Olen taas nähnyt K/JO-unia joka yö reilun viikon ja monena yönä useampiakin, mutta viime yö oli ainoa, jolta muistan yhden unen. Olin jossain viikonlopputapahtumassa Helsingin Hakaniemessä ja samaan aikaan oli Viisut. Tuttuni tapahtumassa keksivät koko ajan minulle jotain uusia menoja, tyyliin huomenna nähdään kolmelta paikassa X ja sitten mennään paikkaan Y. Jostain syystä suurin osa menoista oli jotain tanssitapahtumia ja suunnitelmiin tuli koko ajan muutoksia.
Kello oli neljä aamulla ja Joksut luulivat pääsevänsä viisuista vihdoin kotiin, olivat jo lähdössä, mutta sitten heille ilmoitettiin, että heidän pitääkin esittää Carpe diem vielä kerran. Minun puolestani omassa tapahtumassani piti mennä jonkun kanssa salille, mutta jostain syystä meninkin monta kerrosta portaita alas ja päädyin sänkyyn lepäämään. Joku mies tuli viereeni makaamaan (täysin epäseksuaalisesti) ja sitten kun ihmettelin, että missä se kuntosalityyppi oli, niin hän olikin sen sängyn alla.
Joo, ei ehkä maailman jännin uni, mutta olen aina niin innoissani kun muistan noita unia niin harvoin. Ja se koko unen outo kaaos ja sekoilu ja tuo sänkykohta oli jotenkin niin Joksu-coded.
- Joymuffin