin erityiseksi. Ei hommassa mun kohdalla mitään järkeä tainnut olla, uskon, ettei kaikilla lahjuksia antavilla ole yhtä oudot motiivit kuin mulla.Ei sitäkään voi varmaksi sanoa, vähän lapsellista, ettei täällä pystytä suhtautumaan asioihin faktapohjalta. Fakta on: emme tiedä.
Tuli ja vesi ovat tosi yleisesti käytetyt aiheet.Tattoo sanoituksesta löytyy se tuli ja vesi viittaus, Kävelen tulen ja sateen läpi, vain päästäkseni lähemmäs sinua ja J soitti sitä altaalla Thaimaassakin t. eri
Jääräpäinen on osuva kuvaus myös mun kohdalla. Tekisi mieli neuloa taas jotain. tai siis olen jo aloittanut...Viimeiseen lauseeseesi, miten se olisi huono asia tai jotenkin ongelma? Ei noille keikoille _kuulu_ viedä mitään. Bändi itse ei taatusti kaipaa mitään. Ja sanon tämän, vaikka itsekin saatan neuloa ja siitä vielä viedä parille jäsenelle, jääräpäänä, koska kerran aloitin.
Niinpä.Tuli ja vesi ovat tosi yleisesti käytetyt aiheet.
Tämä oli kyllä huippuKärtsä käynyt kirjoittaan fan ficin Ihania nuo kommentit tuolla.
Fanfiction of Käärijä and the Bojan - Anonymous - Käärijä (Musician) [Archive of Our Own]
An Archive of Our Own, a project of the Organization for Transformative Worksarchiveofourown.org
Koska se oli viisuissa, missä hekin olivat.Niitä tosin maailmassa on tuhansia, miksi juuri Tattoo?
Niin ja siis itselläni ei ole Tattooseen mitään traumaattista suhdetta, koska en seurannut viisuja. Kiinnostuin Jerestä vasta pisteidenlaskussa, kun tajusin niistä yleisön huudoista, ettei suomen ennakkosuosikkihehkutus ollutkaan tällä kertaa katteetonta. Harmi oli toki, ettei Jere voittanut. Vaikkakin tavallaan hyvä, kun on Gazan sota ym paskaa.Tattoo sanoituksesta löytyy se tuli ja vesi viittaus, Kävelen tulen ja sateen läpi, vain päästäkseni lähemmäs sinua ja J soitti sitä altaalla Thaimaassakin t. eri
No tämäKoska se oli viisuissa, missä hekin olivat.