Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juu, puhun eri tyypistä eli siitä vanhasta katsojasta. Ajattelin heti, ettei voida tarkoittaa näitä piraatteja, kun olivat sen verran nuoria ja kaikilla jotenkin hyvin balkanilaiset piirteet. Mutta huh, jos ei tarkoitettu sitä vanhaa pappaa.
No minä en tiedä ketä alkuperäinen kirjoittaja tarkoitti, mutta minä näin K:n näköä vaan tässä yhdessä, en huomannut koko papparaista täytyy kai katsoa uudestaan
 
vierailija
En usko tuohon November Rain tyyliseen, koska se on niin ilmiselvä balladi. Jos biisistä tulee G&B vibat, niin silloin soundin on oikeastaan pakko olla vähän raskaampaa (jippii!!!). Ikonisia G&R kappaleita ovat ainakin Sweet child o'mine, Welcome to the jungle, Knockin' on heaven's door, Paradise city...
Eikö Bojan kuitenkin myös sanonut, että biisi on vähän riski heille ja vastaanotto vähän kuumottaa? Minusta esim. noiden tyylinen biisi ei olisi mikään erityinen riski, ei ehkä sitä kaikkein odotettavinta Joksu-kamaa, mutta onhan heillä myös useita raskaampia biisejä.
 
vierailija
Eikö Bojan kuitenkin myös sanonut, että biisi on vähän riski heille ja vastaanotto vähän kuumottaa? Minusta esim. noiden tyylinen biisi ei olisi mikään erityinen riski, ei ehkä sitä kaikkein odotettavinta Joksu-kamaa, mutta onhan heillä myös useita raskaampia biisejä.
Joo, näin minäkin ajattelin aluksi, että tulee rauhallisempaa musaa, mutta kieltämättä toi Juren vihjaisu (jos sen voi sellaiseksi laskea) muuttaa tilannetta. Kuvittelin siis jotain tämän tyylistä aluksi (kannattaa kelata 4.10 kohtaan, jos ei jaksa hitautta)
 
vierailija
Eikö Bojan kuitenkin myös sanonut, että biisi on vähän riski heille ja vastaanotto vähän kuumottaa? Minusta esim. noiden tyylinen biisi ei olisi mikään erityinen riski, ei ehkä sitä kaikkein odotettavinta Joksu-kamaa, mutta onhan heillä myös useita raskaampia biisejä.
Tämä samaa oon pohtinut, että miten ihmeessä tää G&R vihje sopii siihen, että olisi jotain erikoista. Koska munkin mielestä JO:n soundi jossain biiseissä on jo vähän sinnepäin. Ehkä se kuitenkin on jonkinlainen räp-osuus yhdistettynä raskaampaa musiikkiin.
Tai sitten se riski piilee sanoituksessa? Mutta vaikka nyt esittäisi biisissä Kärtsä tyyliin "en tiedä onko poika-tyttö-tai yhtään mitään ystävää", kumoten suoraviivaiset hetero oletukset, niin olisko sekään nyt mikään riski🤔?
No, muutaman viikon päästä ollaan viisaampia. Ja sitten en kyllä kestä, jos se on joku jazzluritus 😂
 
vierailija
Tämä samaa oon pohtinut, että miten ihmeessä tää G&R vihje sopii siihen, että olisi jotain erikoista. Koska munkin mielestä JO:n soundi jossain biiseissä on jo vähän sinnepäin. Ehkä se kuitenkin on jonkinlainen räp-osuus yhdistettynä raskaampaa musiikkiin.
Tai sitten se riski piilee sanoituksessa? Mutta vaikka nyt esittäisi biisissä Kärtsä tyyliin "en tiedä onko poika-tyttö-tai yhtään mitään ystävää", kumoten suoraviivaiset hetero oletukset, niin olisko sekään nyt mikään riski?
No, muutaman viikon päästä ollaan viisaampia. Ja sitten en kyllä kestä, jos se on joku jazzluritus
Minusta loogisinta olisi, jos "riski", "yllätys" ja "epätavallinen sovitus" jne olisivat kaikki yksi ja sama asia, vaikka toki ei ole mahdotonta, että siellä on useampi yllättävä komponentti. Ja jos se on yksi ainoa, minusta se ei voi olla joku harvinaisempi soitin tyyliin haitari (jota kai sekä Jan että Boitsu osaavat soittaa?), koska minusta kaikki kommentit eivät sovi siihen.

