Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kävin toisella palstalla töiden jälkeen ja sen verran luin, että röllejä liikenteessä(aamusta iltaan). Voiko täällä edes fiilistellä hyvällä mielellä, katsella vanhoja pätkiä ja miettiä tulevaa? Uskaltaako. V****aa suorastaan, että kaikki kiva fiilistely ammutaan alas. Onko meillä mitään turvapaikkaa?
 
vierailija
Kävin toisella palstalla töiden jälkeen ja sen verran luin, että röllejä liikenteessä(aamusta iltaan). Voiko täällä edes fiilistellä hyvällä mielellä, katsella vanhoja pätkiä ja miettiä tulevaa? Uskaltaako. V****aa suorastaan, että kaikki kiva fiilistely ammutaan alas. Onko meillä mitään turvapaikkaa?
Tietysti voi fiilistellä. :)
 
vierailija
Kävin toisella palstalla töiden jälkeen ja sen verran luin, että röllejä liikenteessä(aamusta iltaan). Voiko täällä edes fiilistellä hyvällä mielellä, katsella vanhoja pätkiä ja miettiä tulevaa? Uskaltaako. V****aa suorastaan, että kaikki kiva fiilistely ammutaan alas. Onko meillä mitään turvapaikkaa?
Eihän se kivaa ole, mutta mä olen jotenkin yrittänyt opetella suodattamaan ja ohittamaan ankeuttajat + trollit. Mä jotenkin ajattelen, ettei saa luovuttaa. Ehkä hiukan helpottaa, kun lomat loppuu, täytyy toivoa niin.
 
Sure. "Ema freš" was basically a pre-selection for the Slo national selection. Mainly intended for brand new, fresh artists who competed for a chance to participate on Ema, which is "Slovenian UMK". I think it was broadcasted only online and B was one of the commentators. I think the voting was also online.
 
vierailija
H*lvetti että ärsyttää se, kun toi eräs on Kärtsän suuri fani. Kärtsää arvostaa, mutta muita faneja tai fandomia ei ollenkaan. Tykkää käydä provoilemassa vauvalla. Pelottava tyyppi.
 
vierailija
Apua, en kestä. :D Aloin läpällä/uteliaisuudesta/tylsyydestä lukea tätä ficciä, jonka juoni on, että lukija on aikamatkaaja joka on saanut tehtäväkseen jotain, mitä ei täysin ymmärrä, mutta hän matkustaa ajassa panemaan eri Jokereiden jäseniä, jotka ovat olleet hänen rakastajiaan hänen aiemmissa elämissään, ja heitä panemalla hänen saamansa mystinen tehtävä etenee. Vähän liian cringe kyllä edes vitsillä luettavaksi. :p https://archiveofourown.org/works/51109615/
 
vierailija
Eihän se kivaa ole, mutta mä olen jotenkin yrittänyt opetella suodattamaan ja ohittamaan ankeuttajat + trollit. Mä jotenkin ajattelen, ettei saa luovuttaa. Ehkä hiukan helpottaa, kun lomat loppuu, täytyy toivoa niin.
Oikeesti harmittaa, että kun ainoastaan haluat jakaa hyviä juttuja ja hyvää fiilistä muiden kanssa, niin jonkun on pakko se tyrmätä. Onhan tää jo niin monta kertaa käyty läpi, mutta tänään vaan ottaa kunnolla päähän. Ja puhun nyt yleisesti näistä palstoista.
 
vierailija
Eihän se kivaa ole, mutta mä olen jotenkin yrittänyt opetella suodattamaan ja ohittamaan ankeuttajat + trollit. Mä jotenkin ajattelen, ettei saa luovuttaa. Ehkä hiukan helpottaa, kun lomat loppuu, täytyy toivoa niin.
Mä pystyin tähän suodattamiseen pitkään, mutta tänään meni niin tunteisiin, että päätin pitää Vauvalta taas taukoa. Jossain vaiheessa jopa nauratti kun ankeutusyritykset oli niin säälittävän epätoivoisia, mut tänään tuli vaan aidosti ikävä olo. Suoraan sanottuna toivon, että ketju menis taas välillä lukkoon. No, onneksi täällä on parempi meininki tällä hetkellä.
 
vierailija
Eihän se kivaa ole, mutta mä olen jotenkin yrittänyt opetella suodattamaan ja ohittamaan ankeuttajat + trollit. Mä jotenkin ajattelen, ettei saa luovuttaa. Ehkä hiukan helpottaa, kun lomat loppuu, täytyy toivoa niin.
Mäkin yritän pitkälle ohitella ja suodattaa, mutta esim. tänään on tuntunut, että niin suuri osa viesteistä on ankeutusta ja trollaamista, joten välillä on tullut jo epäusko siihen, että tunnelma edes siitä enää paranee, mutta oikeassa olet, ei luovuteta.
 
vierailija
Apua, en kestä. Aloin läpällä/uteliaisuudesta/tylsyydestä lukea tätä ficciä, jonka juoni on, että lukija on aikamatkaaja joka on saanut tehtäväkseen jotain, mitä ei täysin ymmärrä, mutta hän matkustaa ajassa panemaan eri Jokereiden jäseniä, jotka ovat olleet hänen rakastajiaan hänen aiemmissa elämissään, ja heitä panemalla hänen saamansa mystinen tehtävä etenee. Vähän liian cringe kyllä edes vitsillä luettavaksi. https://archiveofourown.org/works/51109615/
Kuulostaa vähän siltä, ettei tiedä oisko uhka vai mahdollisuus 😅
 
vierailija
Oikeesti harmittaa, että kun ainoastaan haluat jakaa hyviä juttuja ja hyvää fiilistä muiden kanssa, niin jonkun on pakko se tyrmätä. Onhan tää jo niin monta kertaa käyty läpi, mutta tänään vaan ottaa kunnolla päähän. Ja puhun nyt yleisesti näistä palstoista.
En ihmettele, jos ottaa päähän. Kyllä muakin välillä ottaa, vaikka yritän silloin sanoa itselleni, että älä anna trollien vaikuttaa sun fiilikseen. On se kumma, kun joidenkin tavoite on tuottaa muille vaan pahaa oloa ja pilata keskustelu. Purkaa vaan ajatuksiasi tänne, jos se edes auttaisi hiukan oloa.
 
vierailija
Mäkin yritän pitkälle ohitella ja suodattaa, mutta esim. tänään on tuntunut, että niin suuri osa viesteistä on ankeutusta ja trollaamista, joten välillä on tullut jo epäusko siihen, että tunnelma edes siitä enää paranee, mutta oikeassa olet, ei luovuteta.
Ei tietenkään luovuteta, sitähän ne juuri haluaa ❤ I go down with this ship! Mutta on aina okei ja omalle hyvinvoinnille tärkeääkin pitää taukoa palstailusta, jos trollailu alkaa käymään omien hermojen päälle 🤗 Onneksi meillä on useampi palstakin, joiden välillä vaihdella tilanteen vaatimalla tavalla.
 
vierailija
Kyllä ne ankeuttajat & trollit on tosiaan oppinut aika hyvin ohittamaan jo. Itseä ainoastaan häiritsee ne jotka kyttäävät kaikki mahdolliset kuvat/videot ja repivät juttuihinsa jopa lapsen tai muuten vääriä henkilöitä kun pakkmielteisesti täytyy koittaa löytää tietty yksityishenkilö
 

Yhteistyössä