Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on liikuttunut olo, kun mietin sitä hetkeä kun Bojan herää, avaa kännykän ja näkee noi Jeren postaukset 😭❤ Kukaan muu ei ole saanut tuollaisia synttäripostauksia. Tämä kyllä pitää edelleen paikkansa: ”There is something special between us” !!!!!
 
vierailija
Tuo fire and water on niin ihanasti sanottu, että varmasti koskettaa B:täkin. Ja juuri siltä se ulospäin näyttääkin kun miettii vaikka CCC:n kuumaa keskinäistä kemiaa ja sitten taas hetkeä kun istuivat sohvalla laulaen. Ritinää ja rauhaa.

Ihanaa että nämä löytivät toisensa. 💚
 
vierailija
Tuo fire and water on niin ihanasti sanottu, että varmasti koskettaa B:täkin. Ja juuri siltä se ulospäin näyttääkin kun miettii vaikka CCC:n kuumaa keskinäistä kemiaa ja sitten taas hetkeä kun istuivat sohvalla laulaen. Ritinää ja rauhaa.

Ihanaa että nämä löytivät toisensa.
No siis mä sulaisin, jos joku sanois mulle että olen hänelle fire and water.
 
vierailija
Tuleekohan Joksujen levylle biisi nimeltä Fire and Water.
Mitä muuten veikkaatte Joksujen albumin pronominipuolesta? Olen tätä miettinyt monesti. En nyt usko, että sinne tulisi mitään he-rakkauslauluja, mutta toisaalta en usko, että Bojan enää kirjoittaisi naisista kappaleita, jos ei ole kyseessä nainen. En nyt tietysti ala väittämään, ettei ketään sellaista voisi olla.
 
vierailija
Mulla on liikuttunut olo, kun mietin sitä hetkeä kun Bojan herää, avaa kännykän ja näkee noi Jeren postaukset Kukaan muu ei ole saanut tuollaisia synttäripostauksia. Tämä kyllä pitää edelleen paikkansa: ”There is something special between us” !!!!!
Kävin vielä lukemassa nuo Tuulin kappaleen sanat. Enpä ole itse kokenut tuollaista tunnetta kenenkään kanssa. Ovat kyllä löytäneet aarteen toisissaan.
 
vierailija
Ikävä tuota K:n huoletonta Bojan-ilmettä joka heidän yhdessä ollessa näkyy, kasvot rentoina ja sileinä, ainoat rypyt mitkä tulee on korkeintaan silmäkulmiin ja nenänvarteen.

MRS=3
 
vierailija
Olen ihan pähkinöinä Kärpän onnitteluista Bojanille. 😍 Osaisko joku laittaa hyviä kuvia/videopätkälinkkejä näistä kahdesta söpöläisestä. Yritän tehdä uutta taustakuvaa Lovelandiin, johon laittaisin muutamia tooooosi hyviä kuvia. Tietääkö kukaan miten kuvien käyttöoikeus menee? Mielestäni mitään kuvia ei saa käyttää ilman lupaa, tai kuvan ottajan pitää ilmoittaa mihin tarkoitukseen saa käyttää ja millä ehdoin. Toki jos jollain on itse otettuja kuvia ja haluaa antaa ne sivustolle, niin saa siitäkin ilmoittaa 😊
T. SR
 
vierailija
Laitoin AO3:een nyt sen runon, jonka kirjoitin Bojanille ja jonka piti olla hänen synttärikseen, mutta veinkin sen hänelle Skopjeen ja siten hän on oletettavasti sen lukenutkin. :) Tämä on siis ollut jo palstoilla muutama viikko sitten, mutta jos joku haluaa lukea uudestaan tai kommentoida/laittaa kudosta, niin tuolla se on. Vaikka tuntuu melkein latistukselta Kärtsän serenadien jälkeen. :D https://archiveofourown.org/works/52845253

- Joymuffin
 
vierailija
Ja myös tuo kuva Bojanista ja Kärpästä on aivan ihana, B pitää fanitaidetta tuosta ihanasta halaushetkestä Liverpoolissa Kärpän sydämellä ja taas molemmilla niin pehmeät kasvonilmeet. Best birthday, best boyfriends! 🥰😭
 
vierailija
Kellään linkkejä hyviin Tumppu- tms reaktioihin?
Toki! :D

Lisäksi Janin synttärit vs. Boitsun synttärit:
 

Yhteistyössä