Yksi mahdollisuus ehkä olisi selvästi enemmän proge/metallitilutus kuin heidän aiemmat raskaat biisinsä, esim. balladi jossa olisikin sumeat hevikitaroinnit ja joku raskas kähinä-C-osa tms. Bojan osaa todistettavasti sekä räpätä että heviöristä. :D
 
vierailija
Minusta loogisinta olisi, jos "riski", "yllätys" ja "epätavallinen sovitus" jne olisivat kaikki yksi ja sama asia, vaikka toki ei ole mahdotonta, että siellä on useampi yllättävä komponentti. Ja jos se on yksi ainoa, minusta se ei voi olla joku harvinaisempi soitin tyyliin haitari (jota kai sekä Jan että Boitsu osaavat soittaa?), koska minusta kaikki kommentit eivät sovi siihen.

Yksi mahdollisuus ehkä olisi selvästi enemmän proge/metallitilutus kuin heidän aiemmat raskaat biisinsä, esim. balladi jossa olisikin sumeat hevikitaroinnit ja joku raskas kähinä-C-osa tms. Bojan osaa todistettavasti sekä räpätä että heviöristä.
Joku tuon tyyppinen minullakin kävi mielessä ja siihen lisäksi henkilökohtaiset sanat. Mutta voi olla jotain ihan muutakin. Jännä nähdä mitä sieltä tulee sitten!
 
vierailija
Boitsu ja Kärppä vois tehdä jonkun tämän tyylisen collabin. En nyt tarkoita, että rakkauslaulu, mutta tähän tyyliin räppiä ja laulua.Ja myös yhdessä laulettuja kohtia, kun niiden äänet sointuu niin hyvin yhteen ja Kärpän laulua kuuntelisi mielellään enemmän. Tän biisin sanoitus kyllä muuten iskee syvälle, shippilaseilla ja ilman. Rakastan.
Oi luoja, osui ja upposi! 💚💙🥺🥹
 
vierailija
Boitsu ja Kärppä vois tehdä jonkun tämän tyylisen collabin. En nyt tarkoita, että rakkauslaulu, mutta tähän tyyliin räppiä ja laulua.Ja myös yhdessä laulettuja kohtia, kun niiden äänet sointuu niin hyvin yhteen ja Kärpän laulua kuuntelisi mielellään enemmän. Tän biisin sanoitus kyllä muuten iskee syvälle, shippilaseilla ja ilman. Rakastan.
Täähän on ihan shippibiisi. Siis mä niin haluan että B ja J tekee yhteisbiisin 😭
 
vierailija
Tämä samaa oon pohtinut, että miten ihmeessä tää G&R vihje sopii siihen, että olisi jotain erikoista. Koska munkin mielestä JO:n soundi jossain biiseissä on jo vähän sinnepäin. Ehkä se kuitenkin on jonkinlainen räp-osuus yhdistettynä raskaampaa musiikkiin.
Tai sitten se riski piilee sanoituksessa? Mutta vaikka nyt esittäisi biisissä Kärtsä tyyliin "en tiedä onko poika-tyttö-tai yhtään mitään ystävää", kumoten suoraviivaiset hetero oletukset, niin olisko sekään nyt mikään riski?
No, muutaman viikon päästä ollaan viisaampia. Ja sitten en kyllä kestä, jos se on joku jazzluritus
Jazzluritus Jančilta pianolla/kosketinsoittimilla, kyllä kiitos mulle kelpaa!😂😍
 
vierailija
En nyt jaksa mennä enempää aiheeseen, mutta kun joku mietti mihin voi tehdä ilmoituksen jos netissä esitetään valheellisia & mainetta likaavia väitteitä sinusta tunnistetietojen kuten vaikka kuvan kanssa voi asian viedä poliisille. Tehdä tutkintapyynnön. Se mitä siitä sitten seuraa varmasti on kiinni monesta seikasta.
 
