Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toki!

Lisäksi Janin synttärit vs. Boitsun synttärit:
Ihania!! Kiitos sulle joka kokosit nuo linkit!
 
vierailija
Mietin puolitosissani tänään aamulla, että pitäisi varmaan koostaa jokin Bojere-aikajana ja suunnilleen kartta kaikista näistä oudoista yhteyksistä (ihmissuhteista ja muista yhteensattumista). Mutta ei mulla ainakaan siihen aikaa olisi, huh. Niin paljon on tullut tän matkan aikana vastaan, etten muista enää edes kaikkea. Pitäisi jokin iskuryhmä varmaan muodostaa tutkimaan aikajanaa, yksi kuukausi per ihminen (ja sekin voisi olla liikaa).
Mä kyllä kaipaisin kanssa sellaista karttaa 😄 On totta, että tapahtumia on niin paljon, että osa on ehtinyt jo vähän unohtuakin.
 
vierailija
Tämän päivän minini:


B: So, I googled the lyrics of the birthday song on your story. How do you say this line? Kun mä näen sut mun lähellä, sateenkaari nousee mun vieressä.

K: Kun mä näen sut mun lähellä, sateenkaari nousee mun vieressä.

B: Sateenkaari nousee What does it mean?

K: When you are close me then this this thing you know go up.

B: What!?

K: Jesse, mikä vttu on sateenkaari? Äh, I show you emoji, wait.

B: Okey

K: 🌈 you understand?

B: Loud and clear, honey!

T. Souvlaki
 
vierailija
Souvlaki se olit sinä!!😭 Tuo oli ihana! Vähemmän yllättäen tosin poistettiin jo vauvan ketjusta.
t. Se joka joskus siellä ehdotti että nautadomin pitäis sponssata sut Joksujen matkaan livettäjäksi, ja oon yhä samaa mieltä.
 
vierailija
Tämän päivän minini:


B: So, I googled the lyrics of the birthday song on your story. How do you say this line? Kun mä näen sut mun lähellä, sateenkaari nousee mun vieressä.

K: Kun mä näen sut mun lähellä, sateenkaari nousee mun vieressä.

B: Sateenkaari nousee What does it mean?

K: When you are close me then this this thing you know go up.

B: What!?

K: Jesse, mikä vttu on sateenkaari? Äh, I show you emoji, wait.

B: Okey

K: you understand?

B: Loud and clear, honey!

T. Souvlaki
❤💚😄
 

Yhteistyössä