vierailija
Ihana, tarkoituksella vielä valinnut juuri noi korutPäivitystä B:n rannekoruasiaan. Tää saattaa sitten ottaa vähän sydämestä.
Ihana, tarkoituksella vielä valinnut juuri noi korutPäivitystä B:n rannekoruasiaan. Tää saattaa sitten ottaa vähän sydämestä.
Joo pitäisi lähteä käymään ostoksilla, mutta varmaan ehtii mennä kaupat kiinni ennenkuin pääsen tästä mihinkään liikkeelle.MITEN voi pieni ihminen saada mitään järkevää aikaiseksi tänään, kysynpähän vaan En kestä
Älä kuitenkaan lopeta.Lopetan saatana kohta fanficcien kirjoittamisen, kun nuo itse kirjoittavat paljon siirappisemmat stoorit. En kestä.
- Joymuffin
Ihania!! Kiitos sulle joka kokosit nuo linkit!Toki!
is bojan here?
'you are my fire and water' 😭😭😭😭 how are we feeling today? I don't know what you mean. Just because he says he lights him up and makes him hot and calms him down and grounds him, you think I wou…www.tumblr.comstarburster
why have i woken up to fire water and sugar daddy, can’t wait for bojan to go through the samewww.tumblr.comTumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.comTumblr
Tumblr. Pure effervescent enrichment. Old internet energy. Home of the Reblogs. All the art you never knew you needed. All the fandoms you could wish for. Enough memes to knock out a moderately-sized mammal. Add to it or simply scroll through and soak it up.www.tumblr.com
Lisäksi Janin synttärit vs. Boitsun synttärit:
starburster
going to instagram on Jan’s birthday and not even being able to tell it’s his birthday VS going to instagram on bojan’s birthday and bojan posting about it an hour before he even turned 25 and making…www.tumblr.com
Minä sain käytyä kaupassa, mutta en tiedä lasketaanko sitä, kun ostin vain karkkia. (Tuosta nimenomaisesta kaupasta ostan vain karkkia, joita ei ole muualla.)Joo pitäisi lähteä käymään ostoksilla, mutta varmaan ehtii mennä kaupat kiinni ennenkuin pääsen tästä mihinkään liikkeelle.
Nace siellä ainakin on hereillä joten Boitsukin varmaan kohta herää ellei jo ole hereilläMä lähden kohta kauppaan ja varmaan sillä välin Boitsu on kommentoinut.
Munkin pitäisi lähteä kauppaan, mutta tässä vaan edelleen istun pyjamassa typerä virne naamalla. Tää päivä taisi nyt mennä tähän, mutta ei haittaa! Fire and water!Minä sain käytyä kaupassa, mutta en tiedä lasketaanko sitä, kun ostin vain karkkia. (Tuosta nimenomaisesta kaupasta ostan vain karkkia, joita ei ole muualla.)
Mä kyllä kaipaisin kanssa sellaista karttaa On totta, että tapahtumia on niin paljon, että osa on ehtinyt jo vähän unohtuakin.Mietin puolitosissani tänään aamulla, että pitäisi varmaan koostaa jokin Bojere-aikajana ja suunnilleen kartta kaikista näistä oudoista yhteyksistä (ihmissuhteista ja muista yhteensattumista). Mutta ei mulla ainakaan siihen aikaa olisi, huh. Niin paljon on tullut tän matkan aikana vastaan, etten muista enää edes kaikkea. Pitäisi jokin iskuryhmä varmaan muodostaa tutkimaan aikajanaa, yksi kuukausi per ihminen (ja sekin voisi olla liikaa).
Älähän nyt vielä, kyllä meillä on kohta kuiva kausi, silloin tarvitaan materiaalia tulelle.Lopetan saatana kohta fanficcien kirjoittamisen, kun nuo itse kirjoittavat paljon siirappisemmat stoorit. En kestä.
- Joymuffin
Voi kun olisi B:n ilmeen nähnyt kun näki sen ensimmäisen kerran. Nyt jakoi myös Mia Nicolan onnittelun, ei kommentteja siihenkäänB jakoi Kärpyn stoorin, mutta ei ollut mitään kommentteja. Varmaan toi Kärpän runo kertoo jo kaiken oleellisen.
Ei taida olla boitsun tapa kommentoida erikseen stooreissa selkeestiVoi kun olisi B:n ilmeen nähnyt kun näki sen ensimmäisen kerran. Nyt jakoi myös Mia Nicolan onnittelun, ei kommentteja siihenkään
Mun sydän suli ihan oikeasti???? Ja taas ollaan siinä pisteessä että osasko tätäkään käännettä kukaan kuvitellaPäivitystä B:n rannekoruasiaan. Tää saattaa sitten ottaa vähän sydämestä.
Tämän päivän minini:
B: So, I googled the lyrics of the birthday song on your story. How do you say this line? Kun mä näen sut mun lähellä, sateenkaari nousee mun vieressä.
K: Kun mä näen sut mun lähellä, sateenkaari nousee mun vieressä.
B: Sateenkaari nousee What does it mean?
K: When you are close me then this this thing you know go up.
B: What!?
K: Jesse, mikä vttu on sateenkaari? Äh, I show you emoji, wait.
B: Okey
K: you understand?
B: Loud and clear, honey!
T. Souvlaki
Eli kuvako on logomolta? Yhteisen yön jälkeen. Siis B valitsi nuo rannekorut sille päivälle