vierailija
Helmikuussa, tarkempaa aikataulua ei tiedossa.
Tuskin kovin lopussa kuukautta kiertueen
Laitan pellemeikit naamaan ja ajattelen, että JO uusin sinkku on mahdollista laulaa B ja K yhteislauluna B on suunnitellut sen niin, että Kultsalla laulavat sen uuden ja CCC
Samaa olen miettinyt spekulatiivisesti, vaikken ole näihin ajatusleikkeihin jumittunutkaan. :)

T. räppiosuusjankkaaja
 
vierailija
Itse epäilen ettei trollit nyt mieti ihan loppuun asti. Jossain vaiheessa kosahtaa. Nyt jo oltiin tässä aika lähellä tässä lapsikeississä lähellä vakavampaa juttua. Se on aika vakava syytös jos viitataan aikuisen miehen olevan suhteessa tuollaisen pienen lapsen kanssa. 🙈

Sehän se ei taatusti trollin tarkoitus ollut. En usko. Mutta ihan samalla tavalla kun innolla väitetään asioita voi lipsahtaa aika vakavaksi lopputulema
 
vierailija
Täähän on ihan shippibiisi. Siis mä niin haluan että B ja J tekee yhteisbiisin 😭
Huh, nuo sanat : O En oo kuullu tätä biisinä, mutta sanat on kyllä niin shippikamaa, että: O tietääköhän K tätä biisiä sanoilta...

Ei mul ollu niin tärkeetä asiaa, kyllä mä pärjään vaikket vastaiskaan
Ehkä tää ei ois niin vaikeeta muiden kaa
Mut jostain syyst en osaa luovuttaa
Vaikka kiertäisin yksin ympäri maailmaa
Nukkuisin yöt alla tähtitaivaan
Silti jossain on yksi, jota mä kaipaan
Oikee ihminen väärään aikaan (Aikaan)

[Verse 1: Ahti]
Venaa, ny mä kelaan täs siihen mist se alkoi
Puhutaa joka yö, ja sun takii valvoin
Ne tunteet mitä koin sua kohtaan oli vahvoi
Kai me muistetaan toisemme, viel kun ollaan vanhoi?
Se on aika vitun deeppii miten se kaikki valuu sun käsistä kun hiekkaa
Ennen kun ehdit tajuu
Ja rakkaus on kun miekka, lävistää sisuskalun
Sä tiiät mist mä puhun, jos oot ikin rakastanu

[Esikertosäe: HUGO]
Mul ei ollu koskaan mitään sua vastaan, oot kaunein ihminen päällä maan
Vielä toivon että joskus meidän tiet kohtaa
Oikee ihminen väärään aikaan

[Kertosäe: HUGO]
Ei mul ollu niin tärkeetä asiaa, kyllä mä pärjään vaikket vastaiskaan
Ehkä tää ei ois niin vaikeeta muiden kaa
Mut jostain syyst en osaa luovuttaa
Vaikka kiertäisin yksin ympäri maailmaa
Nukkuisin yöt alla tähtitaivaan
Silti jossain on yksi, jota mä kaipaan
Oikee ihminen väärään aikaan
You might also like

Finlandia
Jean Sibelius


HALLILLE
Sexmane


Sua Ei Oo
Isac Elliot


[Verse 2: Ahti]
Koitin soittaa sulle, vaikka ei tää toimii tule lainkaan
Sä oot toisen kaa, ja mä oon yksin toisel puolеl maailmaa
Luulin et se oli kirjotettu tähtiin
Sе kumitettiin pois, tai sit avaruudes räjähti
Halusin sun luo backkiin
Vast silloin kun toinen on kaukana, voi kunnol sen nähdä
Oon ettiny onnee liian kauan, tiiän se ei oo täällä
Ja vaikkei hetkeen olla juteltu
Jos sä vastaat puheluun, sun pitää tietää että

[Esikertosäe: HUGO]
Mul ei ollu koskaan mitään sua vastaan, oot kaunein ihminen päällä maan
Vielä toivon että joskus meidän tiet kohtaa
Oikee ihminen väärään aikaan

[Kertosäe: HUGO]
Ei mul ollu niin tärkeetä asiaa, kyllä mä pärjään vaikket vastaiskaan
Ehkä tää ei ois niin vaikeeta muiden kaa
Mut jostain syyst en osaa luovuttaa
Vaikka kiertäisin yksin ympäri maailmaa
Nukkuisin yöt alla tähtitaivaan
Silti jossain on yksi, jota mä kaipaan
Oikee ihminen väärään aikaan
 
vierailija
Huh, nuo sanat : O En oo kuullu tätä biisinä, mutta sanat on kyllä niin shippikamaa, että: O tietääköhän K tätä biisiä sanoilta...

