Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mahtuiskohan tähän rauhalliseen perjantai-iltaan yksi shippibiisivinkki. Sarjassa everything reminds me of them, kuulin tällä viikolla vasta ekaa kertaa Aksel Kankaanrannan biisin Vielä sä löydät mun luo (vaikka se on jo 1,5 vuotta vanha). Eka luulin kertsin perusteella, että ois Kuumaan biisi, kun kuulin vähän huonosti. Ihana melodia, tosi Kuumaa-tyyppinen. Sanoista tulee jotenkin vaan mieleen taas K&B.

Mä tiedän sä muistat
Joka sekunnin siitä kun pitelit mua
Joka sydämenlyönnin
Ei se kuva tuu haalenemaan ...

Jos sä käytät sun sydäntä kompassina
Annat jalkojen kulkea minne ne haluaa
Öisiä katuja
Tiedän sä löydät mun luo
Mul on täällä sun haaveet ja fantasiat
Ne on kuitenkin jääny sun mieleesi asumaan
Teet ihan mitä vaan
Vielä sä löydät mun luo

 
  • Tykkää
Reactions: Shippisipriina
vierailija
Ei ole yllätys, että sinä puolustelet, kun oot itse hyökännyt nimimerkkienkim kimppuun
En ole hyökännyt, olen ainoastaan kritisoinut. Enkä ole koskaan kommentoinut rumasti nimimerkeille itselleen, niin että heidän vastauksiinsa olisin ollut erityisen törkeä, vaan ainoastaan heitä aiheetta puolusteleviin kommentteihin, joissa puolustelija on ollut minua kohtaan esim. väärässä tai typerä.
 
vierailija
Näköjään riehujat siirtyy taas ketjusta toiseen mutta siitä ei sen enempää.
Ja muistutan jälleen turvasatamasta, toivottavasti sekin aktivoituisi vielä lisää.
Ei ketään täysijärkistä kiinnosta tämä tyhmille minosa-ihmisille tehty uusi alusta, vaikka se olikin visuaalisesti hienosti laadittu. Mene sinä sinne yksin nypläämään vaikka pitsiä.
 
vierailija
Olen taas nähnyt K/JO-unia joka yö reilun viikon ja monena yönä useampiakin, mutta viime yö oli ainoa, jolta muistan yhden unen. Olin jossain viikonlopputapahtumassa Helsingin Hakaniemessä ja samaan aikaan oli Viisut. Tuttuni tapahtumassa keksivät koko ajan minulle jotain uusia menoja, tyyliin huomenna nähdään kolmelta paikassa X ja sitten mennään paikkaan Y. Jostain syystä suurin osa menoista oli jotain tanssitapahtumia ja suunnitelmiin tuli koko ajan muutoksia.

Kello oli neljä aamulla ja Joksut luulivat pääsevänsä viisuista vihdoin kotiin, olivat jo lähdössä, mutta sitten heille ilmoitettiin, että heidän pitääkin esittää Carpe diem vielä kerran. Minun puolestani omassa tapahtumassani piti mennä jonkun kanssa salille, mutta jostain syystä meninkin monta kerrosta portaita alas ja päädyin sänkyyn lepäämään. Joku mies tuli viereeni makaamaan (täysin epäseksuaalisesti) ja sitten kun ihmettelin, että missä se kuntosalityyppi oli, niin hän olikin sen sängyn alla.

Joo, ei ehkä maailman jännin uni, mutta olen aina niin innoissani kun muistan noita unia niin harvoin. Ja se koko unen outo kaaos ja sekoilu ja tuo sänkykohta oli jotenkin niin Joksu-coded. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Eikö ollutkin että Nace saattoi käyttää sitä Armani Code -tuoksua? Kävin sitä eilen Kicksissä nuuskuttelemassa 🤭 Myyjä kysyi että haetko parfyymiä vai eau de toilettea. Tästä ei vissiin ollut tarkempaa tietoa? Ainakaan en ollut muistiinpanoihini merkannut. Pyysin sitten myyjää suihkauttamaan sitä parfyymiä. Heitin kotona sen paperilappusen huoneeseeni ja aamulla herätessä huomasin, että tuoksu on vallannut huoneeni. Nacen tuoksua kai sitten huone täynnä, en valita 😄 Ensi kerralla koitan metsästää Bn Chanel Bluea, saa nähdä löytyykö tästä kaupungista kun ei Stockmannia ole... (MRS=3)
 
vierailija
Eikö ollutkin että Nace saattoi käyttää sitä Armani Code -tuoksua? Kävin sitä eilen Kicksissä nuuskuttelemassa Myyjä kysyi että haetko parfyymiä vai eau de toilettea. Tästä ei vissiin ollut tarkempaa tietoa? Ainakaan en ollut muistiinpanoihini merkannut. Pyysin sitten myyjää suihkauttamaan sitä parfyymiä. Heitin kotona sen paperilappusen huoneeseeni ja aamulla herätessä huomasin, että tuoksu on vallannut huoneeni. Nacen tuoksua kai sitten huone täynnä, en valita Ensi kerralla koitan metsästää Bn Chanel Bluea, saa nähdä löytyykö tästä kaupungista kun ei Stockmannia ole... (MRS=3)
Chanel Bleun saa kätevästi tilattua Chanelin omilta sivuilta (en ole itse juuri sitä tilannut, mutta se siis löytyy kyllä sieltä verkkokaupasta). Käytän itse paljon sellaisia Chanelin tuotteita, joita on vaikea löytää kaupoista Suomessa, joten tämä on hyvin toiminut. Ilmainen toimitus kotiin asti noin viikossa (joulun alla tosin kesti vähän pidempään) ja seurantatunnus aina kaikissa tilauksissa. Suosittelen!
 

Yhteistyössä