Ei mul ollu niin tärkeetä asiaa, kyllä mä pärjään vaikket vastaiskaan
Ehkä tää ei ois niin vaikeeta muiden kaa
Mut jostain syyst en osaa luovuttaa
Vaikka kiertäisin yksin ympäri maailmaa
Nukkuisin yöt alla tähtitaivaan
Silti jossain on yksi, jota mä kaipaan
Oikee ihminen väärään aikaan (Aikaan)

[Verse 1: Ahti]
Venaa, ny mä kelaan täs siihen mist se alkoi
Puhutaa joka yö, ja sun takii valvoin
Ne tunteet mitä koin sua kohtaan oli vahvoi
Kai me muistetaan toisemme, viel kun ollaan vanhoi?
Se on aika vitun deeppii miten se kaikki valuu sun käsistä kun hiekkaa
Ennen kun ehdit tajuu
Ja rakkaus on kun miekka, lävistää sisuskalun
Sä tiiät mist mä puhun, jos oot ikin rakastanu

[Esikertosäe: HUGO]
Mul ei ollu koskaan mitään sua vastaan, oot kaunein ihminen päällä maan
Vielä toivon että joskus meidän tiet kohtaa
Oikee ihminen väärään aikaan

[Kertosäe: HUGO]
Ei mul ollu niin tärkeetä asiaa, kyllä mä pärjään vaikket vastaiskaan
Ehkä tää ei ois niin vaikeeta muiden kaa
Mut jostain syyst en osaa luovuttaa
Vaikka kiertäisin yksin ympäri maailmaa
Nukkuisin yöt alla tähtitaivaan
Silti jossain on yksi, jota mä kaipaan
Oikee ihminen väärään aikaan
You might also like
Finlandia
Jean Sibelius

HALLILLE
Sexmane

Sua Ei Oo
Isac Elliot


[Verse 2: Ahti]
Koitin soittaa sulle, vaikka ei tää toimii tule lainkaan
Sä oot toisen kaa, ja mä oon yksin toisel puolеl maailmaa
Luulin et se oli kirjotettu tähtiin
Sе kumitettiin pois, tai sit avaruudes räjähti
Halusin sun luo backkiin
Vast silloin kun toinen on kaukana, voi kunnol sen nähdä
Oon ettiny onnee liian kauan, tiiän se ei oo täällä
Ja vaikkei hetkeen olla juteltu
Jos sä vastaat puheluun, sun pitää tietää että

[Esikertosäe: HUGO]
Mul ei ollu koskaan mitään sua vastaan, oot kaunein ihminen päällä maan
Vielä toivon että joskus meidän tiet kohtaa
Oikee ihminen väärään aikaan

[Kertosäe: HUGO]
Ei mul ollu niin tärkeetä asiaa, kyllä mä pärjään vaikket vastaiskaan
Ehkä tää ei ois niin vaikeeta muiden kaa
Mut jostain syyst en osaa luovuttaa
Vaikka kiertäisin yksin ympäri maailmaa
Nukkuisin yöt alla tähtitaivaan
Silti jossain on yksi, jota mä kaipaan
Oikee ihminen väärään aikaan
💚❤
 
vierailija
Boitsu ja Kärppä vois tehdä jonkun tämän tyylisen collabin. En nyt tarkoita, että rakkauslaulu, mutta tähän tyyliin räppiä ja laulua.Ja myös yhdessä laulettuja kohtia, kun niiden äänet sointuu niin hyvin yhteen ja Kärpän laulua kuuntelisi mielellään enemmän. Tän biisin sanoitus kyllä muuten iskee syvälle, shippilaseilla ja ilman. Rakastan.
😭😭😭
Ja tottakai MRS=3
 

Yhteistyössä